Laten we Duarte maar gewoon even op het middenveld laten staanquote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef Catch22- het volgende:
schone ook 2 week? Lekker. Serero ook nog niet fit, gaat hard zo.
Als Serero fit was dan kon je Duarte nog een keer linksbuiten zetten
Hoezo zouden we een speler op zijn originele positie zettenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we Duarte maar gewoon even op het middenveld laten staan
Jep, maar laat de Sa dan maar gewoon spelen. Houdt het veld tenminste breed.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Schone is wel gewoon volkomen kut natuurlijk dat hij er niet bij is....
Serero heeft ook wedstrijden als centrale verdediger moeten spelen in Jong Ajax. Hoort erbij inderdaad, moet je tegen kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo zouden we een speler op zijn originele positie zettenDat is toch niks aan.
Boilesen de komende weken niet inzetbaar? Tjongejonge zeg..quote:Viktor Fischer heeft zondag in het duel met AZ een scheur in zijn linkerhamstring opgelopen. De Deense aanvaller is minimaal zes weken uitgeschakeld. Over een paar weken volgt nog een controlemeting om te zien hoe de hamstring herstelt.
Ook over de andere geblesseerden in de selectie werd maandag meer duidelijk. Lasse Schöne heeft een ingescheurde enkelband (links) en een scheurtje in het kapsel van het gewricht. Hij herstelt goed, maar reist niet mee naar Salzburg. Waarschijnlijk komt de uitwedstrijd tegen Feyenoord ook nog te vroeg.
Thulani Serero vliegt wel naar Salzburg, maar zit niet bij de wedstrijdselectie voor de return tegen de Oostenrijkers. De Zuid-Afrikaan, die kampt met een liesblessure, gaat alleen mee om bij het team zijn revalidatie voort te zetten. Wellicht traint hij woensdagavond ook mee met zijn ploeggenoten, maar zijn naam komt zeker niet op het wedstrijdformulier.
Tot slot Nicolai Boilesen. De linksback heeft hamstringklachten en is daarom ook de komende weken niet inzetbaar.
Anders ben je Ajax niet waardig.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Serero heeft ook wedstrijden als centrale verdediger moeten spelen in Jong Ajax. Hoort erbij inderdaad, moet je tegen kunnen.
Boilesenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen de komende weken niet inzetbaar? Tjongejonge zeg..
Ja gebed zonder eind, lijkt me ook wel einde verhaal na dit seizoen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we tegen Feyenoord met Kishna en Bojan op de vleugels spelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik had eigenlijk gehoopt dat Kishna de vervanger van Bojan zou zijn
Moet genoeg zijn. JPB zal wel een makkelijk middagje hebben zondag dat is de enige speler waar ik bang voor ben eigenlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we tegen Feyenoord met Kishna en Bojan op de vleugels spelen.
God Kishna gaat Bojan inspiratie geven en die schiet er 2 in.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we tegen Feyenoord met Kishna en Bojan op de vleugels spelen.
Van Rhijn speelt met de week beter. Strooit ook opeens met allemaal mooie crosspasses.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet genoeg zijn. JPB zal wel een makkelijk middagje hebben zondag dat is de enige speler waar ik bang voor ben eigenlijk.
Absoluut ik vind dat Van Rhijn dit seizoen helemaal niet zo dramatisch spelen maar hij is een beetje het pispaaltje geworden bij velen. Maar JPB is echt een baasje zonder twijfel beste buitenspeler in de Eredivisiequote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Rhijn speelt met de week beter. Strooit ook opeens met allemaal mooie crosspasses.
Ik vind Boëtius ook echt een groot talent. Overigens denk ik dat we Riedewald wel op Schaken kunnen zetten, zodat Blind op het middenveld kan staanquote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet genoeg zijn. JPB zal wel een makkelijk middagje hebben zondag dat is de enige speler waar ik bang voor ben eigenlijk.
Verdedigend nog steeds erg zwak, al ging dat gisteren ook ineens een stuk beter. Laten we hopen dat hij die lijn een keer door kan trekken.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Rhijn speelt met de week beter. Strooit ook opeens met allemaal mooie crosspasses.
Verdedigend wordt het ook beter, hij zit er soms goed tussen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef Smoofie het volgende:
Van Rhijn's voorzetten gaan nog steeds 9 vd 10 keer verkeerd en verdedigend is het ook niuet echt super.
Heeft echt wel wat, hij straalt iets uit. Erg goed lichaam voor een voetballer vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
'een mager sprietje' hoor ik ze hier zeggen.
Ik vind Depay ook erg goed maar die moet beter zijn momenten kiezen. Zou ze beide graag bij Ajax zienquote:Op maandag 24 februari 2014 17:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Boëtius ook echt een groot talent. Overigens denk ik dat we Riedewald wel op Schaken kunnen zetten, zodat Blind op het middenveld kan staan
[..]
Verdedigend nog steeds erg zwak, al ging dat gisteren ook ineens een stuk beter. Laten we hopen dat hij die lijn een keer door kan trekken.
Depay vind ik overrated. Boetius is een stuk veelzijdiger en veel meer teamspeler. En schiet niet 100 x kansloos op doel met balverlies als gevolg.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Depay ook erg goed maar die moet beter zijn momenten kiezen. Zou ze beide graag bij Ajax zien
Depay is ook wel de enige met een beetje kwaliteit bij PSV snap wel dat hij dan vaak voor zichzelf gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 17:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Depay vind ik overrated. Boetius is een stuk veelzijdiger en veel meer teamspeler. En schiet niet 100 x kansloos op doel met balverlies als gevolg.
Ik denk meer dat dat gewoon een gebrek aan overzicht is.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Depay is ook wel de enige met een beetje kwaliteit bij PSV snap wel dat hij dan vaak voor zichzelf gaat
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef Catch22- het volgende:
schone ook 2 week? Lekker. Serero ook nog niet fit, gaat hard zo.
Als Serero fit was dan kon je Duarte nog een keer linksbuiten zetten
hij kan linksbuitenrol net zo goed invullen als schone dat op rechts doet.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Misbruik die jongen maar ja.
Joh...gras is groenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan was me toch een partij godsgruwelijk slecht.
Speelt ook nog niet echt denderend in het eerste jammer genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij kan linksbuitenrol net zo goed invullen als schone dat op rechts doet.
Anders misschien andersen maar eens een kans geven
Kishna is linksbenig, als je voorzetten wil hebben laat je Kishna linksbuiten spelen dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:55 schreef Reemi het volgende:
Hopen op Kishna dan maar. De Sa en Bojan liever niet en zeker niet tegelijk.
Wanneer was hij beter dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan was me toch een partij godsgruwelijk slecht gisteren, amai.
quote:Nicolai Boilesen is de komende weken niet inzetbaar, zo meldt Ajax. De deen kampt opnieuw met hamstringklachten. Thulani Serero vliegt wel naar Salzburg, maar zit niet bij de wedstrijdselectie voor de return tegen de Oostenrijkers. Hij kampt nog met een liesblessure. Of hij het duel tegen Feyenoord haalt, is nog niet bekend.
Hij scoorde tegen Feyenoord in de bekerwedstrijd, wat voor een speler van het kaliber Bojan een wereldprestatie is natuurlijk. Bojan die scoort is als een Jetro Willems die de nobelprijs voor de natuurkunde wint.quote:
Depay zeker graag bij Ajax gezien jaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Depay ook erg goed maar die moet beter zijn momenten kiezen. Zou ze beide graag bij Ajax zien
Ik heb liever Narsingh bij Ajax, een echte rechtsbuiten missen we al jaren, Andy vd. Meyde was de laatste.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Depay zeker graag bij Ajax gezien ja
Geweldige speler en denk dat hij onder De Boer echt tot zn recht had kunnen komen.
Narsingh is een one-trick pony.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb liever Narsingh bij Ajax, een echte rechtsbuiten missen we al jaren, Andy vd. Meyde was de laatste.
Beter dan Bojan, Schöne en De Sa op rechtsbuitenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh is een one-trick pony.
De buitenspelers die we nu hebben ook of moet ik zeggen het brei clubje wat we nu hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh is een one-trick pony.
quote:
Boilesen maar verkopen in de zomer, heb je niets aan. Op cruciale momenten altijd geblesseerd. Misschien kan Ajax een fysiek sterkere speler halen voor de positie, loopt er nog wat rond in de jeugd?quote:
Dijks is fysiek sterkquote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boilesen maar verkopen in de zomer, heb je niets aan. Op cruciale momenten altijd geblesseerd. Misschien kan Ajax een fysiek sterkere speler halen voor de positie, loopt er nog wat rond in de jeugd?
Mist technische kwaliteiten, voetballend te zwak en nog laffer en angstiger dan Stefan De Vrij in de ArenAquote:
En hij kan als prof niet koppen en is een sissyquote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mist technische kwaliteiten, voetballend te zwak en nog laffer en angstiger dan Stefan De Vrij in de ArenA
Jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Zegt t iets dat FdB blind tegen az lb laat spelen ipv riedewald?
Riedewald is pas 17 jaar hè? Die speler moet je rustig brengen. Hij mist vooral veel ervaring. Weten we nog hoe Blind als linksback speelde zijn eerste seizoen? Sommige hadden hem al afgeschreven.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Riedewald heeft 2 x leuk gescoord tegen Roda toen, maar voor de rest bakte hij er ook niets van.
Het is dan van oorsprong ook geen linksback maar een centrale verdediger. Is zo gemaakt en vervroegd doorgeschoven omdat Dijks is verhuurd en Martina en Kuipers er niks van kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Riedewald heeft 2 x leuk gescoord tegen Roda toen, maar voor de rest bakte hij er ook niets van.
zeg maar gerust iedereenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige hadden hem al afgeschreven.
Iedere profvoetballer zou een 6pack moeten hebben. Zichtbare buikspieren betekent niet automatisch dat je ontzettend gespierd bent maar slechts een laag vetpercentage.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
'een mager sprietje' hoor ik ze hier zeggen.
Voor een keeper geldt dat niet natuurlijk, kijk maar naar Jeroen Verhoevenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedere profvoetballer zou een 6pack moeten hebben. Zichtbare buikspieren betekent niet automatisch dat je ontzettend gespierd bent maar slechts een laag vetpercentage.
Ja, met Blind heb je een stuk meer zekerheid. Vergeet ook niet dat Blind de eerste 1,5 à 2 jaar ook afgemaakt is omdat hij tekort zou komen (wat op dat moment ook wel degelijk het geval was).quote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Zegt t iets dat FdB blind tegen az lb laat spelen ipv riedewald?
Witte broekjes en roze sokken valt dan wel weer mee. Ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:23 schreef Planga het volgende:
Hopelijk zondag gewoon zwarte broekjes. Wit is gay bij dit tenue.
als we maar winnenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Witte broekjes en roze sokken valt dan wel weer mee. Ofzo.
Cillessenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Cillessen
Van Rhijn Vertonghen Veltman Boilesen
Van der Vaart Blind Eriksen
Kishna Zlatan Boerrigter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, stuk of 7quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Veel Nederlanders ook weer tegenwoordig
Het blijft sneuquote:Dankzij zijn vele blessureleed heeft Boilesen in de (bijna) drie jaar sinds zijn debuut slechts vijftien wedstrijden volledig uit kunnen spelen in het eerste elftal van Ajax.
Hij heeft sinds zijn debuut in 2011 Vijftien wedstrijden uit gespeeld...quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nu gaat hij gewoon door met waar hij mee bezig was hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Catch22- het volgende:
Misschien is het wel goed voor fischer als hij er even een maandje uitligt trouwens. Kan hij even gaan nadenken over waar hij mee bezig is.
Tenenkrommend slechtquote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef Ferdii het volgende:
Iemand de anti roken reclame met Siem en daley al gezien?
Dan kom ik klaarquote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Kishna volgende week er 3/4 schiet tegen Salzburg?
Dan staat City op de stoep.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat ik meteen een shirt ga kopen en daarop klaar kom incl. pics.
dan heeft eriksen concurrentiequote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Raiola brengt hem zo wegquote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Dat was te verwachten, zeker gezien de aanstellingen van vorige week. Bovendien heeft hij de Klassieker nog niet gefloten dit seizoen.quote:
Ik denk dat ze dat sowieso van plan warenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, zeker gezien de aanstellingen van vorige week. Bovendien heeft hij de Klassieker nog niet gefloten dit seizoen.
Als Kuipers al Ajax-Feyenoord in de competitie en beker had gefloten, had hij hem nu wellicht niet gekregen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat sowieso van plan waren
Niet dat ik hem een god vind maar hij staat wel boven de materiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Kuipers al Ajax-Feyenoord in de competitie en beker had gefloten, had hij hem nu wellicht niet gekregen.
Inderdaad. Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat Nijhuis, Gözübüyük en Makkelie er ook wat van konden, maar alle drie zijn keihard door het ijs gezakt dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik hem een god vind maar hij staat wel boven de materie
Probleem is natuurlijk ook al die regels die voor interpretatie open staan. Een scheids hoort te constateren en de regels toe te passen, maar nu is het elke keer weer een gevalletje "ik vond..."quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat Nijhuis, Gözübüyük en Makkelie er ook wat van konden, maar alle drie zijn keihard door het ijs gezakt dit seizoen.
Alleen Blom, Van Boekel en Liesveld zijn nog redelijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |