wauw doe even normaal mijn vader is bij mij weggegaan toen ik zwanger was hoor omg doe even normaalquote:
Zelf gemaakt, maar na te bestellen. Nog zeker 2 porties.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog niet, en waar kan ik je pasta bestellen?
Oh ik wist heul niet dat hij daar tussen stondquote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Legendarische FOK! users/topics uit het verleden deel 2
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wauw doe even normaal mijn vader is bij mij weggegaan toen ik zwanger was hoor omg doe even normaal
xx denise
Stuur maar doorquote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, maar na te bestellen. Nog zeker 2 porties.
Pijn hebben door verstandskiezenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
KLB / Pijn bij het doorkomen van de 3e verstandskies
Ik kan mij dit nog wel herinneren. Wat heb ik toen om Moira haar pijn moeten lachen.
Hoe de neukquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
KLB / Pijn bij het doorkomen van de 3e verstandskies
Ik kan mij dit nog wel herinneren. Wat heb ik toen om Moira haar pijn moeten lachen.
Hoewel je het stalken vanzelfsprekend waard bent zit ik nu gewoon hier te klotenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe de neuk
Waarom weet ik die shit niet meer
Inmiddels zijn ze er alle 4 al een jaartje uit, trouwens
waar mine je dat danquote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altcoins (bitcoins shit)
[..]
Ik gebruik slechts m'n videokaartje in m'n PC. Die 5 euro extra per maand als ik 10 dagen lang zou minen.
Bij deze mag ik je niet meer. Adames zijn wil is wet als het stukje Limburgs paradijs wat hij is.quote:
Verschrikkelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel je het stalken vanzelfsprekend waard bent zit ik nu gewoon hier te kloten
[ afbeelding ]
Fairydust toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
VerschrikkelijkGelukkig weten jullie niet welke account ik hiervoor had
Dat was nog 10 tandjes erger
Pubers op FOK!
Wat doe jij eigenlijk hele dagen?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust toch?
Of SHE?
Of ben jij de immer legendarische misscutie4you
Haha nee, geen van genoemden, gelukkigquote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust toch?
Of SHE?
Of ben jij de immer legendarische misscutie4you
Oude FOK! topics doorspitten?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk hele dagen?
BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #281 Red is the new MOON! daar weten ze 't beterquote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Ik registreer nu en dan?
Thanksquote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #281 Red is the new MOON! daar weten ze 't beter
Pokémon muziekquote:Op maandag 24 februari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister al de hele dag naar deze gozer zijn gitaarcovers van werkelijk alles. Van gamemuziek tot rap tot dit. Wat een aids-dag.
Steen is Utrechts.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
Sowieso Utrechtse rappers![]()
Steen![]()
EZG![]()
J.A.E![]()
Helberg
Steen is Utrechts?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
Sowieso Utrechtse rappers![]()
Steen![]()
EZG![]()
J.A.E![]()
Helberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |