Veel omgega3 en argininequote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet eigenlijk.
Maar is er iets goeds aan behalve het laxerende effect?
Ik zeg, massaal aan de lijnzaadquote:In het pancreas zorgt arginine voor de afscheiding van insuline. Onderzoek heeft aangetoond dat een verhoogde dosis van arginine zorgt voor langere en intensere orgasmes. Arginine speelt een belangrijke rol bij de gezondheid van onze lever en een nog belangrijkere rol bij de afbraak van ammoniak.
Ik pas.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Veel omgega3 en arginine![]()
Wikipedia:
[..]
Ik zeg, massaal aan de lijnzaad
Hmm, interessant.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Veel omgega3 en arginine![]()
Wikipedia:
[..]
Ik zeg, massaal aan de lijnzaad
'Mensen' (lees: wat FOK!kers) zeggen ze zuur te vinden. Klopt misschien ook wel, maar ik vind dat lekkerquote:Op maandag 24 februari 2014 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje te nassen?
*burp* ik heb net een hele bloemkool opgegeten![]()
Ooh, zuur is goed!quote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Mensen' (lees: wat FOK!kers) zeggen ze zuur te vinden. Klopt misschien ook wel, maar ik vind dat lekker![]()
Ik vind het idd te zuur.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Mensen' (lees: wat FOK!kers) zeggen ze zuur te vinden. Klopt misschien ook wel, maar ik vind dat lekker![]()
nee hahaquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef Klokov het volgende:
Zojuist een topic geopend voor kettlebellliefhebbers:
SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen
Extra gerijpte 30+kaas van Milner, jum! Jonge of belegen kaas mag ik sowieso niet, daar zit lactose in, maar deze at ik ook al heel graag voor ik op m'n eten ging letten.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, ben ik de enige die 20+/30+ kaas niet te nassen vind? Het is net plastic man. Ik heb er een tosti van gemaakt op volkoren brood, dat gaat nog wel, maar verder: bleeeeh.
- loveliquote:Natuur vs. fabriek - liever natuur. In roomboter zit van nature vitamine D, aan margarine is het extra toegevoegd. Roomboter heeft veel verzadigd vet, maar het zijn relatief korte vetzuur ketens. Margarine heeft bewerkt plantaardig vet, met een aandeel transvet en met lange ketens. Kokosolie, olijfolie, visolie zijn gezonder dan Blue Band, Becel, zonnebloemolie, slaolie.
Onverzadigd vet = vetzuurketens met dubbele bindingen. Als je die verhit, krijg je vrije radicalen (oorzaak van veroudering en slecht voor lichaamscellen). Walnootolie is daarom gezond in een salade, maar je moet er niet mee bakken. Olijfolie heeft tot redelijk hoge temperaturen betere eigenschappen en kokosolie = een van de betere om in te bakken.
Vet is bouwstof van je celmembranen, hormonen, hersenen. In ons dagelijks voer zit een relatief overschot aan omega-6 vetzuren en een relatief tekort aan omega-3. Omega-6 is ontstekingsbevorderend, omega-3 ontstekingsremmend. Door het maken van gezondere keuzes kun je de omega's beter in balans brengen.
Verder is vet een transportmiddel voor vetoplosbare vitamines. Omdat je hersenen uit vet bestaan, zijn vetoplosbare vitamines belangrijk voor je hersenen. En mensen die vetvrij eten... dat kan een probleem zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:27 schreef stoeltafel het volgende:
- Superfoods an sich maken je niet slank in een positieve energiebalans
- Glutenvrije producten an sich maken je niet slank in een positieve energiebalans
- Zuivelvrije producten an sich maken je niet slank in een positieve energiebalans
- Groene smoothies an sich maken je niet slank in een positieve energiebalans
- Producten met het label "verantwoord" en "gezond" an sich maken je niet slank in een positieve energiebalans
- Koolhydraatarme producten an sich maken je niet slank in een positieve energiebalans
- Vetarme producten an sich maken je niet slank in een positieve energiebalans
Enzovoort
Als je inname hoger is dan wat je verbrand val je niet af, ongeacht wat je eet.quote:
Dat snap ik, maar snap niet waar die reactie opeens vandaan kwam.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je inname hoger is dan wat je verbrand val je niet af, ongeacht wat je eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |