abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:13:00 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137374721
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

De zombies zijn in de afgelopen afleveringen sowieso een bijgedachte.
Klopt en dat is (binnen de context van een fucking zombieserie) best realistisch. De mens went snel aan situaties en die zombies zijn nou eenmaal niet echt slim, snel of sterk dus hoef je alleen maar op te letten dat wanneer je gaat slapen of poepen de zombies er niet bij kunnen. En altijd iets scherps op je lijf hebben die door een rotte kop gestoken kan worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:14:07 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137374757
Ik zou pas droevig worden (maar wel blijven kijken B-) ) als er opeens een soort gemuteerde Alpha-zombie op de proppen komt die wel kan denken.
Vrijheid
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:16:04 #203
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137376393
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Klopt en dat is (binnen de context van een fucking zombieserie) best realistisch. De mens went snel aan situaties en die zombies zijn nou eenmaal niet echt slim, snel of sterk dus hoef je alleen maar op te letten dat wanneer je gaat slapen of poepen de zombies er niet bij kunnen. En altijd iets scherps op je lijf hebben die door een rotte kop gestoken kan worden.
Ik vind dat de zombies juist veel meer op de voorgrond zijn dan in het vorige seizoen, toen had je alleen maar gevechten tussen de governor en de groep. Ja de zombies stonden wel aan het hek, maar je had niet iedere aflevering "horror" momenten a la: ze moeten weer een huis met zombies doorzoeken.

In de vorige aflevering was het daarentegen wel een bijzaak, die nieuwe gast die de zombies met een lach neerslaat, dat wil ik zien. Niet "alweer" iemand die van een zombie schrikt of "alweer" moeilijk doen in een huis. Ze lopen al meer dan 2 jaar rond in die wereld, dan gaan er toch wel wat meer automatismen inzitten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:19:43 #204
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_137376514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Deze aflevering had verder ook helemaal geen karakterontwikkeling, het was enorm oppervlakkig allemaal.
_O- _O- :')

Je gaat je toch echt afvragen waar mensen naar hebben gekeken als je dit soort berichten leest. Misschien is Engels zonder vertaling te moeilijk voor je?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:20:28 #205
186587 Byzantynixschii
pi_137376545
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik had ook liever gehad dat we erachter kwamen dat hij eigenlijk een piraat was die door een temporale vortex naar deze tijd was gezogen of dat hij stiekem een gestrande alien was en op zoek is naar een quantumzender om zijn volk op te roepen maar helaas.
_O_
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:22:29 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137376631
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je gaat je toch echt afvragen waar mensen naar hebben gekeken als je dit soort berichten leest. Misschien is Engels zonder vertaling te moeilijk voor je?
Misschien ben jij GTST niveau gewent, het ging echt helemaal nergens over.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:24:06 #207
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_137376699
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Saaiste aflevering van de serie tot dusver, na alle nieuwe "plotwendingen" van de vorige aflevering heb ik echt in 5 minuten hier doorheen geskipped. Nutteloos gepraat en nutteloze zombie scenes heb ik nu wel genoeg van. Werkelijk niets gebeurt in deze aflevering. Naja misschien is de volgende aflevering weer iets leuker.

Ze moeten echt stoppen met een aflevering over 1 verhaallijn laten gaan, dat haalt de snelheid eruit. Alsof je in een videoclip 3 minuten beeld van 1 camera standpunt laat zien.
nutteloos gepraat en nutteloze zombie scenes.

In een zombie drama.

Hoe dúrven ze
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:25:05 #208
186587 Byzantynixschii
pi_137376739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Misschien ben jij GTST niveau gewent, het ging echt helemaal nergens over.
Ik vind juist dat GTST nergens over gaat, maar blijkbaar zie jij daar wel wat in.
pi_137377075
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Die essentie hebben ze dan in de eerste twee seizoenen behoorlijk laten liggen.
Misschien heb ik karakterontwikkeling beter moeten uitleggen. Bedoel niet per se hoe de karakters veranderen, dan wel hoe ze met de situatie omgaan.
In plaats van de zombie is bij twd de mens de hoofdrol speler. Dit is ook in seizoen 1 en voor 2 belangrijk geweest. 2 zeker omdat daar de zoektocht naar sophie (blijven of doorgaan) en het leven op de boerderij van ome hershel belangrijker waren dan de zombies
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:13:24 #210
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137378119
Gewoon de volgende aflevering weer lekker 4 verschillende verhaallijnen laten zien. Daar heb je ze nou eenmaal voor. Een verhaallijn per aflevering is echt tergend saai, beetje als nu naar een aflevering van de A-team kijken of een vroegere tv-serie, is ook enorm saai omdat mensen nou eenmaal aan complexere series gewend zijn.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:16:27 #211
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_137378195
Ik vond ook de dialogen niet boeiend. Als je dan zonodig afleveringen wil maken die wat diepgang hebben, heb je wel een goede scenarioschrijver nodig. Bij diverse andere series lukt dit wel. Breaking Bad had ook wat afleveringen met veel dialoog, maar die waren veel onderhoundender.

Ik vind het over het algemeen een leuke serie om naar te kijken hoor, maar zelf had ik deze overbruggingsafleveringen anders gemaakt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:17:27 #212
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_137378222
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:13 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon de volgende aflevering weer lekker 4 verschillende verhaallijnen laten zien. Daar heb je ze nou eenmaal voor. Een verhaallijn per aflevering is echt tergend saai, beetje als nu naar een aflevering van de A-team kijken of een vroegere tv-serie, is ook enorm saai omdat mensen nou eenmaal aan complexere series gewend zijn.
Verschillende verhaallijnen, daar kon ik niet op komen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_137378333
Ik was wel weer te spreken over deze aflevering. Goede ontwikkeling dit. ^O^
That's all folks!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:21:44 #214
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137378348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik vind dat de zombies juist veel meer op de voorgrond zijn dan in het vorige seizoen, toen had je alleen maar gevechten tussen de governor en de groep. Ja de zombies stonden wel aan het hek, maar je had niet iedere aflevering "horror" momenten a la: ze moeten weer een huis met zombies doorzoeken.

In de vorige aflevering was het daarentegen wel een bijzaak, die nieuwe gast die de zombies met een lach neerslaat, dat wil ik zien. Niet "alweer" iemand die van een zombie schrikt of "alweer" moeilijk doen in een huis. Ze lopen al meer dan 2 jaar rond in die wereld, dan gaan er toch wel wat meer automatismen inzitten.
Ja, die lachende rooie was wel erg tof, dat soort figuren wil ook graag erbij hebben. Ik heb het geluk dat ik TWD als serie leuk vind en ook de 'fillers' of 'in depth' afleveringen kan waarderen. Al ben ik wel blij dat de gevangenis achter hun ligt. Ze hebben in ieder geval een rode lijn, je ziet die sanctuary heel duidelijk als volgende focalpoint. Van mij hoeft het niet alleen maar doem/gloem en dreigende zombies te zijn en ben ik blij dat ze variëren met hun afleveringen. Als ik nu bijvoorbeeld naar Supernatural kijk weet ik van te voren hoe de aflevering gaat lopen, het is nog steeds een leuke serie maar loopt wel volgens een vast stramien.
Vrijheid
pi_137382668
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef jogy het volgende:
Ik zou pas droevig worden (maar wel blijven kijken B-) ) als er opeens een soort gemuteerde Alpha-zombie op de proppen komt die wel kan denken.
Dit zou dus wel de spanning enorm ophogen mijns inziens, denkende walkers! Maar ook snelle walkers, sterke walkers, calculerende en plannende walkers. Tot nu toe zijn de walkers nog het minst spannend van de hele serie, want echt gevaarlijk zijn ze nu ook weer niet als je een beetje alert en snel bent. >:)

Oh nee, wacht; het gaat ook niet om de walkers & spanning in de serie, maar om 'how to deal with... en karakterontwikkeling'! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_137382710
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Beetje jammer als je zo reageert als iemand kritisch is op een aflevering van een goede serie. Heb een beetje respect voor andermans mening.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:59:54 #217
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137383374
Karakterontwikkeling... vergelijk deze serie nou eens met Game of Thrones, daar zit toch een astronomisch verschil tussen?
pi_137383637
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef MouzurX het volgende:
Karakterontwikkeling... vergelijk deze serie nou eens met Game of Thrones, daar zit toch een astronomisch verschil tussen?
Inderdaad. Deze serie is tof, bij Game of Thrones val ik in slaap.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_137384349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef Sangha het volgende:

[..]

Dit zou dus wel de spanning enorm ophogen mijns inziens, denkende walkers! Maar ook snelle walkers, sterke walkers, calculerende en plannende walkers. Tot nu toe zijn de walkers nog het minst spannend van de hele serie, want echt gevaarlijk zijn ze nu ook weer niet als je een beetje alert en snel bent. >:)

Oh nee, wacht; het gaat ook niet om de walkers & spanning in de serie, maar om 'how to deal with... en karakterontwikkeling'! ;)
Ik neem aan dat je de dik gedrukte zin sarcastisch bedoel. (Correct me if i'm wrong wat betreft het sarcasme).
Maar dit is dus juist waar de serie over gaat. Misschien moet je eens wat interviews met Robert Kirkman (Ja, de bedenker ja! ) opzoeken. Die heeft al vaak zat aangegeven dat :

- De serie draait om hoe overlevenden dealen met de zombie apocalyps.
- De zombies als het ware als decor dienen.
- Er geen oplossing gevonden zal worden die voor een eind goed, al goed zal zorgen.

Snap dan voortaan ook dat het geen 'Kijk-mij-eens-stoer-zombies-over-de-kling-jagen'-serie is.
Het is drama/horror. Vandaar het lage tempo en de (ik geef toe, niet altijd even spannende) horror momenten.
Echt heel veel mensen kijken met de verkeerde verwachtingen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:16:52 #220
186587 Byzantynixschii
pi_137385835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef Sangha het volgende:

[..]

Beetje jammer als je zo reageert als iemand kritisch is op een aflevering van een goede serie. Heb een beetje respect voor andermans mening.
Kritisch? Wat nou kritisch? De hele aflevering staat in het teken van karakterontwikkeling en mevrouw hierboven klaagt dat er geen karakterontwikkeling is.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:46:00 #221
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137386734
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Kritisch? Wat nou kritisch? De hele aflevering staat in het teken van karakterontwikkeling en mevrouw hierboven klaagt dat er geen karakterontwikkeling is.
Die bedoelt wrs dat ze het slecht geschreven karakterontwikkeling vindt oid.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:51:47 #222
186587 Byzantynixschii
pi_137386891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Die bedoelt wrs dat ze het slecht geschreven karakterontwikkeling vindt oid.
Als dat zo is dan zou ik haar aanraden dat ook daadwerkelijk te schrijven.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:57:11 #223
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137387012
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:28 schreef Phyxcius het volgende:

. Misschien moet je eens wat interviews met Robert Kirkman (Ja, de bedenker ja! ) opzoeken. Die heeft al vaak zat aangegeven dat :

Blablablabla
Sure, voor elke serie of film die je kijkt moet je eerst even wat interviews met de bedenker lezen. Anders kijk je met de verkeerde verwachtingen...
Pffffff. Wat een dom gezwam.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:57:38 #224
168304 Mani89
pi_137387025
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zou ik haar aanraden dat ook daadwerkelijk te schrijven.
Er staat toch dat ik het oppervlakkig vind? Dat 2 mensen een uur lang tegen elkaar staan te praten betekend niet automatisch dat er karakterontwikkeling plaatsvind.
pi_137387187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef matthijst het volgende:

[..]

Sure, voor elke serie of film die je kijkt moet je eerst even wat interviews met de bedenker lezen. Anders kijk je met de verkeerde verwachtingen...
Pffffff. Wat een dom gezwam.
De bedenker van de serie is nauw betrokken bij de productie en geeft in interviews duidelijk aan wat hij voor ogen heeft met de serie. En datgene is niet wat de meeste hier voor ogen hebben. Om er vervolgens over te gaan klagen dat het niet is wat je hoopte dat het zou zijn, terwijl dat niet is wat de bedenker voor ogen had, dat is pas dom gezwam.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:08:54 #226
28167 matthijst
pi_137387380
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef Phyxcius het volgende:
Om er vervolgens over te gaan klagen dat het niet is wat je hoopte dat het zou zijn, terwijl dat niet is wat de bedenker voor ogen had, dat is pas dom gezwam.
Ja, want je bent verplicht om interviews met de bedenker te gaan bekijken :'( :'( :'(
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:10:57 #227
186587 Byzantynixschii
pi_137387437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Er staat toch dat ik het oppervlakkig vind? Dat 2 mensen een uur lang tegen elkaar staan te praten betekend niet automatisch dat er karakterontwikkeling plaatsvind.
Er staat dat de aflevering helemaal geen karakterontwikkeling had. Wat gewoon klinkklare onzin is. Dus je bent of gewoon beperkt van geest of aan het trollen. Ik gok het eerste. En ga nu maar in een ander topic huilen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:13:58 #228
168304 Mani89
pi_137387525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:10 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Er staat dat de aflevering helemaal geen karakterontwikkeling had. Wat gewoon klinkklare onzin is. Dus je bent of gewoon beperkt van geest of aan het trollen. Ik gok het eerste. En ga nu maar in een ander topic huilen.
Misschien heb ik een andere standaard, deze aflevering was gewoon prietpraat dat helemaal geen diepte had, ze sloegen alleen maar onzin uit. En verder kom ik gewoon na elke aflevering hier mijn mening geven, en zo mag iedereen dat doen. Ook paardenmongolen zoals jij.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:14:00 #229
186587 Byzantynixschii
pi_137387526
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, want je bent verplicht om interviews met de bedenker te gaan bekijken :'( :'( :'(
Zeur je ook in het GTST topic dat er te weinig zombies in voorkomen? Of in het 'Friends' topic dat de groep nooit 'on the road' gaat?

Echt, als je het niet leuk vind, waarom kijk je dan in vredesnaam? Dat geldt voor al die huilers in dit topic. Kijk dat niet! Ik ga toch ook geen series volgen die ik niet leuk vind?

Onbegrijpelijke mensen. :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:15:10 #230
186587 Byzantynixschii
pi_137387555
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Misschien heb ik een andere standaard, deze aflevering was gewoon prietpraat dat helemaal geen diepte had, ze sloegen alleen maar onzin. En verder kom ik gewoon na elke aflevering hier mijn mening geven, en zo mag iedereen dat doen. Ook paardenmongolen zoals jij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Misschien heb ik een andere standaard, deze aflevering was gewoon prietpraat dat helemaal geen diepte had, ze sloegen alleen maar onzin. En verder kom ik gewoon na elke aflevering hier mijn mening geven, en zo mag iedereen dat doen. Ook paardenmongolen zoals jij.
Ga dan verdomme naar series kijken die wel bij jouw 'andere standaard' passen. 8)7
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:16:00 #231
168304 Mani89
pi_137387575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:15 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

[..]

Ga dan verdomme naar series kijken die wel bij jouw 'andere standaard' passen. 8)7
Nee want ik vermaak me nog best met deze serie, maar deze aflevering vond ik niet leuk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:16:26 #232
28167 matthijst
pi_137387590
Dit belooft godverdomme nog wat. En die Kirkman is wel heel snel tevreden:

quote:
ROBERT KIRKMAN: It’s all of our characters scattered to the winds. Everybody’s separated and so we’re actually doing a lot of really intense, character focusing episodes. So because they’re separated there will be episodes that focus on different people. There will be episodes that focus on different groups at a time when they’re in their worst situation yet. We’re really going to really drill down into them and get to know them much more than we’ve gotten to know them before. I think after the end of these eight episodes you’re going to be acutely aware of who these people are and I think they’re going to be some really shocking revelations about what makes people tick and who they really are at their core.
Poepoe: echt schokkende dingen gezien tot nu toe! Een samuraizwaard in een messenhouder. En een moonshine drinkende Daryl. Wow!

Meer van dat gezwam hier:
http://insidetv.ew.com/20(...)rt-kirkman-season-4/

Met de ergste van allemaal:
quote:
And when it comes time in a couple of years when you watch all of season 4 as a whole there are so many hints and so many little breadcrumbs thrown out that are going to be paid off in the back half of season 4 that people are going to be shocked at the things that they didn’t notice.
Het za toch gvd geen "Lost" 2 worden :O :O

Grootheidswaan:
quote:
The first episode back, we’re definitely going to get a glimpse into Michonne’s past and learn more about her specifically than we’ve known before, and I think people are going to be pretty shocked where we’ve gone with those things.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:18:22 #233
28167 matthijst
pi_137387649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zeur je ook in het GTST topic dat er te weinig zombies in voorkomen? Of in het 'Friends' topic dat de groep nooit 'on the road' gaat?

Echt, als je het niet leuk vind, waarom kijk je dan in vredesnaam? Dat geldt voor al die huilers in dit topic. Kijk dat niet! Ik ga toch ook geen series volgen die ik niet leuk vind?
Jij vond Lost ongetwijfeld ook fantastisch.
Shiny happy people :{w
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:32:50 #234
186587 Byzantynixschii
pi_137388055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef matthijst het volgende:

[..]

Jij vond Lost ongetwijfeld ook fantastisch.
Shiny happy people :{w
Nog zo'n beperkte mongool. Ga ergens anders huilen.
pi_137388150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:32 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nog zo'n beperkte mongool. Ga ergens anders huilen.
Dit lijkt zich jaarlijks te gaan herhalen, want bijna een jaar geleden ging het over precies hetzelfde :')

TV / [USA] The Walking Dead #34: Het einde nadert voor The Governour!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_137388356
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef OMG het volgende:

[..]

Dit lijkt zich jaarlijks te gaan herhalen, want bijna een jaar geleden ging het over precies hetzelfde :')

_O-
Het zijn ook altijd dezelfde mensen. Dat ze nog niet gestopt zijn _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137388787
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef matthijst het volgende:

[..]

De interviews van de bedenker haalde ik aan zodat je er achter komt dat hetgeen wat je verwacht niet is wat de bedenker wil uitbeelden. Misschien dat er dan eens een lampje gaat branden bij je, zodat je andere series kan gaan kijken die wel datgene bieden wat je wilt zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef matthijst het volgende:
Dit belooft godverdomme nog wat. En die Kirkman is wel heel snel tevreden:

[..]

Poepoe: echt schokkende dingen gezien tot nu toe! Een samuraizwaard in een messenhouder. En een moonshine drinkende Daryl. Wow!

Meer van dat gezwam hier:
http://insidetv.ew.com/20(...)rt-kirkman-season-4/

Met de ergste van allemaal:

[..]

Het za toch gvd geen "Lost" 2 worden :O :O

Grootheidswaan:

[..]

Mijn god. Er blijft maar poep uit je toesenbord komen.
De serie beeld gewoon hetgeen uit wat kirkman hier, zei het in wat overdreven bewoordingen, benoemd. Dat dat niet is wat jij leuk vind kan hij niets aan doen. Nogmaals, kijk dan gewoon niet als het je niet aanstaat.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:05:26 #238
28167 matthijst
pi_137389082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef Phyxcius het volgende:
De serie beeld gewoon hetgeen uit wat kirkman hier, zei het in wat overdreven bewoordingen, benoemd. Dat dat niet is wat jij leuk vind kan hij niets aan doen. Nogmaals, kijk dan gewoon niet als het je niet aanstaat.
"wat overdreven". Mooie understatement!

Ik blijf kijken.
En zeiken :{w
pi_137389137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

"wat overdreven". Mooie understatement!

Ik blijf kijken.
En zeiken :{w
Ja want in de film en tv industrie wordt verder nooit overdreven taalgebruik gebruikt
pi_137389428
Dit gescheld heen en weer _O-
Over een serie _O-
:D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:21:40 #241
28167 matthijst
pi_137389690
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:06 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ja want in de film en tv industrie wordt verder nooit overdreven taalgebruik gebruikt
Zeker wel, maar extra sneu als klaarblijkelijk de helft dan je kijkers het maar saaie stront vindt :)
pi_137389897
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zeker wel, maar extra sneu als klaarblijkelijk de helft dan je kijkers het maar saaie stront vindt :)
Niet zo gek als ze wat anders verwachten van de serie.

Als ik een brommer verwacht maar een fiets krijg dan ben ik daar ook niet blij mee. Het is alleen niet zo snugger van mezelf als er vooraf duidelijk gemaakt is dat ze me een fiets aanbieden.

Misschien is deze jip en janneke taal duidelijker?
pi_137390030
Ik moet het eens zijn met Phyxcius. Dat je de serie miscshien anders zou willen zien, zegt niet dat het een slechte serie is.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:31:39 #244
186587 Byzantynixschii
pi_137390053
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef OMG het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben ook écht niets beters te doen. :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:32:14 #245
28167 matthijst
pi_137390083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:27 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Niet zo gek als ze wat anders verwachten van de serie.

Als ik een brommer verwacht maar een fiets krijg dan ben ik daar ook niet blij mee. Het is alleen niet zo snugger van mezelf als er vooraf duidelijk gemaakt is dat ze me een fiets aanbieden.

Misschien is deze jip en janneke taal duidelijker?
Die vergelijking slaat als een lul op je moeder natuurlijk, aangezien geen hond normaal die interviewtjes met de schrijver leest. Op groupies zoals jij en je walking dead holmaatjes na, natuurlijk :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:33:44 #246
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137390137
Het probleem is gewoon dat er ook goede afleveringen tussen de bagger in zitten.
Misschien ook de sterkte van de serie: het trekt twee(eigenlijk x) verschillende groepen kijkers aan omdat er echt een sterk verschil zit in de verschillende afleveringen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:36:54 #247
28167 matthijst
pi_137390273
Oh, er zitten wel goed afleveringen bij. De laatste ep vond ik gewoon 97% bagger.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:37:48 #248
37295 Luigi
mario pls
pi_137390317
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

_O-
Het zijn ook altijd dezelfde mensen. Dat ze nog niet gestopt zijn _O-
Ja echt he.
Wat doe je jezelf aan dan, denk ik. Kennelijk tijd teveel of sadomasochistisch ingesteld ofzo.
pi_137390601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:28 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de dik gedrukte zin sarcastisch bedoel. (Correct me if i'm wrong wat betreft het sarcasme).
Maar dit is dus juist waar de serie over gaat. Misschien moet je eens wat interviews met Robert Kirkman (Ja, de bedenker ja! ) opzoeken. Die heeft al vaak zat aangegeven dat :

- De serie draait om hoe overlevenden dealen met de zombie apocalyps.
- De zombies als het ware als decor dienen.
- Er geen oplossing gevonden zal worden die voor een eind goed, al goed zal zorgen.

Snap dan voortaan ook dat het geen 'Kijk-mij-eens-stoer-zombies-over-de-kling-jagen'-serie is.
Het is drama/horror. Vandaar het lage tempo en de (ik geef toe, niet altijd even spannende) horror momenten.
Echt heel veel mensen kijken met de verkeerde verwachtingen.
Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar de meeste afleveringen vond ik juist enorm intrigerend, vandaar dat ik de serie graag volg. Deze aflevering viel echt uit de toon van de lijn die is gezet. Maar goed smaken en verwachtingen verschillen. ^O^
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:54:26 #250
28167 matthijst
pi_137391041
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja echt he.
Wat doe je jezelf aan dan, denk ik. Kennelijk tijd teveel of sadomasochistisch ingesteld ofzo.
5 minuten voor de laatste ep.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 20:09:42 #251
88815 The_Emotion
98.3
pi_137391670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:09 schreef Fer het volgende:

[..]

Hij nam ook wat grotere slokken dan Beth. En ik heb hem alle andere afleveringen ook niet zien drinken.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_137391974
Oh ja, das aflevering 6 ofzo.
.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:18:52 #253
186587 Byzantynixschii
pi_137392038
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

5 minuten voor de laatste ep.
Je hebt dus niet eens gekeken, achterlijke trol. :O
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:40:40 #254
28167 matthijst
pi_137392930
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je hebt dus niet eens gekeken, achterlijke trol. :O
Jawel, skip, skip, skip, net als enkele anderen.
pi_137393095
Dus je hebt niet gekeken. :').
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:44:36 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137393116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef Sangha het volgende:

[..]

Precies! O+. Voor de rest speel ik wel left4dead.
Vrijheid
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 20:49:26 #257
88815 The_Emotion
98.3
pi_137393377
Eigenlijk zou de afgelopen aflevering leuker zijn geweest als er ook afgewisseld werd naar het groepje van Maggie, Sasha en Bob.
Bob Stookey lust ook wel een borrel.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:59:42 #258
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_137393883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef OMG het volgende:
Dus je hebt niet gekeken. :').
inderdaad :')

Stelletje losers hier. Heel de tijd roepen dat het bagger is, maar toch elke maandag de download weer aanzetten. De aflevering in 3 minuten langszappen en dan gelijk inloggen op fok om te janken dat het weer zo slecht is...

Heb je niks beters te doen? Als je na 4 jaar nog niet weet hoe de serie in elkaar steekt en hoopt op iets anders... dan is er toch echt iets mis met je...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_137394579
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk zou de afgelopen aflevering leuker zijn geweest als er ook afgewisseld werd naar het groepje van Maggie, Sasha en Bob.
Bob Stookey lust ook wel een borrel.
Idd, maar die komen volgende week vast weer en hopelijk een eerste teken van hereniging! :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:12:30 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137394646
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Sangha het volgende:

[..]

Idd, maar die komen volgende week vast weer en hopelijk een eerste teken van hereniging! :)
Die was er al in de eerste aflevering na de break. Michonne die zich bij Rick en Carl voegt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:21:49 #261
186587 Byzantynixschii
pi_137395098
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef matthijst het volgende:

[..]

Jawel, skip, skip, skip, net als enkele anderen.
Dat zeg ik; je hebt niet gekeken. Hoe oud ben je eigenlijk, 12?
pi_137395151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die was er al in de eerste aflevering na de break. Michonne die zich bij Rick en Carl voegt.
En zo zal het verder gaan. Op zich wel een goede voorbereiding voor de rest van dit seizoen zo. Ik hoop op een leuke toevoeging (in de gehele groep) van Sgt. Abraham Ford. :7
pi_137395203
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat zeg ik; je hebt niet gekeken. Hoe oud ben je eigenlijk, 12?
Vraagt hij, lol! :D
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:28:08 #264
186587 Byzantynixschii
pi_137395439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef Sangha het volgende:

[..]

Vraagt hij, lol! :D
Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 21:29:20 #265
88815 The_Emotion
98.3
pi_137395517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Sangha het volgende:

[..]

En zo zal het verder gaan. Op zich wel een goede voorbereiding voor de rest van dit seizoen zo. Ik hoop op een leuke toevoeging (in de gehele groep) van Sgt. Abraham Ford. :7
Carol, Tyreese en die koters (wat al een spannende combinatie is) zijn op weg naar die Sanctuary.
Rick, Corrl en Michonne hebben de spoorweg daar naar toe ook al gevonden.

Het is afwachten hoe de rest bij elkaar druppelt, of wie er af valt, dat kan ook nog.

.

[ Bericht 8% gewijzigd door The_Emotion op 04-03-2014 21:43:35 ]
- Ian Malcolm
pi_137395848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.
Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!
pi_137395936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Remqo het volgende:

[..]

Carol, Tyreese en die koters (wat al een spannende combinatie is) zijn op weg naar die Sanctuary.
Rick, Corrl en Michonne hebben de spoorweg daar naar toe ook al gevonden.

Het is afwachten hoe de rest bij elkaar druppelt, of wie er af valt, dat kan ook nog.
Precies! Ben benieuwd hoe dat zich verder zal verlopen... :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:36:56 #268
186587 Byzantynixschii
pi_137395987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Sangha het volgende:

[..]

Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!
Omdat ik mij erger aan al die intens domme kutkneuzen die hier elke week komen janken omdat ze te dom zijn om te snappen dat deze serie niet gaat over hetgeen zij leuk vinden. Dat je dat bij de eerste 3 afleveringen doet, prima. Maar we zitten in seizoen 4 inmiddels. Tijd om iets anders te gaan doen. Er zit hier niemand op jullie gejank te wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Byzantynixschii op 04-03-2014 21:42:34 ]
pi_137396096
Wat nou als die sanctuarie een enorm graf is waar iedereen word doodgeschoten denk ik dan
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 21:42:02 #270
88815 The_Emotion
98.3
pi_137396259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Wat nou als die sanctuarie een enorm graf is waar iedereen word doodgeschoten denk ik dan
Om eerlijk te zijn zat ik ook aan zoiets te denken, zoals de Altruïst Camp uit GTA V, waar je als Trevor lifters heen moet brengen (en uiteindelijk een kannibalen-cult aantreft) :')
- Ian Malcolm
pi_137396326
quote:
Dat ging vorige keren ook door mij heen, mede vanwege die wegwijzers. Van die lokkertjes?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:43:45 #272
28167 matthijst
pi_137396347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

inderdaad :')

Stelletje losers hier. Heel de tijd roepen dat het bagger is, maar toch elke maandag de download weer aanzetten. De aflevering in 3 minuten langszappen en dan gelijk inloggen op fok om te janken dat het weer zo slecht is...

Heb je niks beters te doen? Als je na 4 jaar nog niet weet hoe de serie in elkaar steekt en hoopt op iets anders... dan is er toch echt iets mis met je...
Wat lul je man, seizoen begon goed, maar laatste ep was gewoon sneu.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 21:44:35 #273
88815 The_Emotion
98.3
pi_137396384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef Sangha het volgende:

[..]

Precies! Ben benieuwd hoe dat zich verder zal verlopen... :)
Jij snapt het, tussen al die zeurpieten door.

Want dat is wat de serie voor mij zo leuk maakt, het gaat allemaal niet zo snel, maar dat hoeft ook niet.
Er worden genoeg situaties geschetst die je toch bezig houden, materiaal om over te speculeren
- Ian Malcolm
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:44:55 #274
28167 matthijst
pi_137396400
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik jank niet elke week kleutertje. Ik jank als het nodig is. Maar ja, jij bent natuurlijk te druk met afberen op Michonne dat je niet doorhebt dat de ep ruk is.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:45:22 #275
28167 matthijst
pi_137396419
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Sangha het volgende:

[..]

Ah, dat dus.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:49:55 #276
186587 Byzantynixschii
pi_137396615
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik jank als het nodig is.
Doe het ergens anders. Wat snap je daar nou niet aan? Niemand zit op je gejank te wachten, echt niet.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 21:53:38 #277
88815 The_Emotion
98.3
pi_137396792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Doe het ergens anders. Wat snap je daar nou niet aan? Niemand zit op je gejank te wachten, echt niet.
Don't feed the troll.
Je kan je beter druk gaan maken waarom Daryl en Beth nog steeds niet met elkaar te hebben liggen karren.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Emotion op 04-03-2014 21:59:33 ]
- Ian Malcolm
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:59:06 #278
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137397050
Ik vond het een hele mooie ep! Mooi om te zien hoe verloren je kunt voelen, prima in beeld gebracht! Nu idd ook zij het spoor vinden en dan nog een paar eps en dan zijn de overlevenden van de prison weer compleet.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:00:01 #279
37295 Luigi
mario pls
pi_137397096
quote:

[..]

dinsdag 4 maart 2014 @ 22:00:24 #280
28167 matthijst
pi_137397121
quote:

[..]

't is een discussieforum chefke. Voor een TWD dictatuur moet je in N-Korea zijn.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:03:31 #281
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_137397296
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef matthijst het volgende:

[..]

't is een discussieforum chefke. Voor een TWD dictatuur moet je in N-Korea zijn.
Allemaal leuk en aardig maar het begint een beetje irritant te worden dat standaard " oh wat was het weer saai, ik weet niet of ik volgende week nog ga kijken" . En dan een week later weer hetzelfde...

Dat snap je toch wel?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:04:58 #282
186587 Byzantynixschii
pi_137397363
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef matthijst het volgende:

[..]

Er is hier een speciaal subforum genaamd KLB voor gejank, ga daar heen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:09:50 #283
28167 matthijst
pi_137397574
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Zipportal het volgende:
Wat een saaie aflevering. Maar ja die moeten er ook soms tussendoor. :')
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Saaiste aflevering van de serie tot dusver, na alle nieuwe "plotwendingen" van de vorige aflevering heb ik echt in 5 minuten hier doorheen geskipped. Nutteloos gepraat en nutteloze zombie scenes heb ik nu wel genoeg van. Werkelijk niets gebeurt in deze aflevering.
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef DJKoster het volgende:
Matige aflevering vandaag. Een beetje doelloos drank gaan zoeken.
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een mega saaie aflevering :{
quote:
8s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Meh aflevering. Snap dat ze en stukje achtergrond willen doen en zo, maar dit was veel te geforceerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kutaflevering, de helft geskipt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:34 schreef Remqo het volgende:
In tegenstelling tot de laatste 2 eps, vond ik deze weer wat minder.
Er had best wel geknipt en geplakt kunnen worden om de andere prison-survivors te kunnen volgen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 07:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Overbodige aflevering...
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het geen flikker aan. Het gaat nergens naar toe. Vier afleveringen een beetje door een bos struinen, terwijl ze in de eerste seizoenen makkelijk een halve staat doorkruisten.
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Klopt. Hele aflevering had gewoon in 5 minuten gekund als deel van een andere aflevering.
Ik was er even lekker voor gaan zitten en dan is zo'n inhoudsloze aflevering een afknapper.
pi_137397643
Het begint
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:13:36 #285
168304 Mani89
pi_137397749
Fanboys kunnen beter naar TWD forums verhuizen waar ze met elkaar kunnen masturberen, op FOK! posten mensen gewoon wat ze van de aflevering vonden.
pi_137397917
Zeikerds kunnen beter naar KLB verhuizen waar ze met elkaar kunnen masturberen, in het TWD topic posten mensen waar de aflevering/serie over gaat, en wat ze er vonden met wat meer argumenten dan "Saai.", "Voorspelbaar", en "Ik vind er geen flikker aan".
  Spellchecker dinsdag 4 maart 2014 @ 22:18:11 #287
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_137397952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Fanboys kunnen beter naar TWD forums verhuizen waar ze met elkaar kunnen masturberen, op FOK! posten mensen gewoon wat ze van de aflevering vonden.
Je gaat toch ook niet naar de huishoudbeurs, als je je daar vervolgens alléén maar gaat zitten ergeren aan huisvrouwen? Wat heb je er dan aan?

En ja, dit topic is er om de serie te bespreken, zowel de positieve, als de negatieve aspecten; als je echter al seizoenen lang alléén maar zit te klagen hier, ben je óf een troll, of je doet iets niet goed...

Voor iemand, die de serie al seizoenen lang alléén maar zou zitten te prijzen, geldt exact hetzelfde. Dergelijke personen hebben we echter (nog) niet in deze reeks, zover ik weet.
Tevens -purist.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:19:04 #288
28167 matthijst
pi_137397990
Wat jank je man, met je "alleen maar zeiken". Hier, positieve reacties op 2 recente eps:
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Aardige ep, jammer alleen dat die kutcarl niet dood te krijgen is.
Tyfusjong :r
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef matthijst het volgende:
Aardige ep wel.
Dat kind is mooi freaky, had nog hoop dat ze die baby aan die zombies zou voeren, maar helaas :(
Zie de quote hierboven: reacties van 10 verschillende personen die de laatste ep kut vonden. En meteen komt de groupiesquad eraan 8)7
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:25:56 #289
168304 Mani89
pi_137398319
Ok, aan de mensen die het wel een geweldige aflevering vonden en aanstoot nemen aan mensen die het hier niet mee eens zijn, ik hoop dat jullie er nog van kunnen slapen. Zolang het niet verboden is om kritiek te posten over deze show zal ik dat blijven doen als ik dat nodig vindt.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 22:26:42 #290
88815 The_Emotion
98.3
pi_137398369
Ik zeg het nog maar een keer:

quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Remqo het volgende:

[..]

Don't feed the troll.
Je kan je beter druk gaan maken waarom Daryl en Beth nog steeds niet met elkaar te hebben liggen karren.
en

quote:
Want dat is wat de serie voor mij zo leuk maakt, het gaat allemaal niet zo snel, maar dat hoeft ook niet.
Er worden genoeg situaties geschetst die je toch bezig houden, materiaal om over te speculeren
- Ian Malcolm
pi_137398757
Nou wanneer gaan ze nou neuken?
pi_137398979
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Nou wanneer gaan ze nou neuken?
Was ook mijn enige gedachten deze hele aflevering :@
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:46:08 #293
28167 matthijst
pi_137399507
Had nog hoop dat hij d'r redneckstijl zou verkrachten toen hij d'r met die boog aanrandde, maar helaas.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:46:38 #294
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137399537
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef OMG het volgende:
Zeikerds kunnen beter naar KLB verhuizen waar ze met elkaar kunnen masturberen, in het TWD topic posten mensen waar de aflevering/serie over gaat, en wat ze er vonden met wat meer argumenten dan "Saai.", "Voorspelbaar", en "Ik vind er geen flikker aan".
Er worden anders toch aardig wat argumenten gegeven die niet de hele serie ongeschikt maken voor de klagende kijker aangezien andere afleveringen soms heel anders zijn.

Het enige punt is dat de afleveringen die door een groep tergend saai worden gevonden, door een andere groep juist als geweldig worden geprezen. Waar de ene groep snelle afleveringen met meerdere verhaallijnen leuk vinden die duidelijk een doel dienen, is er een andere groep die de langzame zogeheten karakterontwikkel afleveringen leuk vinden.

Ik persoonlijk vind de aflevering met 1 verhaallijn gewoon saai vooral als ik wat minder heb met het personage of de groep. Waar ik Darryl bijvoorbeeld heel leuk vond in de gevangenis heb ik nog geen een stuk echt interessant gevonden sinds hij met die blonde op stap is.
pi_137399661
quote:
Ik dacht zelf aan een andere film waarin overlevers van een zombieplaag opgeroepen worden via een radiozender en "reklamegraffiti" overal dat ze ergens heen moesten gaan waar allemaal soldaten zijn en veilig zou zijn enz enz. In werkelijkheid waren het gewoon geile soldaten die hoopten dat er eens een keer een vrouw tussen zou zitten die ze dan om de beurt konden verkrachten tot in de eeuwigheid en de mannen zouden ze afslachten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_137399703
Andere film ? Dat was toch déze serie
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 22:50:14 #297
88815 The_Emotion
98.3
pi_137399717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef arjan1112 het volgende:
Andere film ? Dat was toch déze serie
28 days later
- Ian Malcolm
pi_137399773
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Was ook mijn enige gedachten deze hele aflevering :@
Je dacht dat alleen maar omdat je hem zelf wel ziet zitten he? Geef toe?
pi_137399839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

28 days later
Zou kunnen ja, die titel komt mij bekend voor.
pi_137400007
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je dacht dat alleen maar omdat je hem zelf wel ziet zitten he? Geef toe?
Ah bah nee geef mij Beth dan maar :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')