Ja, want je bent verplicht om interviews met de bedenker te gaan bekijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef Phyxcius het volgende:
Om er vervolgens over te gaan klagen dat het niet is wat je hoopte dat het zou zijn, terwijl dat niet is wat de bedenker voor ogen had, dat is pas dom gezwam.
Er staat dat de aflevering helemaal geen karakterontwikkeling had. Wat gewoon klinkklare onzin is. Dus je bent of gewoon beperkt van geest of aan het trollen. Ik gok het eerste. En ga nu maar in een ander topic huilen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik het oppervlakkig vind? Dat 2 mensen een uur lang tegen elkaar staan te praten betekend niet automatisch dat er karakterontwikkeling plaatsvind.
Misschien heb ik een andere standaard, deze aflevering was gewoon prietpraat dat helemaal geen diepte had, ze sloegen alleen maar onzin uit. En verder kom ik gewoon na elke aflevering hier mijn mening geven, en zo mag iedereen dat doen. Ook paardenmongolen zoals jij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er staat dat de aflevering helemaal geen karakterontwikkeling had. Wat gewoon klinkklare onzin is. Dus je bent of gewoon beperkt van geest of aan het trollen. Ik gok het eerste. En ga nu maar in een ander topic huilen.
Zeur je ook in het GTST topic dat er te weinig zombies in voorkomen? Of in het 'Friends' topic dat de groep nooit 'on the road' gaat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want je bent verplicht om interviews met de bedenker te gaan bekijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heb ik een andere standaard, deze aflevering was gewoon prietpraat dat helemaal geen diepte had, ze sloegen alleen maar onzin. En verder kom ik gewoon na elke aflevering hier mijn mening geven, en zo mag iedereen dat doen. Ook paardenmongolen zoals jij.
Ga dan verdomme naar series kijken die wel bij jouw 'andere standaard' passen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heb ik een andere standaard, deze aflevering was gewoon prietpraat dat helemaal geen diepte had, ze sloegen alleen maar onzin. En verder kom ik gewoon na elke aflevering hier mijn mening geven, en zo mag iedereen dat doen. Ook paardenmongolen zoals jij.
Nee want ik vermaak me nog best met deze serie, maar deze aflevering vond ik niet leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
[..]
Ga dan verdomme naar series kijken die wel bij jouw 'andere standaard' passen.
Poepoe: echt schokkende dingen gezien tot nu toe! Een samuraizwaard in een messenhouder. En een moonshine drinkende Daryl. Wow!quote:ROBERT KIRKMAN: It’s all of our characters scattered to the winds. Everybody’s separated and so we’re actually doing a lot of really intense, character focusing episodes. So because they’re separated there will be episodes that focus on different people. There will be episodes that focus on different groups at a time when they’re in their worst situation yet. We’re really going to really drill down into them and get to know them much more than we’ve gotten to know them before. I think after the end of these eight episodes you’re going to be acutely aware of who these people are and I think they’re going to be some really shocking revelations about what makes people tick and who they really are at their core.
Het za toch gvd geen "Lost" 2 wordenquote:And when it comes time in a couple of years when you watch all of season 4 as a whole there are so many hints and so many little breadcrumbs thrown out that are going to be paid off in the back half of season 4 that people are going to be shocked at the things that they didn’t notice.
quote:The first episode back, we’re definitely going to get a glimpse into Michonne’s past and learn more about her specifically than we’ve known before, and I think people are going to be pretty shocked where we’ve gone with those things.
Jij vond Lost ongetwijfeld ook fantastisch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zeur je ook in het GTST topic dat er te weinig zombies in voorkomen? Of in het 'Friends' topic dat de groep nooit 'on the road' gaat?
Echt, als je het niet leuk vind, waarom kijk je dan in vredesnaam? Dat geldt voor al die huilers in dit topic. Kijk dat niet! Ik ga toch ook geen series volgen die ik niet leuk vind?
Nog zo'n beperkte mongool. Ga ergens anders huilen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij vond Lost ongetwijfeld ook fantastisch.
Shiny happy people
Dit lijkt zich jaarlijks te gaan herhalen, want bijna een jaar geleden ging het over precies hetzelfdequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nog zo'n beperkte mongool. Ga ergens anders huilen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit lijkt zich jaarlijks te gaan herhalen, want bijna een jaar geleden ging het over precies hetzelfde
TV / [USA] The Walking Dead #34: Het einde nadert voor The Governour!
De interviews van de bedenker haalde ik aan zodat je er achter komt dat hetgeen wat je verwacht niet is wat de bedenker wil uitbeelden. Misschien dat er dan eens een lampje gaat branden bij je, zodat je andere series kan gaan kijken die wel datgene bieden wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want je bent verplicht om interviews met de bedenker te gaan bekijken![]()
![]()
Mijn god. Er blijft maar poep uit je toesenbord komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef matthijst het volgende:
Dit belooft godverdomme nog wat. En die Kirkman is wel heel snel tevreden:
[..]
Poepoe: echt schokkende dingen gezien tot nu toe! Een samuraizwaard in een messenhouder. En een moonshine drinkende Daryl. Wow!
Meer van dat gezwam hier:
http://insidetv.ew.com/20(...)rt-kirkman-season-4/
Met de ergste van allemaal:
[..]
Het za toch gvd geen "Lost" 2 worden![]()
![]()
Grootheidswaan:
[..]
"wat overdreven". Mooie understatement!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef Phyxcius het volgende:
De serie beeld gewoon hetgeen uit wat kirkman hier, zei het in wat overdreven bewoordingen, benoemd. Dat dat niet is wat jij leuk vind kan hij niets aan doen. Nogmaals, kijk dan gewoon niet als het je niet aanstaat.
Ja want in de film en tv industrie wordt verder nooit overdreven taalgebruik gebruiktquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
"wat overdreven". Mooie understatement!
Ik blijf kijken.
En zeiken
Zeker wel, maar extra sneu als klaarblijkelijk de helft dan je kijkers het maar saaie stront vindtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:06 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ja want in de film en tv industrie wordt verder nooit overdreven taalgebruik gebruikt
Niet zo gek als ze wat anders verwachten van de serie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zeker wel, maar extra sneu als klaarblijkelijk de helft dan je kijkers het maar saaie stront vindt
Sommige mensen hebben ook écht niets beters te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit lijkt zich jaarlijks te gaan herhalen, want bijna een jaar geleden ging het over precies hetzelfde
TV / [USA] The Walking Dead #34: Het einde nadert voor The Governour!
Die vergelijking slaat als een lul op je moeder natuurlijk, aangezien geen hond normaal die interviewtjes met de schrijver leest. Op groupies zoals jij en je walking dead holmaatjes na, natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:27 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Niet zo gek als ze wat anders verwachten van de serie.
Als ik een brommer verwacht maar een fiets krijg dan ben ik daar ook niet blij mee. Het is alleen niet zo snugger van mezelf als er vooraf duidelijk gemaakt is dat ze me een fiets aanbieden.
Misschien is deze jip en janneke taal duidelijker?
Ja echt he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde mensen. Dat ze nog niet gestopt zijn
Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar de meeste afleveringen vond ik juist enorm intrigerend, vandaar dat ik de serie graag volg. Deze aflevering viel echt uit de toon van de lijn die is gezet. Maar goed smaken en verwachtingen verschillen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:28 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de dik gedrukte zin sarcastisch bedoel. (Correct me if i'm wrong wat betreft het sarcasme).
Maar dit is dus juist waar de serie over gaat. Misschien moet je eens wat interviews met Robert Kirkman (Ja, de bedenker ja! ) opzoeken. Die heeft al vaak zat aangegeven dat :
- De serie draait om hoe overlevenden dealen met de zombie apocalyps.
- De zombies als het ware als decor dienen.
- Er geen oplossing gevonden zal worden die voor een eind goed, al goed zal zorgen.
Snap dan voortaan ook dat het geen 'Kijk-mij-eens-stoer-zombies-over-de-kling-jagen'-serie is.
Het is drama/horror. Vandaar het lage tempo en de (ik geef toe, niet altijd even spannende) horror momenten.
Echt heel veel mensen kijken met de verkeerde verwachtingen.
5 minuten voor de laatste ep.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja echt he.
Wat doe je jezelf aan dan, denk ik. Kennelijk tijd teveel of sadomasochistisch ingesteld ofzo.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Hij nam ook wat grotere slokken dan Beth. En ik heb hem alle andere afleveringen ook niet zien drinken.
Jawel, skip, skip, skip, net als enkele anderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je hebt dus niet eens gekeken, achterlijke trol.
Precies!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dit zou dus wel de spanning enorm ophogen mijns inziens, denkende walkers! Maar ook snelle walkers, sterke walkers, calculerende en plannende walkers. Tot nu toe zijn de walkers nog het minst spannend van de hele serie, want echt gevaarlijk zijn ze nu ook weer niet als je een beetje alert en snel bent.![]()
Oh nee, wacht; het gaat ook niet om de walkers & spanning in de serie, maar om 'how to deal with... en karakterontwikkeling'!
inderdaadquote:
Idd, maar die komen volgende week vast weer en hopelijk een eerste teken van hereniging!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk zou de afgelopen aflevering leuker zijn geweest als er ook afgewisseld werd naar het groepje van Maggie, Sasha en Bob.
Bob Stookey lust ook wel een borrel.
Die was er al in de eerste aflevering na de break. Michonne die zich bij Rick en Carl voegt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Idd, maar die komen volgende week vast weer en hopelijk een eerste teken van hereniging!
Dat zeg ik; je hebt niet gekeken. Hoe oud ben je eigenlijk, 12?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jawel, skip, skip, skip, net als enkele anderen.
En zo zal het verder gaan. Op zich wel een goede voorbereiding voor de rest van dit seizoen zo. Ik hoop op een leuke toevoeging (in de gehele groep) van Sgt. Abraham Ford.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die was er al in de eerste aflevering na de break. Michonne die zich bij Rick en Carl voegt.
Vraagt hij, lol!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je hebt niet gekeken. Hoe oud ben je eigenlijk, 12?
Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.quote:
Carol, Tyreese en die koters (wat al een spannende combinatie is) zijn op weg naar die Sanctuary.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
En zo zal het verder gaan. Op zich wel een goede voorbereiding voor de rest van dit seizoen zo. Ik hoop op een leuke toevoeging (in de gehele groep) van Sgt. Abraham Ford.
Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.
Precies! Ben benieuwd hoe dat zich verder zal verlopen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Carol, Tyreese en die koters (wat al een spannende combinatie is) zijn op weg naar die Sanctuary.
Rick, Corrl en Michonne hebben de spoorweg daar naar toe ook al gevonden.
Het is afwachten hoe de rest bij elkaar druppelt, of wie er af valt, dat kan ook nog.
Omdat ik mij erger aan al die intens domme kutkneuzen die hier elke week komen janken omdat ze te dom zijn om te snappen dat deze serie niet gaat over hetgeen zij leuk vinden. Dat je dat bij de eerste 3 afleveringen doet, prima. Maar we zitten in seizoen 4 inmiddels. Tijd om iets anders te gaan doen. Er zit hier niemand op jullie gejank te wachten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!
Om eerlijk te zijn zat ik ook aan zoiets te denken, zoals de Altruïst Camp uit GTA V, waar je als Trevor lifters heen moet brengen (en uiteindelijk een kannibalen-cult aantreft)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Wat nou als die sanctuarie een enorm graf is waar iedereen word doodgeschoten denk ik dan
Dat ging vorige keren ook door mij heen, mede vanwege die wegwijzers. Van die lokkertjes?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Wat nou als die sanctuarie een enorm graf is waar iedereen word doodgeschoten denk ik dan
Wat lul je man, seizoen begon goed, maar laatste ep was gewoon sneu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Stelletje losers hier. Heel de tijd roepen dat het bagger is, maar toch elke maandag de download weer aanzetten. De aflevering in 3 minuten langszappen en dan gelijk inloggen op fok om te janken dat het weer zo slecht is...
Heb je niks beters te doen? Als je na 4 jaar nog niet weet hoe de serie in elkaar steekt en hoopt op iets anders... dan is er toch echt iets mis met je...
Jij snapt het, tussen al die zeurpieten door.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Precies! Ben benieuwd hoe dat zich verder zal verlopen...
Ik jank niet elke week kleutertje. Ik jank als het nodig is. Maar ja, jij bent natuurlijk te druk met afberen op Michonne dat je niet doorhebt dat de ep ruk is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.
Ah, dat dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!
Doe het ergens anders. Wat snap je daar nou niet aan? Niemand zit op je gejank te wachten, echt niet.quote:
Don't feed the troll.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Doe het ergens anders. Wat snap je daar nou niet aan? Niemand zit op je gejank te wachten, echt niet.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Doe het ergens anders. Wat snap je daar nou niet aan? Niemand zit op je gejank te wachten, echt niet.
't is een discussieforum chefke. Voor een TWD dictatuur moet je in N-Korea zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar het begint een beetje irritant te worden dat standaard " oh wat was het weer saai, ik weet niet of ik volgende week nog ga kijken" . En dan een week later weer hetzelfde...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
't is een discussieforum chefke. Voor een TWD dictatuur moet je in N-Korea zijn.
Er is hier een speciaal subforum genaamd KLB voor gejank, ga daar heen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
't is een discussieforum chefke. Voor een TWD dictatuur moet je in N-Korea zijn.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Zipportal het volgende:
Wat een saaie aflevering. Maar ja die moeten er ook soms tussendoor.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Saaiste aflevering van de serie tot dusver, na alle nieuwe "plotwendingen" van de vorige aflevering heb ik echt in 5 minuten hier doorheen geskipped. Nutteloos gepraat en nutteloze zombie scenes heb ik nu wel genoeg van. Werkelijk niets gebeurt in deze aflevering.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef DJKoster het volgende:
Matige aflevering vandaag. Een beetje doelloos drank gaan zoeken.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
Meh aflevering. Snap dat ze en stukje achtergrond willen doen en zo, maar dit was veel te geforceerd.
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:34 schreef Remqo het volgende:
In tegenstelling tot de laatste 2 eps, vond ik deze weer wat minder.
Er had best wel geknipt en geplakt kunnen worden om de andere prison-survivors te kunnen volgen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het geen flikker aan. Het gaat nergens naar toe. Vier afleveringen een beetje door een bos struinen, terwijl ze in de eerste seizoenen makkelijk een halve staat doorkruisten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Klopt. Hele aflevering had gewoon in 5 minuten gekund als deel van een andere aflevering.
Ik was er even lekker voor gaan zitten en dan is zo'n inhoudsloze aflevering een afknapper.
Je gaat toch ook niet naar de huishoudbeurs, als je je daar vervolgens alléén maar gaat zitten ergeren aan huisvrouwen? Wat heb je er dan aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Fanboys kunnen beter naar TWD forums verhuizen waar ze met elkaar kunnen masturberen, op FOK! posten mensen gewoon wat ze van de aflevering vonden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Aardige ep, jammer alleen dat die kutcarl niet dood te krijgen is.
Tyfusjong
Zie de quote hierboven: reacties van 10 verschillende personen die de laatste ep kut vonden. En meteen komt de groupiesquad eraanquote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef matthijst het volgende:
Aardige ep wel.
Dat kind is mooi freaky, had nog hoop dat ze die baby aan die zombies zou voeren, maar helaas
enquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Don't feed the troll.
Je kan je beter druk gaan maken waarom Daryl en Beth nog steeds niet met elkaar te hebben liggen karren.
quote:Want dat is wat de serie voor mij zo leuk maakt, het gaat allemaal niet zo snel, maar dat hoeft ook niet.
Er worden genoeg situaties geschetst die je toch bezig houden, materiaal om over te speculeren
Er worden anders toch aardig wat argumenten gegeven die niet de hele serie ongeschikt maken voor de klagende kijker aangezien andere afleveringen soms heel anders zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef OMG het volgende:
Zeikerds kunnen beter naar KLB verhuizen waar ze met elkaar kunnen masturberen, in het TWD topic posten mensen waar de aflevering/serie over gaat, en wat ze er vonden met wat meer argumenten dan "Saai.", "Voorspelbaar", en "Ik vind er geen flikker aan".
Ik dacht zelf aan een andere film waarin overlevers van een zombieplaag opgeroepen worden via een radiozender en "reklamegraffiti" overal dat ze ergens heen moesten gaan waar allemaal soldaten zijn en veilig zou zijn enz enz. In werkelijkheid waren het gewoon geile soldaten die hoopten dat er eens een keer een vrouw tussen zou zitten die ze dan om de beurt konden verkrachten tot in de eeuwigheid en de mannen zouden ze afslachten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
28 days laterquote:
Je dacht dat alleen maar omdat je hem zelf wel ziet zitten he? Geef toe?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Was ook mijn enige gedachten deze hele aflevering
Zou kunnen ja, die titel komt mij bekend voor.quote:
Ah bah nee geef mij Beth dan maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je dacht dat alleen maar omdat je hem zelf wel ziet zitten he? Geef toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |