Swag.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind jou wel het type voor automutilatie
Tuurlijk Tjacka. Al heb ik je netjes met rust gelatenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik keek jullie allang al aan hoor
maar dat had jij natuurlijk niet door omdat ik scheel ben
dat vond ik wel keurig jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk Tjacka. Al heb ik je netjes met rust gelaten
wanneer is zijn begrafenis?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vond ik wel keurig ja
ik had na de wedstrijd nog een confrontatie met een medesupporter
Hoe was TImquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja joh? Ik had je rug gehad hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Arme Fok-it. Aangezien je toch weinig aanstoot hebt kunnen nemen aan onze 'per ongeluk' meetquote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vanaf gisteren wel besloten dat ik nooit meer fokkers wil meeten
Negeer mij eens nietquote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vanaf gisteren wel besloten dat ik nooit meer fokkers wil meeten
Gericht op mij. Hashtag of niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
das geen doodsverwensing dat is een hashtag
Trouwens ook ditquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
BOEHOEHOEHOE![]()
NIET AAN DE MODJES VERTELLEN
Zie jij hier hashtags? Ff meldenquote:
ik snap wel dat je weinig vrienden hebt, je hoeft het echt niet elke keer te bevestigen met je rattengedragquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Chizu het volgende:
[..]
Trouwens ook dit
[..]
Zie jij hier hashtags? Ff melden
dat vond ik anders wel vreselijkquote:Op maandag 24 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme Fok-it. Aangezien je toch weinig aanstoot hebt kunnen nemen aan onze 'per ongeluk' meet
Want jouw gedrag is zo goedquote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik snap wel dat je weinig vrienden hebt, je hoeft het echt niet elke keer te bevestigen met je rattengedrag
Ik ben loyaal en heb respect voor mijn vrienden. jij bent een kleine snitchende huiliequote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Chizu het volgende:
[..]
Want jouw gedrag is zo goedschei toch uit man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |