Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef Captainp00face het volgende:
Wat een boel negativiteit, ik kan er bijna niet meer naar kijken zonder al deze kritische indoctrinatie.
Misschien een beetje snel om na 1 aflevering al te stellen dat het niet-uitgewerkte karikaturen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Cheiron het volgende:
Abraham als een beetje stevige vent met dat belachelijke rode gestylde haar. Wat een afknapper voor zo een cool character
Verder is het character van Eugene ook maar verworden tot een nutteloos karikatuur. Waarom doen ze met de serie zo hun best om al het goede aan de walking dead verhalen tot hun meest simplistische vorm te brengen?
Zometeen kom je weer in situaties die ook in de comic voor komen, en dan zit er geen enkele logica in besluiten van de karakters omdat de hele karakterontwikkeling opzij geschoven is.
Ik heb er een hard hoofd in of dit nog wat gaat worden zo.
Lijkt mij iets te veel op een 13 jarigequote:Op zondag 2 maart 2014 01:43 schreef Captainp00face het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op Emily Kinney
Over die gasten in het huis de afgelopen aflevering:quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat ze eens kanibalen tegenkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Oh, jij kent leuke 13 jarige.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Lijkt mij iets te veel op een 13 jarige
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat ze eens kanibalen tegenkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Soort van omgekeerd jailbait.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Lijkt mij iets te veel op een 13 jarige
owja, ik zou nog checken of hij inderdaad van Band of Brothers was. Die aflevering daar met hem dat hij wordt geholpen door Nederlandersquote:Op zondag 2 maart 2014 21:00 schreef Art_Core het volgende:
Leuk, een oude bekende in de serie:
[ afbeelding ]
Er is toch niks wat daar op wijst?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
een praataflevering
ik denk niet dat er iets tussen beth en daryl zal groeien.
bij talking dead keken die 2 ookal ongemakkelijk toen dat onderwerp werd aangekaart.
Nou ja, tijdens dat spelletje van Beth begon ze al met iets als "Ik heb nog nooit dronken iets gedaan waar ik spijt van heb gekregen." waar ik wel even zoiets had van "uhh, waar doel je op?"quote:Op maandag 3 maart 2014 13:09 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Er is toch niks wat daar op wijst?
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:55 schreef Funzel het volgende:
Ik zat te wachten tot Daryl zou beginnen of ze al seks gehad had.
Dit zijn dan weer dingen die mij niet boeienquote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Die chick bij Darryl heeft contact lenzen in, duidelijk te zien in de close-up van haar oog als ze in die kofferbak zitten aan het begin van de ep...
Dat je daar een post aan moet wijden zegquote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Die chick bij Darryl heeft contact lenzen in, duidelijk te zien in de close-up van haar oog als ze in die kofferbak zitten aan het begin van de ep...
Ik dacht dus precies hetzelfdequote:Op maandag 3 maart 2014 13:55 schreef JaimyLee het volgende:
Ik dacht aan het einde dat ze naar binnen zouden gaan en dronken hete sex zouden hebben, maar er gebeurde iets anders heets..
Ja ze hebben ook allemaal perfect witte tanden. Dat klopt ook niet maar boeiend.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik denk dat ze de focus echt goed wilden leggen nu op de aparte verhaal lijnen aangezien ook iedereen dus een andere weg nam. Zo kun je het iig wel goed volgenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Saaiste aflevering van de serie tot dusver, na alle nieuwe "plotwendingen" van de vorige aflevering heb ik echt in 5 minuten hier doorheen geskipped. Nutteloos gepraat en nutteloze zombie scenes heb ik nu wel genoeg van. Werkelijk niets gebeurt in deze aflevering. Naja misschien is de volgende aflevering weer iets leuker.
Ze moeten echt stoppen met een aflevering over 1 verhaallijn laten gaan, dat haalt de snelheid eruit. Alsof je in een videoclip 3 minuten beeld van 1 camera standpunt laat zien.
Werd nou naar deze scene gerefereerd in de laatste aflevering?quote:Op maandag 3 maart 2014 04:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na zo'n 3 jaar eindelijk aan seizoen 2 begonnen
Tot nu toe nog niet echt super maar heb net e07 gezien en dit was erg goed
[ afbeelding ]
Ik vind het wel knap dat je zo goed weet wat er allemaal wel en niet is gebeurd als je er maar 5 minuten over gedaan hebt de aflevering te zienquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Saaiste aflevering van de serie tot dusver, na alle nieuwe "plotwendingen" van de vorige aflevering heb ik echt in 5 minuten hier doorheen geskipped. Nutteloos gepraat en nutteloze zombie scenes heb ik nu wel genoeg van. Werkelijk niets gebeurt in deze aflevering. Naja misschien is de volgende aflevering weer iets leuker.
Ze moeten echt stoppen met een aflevering over 1 verhaallijn laten gaan, dat haalt de snelheid eruit. Alsof je in een videoclip 3 minuten beeld van 1 camera standpunt laat zien.
Ik snap het wel, hoe lang zitten ze nu in de zombie outbreak? Het leven moet niet alleen bestaan uit overleven en blijven leven, maar je moet ook leuke dingen kunnen doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Werd nou naar deze scene gerefereerd in de laatste aflevering?
Matige aflevering vandaag. Een beetje doelloos drank gaan zoeken. Maar misschien ergens ging het om die doelloosheid.
Er vind in deze aflevering gewoon een stuk karakterontwikkeling plaats. Misschien niet het meest hoogstaande, maar toch.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Ja, deze scene inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Matige aflevering vandaag. Een beetje doelloos drank gaan zoeken. Maar misschien ergens ging het om die doelloosheid.
haha, exact hetzelfde gedaan. Kan een minuutje meer zijn geweest, maar wat een suffe saaie kut-ep.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Alle series/films zijn saai als je er in 5 minuten doorheen scrolled.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
haha, exact hetzelfde gedaan. Kan een minuutje meer zijn geweest, maar wat een suffe saaie kut-ep.
Bold en the beautiful soapshit wordt het, met al dat gelul.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Yonline het volgende:
[..]
Alle series/films zijn saai als je er in 5 minuten doorheen scrolled.
Het eerste half uur zijn ze aan het scavengen. Zie ik in b&b niet gebeuren. Dat is toch wat iedereen wilde? Uit de gevangenis en weer de wereld in? Is het weer niet goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bold en the beautiful soapshit wordt het, met al dat gelul.
Aandachtsspanne van een fruitvliegje joh. Verder ook eens met de poster onder je.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Yonline het volgende:
[..]
Het eerste half uur zijn ze aan het scavengen. Zie ik in b&b niet gebeuren. Dat is toch wat iedereen wilde? Uit de gevangenis en weer de wereld in? Is het weer niet goed.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JaimyLee het volgende:
Kunnen de mensen die de volgende drie dingen allemaal niet leuk vinden;
Het gevecht met woodbury,
veilig chillen in de gevangenis en
het leven buiten de gevangenis.
Stoppen met het kijken van TWD, en als dat te veel gevraagd is, in ieder geval stoppen met het bezoeken van dit topic?
Ja ik vraag me of wat je dan wilquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JaimyLee het volgende:
Stoppen met het kijken van TWD, en als dat te veel gevraagd is, in ieder geval stoppen met het bezoeken van dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil de volgende dingen:quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Yonline het volgende:
[..]
Het eerste half uur zijn ze aan het scavengen. Zie ik in b&b niet gebeuren. Dat is toch wat iedereen wilde? Uit de gevangenis en weer de wereld in? Is het weer niet goed.
De rustige afleveringen waren altijd het spannendst. Zoals ook toen ze Corl Michone en Rick in dat stadje waren met Lenny. Zoveel rust, terwijl je weet dat op een moment de zombies eraan komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
Vinden julie trouwens de rust die de serie uitstraalt soms niet fijn? Heerlijk al die natuur en natuurgeluiden enz
Amen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil de volgende dingen:
1. Altijd meerdere verhaallijnen in een aflevering.
2. Minimaal 1 scene per aflevering die te maken heeft met een algemeen doel "we moeten ergens naartoe gaan", a la washington of die "sanctionary".
Van mij mag het lekker nog 80 seizoenen op dit tempo doorgaan. Al is het alleen maar om jou te irriteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Amen.
Ik wil dat er een einde in zicht komt, nog 1 seizoen en klaar. Dit suffe geklooitviool blijft maar doorgaan en wordt langzaamaan een soap
Jackpotquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens! Dat houdt er een bepaalde spanning en gang in en zorgt dat ik wat meer meeleef en voel. Ik mis nu die gemeenschappelijke lijn in het geheel. Saaie aflevering en heb ook een flink stuk doorgespoeld. Hopelijk komen ze snel samen en gaan ze met zijn allen verder.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil de volgende dingen:
1. Altijd meerdere verhaallijnen in een aflevering.
2. Minimaal 1 scene per aflevering die te maken heeft met een algemeen doel "we moeten ergens naartoe gaan", a la washington of die "sanctionary".
Achja dat zijn dan van die kleine dingen die me opvallenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:53 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat je daar een post aan moet wijden zeg
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoop dat je toch kan slapen vannacht!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Klein dingetje wat mij ook dwars zat deze ep, één van zijn weinige pijlen die nog over zijn ging stuk, mietert dat ding gewoon weg(volgens mij), komt daarna op de golfbaan langs de vlag in de hole, en doet daar niks mee. Volgens mij zou dat dan dus het perfecte materiaal zijn om wat nieuwe pijlen van te maken
Hij nam ook wat grotere slokken dan Beth. En ik heb hem alle andere afleveringen ook niet zien drinken.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
Het valt me een beetje tegen van Daryl, hij kan slechter tegen drank dan Beth die nooit eerder gezopen heeft.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Of gewoon sterven van ellende, wat maar het makkelijkste is.
+1quote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef Norrage het volgende:
Deze 4 laatste afleveringen: Echt fantastisch. Luguber sfeertje, goed acteren, karakter-ontwikkelingErg goed. Beste gedeelte van de hele serie mij betreft. Sowieso dit hele seizoen is vrij aardig
En wat een mooi nummer aan het eind. Muziek-keuze telkens sterk. Mountain Goats![]()
![]()
Ik vind het geen flikker aan. Het gaat nergens naar toe. Vier afleveringen een beetje door een bos struinen, terwijl ze in de eerste seizoenen makkelijk een halve staat doorkruisten. Snap ook niet waarom ze niet proberen elkaar op te zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef Norrage het volgende:
Deze 4 laatste afleveringen: Echt fantastisch. Luguber sfeertje, goed acteren, karakter-ontwikkelingErg goed. Beste gedeelte van de hele serie mij betreft. Sowieso dit hele seizoen is vrij aardig
En wat een mooi nummer aan het eind. Muziek-keuze telkens sterk. Mountain Goats![]()
![]()
Ik weet niet of jij weleens in Amerika bent geweest, maar zo'n bos kan alle jezus groot zijn! Een gevangenis ligt ook meestal afgelegen. Auto's doen het ondertussen niet meer omdat de tijd aardig is verstreken. Als je denkt dat je de enige overlevende bent omdat ze met een fucking tank aankwamen kan je zoeken maar zoeken in een groot gebied waar ze allemaal een andere kant oplopen is best lastig. Overleven is wat je altijd in de eerste plaats moet doen en dat laten ze goed zien. Kan me voorstellen dat als je actie wilt je niet vrolijk wordt van de laatste aflevering. De nadruk ligt op karakterontwikkeling met altijd dreiging van gevaar. Dit is naar mijn mening de essentie van twd in tegenstelling wat een hoop mensen willenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het geen flikker aan. Het gaat nergens naar toe. Vier afleveringen een beetje door een bos struinen, terwijl ze in de eerste seizoenen makkelijk een halve staat doorkruisten. Snap ook niet waarom ze niet proberen elkaar op te zoeken.
Vond het wel tof dat ze eindelijk Daryl wat meer gaan uitlichten, blijft een goed karakter, maar ik heb wel weer zin in wat 'episch', dat was in de eerdere afleveringen veel vaker en meer aanwezig.
Maar dat hoeft niet over een hele aflevering. Im 45 minuten kwamen we erachter dat Beth nooit echt puber was geweest en dat Daryl zichzelf de schuld geeft dat iedereen (schijnbaar) dood is. Verder heeft er totaal geen verhaalontwikkeling voorgedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:19 schreef jogy het volgende:
Oh ja, het was weer een aflevering met een laag zombie gehalte en een hoog gehalte van karakterverdieping. Dan moet je dit topic inderdaad overslaan. Stom van me.
Ik vind het altijd wel tof om de menselijke reactie te zien op een wereld die totaal onherkenbaar verneukt is wanneer ze een rustig moment hebben. De boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk. Ook niet bij Daryl.
Het is gewoon een 'hoe is het met de hoofdrolspelers' aflevering, dat is deel van de verhaalontwikkeling.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet over een hele aflevering. Im 45 minuten kwamen we erachter dat Beth nooit echt puber was geweest en dat Daryl zichzelf de schuld geeft dat iedereen (schijnbaar) dood is. Verder heeft er totaal geen verhaalontwikkeling voorgedaan.
Klopt. Hele aflevering had gewoon in 5 minuten gekund als deel van een andere aflevering.quote:
Ehm lol? Dat is het nu juist wel en dat is wat een groep kijkers zoals ik jammer vind van deze aflevering.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
de serie is nou eenmaal niet een hack&slash/action-adventure horror serie.
Zoals?quote:[b]Op dinsdag 4 maart 2014 10:40 schreef Norrage
En er zaten deze aflevering echt wel wat kleine hints en subtiele details voor het vervolg van de serie.
Ehm roflcopter? Dat is het deze keer juist niet, die zombies zijn een beetje een bijgedachte in deze aflevering en het ging hier nu over de emotionele toestand tussen Daryl en Beth die met elkaar opgescheept zitten. Niet veel hack&slasherigs aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm lol? Dat is het nu juist wel en dat is wat een groep kijkers zoals ik jammer vind van deze aflevering.
Action adventure horror iig wel. Met geen overdreven hack en slash maar wel nutteloze hack en slash " alweer zombies in een huis jadajada"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm roflcopter? Dat is het deze keer juist niet, die zombies zijn een beetje een bijgedachte in deze aflevering en het ging hier nu over de emotionele toestand tussen Daryl en Beth die met elkaar opgescheept zitten. Niet veel hack&slasherigs aan.
Tja, die horen er nou eenmaal bij in een zombie-serie maar het is als het weer zeg maar. Het is er en men reageert erop maar het is niet centraal aan elke aflevering. Een op de achtergrond aanwezige dreiging die je opvreet als je niet oplet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Action adventure horror iig wel. Met geen overdreven hack en slash maar wel nutteloze hack en slash " alweer zombies in een huis jadajada"
Die essentie hebben ze dan in de eerste twee seizoenen behoorlijk laten liggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij weleens in Amerika bent geweest, maar zo'n bos kan alle jezus groot zijn! Een gevangenis ligt ook meestal afgelegen. Auto's doen het ondertussen niet meer omdat de tijd aardig is verstreken. Als je denkt dat je de enige overlevende bent omdat ze met een fucking tank aankwamen kan je zoeken maar zoeken in een groot gebied waar ze allemaal een andere kant oplopen is best lastig. Overleven is wat je altijd in de eerste plaats moet doen en dat laten ze goed zien. Kan me voorstellen dat als je actie wilt je niet vrolijk wordt van de laatste aflevering. De nadruk ligt op karakterontwikkeling met altijd dreiging van gevaar. Dit is naar mijn mening de essentie van twd in tegenstelling wat een hoop mensen willen
De zombies zijn in de afgelopen afleveringen sowieso een bijgedachte.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm roflcopter? Dat is het deze keer juist niet, die zombies zijn een beetje een bijgedachte in deze aflevering en het ging hier nu over de emotionele toestand tussen Daryl en Beth die met elkaar opgescheept zitten. Niet veel hack&slasherigs aan.
Oneens, een inzicht in de persoonlijkheid en geheime demonen van Daryl. De reden waarom hij zo afstandelijk en moedeloos deed. Ik had ook liever gehad dat we erachter kwamen dat hij eigenlijk een piraat was die door een temporale vortex naar deze tijd was gezogen of dat hij stiekem een gestrande alien was en op zoek is naar een quantumzender om zijn volk op te roepen maar helaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Deze aflevering had verder ook helemaal geen karakterontwikkeling, het was enorm oppervlakkig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |