quote:
hij wilt in je mannenstringetje komenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
Wauw. Ik post niet eens actief mee vandaag en toch een eigen TT. Bedankt.
Doe eens rustig joh. En kapen is gewoon toegestaan.quote:
Dat is raar, want ik heb geen mannenstringetje.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij wilt in je mannenstringetje komen
Neequote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. En kapen is gewoon toegestaan.
wel want je bent homoquote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is raar, want ik heb geen mannenstringetje.
alstuquote:Op maandag 24 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
Wauw. Ik post niet eens actief mee vandaag en toch een eigen TT. Bedankt.
Idd zeker TR gedaanquote:Op maandag 24 februari 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
wauw zodra chizu een scheldwoord ziet is er een mod in het topic
ik geloof dat we een snitch in ons midden hebben
als je wil dat ik je in je waarde laat dan reageer je niet op mij.quote:
sorry bbyquote:
Doe je best maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ook niet
ik ga een kansloze campagne tegen je starten van belastingcentjes
Wil je mijn echte naam niet gebruiken? TR gemaakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roald is zooooo 2013
ROALD KAN ECHT NIET MEER
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister al de hele dag naar deze gozer zijn gitaarcovers van werkelijk alles. Van gamemuziek tot rap tot dit. Wat een aids-dag.
SNITCH NIGGER THAT THE SHIT I DON'T LIKEquote:Op maandag 24 februari 2014 19:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wil je mijn echte naam niet gebruiken? TR gemaakt.
Ga wegquote:Op maandag 24 februari 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
SNITCH NIGGER THAT THE SHIT I DON'T LIKE
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je wil dat ik je in je waarde laat dan reageer je niet op mij.
Ik ga zo'n shirt kopenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
roald check deze
Deze pen is kankergeniaal chopchop
sluit goed aan op de horrorwinterquote:Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef Ro-ald het volgende:
We krijgen de heetste zomer ooit.
http://plazilla.com/zomer(...)omer-ooit-komt-eraan
dit, vind ik leukquote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo, jij was opnieuw het hoogtepunt van mijn dag.
Ja doenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Chizu het volgende:
[..]
Grote praatjes![]()
niet zo beledigen hè, moet ik een modje erbij halen?
ik vind je een apart mensquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi tijger. Lekkere omhelzing was dat he, rawr
Kan je het niet zonder een modje?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Chizu het volgende:
[..]
Grote praatjes![]()
niet zo beledigen hè, moet ik een modje erbij halen?
Oh prima hoor, alleen even zeggen dat ie niet zo overmatig gebruik moet maken van woorden zoals 'snotjong' en 'snertjong'.quote:
ik keek jullie allang al aan hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Doen alsof je ons niet ziet![]()
Ik had al voldoende bier op ook.
Swag.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind jou wel het type voor automutilatie
Tuurlijk Tjacka. Al heb ik je netjes met rust gelatenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik keek jullie allang al aan hoor
maar dat had jij natuurlijk niet door omdat ik scheel ben
dat vond ik wel keurig jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk Tjacka. Al heb ik je netjes met rust gelaten
wanneer is zijn begrafenis?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vond ik wel keurig ja
ik had na de wedstrijd nog een confrontatie met een medesupporter
Hoe was TImquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja joh? Ik had je rug gehad hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Arme Fok-it. Aangezien je toch weinig aanstoot hebt kunnen nemen aan onze 'per ongeluk' meetquote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vanaf gisteren wel besloten dat ik nooit meer fokkers wil meeten
Negeer mij eens nietquote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vanaf gisteren wel besloten dat ik nooit meer fokkers wil meeten
Gericht op mij. Hashtag of niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
das geen doodsverwensing dat is een hashtag
Trouwens ook ditquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
BOEHOEHOEHOE![]()
NIET AAN DE MODJES VERTELLEN
Zie jij hier hashtags? Ff meldenquote:
ik snap wel dat je weinig vrienden hebt, je hoeft het echt niet elke keer te bevestigen met je rattengedragquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Chizu het volgende:
[..]
Trouwens ook dit
[..]
Zie jij hier hashtags? Ff melden
dat vond ik anders wel vreselijkquote:Op maandag 24 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme Fok-it. Aangezien je toch weinig aanstoot hebt kunnen nemen aan onze 'per ongeluk' meet
Want jouw gedrag is zo goedquote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik snap wel dat je weinig vrienden hebt, je hoeft het echt niet elke keer te bevestigen met je rattengedrag
Ik ben loyaal en heb respect voor mijn vrienden. jij bent een kleine snitchende huiliequote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Chizu het volgende:
[..]
Want jouw gedrag is zo goedschei toch uit man
Mietje, en nee hoor. Ik zag je geeneens dat was aan Smoofie weggelegd.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vond ik anders wel vreselijk
volgens mij was je gewoon naar mij op zoek
Ik snitch alleen mensen die ik niet mag. Snap je de hint?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben loyaal en heb respect voor mijn vrienden. jij bent een kleine snitchende huilie
Je gaat er nooit komen?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik snitch alleen mensen die ik niet mag. Snap je de hint?
kom maar bij ome parkiet op schoot zittenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
#zwaarleven. Wilde onderweg naar Australië via singapore omdat singapore tof is. Maar kost te veel geld helaas![]()
Kan ik hier troost krijgen?
Newbiequote:
Bunnie op vakantie?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
#zwaarleven. Wilde onderweg naar Australië via singapore omdat singapore tof is. Maar kost te veel geld helaas![]()
Kan ik hier troost krijgen?
En dan net als de vorige keer aan je plassertje moeten zitten? Nee bedankt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar bij ome parkiet op schoot zitten![]()
![]()
![]()
Jij + Goed gedrag = just a dreamquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben ook genote vandaag
en dat terwijl ik me gedurende dag heel goed gedraag
September-oktober ja. 6 weekjes Australië.quote:
Dat maakt je niet minder newbie hoorquote:
het blijft ons geheimpjequote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan net als de vorige keer aan je plassertje moeten zitten? Nee bedankt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
September-oktober ja. 6 weekjes Australië.
Dat zei je de vorige keer ook maar toen heb je wel aan iedereen de foto's laten zien. Dus helaas.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het blijft ons geheimpje![]()
![]()
ah toe![]()
![]()
executeer hem op straat en laat zien dat jij de baas bentquote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
ik mocht niet langer van mijn baas
Nichtje gaat trouwen. Had een uitnodiging en ik heb er nu de tijd/geld/motivatie voor dus waarom nietquote:
ome benno vond het mooie foto'squote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook maar toen heb je wel aan iedereen de foto's laten zien. Dus helaas.
naja zou erg was het misschien ook nietquote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mietje, en nee hoor. Ik zag je geeneens dat was aan Smoofie weggelegd.
Gister al gedaan. Vandaag kwam hij als zombie op 't werk. Het is geen verbetering.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
executeer hem op straat en laat zien dat jij de baas bent
wat mooie foto'squote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nichtje gaat trouwen. Had een uitnodiging en ik heb er nu de tijd/geld/motivatie voor dus waarom niet
Moet alleen nog een cadeau. Suggesties?
Jij heb er 0quote:
hoi poepiequote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja zou erg was het misschien ook niet
was jouw dag leuk
quote:
Je gzichtquote:
Beter leg je het uit. Ik ben zwakbegaafdquote:
net als chizuquote:Op maandag 24 februari 2014 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter leg je het uit. Ik ben zwakbegaafd
Uhuquote:Op maandag 24 februari 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb alleen maar positieve notes
quote:
Ik heb je al gewaarschuwd over dit soort dingen. Niet uitlokken.quote:
linkje?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
kano ik had laatst tieten gepost maar kreeg geen ban
kan best zo zijn dat je me waarschuwt. heb meneer ook uitgelegd dat hij dan kon beginnen met stoppen door niet op mij te reageren, dit neemt hij niet serieus dus ik jouw waarschuwing ook nietquote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uhu
[..]
[..]
Ik heb je al gewaarschuwd over dit soort dingen. Niet uitlokken.
Prima.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja zou erg was het misschien ook niet
was jouw dag leuk
Ik heb Chizu ook gewaarschuwd. Daarnaast, omdat hij jou niet serieus neemt neem jij mij niet serieus? Zo werkt het niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan best zo zijn dat je me waarschuwt. heb meneer ook uitgelegd dat hij dan kon beginnen met stoppen door niet op mij te reageren, dit neemt hij niet serieus dus ik jouw waarschuwing ook niet
mooiquote:
Ik pleit dat ik onschuldig ben.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
hihi sinds kano in het topic is 3 nieuwe notes
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mooi
maar ik heb zo'n verschrikkelijke indruk achtergelaten dat je niet meer met mij wilt praten merk ik
Zo zat ik tot kwart voor zes in de ochtendquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Precies. Dat en het feit dat ik mobiel zit en vecht tegen inslaap vallen.
niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik pleit dat ik onschuldig ben.
Waarom is iedereen zo geobsedeerd door notesaantallen?
zo werkt het wel. hij kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen en roept er een modje bijquote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb Chizu ook gewaarschuwd. Daarnaast, omdat hij jou niet serieus neemt neem jij mij niet serieus? Zo werkt het niet.
Ik ben duidelijk geweest. Doe er mee wat je wilt.
quote:2 f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
Hoe weet jij of Chizu toestemming heeft gekregen van zijn ouders of niet? Verder lezen dan je neus lang is.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo werkt het wel. hij kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen en roept er een modje bij
dat modje waarschuwt mij dat ik moet opdonderen of dat er consequenties volgen, prima MITS dat wederzeids is. ik ga natuurlijk niet leuk doen als meneertje denkt alles wat hem niet aan staat te emo.giffen zo werkt het niet
en daarbij mag hij officieel niet eens op FOK! zitten.
[..]
lijkt me sterk dat zijn moeder weet wat hij op het internet doet, anders had zij hem de toegang al lang ontzegdquote:Op maandag 24 februari 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe weet jij of Chizu toestemming heeft gekregen van zijn ouders of niet? Verder lezen dan je neus lang is.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat zijn moeder weet wat hij op het internet doet, anders had zij hem de toegang al lang ontzegd
leuk voor jequote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind jou juist infantieler gedragen van Chizu.
Zo is het niet gegaan. En als jij bewijs hebt dat hij geen toestemming van zijn ouders/voogd heb kan je mailen naar forum@fok.nl. Ik ben er nu klaar mee. Het is duidelijk genoeg en als je er verder over wilt praten kan dat in het feedbacktopic van GCquote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo werkt het wel. hij kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen en roept er een modje bij
dat modje waarschuwt mij dat ik moet opdonderen of dat er consequenties volgen, prima MITS dat wederzeids is. ik ga natuurlijk niet leuk doen als meneertje denkt alles wat hem niet aan staat te emo.giffen zo werkt het niet
en daarbij mag hij officieel niet eens op FOK! zitten.
[..]
van mij mocht je blijvenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan durf je mij raar te noemen, enkel omdat ik een omhelzing eis nadat je mij wegstuurt
Voelde je je toen afgewezen?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan durf je mij raar te noemen, enkel omdat ik een omhelzing eis nadat je mij wegstuurt
Ik gunde hem zijn privacy. Zeker aangezien ik met paar uur slaap al voldoende halve liters ophadquote:
Oh, gelukkig maarquote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gunde hem zijn privacy. Zeker aangezien ik met paar uur slaap al voldoende halve liters ophad
Het erin wrijven kan nooit kwaad daarentegen
Wees blij, want je hebt te weinig ruimtequote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
paxje ik heb vraag 1 af volgens mij, ik zou althans niet weten wat nog meer bij kan
Ja, dat heb ik gemerkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wees blij, want je hebt te weinig ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een A4.
En mag je met de marges van de A4 rommelen? Er staat niks over in de regels namelijk.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt.Hoeveel ruimte neemt jouw eerste vraag in beslag? Ik heb nu nog dit:
Ik heb vraag 1 op 1 pagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een A4.
En mag je met de marges van de A4 rommelen? Er staat niks over in de regels namelijk.
en ik heb gewoon die ruimtes opgescvhoven
N ook
dan doe ik dat ook. ik heb ook niet eens een enter gebruikt tussen mijn naam en vraag 1quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vraag 1 op 1 pag
en ik heb gewoon die ruimtes opgescvhoven
N ook
ja hallo als ik je iets vraag op FB, ben je nooit serieus en op FOK! blijkbaar wel, dus dan maar zoquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo als ik je iets vraag op FB, ben je nooit serieus en op FOK! blijkbaar wel, dus dan maar zo
waarom praat jij via fbquote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo als ik je iets vraag op FB, ben je nooit serieus en op FOK! blijkbaar wel, dus dan maar zo
Komt goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu en ik zouden op FB ook goede gesprekken kunnen hebben. Het is dat ik hem de belofte heb gedaan een relatie met hem aan te gaan mocht hij mij vinden.
Als ik jou was zou ik een andere identiteit aannemenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu en ik zouden op FB ook goede gesprekken kunnen hebben. Het is dat ik hem de belofte heb gedaan een relatie met hem aan te gaan mocht hij mij vinden.
Houd je mond man. Kots Ajax uit, noem het 020, of maak het nog gekker maar Blind is gewoon leukquote:
Nee, en dan die blonde homo erachterquote:Op maandag 24 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond man. Kots Ajax uit, noem het 020, of maak het nog gekker maar Blind is gewoon leuk
Boilesen?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, en dan die blonde homo erachterGatverdamme.
Een goede trap, dat verdient ie
Oh, die kutreclamesquote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong maakt een schwalbe, want roken is zo schwalbe maken xD
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong maakt een schwalbe, want roken is zo schwalbe maken xD
Ik raakte geprobeerd door je gezicht. Sorry.quote:
huhquote:Op maandag 24 februari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik raakte geprobeerd door je gezicht. Sorry.
Hier mag je vast wel tetten postenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik raakte geprobeerd door je gezicht. Sorry.
Ja echt.quote:
Probeer eens?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier mag je vast wel tetten posten
Ja je had gewoon naar die meet moeten komen jonguh.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap niks van je grappig bedoelde zin
nee sorryquote:Op maandag 24 februari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja je had gewoon naar die meet moeten komen jonguh.
mietje.quote:
lr?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee sorry
met lr knuffelen was al een te erge ervaring
twitter is toch minder vind ik. Ben benieuwd wanneer facebook klapt. Want ondertussen zit henk, ingrid, opa en oma er ook al op en dat was ook een beetje de doodstreek voor hyves dacht ikquote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met Twitter. Ben dat Facebook wel zat
Best een leuke film ja!quote:
Dat zou ik niet weten. Nog nooit geknuffeld. Mis ik er iets aan?quote:
Tjonge, ze wachten wel lang met die saksen voor de poortquote:
Ja indd.. 'we horen de trommels' .. uur later nog niksquote:Op maandag 24 februari 2014 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjonge, ze wachten wel lang met die saksen voor de poort
Met twitter raak je veel sneller van 'gebeurtenissen' op de hoogte merk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
twitter is toch minder vind ik. Ben benieuwd wanneer facebook klapt. Want ondertussen zit henk, ingrid, opa en oma er ook al op en dat was ook een beetje de doodstreek voor hyves dacht ik
Ja, en nu zitten ze er vlak achter. Beetje suf, alleen maar om die 2 te bevrijden.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja indd.. 'we horen de trommels' .. uur later nog niks
Opzich wel, maar ik vind het wel onoverzichtelijker.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met twitter raak je veel sneller van 'gebeurtenissen' op de hoogte merk ik.
Je kan makkelijker met klanten communiceren.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en nu zitten ze er vlak achter. Beetje suf, alleen maar om die 2 te bevrijden.
[..]
Opzich wel, maar ik vind het wel onoverzichtelijker.
Hoe is twitter onoverzichtelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en nu zitten ze er vlak achter. Beetje suf, alleen maar om die 2 te bevrijden.
[..]
Opzich wel, maar ik vind het wel onoverzichtelijker.
Ik heb geen klantenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan makkelijker met klanten communiceren.
Ja, en ik vind het onoverzichtelijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe is twitter onoverzichtelijk
je volgt een aantal mensen en hetgeen wat die mensen tweeten/retweeten komt in je TL
Ik heb een eigen bedrijf die zeer binnenkort wordt gelanceerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen klanten
[..]
Ja, en ik vind het onoverzichtelijk.
Oh, leuk. Wat voor bedrijf?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bedrijf die zeer binnenkort wordt gelanceerd.
Zit daar geld in dan?quote:
Vertel?quote:
Verkoop je dan voor providers oid? Voor verschillende of 1 specifiek?quote:
hij verkoopt xbox kaartjesquote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verkoop je dan voor providers oid? Voor verschillende of 1 specifiek?
Oh nee, niet zulke kaartjes. Ik praat over xbox live kaartjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verkoop je dan voor providers oid? Voor verschillende of 1 specifiek?
Oh, zo. Maar dan nog? Hoe kom jij eraan dan en hoezo zouden mensen ze bij jou kopen?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh nee, niet zulke kaartjes. Ik praat over xbox live kaartjes.
Ik koop ze momenteel in bij een groothandel, dit zal op de korte termijn veranderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar dan nog? Hoe kom jij eraan dan en hoezo zouden mensen ze bij jou kopen?
In een winkel betaal je het dubbele en het voordeel hiervan is dat je gewoon 's nachts kunt kopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
maar dat snap ik niet. het hele gezeik met livepunten/live abo online kopen is een digitale portemonnee als ideal. als ik prepaid zou halen zou ik dat in een winkel doen, anders zou ik net zo goed bij M$ zelf dat abo of die punten halen
Hoe werkt dat uberhaupt met xbox live? Ik weet dat je een soort abonnement moet kopen toch? En daar verkoop jij dan credits voor? Waarom koopt men dat niet meteen bij xbox dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik koop ze momenteel in bij een groothandel, dit zal op de korte termijn veranderen.
en wat maakt het verschil met bijvoorbeeld bol.comquote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In een winkel betaal je het dubbele en het voordeel hiervan is dat je gewoon 's nachts kunt kopen.
Bij xbox betaal je 60 euro voor 1 jaar, bij mij +/- 37 euro.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat uberhaupt met xbox live? Ik weet dat je een soort abonnement moet kopen toch? En daar verkoop jij dan credits voor? Waarom koopt men dat niet meteen bij xbox dan?
De prijs.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en wat maakt het verschil met bijvoorbeeld bol.com
Wel raar dat het dan via jou goedkoper is. Xbox is toch de enige die de abonnementen kan verstrekken zou je zeggen?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij xbox betaal je 60 euro voor 1 jaar, bij mij +/- 37 euro.
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
20 euro wat
reken je de btw enzo mee?
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
haha lmi heb jij die reactie zelf geplaatst?
Simplistisch? De website of de reactie.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou al zeggen.
lekker simplistisch wel
Dat is dus niet het geval. Het is nu zelfs zo dat ik binnenkort als reseller ga fungeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel raar dat het dan via jou goedkoper is. Xbox is toch de enige die de abonnementen kan verstrekken zou je zeggen?
reactie. (die mag wel wat donkerder imoquote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Simplistisch? De website of de reactie.
De website is momenteel matig. Daarom wordt er over 2 dagen een nieuwe versie gelanceerd, die op alle punten beter zal zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
reactie. (die mag wel wat donkerder trouwens. heb een led beeldscherm en je ziet hem bijna niet)
ai. je kan me nog dm'en hequote:Op maandag 24 februari 2014 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De website is momenteel matig. Daarom wordt er over 2 dagen een nieuwe versie gelanceerd, die op alle punten beter zal zijn.
Ja, beetje flauw. Kruisboog schiet volgens mij ook verder dan een pijl en boog.quote:
raarquote:Op maandag 24 februari 2014 22:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval. Het is nu zelfs zo dat ik binnenkort als reseller ga fungeren.
Ja, nog 40 min ofzoquote:
Ah, mooi.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef Tjacka het volgende:
deze sc is ten dode opgeschreven als zelfs kano een veelposter word
Ik durf niet te posten met Kano in de chat.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef Tjacka het volgende:
deze sc is ten dode opgeschreven als zelfs kano een veelposter word
Ik ook nietquote:Op maandag 24 februari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet te posten met Kano in de chat.
gewoon bier drinkenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet te posten met Kano in de chat.
Ik luister nuquote:
Geloof niet dat ik daar bier voor nodig heb. Knuffelen doe ik enkel als ze mij autistisch negeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon bier drinken
dan ga je vanzelf wel met onbekende mensen praten en knuffelen
Wie?quote:
waarom zou hij jou negeren?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nu
Hopelijk heb ik hiervoor uw toestemming.
[..]
Geloof niet dat ik daar bier voor nodig heb. Knuffelen doe ik enkel als ze mij autistisch negeren.
En lekker dat het was.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nu
Hopelijk heb ik hiervoor uw toestemming.
[..]
Geloof niet dat ik daar bier voor nodig heb. Knuffelen doe ik enkel als ze mij autistisch negeren.
En lekker dat het was.
Kloptquote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik had misschien beter gelijk hoi kunnen zeggen.
ik hoorde smoofie nog zeggen ''vraag gewoon of hij het echt is''.
Wat wil je met mijn extreme hooligan uitstraling.quote:
is dat die dochter van Merlijn zegmaar? Die is wel knap maar ook weer nietquote:
KLB / Stoere vrouwen in filmsquote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is dat die dochter van Merlijn zegmaar? Die is wel knap maar ook weer niet![]()
![]()
![]()
imo
waarom laat jij geen flat omvallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
KanoVinnie Waarom Ga Jij Niet Lekker Kano-En Met Vinnie !
of met pualaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
KanoVinnie Waarom Ga Jij Niet Lekker Kano-En Met Vinnie !
quote:
Ik Heb Niet De Juiste Appratuur En Mensen Maar Je Mag Best Wel Investeren Hoor!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom laat jij geen flat omvallen?
De klacht moet zijn:quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB / Stoere vrouwen in films
Keira Knightley prutser
Type eens normaal manquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik Heb Niet De Juiste Appratuur En Mensen Maar Je Mag Best Wel Investeren Hoor!
Ben jij acteur?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De klacht moet zijn:
Waarom spelen ze in deze films en niet met mij?
kun je nagaan hoe stoer smoofie uit zagquote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KloptWel hard genoeg dat je het hoe dan ook zou horen natuurlijk.
[..]
Wat wil je met mijn extreme hooligan uitstraling.
want ja, ik heb haar dus niet echt gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond het zeer awkward. Waar zaten jullie nou?
Adames is wel een lekkerding zeg.
Van mijn eigen pornofilms jaquote:
Ik film niet digitaal, alleen met mijn ogen.quote:
Beetje pijn doet dat wel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
want ja, ik heb haar dus niet echt gezien
Tsja, als het om tieten gaatquote:
Lees hierbovenquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
HIJ KRIJGT ZEKER GEEN NOTE OMDAT DIE EX MOD IS HE?!
Ohquote:Op maandag 24 februari 2014 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe stoer smoofie uit zag
[..]
want ja, ik heb haar dus niet echt gezien
inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben hem nu aangezet tot digitale zelfmoord
wees er maar trots op
Nu? Altijd al geweestquote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ben jij nu de baas van dit gedeelte van het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |