Dit is echt zo van: we niets in je maar we kunnen er niet onderuit je wel voor een gesprek te laten komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet eens een jaar gratis bier
0.0% bier. #deleven.quote:
Precies dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is echt zo van: we niets in je maar we kunnen er niet onderuit je wel voor een gesprek te laten komen.
Ok dan kan je zaterdag mooi mijn alcoholvrije voorraad opzuipen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
0.0% bier. #deleven.
[..]
Precies dat.
Welke merk?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan kan je zaterdag mooi mijn alcoholvrije voorraad opzuipen.
Sponsor van PSV. Niets mis mee.quote:
Bavaria 0,0% meet op het dak van de Ikea.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan kan je zaterdag mooi mijn alcoholvrije voorraad opzuipen.
Daar schenken ze heineken.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bavaria 0,0% meet op het dak van de Ikea.
Pics van jou in mijn dm box.quote:
Flikker gewoon op debiel.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is lang geleden knut. Je mag drie keer raden wie ik gisteren tegen kwam bij ajax
Doe eens rustig Knut. Cachet is sinds gister wel een persoonlijk contact.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is lang geleden knut. Je mag drie keer raden wie ik gisteren tegen kwam bij ajax
Van jou krijg ik tenminste aandacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu er geen kut meer te doen is in GRTD komt ze hier weer irritant doen hoor.
Interesseert me niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens rustig Knut. Cachet is sinds gister wel een persoonlijk contact.
[..]
Ik vond het zeer awkward. Waar zaten jullie nou?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens rustig Knut. Cachet is sinds gister wel een persoonlijk contact.
[..]![]()
Toeval bestaat niet zeggen ze Cachet, al was het wel erg bijzonder.
Doe dit lekker in GRTD of het Ajax topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond het zeer awkward. Waar zaten jullie nou?
Adames is wel een lekkerding zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |