Die hoort die burgemeestersketting rammelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Albert Verlinde heeft ook een lintje, doe uit dat licht.
Ah duidelijkquote:
Ik zie opeens dat ik een briljante woordgrap mis, Albert Verlindje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hoort die burgemeestersketting rammelen.
Dat was briljant geweest, jammer dat je hem gemist hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat ik een briljante woordgrap mis, Albert Verlindje.
Zou ze ooit nat worden?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef tong80 het volgende:
Zo'n wijf gun je toch een valse start.
Eng zulke mensen.
Zou ultieme troll actie zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Jorrit wordt nu geen ridder.
Die wil liever een elfstedenkruisje,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar ik maak hem nu alsnog, dus je mag best even lachen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was briljant geweest, jammer dat je hem gemist hebt.
Ja die krijgt een of ander lullig beeldje hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar ik maak hem nu alsnog, dus je mag best even lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |