Mietje, en nee hoor. Ik zag je geeneens dat was aan Smoofie weggelegd.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vond ik anders wel vreselijk
volgens mij was je gewoon naar mij op zoek
Ik snitch alleen mensen die ik niet mag. Snap je de hint?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben loyaal en heb respect voor mijn vrienden. jij bent een kleine snitchende huilie
Je gaat er nooit komen?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik snitch alleen mensen die ik niet mag. Snap je de hint?
kom maar bij ome parkiet op schoot zittenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
#zwaarleven. Wilde onderweg naar Australië via singapore omdat singapore tof is. Maar kost te veel geld helaas![]()
Kan ik hier troost krijgen?
Newbiequote:
Bunnie op vakantie?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
#zwaarleven. Wilde onderweg naar Australië via singapore omdat singapore tof is. Maar kost te veel geld helaas![]()
Kan ik hier troost krijgen?
En dan net als de vorige keer aan je plassertje moeten zitten? Nee bedankt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar bij ome parkiet op schoot zitten![]()
![]()
![]()
Jij + Goed gedrag = just a dreamquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben ook genote vandaag
en dat terwijl ik me gedurende dag heel goed gedraag
September-oktober ja. 6 weekjes Australië.quote:
Dat maakt je niet minder newbie hoorquote:
het blijft ons geheimpjequote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan net als de vorige keer aan je plassertje moeten zitten? Nee bedankt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
September-oktober ja. 6 weekjes Australië.
Dat zei je de vorige keer ook maar toen heb je wel aan iedereen de foto's laten zien. Dus helaas.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het blijft ons geheimpje![]()
![]()
ah toe![]()
![]()
executeer hem op straat en laat zien dat jij de baas bentquote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
ik mocht niet langer van mijn baas
Nichtje gaat trouwen. Had een uitnodiging en ik heb er nu de tijd/geld/motivatie voor dus waarom nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |