Hij wachtte op het reeksje natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat superniger hem wel zou kapen.
Waarom deed hij dat niet
neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wachtte op het reeksje natuurlijk.
Mijn op jatten, plagiaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja hoor mensen, om de Noordelijke bevolking ook wat vermaak te gunnen na al die zware aardbevingen en gesloten fabrieken is besloten om de Olympiërs en onze helden te huldigen in Assen. Ze komen aan op Groningen Airport Eelde waarna met paard en wagen per bus zal worden afgereisd naar de hoofdstad van Drenthe voor een doldwaze huldiging.![]()
Wüstgodinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Beste olympiër ooit
meeste medailles gewonnen van alle atleten op deze Spelen
om maar eens wat te noemen
Je bent zelf een engerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
Ik vind Sjinkie een beetje een engerd. Hij kijkt altijd zo raar ook.
Je bent zelf een Sjinkie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
Weet ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een engerd.
Karina gaat de TT nu aanpassen zodat de zwakbegaafden het topic ook kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar deel 2 over Assen
TT is in Assen TT klopt niet.
Doe maar een suggestiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina gaat de TT nu aanpassen zodat de zwakbegaafden het topic ook kunnen vinden.
Haten op Sjinkiegod.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
Bedanktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina gaat de TT nu aanpassen zodat de zwakbegaafden het topic ook kunnen vinden.
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dit heet: officiële huldiging ofzo?
Alleen tong snapt het niet.
Tong heeft alweer een apart bagger topic geopendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dit heet: officiële huldiging ofzo?
Alleen tong snapt het niet.
onderwijs is nooit zo'n belangrijk punt bij de VVDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef DeLuna het volgende:
Het woord 'cleansweep'
Ja want dat is 1 woord?
Zie je ook dat potlood wat hij trillend in zijn hand houdtquote:
Zwiep.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
Wat is het Nederlandse woord voor clean sweep?
schone veeg?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
schone zwiepquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
Karaktermoord op EmileGod, niemand is veilig voor de toorn van tong80. RIP Bob de Jong.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie je ook dat potlood wat hij trillend in zijn hand houdt
Straks belt hij zijn moeke op of hij het goed gedaan heeft
Schone veeg en we deden niet eens mee bij curling.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Mansjester het volgende:
Ik gebruik clean sweep altijd, voor als ik niet hoef te vegen na het schijten
Awkward things Mansjester says.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Mansjester het volgende:
Ik gebruik clean sweep altijd, voor als ik niet hoef te vegen na het schijten
en veeg geven op de curlingdamesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat slaat op het Curling.
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vriend van jou die in kroegen loopt te helikopteren vind ik veel viezer.
Volle bezetting, een één, twee drietje, vol podium.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
Watquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Nober het volgende:
Even los van het schaatsen, wat hebben ze nou eigenlijk bereikt?
1 2 3tje vind ik wel een leuke.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volle bezetting, een één, twee drietje, vol podium.
Er is genoeg te verzinnen zonder tot engels over te gaan.
Hij laat net als Nico altijd even een stilte vallen voor lachsalvo's die nooit komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:54 schreef outtayourleague het volgende:
zou er ook 'wacht op applaus/gelach' op Mark z'n briefje staan?
tja... hockey hèquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef Mani89 het volgende:
Als je een karikatuur van een kaviaar slurpende VVD bobo zou moeten maken, zou er zoiets uitkomen.
Hij zat tijdens de OS 2012 knetterlam bij Mart aan tafel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef Karina het volgende:
Aan zijn neus te zien lust hij wel een borreltje.
Daar is deze ceremonie wel aan toe jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit te wachten tot er iemand ineens heel hard "RAAAAAAAR!" schreeuwt.
Of dat iemand een curlingsteen naar binnen schuift en keihard HAAAAAAAAAAAAAAARD roept aan de vegersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit te wachten tot er iemand ineens heel hard "RAAAAAAAR!" schreeuwt.
Zometeen introduceert hij het blooperfilmpje van Cheryl Maas.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef Nober het volgende:
Nog geen kritiek over die ene bronzen medailles over die andere 14 sporten, verrassend.
Dat is al meer dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef Nober het volgende:
Nog geen kritiek over die ene bronzen medailles over die andere 14 sporten, verrassend.
We deden mee aan 14 andere sporten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef Nober het volgende:
Nog geen kritiek over die ene bronzen medaille over die andere 14 sporten, verrassend.
En dan HO!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of dat iemand een curlingsteen naar binnen schuift en keihard HAAAAAAAAAAAAAAARD roept aan de vegers
twitter:Ireenw twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 13:40:46Huldiging in de Ridderzaal bij de @MinPres. #dichtbijhetvuur http://t.co/FITOpCml5f http://t.co/4kr0DD6OPd reageer retweet
Zeg dat ook tegen Henk Grol.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef tong80 het volgende:
'We leven mee met Liekotien.'
Ga eens meeleven met de minder bedeelden in Nederland.
Walgelijk dit.
Ik krijg er ook een heel ongemakkelijk gevoel bij inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Als ik ooit een meedalje win pas ik echt voor dit soort theater, het is toch om je dood te schamen.
Doet ze in 2022 nog mee, krijgt ze al voor de 4e keer zo'n ding. Bob prijst zich gelukkig dat hij niet meer Olympisch kampioen wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:06 schreef rubbereend het volgende:
niet eens een opwaardering
maar een lelijk beeldje
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Sjinkie krijgt een doosje Ritalin voor de moeite.
Wat moest Sjek in de studio de afgelopen twee weken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef Cliffy het volgende:
Waarom moet die Humberto er altijd bij zijn als het ook maar iets met sport te maken heeft?
Hij is er ook bij als het niets met sport te maken heeft. In het hoofd van Humberto is het voor eeuwig Sesamstraat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef Cliffy het volgende:
Waarom moet die Humberto er altijd bij zijn als het ook maar iets met sport te maken heeft?
?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef tong80 het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR dat een neger het presenteert. Terwijl er geen neger was te zien.
die stond er opzichtig met tegenzinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moest Sjek in de studio de afgelopen twee weken?
Spelen met zijn grote collectie geurkaarsen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moest Sjek in de studio de afgelopen twee weken?
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die stond er opzichtig met tegenzin
Ja dat kan misschien als je in de pisbakken van Van Der Valk staat maar hier kijken miljoenen mensen naar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze dan toch oubollige jasjes aan wilden doen had dan een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui gedaan.
Ik ben door de spelen fan geworden van Lottequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Lotte zet het vanavond op een zuipen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef -0- het volgende:
Schakel net in, wie krijgen er allemaal lintjes met die inspirerende speeches?
dit is de ploegenachtervolging. Jorrit, Mulder en Groothuis komen zoquote:
Nou ja, dan was er tenminste nog iets van emotie te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan was Leenstra nu in tranen met dr vierde plek op 2 srconden.
Die hoort die burgemeestersketting rammelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Albert Verlinde heeft ook een lintje, doe uit dat licht.
Ah duidelijkquote:
Ik zie opeens dat ik een briljante woordgrap mis, Albert Verlindje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hoort die burgemeestersketting rammelen.
Dat was briljant geweest, jammer dat je hem gemist hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat ik een briljante woordgrap mis, Albert Verlindje.
Zou ze ooit nat worden?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef tong80 het volgende:
Zo'n wijf gun je toch een valse start.
Eng zulke mensen.
Zou ultieme troll actie zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Jorrit wordt nu geen ridder.
Die wil liever een elfstedenkruisje,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar ik maak hem nu alsnog, dus je mag best even lachen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was briljant geweest, jammer dat je hem gemist hebt.
Ja die krijgt een of ander lullig beeldje hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar ik maak hem nu alsnog, dus je mag best even lachen.
Lang haar voor de aerodynamica.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:17 schreef tong80 het volgende:
Zonder dat lange haar was ie sneller geweest.
Verder rot op kut-VVDers.
Zo'n bolling in je nek is aerodynamisch, daarom heeft Bob ook zo'n afzichtelijk matje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:17 schreef tong80 het volgende:
Zonder dat lange haar was ie sneller geweest.
Verder rot op kut-VVDers.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lang haar voor de aerodynamica.
Net als Bob.
Hee bedankt voor de toevoeging he!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n bolling in je nek is aerodynamisch, daarom heeft Bob ook zo'n afzichtelijk matje.
Je bent zelf irriquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef Nonneke het volgende:
Wil iemand Humberto ff gaan ophalen ?
wat onwijs irri zeg zo'n interviewtje met van die kut vragen tussendoor
Volgens mij zijn jullie ook tweelingenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hee bedankt voor de toevoeging he!
Ik ga voor kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hee bedankt voor de toevoeging he!
De ejaculatie van Noompje hangt nog in z'n keel, maar dat is ook wel logisch na 3 weken wachten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:18 schreef Momo... het volgende:
Kramer is zijn stem een beetje kwijt.
Log dan maar uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga voor kwaliteit, niet kwantiteit.
Ouwe hosselaar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb meteen je fotoboek bekeken. Jammer dat ik er niet veel wijzer uit word
Dit had hij ook wel zelf kunnen doen jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
En dan straks moeten ze nog naar die man die ze al die lintjes heeft bezorgd
om de hoek konden ze alleen een primark vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke broeken hebben die mannen aan trouwens.
die krijgt een Amerikaanse onderscheidingquote:
rugridders?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef rubbereend het volgende:
de TVM ploeg bestaat bijna alleen nog maar uit ridders dadelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |