Ja dat kan misschien als je in de pisbakken van Van Der Valk staat maar hier kijken miljoenen mensen naar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze dan toch oubollige jasjes aan wilden doen had dan een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui gedaan.
Ik ben door de spelen fan geworden van Lottequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Lotte zet het vanavond op een zuipen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef -0- het volgende:
Schakel net in, wie krijgen er allemaal lintjes met die inspirerende speeches?
dit is de ploegenachtervolging. Jorrit, Mulder en Groothuis komen zoquote:
Nou ja, dan was er tenminste nog iets van emotie te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan was Leenstra nu in tranen met dr vierde plek op 2 srconden.
Die hoort die burgemeestersketting rammelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Albert Verlinde heeft ook een lintje, doe uit dat licht.
Ah duidelijkquote:
Ik zie opeens dat ik een briljante woordgrap mis, Albert Verlindje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hoort die burgemeestersketting rammelen.
Dat was briljant geweest, jammer dat je hem gemist hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat ik een briljante woordgrap mis, Albert Verlindje.
Zou ze ooit nat worden?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef tong80 het volgende:
Zo'n wijf gun je toch een valse start.
Eng zulke mensen.
Zou ultieme troll actie zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Jorrit wordt nu geen ridder.
Die wil liever een elfstedenkruisje,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar ik maak hem nu alsnog, dus je mag best even lachen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was briljant geweest, jammer dat je hem gemist hebt.
Ja die krijgt een of ander lullig beeldje hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar ik maak hem nu alsnog, dus je mag best even lachen.
Lang haar voor de aerodynamica.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:17 schreef tong80 het volgende:
Zonder dat lange haar was ie sneller geweest.
Verder rot op kut-VVDers.
Zo'n bolling in je nek is aerodynamisch, daarom heeft Bob ook zo'n afzichtelijk matje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:17 schreef tong80 het volgende:
Zonder dat lange haar was ie sneller geweest.
Verder rot op kut-VVDers.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lang haar voor de aerodynamica.
Net als Bob.
Hee bedankt voor de toevoeging he!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n bolling in je nek is aerodynamisch, daarom heeft Bob ook zo'n afzichtelijk matje.
Je bent zelf irriquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef Nonneke het volgende:
Wil iemand Humberto ff gaan ophalen ?
wat onwijs irri zeg zo'n interviewtje met van die kut vragen tussendoor
Volgens mij zijn jullie ook tweelingenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hee bedankt voor de toevoeging he!
Ik ga voor kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hee bedankt voor de toevoeging he!
De ejaculatie van Noompje hangt nog in z'n keel, maar dat is ook wel logisch na 3 weken wachten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:18 schreef Momo... het volgende:
Kramer is zijn stem een beetje kwijt.
Log dan maar uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga voor kwaliteit, niet kwantiteit.
Ouwe hosselaar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb meteen je fotoboek bekeken. Jammer dat ik er niet veel wijzer uit word
Dit had hij ook wel zelf kunnen doen jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
En dan straks moeten ze nog naar die man die ze al die lintjes heeft bezorgd
om de hoek konden ze alleen een primark vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke broeken hebben die mannen aan trouwens.
die krijgt een Amerikaanse onderscheidingquote:
rugridders?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef rubbereend het volgende:
de TVM ploeg bestaat bijna alleen nog maar uit ridders dadelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |