abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 01:39:18 #176
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_137370010
Klein dingetje wat mij ook dwars zat deze ep, één van zijn weinige pijlen die nog over zijn ging stuk, mietert dat ding gewoon weg(volgens mij), komt daarna op de golfbaan langs de vlag in de hole, en doet daar niks mee. Volgens mij zou dat dan dus het perfecte materiaal zijn om wat nieuwe pijlen van te maken :P
  dinsdag 4 maart 2014 @ 01:50:48 #177
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_137370069
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 01:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Klein dingetje wat mij ook dwars zat deze ep, één van zijn weinige pijlen die nog over zijn ging stuk, mietert dat ding gewoon weg(volgens mij), komt daarna op de golfbaan langs de vlag in de hole, en doet daar niks mee. Volgens mij zou dat dan dus het perfecte materiaal zijn om wat nieuwe pijlen van te maken :P
Ik hoop dat je toch kan slapen vannacht!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_137370504
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 01:39 schreef Verbodsbord het volgende:
wat mij ook dwars zat
:')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 07:37:01 #179
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_137371003
Overbodige aflevering...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 4 maart 2014 @ 08:58:56 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_137371870
Komen mensen nu stoer doen door te roepen dat ze hele stukken doorspoelen.. En dan de volgende keer weer met domme vragen komen, omdat ze sommige dingen niet snappen :')

Knuppels
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_137371953
Als je al stukken gaat doorspoelen dan kan je beter een andere serie gaan kijken.

Die hard fans spoelen gvd niet door...
Nothing to see here, carry on
pi_137372031
quote:
13s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
Het valt me een beetje tegen van Daryl, hij kan slechter tegen drank dan Beth die nooit eerder gezopen heeft.
Hij nam ook wat grotere slokken dan Beth. En ik heb hem alle andere afleveringen ook niet zien drinken.
.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:13:26 #183
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_137372090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 01:14 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

^O^

Of gewoon sterven van ellende, wat maar het makkelijkste is.
^O^
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:19:38 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137372194
Oh ja, het was weer een aflevering met een laag zombie gehalte en een hoog gehalte van karakterverdieping. Dan moet je dit topic inderdaad overslaan. Stom van me.

Ik vind het altijd wel tof om de menselijke reactie te zien op een wereld die totaal onherkenbaar verneukt is wanneer ze een rustig moment hebben. De boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk. Ook niet bij Daryl.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_137372396
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef Norrage het volgende:
Deze 4 laatste afleveringen: Echt fantastisch. Luguber sfeertje, goed acteren, karakter-ontwikkeling _O_ Erg goed. Beste gedeelte van de hele serie mij betreft. Sowieso dit hele seizoen is vrij aardig :)

En wat een mooi nummer aan het eind. Muziek-keuze telkens sterk. Mountain Goats _O_ _O_
+1

Mensen verwachten allemaal andere dingen van TWD en dan kunnen ze het inderdaad nooit goed doen. Ik zit juist te wachten op kleine groepjes die moeten overleven en hoe ze daar mee omgaan. Vind het soap gehalte zeker niet aanwezig aangezien het niet gaat om "ik vind jou lief en jij mij niet" maar meer de stress en de uiting ervan die alles met zich mee brengt. Erg goede afleveringen
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:44:32 #186
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_137372648
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef Norrage het volgende:
Deze 4 laatste afleveringen: Echt fantastisch. Luguber sfeertje, goed acteren, karakter-ontwikkeling _O_ Erg goed. Beste gedeelte van de hele serie mij betreft. Sowieso dit hele seizoen is vrij aardig :)

En wat een mooi nummer aan het eind. Muziek-keuze telkens sterk. Mountain Goats _O_ _O_
Ik vind het geen flikker aan. Het gaat nergens naar toe. Vier afleveringen een beetje door een bos struinen, terwijl ze in de eerste seizoenen makkelijk een halve staat doorkruisten. Snap ook niet waarom ze niet proberen elkaar op te zoeken.

Vond het wel tof dat ze eindelijk Daryl wat meer gaan uitlichten, blijft een goed karakter, maar ik heb wel weer zin in wat 'episch', dat was in de eerdere afleveringen veel vaker en meer aanwezig.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_137372817
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik vind het geen flikker aan. Het gaat nergens naar toe. Vier afleveringen een beetje door een bos struinen, terwijl ze in de eerste seizoenen makkelijk een halve staat doorkruisten. Snap ook niet waarom ze niet proberen elkaar op te zoeken.

Vond het wel tof dat ze eindelijk Daryl wat meer gaan uitlichten, blijft een goed karakter, maar ik heb wel weer zin in wat 'episch', dat was in de eerdere afleveringen veel vaker en meer aanwezig.
Ik weet niet of jij weleens in Amerika bent geweest, maar zo'n bos kan alle jezus groot zijn! Een gevangenis ligt ook meestal afgelegen. Auto's doen het ondertussen niet meer omdat de tijd aardig is verstreken. Als je denkt dat je de enige overlevende bent omdat ze met een fucking tank aankwamen kan je zoeken maar zoeken in een groot gebied waar ze allemaal een andere kant oplopen is best lastig. Overleven is wat je altijd in de eerste plaats moet doen en dat laten ze goed zien. Kan me voorstellen dat als je actie wilt je niet vrolijk wordt van de laatste aflevering. De nadruk ligt op karakterontwikkeling met altijd dreiging van gevaar. Dit is naar mijn mening de essentie van twd in tegenstelling wat een hoop mensen willen
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:53:59 #188
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137372840
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:19 schreef jogy het volgende:
Oh ja, het was weer een aflevering met een laag zombie gehalte en een hoog gehalte van karakterverdieping. Dan moet je dit topic inderdaad overslaan. Stom van me.

Ik vind het altijd wel tof om de menselijke reactie te zien op een wereld die totaal onherkenbaar verneukt is wanneer ze een rustig moment hebben. De boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk. Ook niet bij Daryl.
Maar dat hoeft niet over een hele aflevering. Im 45 minuten kwamen we erachter dat Beth nooit echt puber was geweest en dat Daryl zichzelf de schuld geeft dat iedereen (schijnbaar) dood is. Verder heeft er totaal geen verhaalontwikkeling voorgedaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:03:00 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137373065
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar dat hoeft niet over een hele aflevering. Im 45 minuten kwamen we erachter dat Beth nooit echt puber was geweest en dat Daryl zichzelf de schuld geeft dat iedereen (schijnbaar) dood is. Verder heeft er totaal geen verhaalontwikkeling voorgedaan.
Het is gewoon een 'hoe is het met de hoofdrolspelers' aflevering, dat is deel van de verhaalontwikkeling.

Anyway, gebed zonder end, je vind het leuk of je vind het ruk maar het hoort bij de serie. de serie is nou eenmaal niet een hack&slash/action-adventure horror serie.
Vrijheid
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:36:46 #190
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_137373756
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 07:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Overbodige aflevering...
Klopt. Hele aflevering had gewoon in 5 minuten gekund als deel van een andere aflevering.

Ik was er even lekker voor gaan zitten en dan is zo'n inhoudsloze aflevering een afknapper.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_137373863
Hetgene dat deze serie zo knap maakt, is juist dat het zo langzaam gaat. Het is een soort sluimerende spanning, en die vind ik heel erg vet. Maar goed, de meeste mensen kunnen alleen maar zeiken. En er zaten deze aflevering echt wel wat kleine hints en subtiele details voor het vervolg van de serie.

Eerder in de serie, geef ik toe, werkte het minder goed. Nu is het acteerwerk (ik vond Beth fantastisch acteren) echt verbeterd en is het allemaal gewoonweg geloofwaardig. Heerlijke aflevering. Ik snap niet dat mensen er niks in zien. Saaiheid kan ik inkomen, maar je zou de stijl van de serie ondertussen toch gewend moeten zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door Norrage op 04-03-2014 10:45:49 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:46:40 #192
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137373999
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef jogy het volgende:

[..]

de serie is nou eenmaal niet een hack&slash/action-adventure horror serie.
Ehm lol? Dat is het nu juist wel en dat is wat een groep kijkers zoals ik jammer vind van deze aflevering.

Ipv ergens naartoe werken gaat het echt tergend traag met telkens horror en repetitieve kill de zombie zonder dat iemand dood gaat stukjes.

En het kan wel, zoals in de vorige aflevering.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:48:49 #193
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137374043
quote:
7s.gif [b]Op dinsdag 4 maart 2014 10:40 schreef Norrage
En er zaten deze aflevering echt wel wat kleine hints en subtiele details voor het vervolg van de serie.

Zoals?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:50:59 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137374088
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:46 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ehm lol? Dat is het nu juist wel en dat is wat een groep kijkers zoals ik jammer vind van deze aflevering.
Ehm roflcopter? Dat is het deze keer juist niet, die zombies zijn een beetje een bijgedachte in deze aflevering en het ging hier nu over de emotionele toestand tussen Daryl en Beth die met elkaar opgescheept zitten. Niet veel hack&slasherigs aan.
Vrijheid
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:01:24 #195
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137374363
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Ehm roflcopter? Dat is het deze keer juist niet, die zombies zijn een beetje een bijgedachte in deze aflevering en het ging hier nu over de emotionele toestand tussen Daryl en Beth die met elkaar opgescheept zitten. Niet veel hack&slasherigs aan.
Action adventure horror iig wel. Met geen overdreven hack en slash maar wel nutteloze hack en slash " alweer zombies in een huis jadajada"
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:05:39 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137374481
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Action adventure horror iig wel. Met geen overdreven hack en slash maar wel nutteloze hack en slash " alweer zombies in een huis jadajada"
Tja, die horen er nou eenmaal bij in een zombie-serie maar het is als het weer zeg maar. Het is er en men reageert erop maar het is niet centraal aan elke aflevering. Een op de achtergrond aanwezige dreiging die je opvreet als je niet oplet.
Vrijheid
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:06:15 #197
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137374502
Deze aflevering had verder ook helemaal geen karakterontwikkeling, het was enorm oppervlakkig allemaal.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:07:57 #198
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_137374553
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij weleens in Amerika bent geweest, maar zo'n bos kan alle jezus groot zijn! Een gevangenis ligt ook meestal afgelegen. Auto's doen het ondertussen niet meer omdat de tijd aardig is verstreken. Als je denkt dat je de enige overlevende bent omdat ze met een fucking tank aankwamen kan je zoeken maar zoeken in een groot gebied waar ze allemaal een andere kant oplopen is best lastig. Overleven is wat je altijd in de eerste plaats moet doen en dat laten ze goed zien. Kan me voorstellen dat als je actie wilt je niet vrolijk wordt van de laatste aflevering. De nadruk ligt op karakterontwikkeling met altijd dreiging van gevaar. Dit is naar mijn mening de essentie van twd in tegenstelling wat een hoop mensen willen
Die essentie hebben ze dan in de eerste twee seizoenen behoorlijk laten liggen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:08:48 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_137374582
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:50 schreef jogy het volgende:

[..]

De zombies zijn in de afgelopen afleveringen sowieso een bijgedachte.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:10:11 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137374626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Deze aflevering had verder ook helemaal geen karakterontwikkeling, het was enorm oppervlakkig allemaal.
Oneens, een inzicht in de persoonlijkheid en geheime demonen van Daryl. De reden waarom hij zo afstandelijk en moedeloos deed. Ik had ook liever gehad dat we erachter kwamen dat hij eigenlijk een piraat was die door een temporale vortex naar deze tijd was gezogen of dat hij stiekem een gestrande alien was en op zoek is naar een quantumzender om zijn volk op te roepen maar helaas.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')