Dan kan pelle alvast beginnen met de verbouwing van de kuipquote:
Nou nee maar verder kunnen ze beter kwaad op hun spelers zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn de kakkies zijn nu al goed over de zeik terwijl die 2-2 gewoon een terechte goal was.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:
ik hoop dat we van feyenoord in de 90ste minuut winnen door een onterechte penalty
Vond jij Casta dan meedoen aan het spel? Ik totaal niet dat die matige keeper hem een zetje geeft wil nog niet zeggen dat Casta wat fout deed.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee maar verder kunnen ze beter kwaad op hun spelers zijn
Is het niet zo een geval van hinderlijk buitenspel omdat hij in de baan van het schot stond?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond jij Casta dan meedoen aan het spel? Ik totaal niet dat die matige keeper hem een zetje geeft wil nog niet zeggen dat Casta wat fout deed.
hij stond wel een beetje in de weg, maar ik denk dat ook zonder hem de bal erin was gegaanquote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond jij Casta dan meedoen aan het spel? Ik totaal niet dat die matige keeper hem een zetje geeft wil nog niet zeggen dat Casta wat fout deed.
Nee joh keeper kon de bal goed zien en nam ook niet actief deel aan het spel gewoon terechte goal.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij stond wel een beetje in de weg, maar ik denk dat ook zonder hem de bal erin was gegaan
Die overtreding van Marsmanquote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de 2-2 was een prima goal, maar fnoord is verder wel enorm genaaid gisteren hoor.
Mag het een keer? Ik zie nog steeds de schwalbe's van Mols en Guidetti voor mequote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de 2-2 was een prima goal, maar fnoord is verder wel enorm genaaid gisteren hoor.
Daarom, al vind ik scheidsen over het algemeen echt steeds slechter worden, niet in het voor- of nadeel van Ajax ofzo maar man man man wat zijn het eikels soms.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die overtreding van MarsmanAch elke club heeft wel eens pech you win some you lose some
Grygeraquote:
Volgens mij ook inderdaad. Dat in die derde minuut lijkt me verder ook duidelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn de kakkies zijn nu al goed over de zeik terwijl die 2-2 gewoon een terechte goal was.
Ik geloof het allemaal wel, geen zin om ons eigen topic nog mee te bevuilen,ik had er niet op in moeten gaanquote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal nooit die schwalbe van Farfan vergeten waardoor PSV met 1-0 won. Bij het interview erna verkondigde die gewoon met een stalen gezicht dat die geraakt wasquote:Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ook inderdaad. Dat in die derde minuut lijkt me verder ook duidelijk
Zoals hierboven staat heb je ook nog die penalty met Guidetti, en vorig jaar kreeg Moisander enigszins belachelijk zijn tweede geel, en bleef een klap van Clasie in het gezicht van Van Rhijn onbestraft
Ik heb er in ieder geval zin in. Maar laten we ons donderdag in ieder geval nog enigszins revancheren op Salzburg.
Dat laatste zie ik echt niet meer gebeuren, gisteren was een beetje prijsschieten, maar verder maakt Ajax veels te moeilijk doelpunten om er minstens 3 te maken vrees ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ook inderdaad. Dat in die derde minuut lijkt me verder ook duidelijk
Zoals hierboven staat heb je ook nog die penalty met Guidetti, en vorig jaar kreeg Moisander enigszins belachelijk zijn tweede geel, en bleef een klap van Clasie in het gezicht van Van Rhijn onbestraft
Ik heb er in ieder geval zin in. Maar laten we ons donderdag in ieder geval nog enigszins revancheren op Salzburg.
Toen was ik 10 en ik weet het nogquote:Op maandag 24 februari 2014 14:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik zal nooit die schwalbe van Farfan vergeten waardoor PSV met 1-0 won. Bij het interview erna verkondigde die gewoon met een stalen gezicht dat die geraakt was
Ik bedoel dan ook meer dat we in ieder geval ons eigen spel kunnen spelen daar. Ik zie ons ook niet 3/4 keer scoren hoor, maar hopen mag altijd. Er zijn wel vaker kleine wondertjes gebeurdquote:Op maandag 24 februari 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik echt niet meer gebeuren, gisteren was een beetje prijsschieten, maar verder maakt Ajax veels te moeilijk doelpunten om er minstens 3 te maken vrees ik.
En dat heeft iets met Ajax te maken?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:53 schreef iketurnerjr het volgende:
Snap eigenlijk niet dat iedereen zo verontwaardigd is om Pelle's gedrag, na zijn doelpunt fluisterde hij in Koeman's oor dat hij de boel kort en klein ging slaan en dat hij de bus alavst warm moest laten draaien
Nee, dat komt niet bij ze op want...hun slogan is: De hele wereld is tegen ons en het zijn allemaal 'Joden' of tenminste vrienden van de "Joden die ons willen naaien."quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
Nou nee maar verder kunnen ze beter kwaad op hun spelers zijn
Dat KNJB word ik zo moe vanquote:Op maandag 24 februari 2014 15:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet bij ze op want...hun slogan is: De hele wereld is tegen ons en het zijn allemaal 'Joden' of tenminste vrienden van de "Joden die ons willen naaien."![]()
Moet je horen als Pelle straks geschorst wordt door de KNVB. Dan is het een streek van de KNJB
Hoe Boukhari die bal inschietquote:
Speelde Feyenoord met 8 man die wedstrijd?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze Feijenoord - Ajax... Zelden meer ontevreden geweest na een 0-4 zege.
Feyenoorders hebben gehuild na deze wedstrijdquote:
Dat had minimaal 0-7/0-8 moeten zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jemig dat je zulke dingen onthoudtquote:Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Week geleden ofzo die samenvatting nog een keer gekekenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Jemig dat je zulke dingen onthoudt
Tom de Mul, altijd als ik zijn naam hoor denk ik weer lachend aan de 5 miljoenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Was daarna dat interview van Huntelaar waarbij hij in elke zin 0-4 zei?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat niveau van Feyenoord was toen echt een stuk lager dan nu hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
K2 had toen meer klasse dan heel Feyenoord nu bij elkaarquote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niveau van Feyenoord was toen echt een stuk lager dan nu hoor![]()
Die aftrap bij de tweede helft ook
Kijk hoe ze daar verdedigdenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
K2 had toen meer klasse dan heel Feyenoord nu bij elkaar
Ik kan me dat wel voorstellen als je zo wordt weggespeeld in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grappiger was Pierre die helemaal door het lint ging
Was ook frustratie over zijn eigen spel. Hij wist dat zijn einde naderde en dat trok die nietquote:Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen als je zo wordt weggespeeld in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.
Zeker. Maar juist daarom. Als we ooit een dikke vette monsterscore daar neer hadden kunnen zetten, was het die dag. God wat waren die gasten slecht.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niveau van Feyenoord was toen echt een stuk lager dan nu hoor![]()
Die aftrap bij de tweede helft ook
Ach, dat was het met Fischer de laatste weken ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wordt veel ergernis de aankomende weken
Ik denk juist een heel stuk minderquote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet als Kishna zijn vervanger is.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |