Hoe Boukhari die bal inschietquote:
Speelde Feyenoord met 8 man die wedstrijd?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze Feijenoord - Ajax... Zelden meer ontevreden geweest na een 0-4 zege.
Feyenoorders hebben gehuild na deze wedstrijdquote:
Dat had minimaal 0-7/0-8 moeten zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jemig dat je zulke dingen onthoudtquote:Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ook inderdaad. Dat in die derde minuut lijkt me verder ook duidelijk
Zoals hierboven staat heb je ook nog die penalty met Guidetti, en vorig jaar kreeg Moisander enigszins belachelijk zijn tweede geel, en bleef een klap van Clasie in het gezicht van Van Rhijn onbestraft
Ik heb er in ieder geval zin in. Maar laten we ons donderdag in ieder geval nog enigszins revancheren op Salzburg.
Week geleden ofzo die samenvatting nog een keer gekekenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Jemig dat je zulke dingen onthoudt
Tom de Mul, altijd als ik zijn naam hoor denk ik weer lachend aan de 5 miljoenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Was daarna dat interview van Huntelaar waarbij hij in elke zin 0-4 zei?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat niveau van Feyenoord was toen echt een stuk lager dan nu hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
K2 had toen meer klasse dan heel Feyenoord nu bij elkaarquote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niveau van Feyenoord was toen echt een stuk lager dan nu hoor![]()
Die aftrap bij de tweede helft ook
Kijk hoe ze daar verdedigdenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
K2 had toen meer klasse dan heel Feyenoord nu bij elkaar
Ik kan me dat wel voorstellen als je zo wordt weggespeeld in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grappiger was Pierre die helemaal door het lint ging
Was ook frustratie over zijn eigen spel. Hij wist dat zijn einde naderde en dat trok die nietquote:Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen als je zo wordt weggespeeld in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.
Zeker. Maar juist daarom. Als we ooit een dikke vette monsterscore daar neer hadden kunnen zetten, was het die dag. God wat waren die gasten slecht.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niveau van Feyenoord was toen echt een stuk lager dan nu hoor![]()
Die aftrap bij de tweede helft ook
Ach, dat was het met Fischer de laatste weken ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wordt veel ergernis de aankomende weken
Ik denk juist een heel stuk minderquote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet als Kishna zijn vervanger is.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |