En dat mag je het bestuur best aanrekenen. Je begint het seizoen nu met alleen De Sa als rechtsbuiten dat is toch gewoon een lachertje.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat hebben ze niet gedaan.
Eens, maar dan krijg je apen die gaan roepen dat we ook met deze selectie weer kampioen gaan worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hadden iemand moeten kopen
Sja, het leek allemaal niet nodig he? Voor donderdag stond Ajax er gewoon erg goed op.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat mag je het bestuur best aanrekenen. Je begint het seizoen nu met alleen De Sa als rechtsbuiten dat is toch gewoon een lachertje.
Ik vind ook wel idioot dat ze dan zeggen dat een paar A1 spelers het alternatief zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat mag je het bestuur best aanrekenen. Je begint het seizoen nu met alleen De Sa als rechtsbuiten dat is toch gewoon een lachertje.
Viel ook wel mee. Veel wedstrijden werden benauwd gewonnen en was het spel niet om aan te zien. Het was wachten op die nederlaag.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het leek allemaal niet nodig he? Voor donderdag stond Ajax er gewoon erg goed op.
En wie zijn dat dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ook wel idioot dat ze dan zeggen dat een paar A1 spelers het alternatief zijn.
Ja ok, dat ben ik wel met je eens, ik riep al tijden dat Ajax met meer geluk dan kwaliteit won, het was soms niet om aan te gluren, leek ook gemakzucht. Ze staan nu wel weer even met beide benen op de grond hoop ik, al vrees ik dat ze na gisteren nog steeds denken dat ze heel goed zijn...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel ook wel mee. Veel wedstrijden werden benauwd gewonnen en was het spel niet om aan te zien. Het was wachten op die nederlaag.
Ze hadden het over Becker en Acolatse volgens mij.quote:
Vind ik wel meevallen, je gaat er toch vanuit dat een Fischer wat verder zou zijn dan is het ook geen probleem het op rechts met een middenvelder of jeugd op te vangen en dan nog welke rechtsbuiten?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die ja dat zijn inderdaad wel opties jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden het over Becker en Acolatse volgens mij.
Nou is die John ook niet echt lekker bezig bij HSV.
We spelen nu al een half jaar met Schöne op rechtsbuiten dat is toch gewoon een lachertje. Ja hij vult het goed in maar je raakt Boerrigter, Babel en Lukoki kwijt en het enige wat je terug haalt is Bojan die nog nooit in zijn leven op de flank heeft gespeeld.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, je gaat er toch vanuit dat een Fischer wat verder zou zijn dan is het ook geen probleem het op rechts met een middenvelder of jeugd op te vangen en dan nog welke rechtsbuiten?
Dat zal wel meevallen. Sowieso zullen ze de komende potjes niet ingaan met de gedachte dat ze het wel even redden.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat ben ik wel met je eens, ik riep al tijden dat Ajax met meer geluk dan kwaliteit won, het was soms niet om aan te gluren, leek ook gemakzucht. Ze staan nu wel weer even met beide benen op de grond hoop ik, al vrees ik dat ze na gisteren nog steeds denken dat ze heel goed zijn...
In de zomer zal er wel wat bijkomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We spelen nu al een half jaar met Schöne op rechtsbuiten dat is toch gewoon een lachertje. Ja hij vult het goed in maar je raakt Boerrigter, Babel en Lukoki kwijt en het enige wat je terug haalt is Bojan die nog nooit in zijn leven op de flank heeft gespeeld.
Nou ja, die win je nooit "zomaar" maar gelukkig is dat niet 100% noodzakelijk, als je die niet verliest maak je al grote stappen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Sowieso zullen ze de komende potjes niet ingaan met de gedachte dat ze het wel even redden.
Ik vrees nog steeds voor de wedstrijd in de Kuip.
Ik teken voor een punt daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die win je nooit "zomaar" maar gelukkig is dat niet 100% noodzakelijk, als je die niet verliest maak je al grote stappen.
Zij vrezen ons meerquote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Sowieso zullen ze de komende potjes niet ingaan met de gedachte dat ze het wel even redden.
Ik niet. Kom op zeg. We maken gewoon prima kans om daar te winnen.quote:
Ik vrees er alleen voor dat we donderdag er weer niks van bakken, en dan zonder vertrouwen naar de Kuip gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren toch ook niet, leuker is winnen donderdag al wordt dat heel moeilijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik niet. Kom op zeg. We maken gewoon prima kans om daar te winnen.
[..]
Ik vrees er alleen voor dat we donderdag er weer niks van bakken, en dan zonder vertrouwen naar de Kuip gaan.
Jawel, maar het is nadat je eigenlijk voetballes hebt gekregen fijner om thuis tegen AZ te spelen dan uit tegen Feyenoord lijkt me.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren toch ook niet, leuker is winnen donderdag al wordt dat heel moeilijk.
Is nog een beter tegenstander om te laten zien dat je toch de beste van NL bent, ik ben er niet zo bang voor, Ajax hoeft niet, Feyenoord moet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nadat je eigenlijk voetballes hebt gekregen fijner om thuis tegen AZ te spelen dan uit tegen Feyenoord lijkt me.
3 is ook goed, maar je kan uit bij feyenoord best gelijkspelen. Al is het natuurlijk heerlijk om daar te winnen, al ben je al weken kampioenquote:
Ja niks leuker dan winnen daar bij dat gefrustreerde volk.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 is ook goed, maar je kan uit bij feyenoord best gelijkspelen. Al is het natuurlijk heerlijk om daar te winnen, al ben je al weken kampioen.
Fixedquote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja niks leuker dan winnen daar bij dat gefrustreerdeachterlijk volk.
Geen van die drie spelers die jij opnoemt heeft het beter gedaan op de rechtsbuiten positie als Schone. Maar ja ik ben met je eens dat we een betere buitenspeler hadden moeten halen (lees: Narsingh)quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We spelen nu al een half jaar met Schöne op rechtsbuiten dat is toch gewoon een lachertje. Ja hij vult het goed in maar je raakt Boerrigter, Babel en Lukoki kwijt en het enige wat je terug haalt is Bojan die nog nooit in zijn leven op de flank heeft gespeeld.
Ja dat zijn ook geen briljante spelers maar als je ze allemaal weg doet moet je er ook wat voor terug halen en niet op de proppen komen met Bojanquote:Op maandag 24 februari 2014 14:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Geen van die drie spelers die jij opnoemt heeft het goed gedaan op de rechtsbuiten positie. Maar ja ik ben met je eens dat we een betere buitenspeler hadden moeten halen (lees: Narsingh)
Ik was er zeker van dat Bojan er minimaal 15 in zou leggen ( oepsquote:Op maandag 24 februari 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook geen briljante spelers maar als je ze allemaal weg doet moet je er ook wat voor terug halen en niet op de proppen komen met Bojan
Waar baseerde je dat op dat Bojan er 15 zou maken daar ben ik wel echt benieuwd naar.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik was er zeker van dat Bojan er minimaal 15 in zou leggen ( oeps) en ik vond het dan ook echt een zeer goede en begrijpelijke aankoop. De aankopen van Marc zijn ook nog niet bepaald fantastisch te noemen maar pas in de toekomst als spelers als Meleg en Lobotka in de toekomst daadwerkelijk(wat ik bij Meleg betwijfel) hun meerwaarde wel of niet hebben bewezen kunnen we daar pas met een goed oordeel over komen. Frank heeft ook nog wel eens de neiging om zijn spelers te overschatten
quote:Ajax won zondagmiddag overtuigend met 4-0 van een weerloos AZ. Daarmee spoelde de landskampioen de nare smaak van het Europese verlies weg. De vanwege het slot van de Olympische Spelen Oranje-gekleurde sportkranten repten allen over het goede gevoel dat bij Ajax terug is na die midweekse nederlaag.
‘Geboren leider’ kopt dagblad De Telegraaf maandagochtend in het katern Telesport . De journalist doelt op Siem de Jong die met de openingstreffer weer belangrijk was voor zijn team. 'Feyenoord is gewaarschuwd,' vindt de verslaggever. 'Met de vroege openingstreffer en een assist tegen AZ (4-0) bewees Siem de Jong een week voor de klassieker zijn oude vorm weer te benaderen. En dat lijkt slecht nieuws voor de Rotterdammers. ,,Ik herinner me inderdaad best wat goals," kende de Ajax-spits ook zijn goede statistieken tegen de aartsrivaal. In tien duels in alle competitie speelde De Jong 748 minuten en scoorde hij zeven keer.'
‘Ajax: Dit is onze reactie’, luidt de titel boven het wedstrijdverslag in het Algemeen Dablad : 'Gisteren lukte alles bij de hele ploeg, en was het ene doelpunt nog mooier dan het andere. ,,Donderdag speelde iedereen ver onder zijn niveau. Vandaag hebben we bewezen dat dat een incident was. Dit was onze reactie. We waren messcherp, zetten druk en wonnen de duels. We zijn terug”,' citeerde het AD Niklas Moisander.
‘Ajax krijgt vrije doorgang na schrobbering tegen Salzburg’, concludeert de Volkskrant boven het artikel over de Noord-Hollandse derby. 'Ajax had derhalve zelfs een veel hogere uitslag dan 4-0 kunnen verwezenlijken, want het miste ook nog eens behoorlijke kansen. De vier doelpunten waren feestelijke hoogtepunten van een verder aardige middag. Ze waren zonder uitzondering van bijzonder niveau. Een treffer was van Ricardo Kishna, het in Den Haag geboren talent (19) dat debuteerde in de competitie, als invaller voor de weer matige Krkic. Bij de jeugdopleiding zien ze Kishna als het grootste talent in jaren, waarbij aangetekend dat hij door zware knieblessures al langdurig moest herstellen. Hij is een flegmatieke, sierlijke speler met ene fijnzinnige techniek. De vrij lange, rechtop lopende Kishna doet ogenschijnlijk niet veel, maar als hij aan de bal is, veert het publiek op.'
Vanwege het slot van de Olympische Spelen blijft de berichtgeving in het Noordhollands Dagblad over de provinciale derby tussen Ajax en AZ een beetje karig. ‘Ajax: goede gevoel terug’, kopt de krant. 'Na de snelle openingsgoal was Ajax heer en meester. Vooral in de eerste twintig minuten maakte de landskampioen indruk met gevarieerde aanvallen in een hoog tempo. Het was precies zoals De Boer voor ogen had. Hij had zijn spelers gevraagd het debacle van donderdag zo snel mogelijk uit hun hoofd te zetten. En vooral niet te veel op meningen in de media af te gaan. ,,Het heeft mij verbaasd dat ik allerlei verhalen heb gelezen als we er opeens helemaal niks meer van kunnen. Terwijl Salzburg gewoon een heel goed team is.”'
FM14quote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseerde je dat op dat Bojan er 15 zou maken daar ben ik wel echt benieuwd naar.
Goed gedaan in de jeugd bij Barca en liep bij het 1e ongeveer 1 op 4 wat redelijk te noemen is. Verder ervaring bij de (sub)topclubs van Italië. Geen indrukwekkende cijfers maar aangezien de verdedigers in de Eredivisie van een niet al te hoog niveau zijn dacht ik dat Bojan hier met gemak 15 zou maken. Er zijn aanvallers met een veel slechter cv geweest in Nederland die erg succesvol waren (Malki,Vleminckx,Pelle en Bulykin bijv.)quote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseerde je dat op dat Bojan er 15 zou maken daar ben ik wel echt benieuwd naar.
Vind ik ook niet zo'n vreemde aannamequote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Goed gedaan in de jeugd bij Barca en liep bij het 1e ongeveer 1 op 4 wat redelijk te noemen is. Verder ervaring bij de (sub)topclubs van Italië. Geen indrukwekkende cijfers maar aangezien de verdedigers in de Eredivisie van een niet al te hoog niveau zijn dacht ik dat Bojan hier met gemak 15 zou maken. Er zijn aanvallers met een veel slechter cv geweest in Nederland die erg succesvol waren (Malki,Vleminckx,Pelle en Bulykin bijv.)
Goals maken bij een topclub is dan ook een stuk makkelijker. Maar uiteindelijk is hij gefaald bij Barca, Milan, Roma en Ajax en dat zegt toch al een hele hoop over Bojan.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Goed gedaan in de jeugd bij Barca en liep bij het 1e ongeveer 1 op 4 wat redelijk te noemen is. Verder ervaring bij de (sub)topclubs van Italië. Geen indrukwekkende cijfers maar aangezien de verdedigers in de Eredivisie van een niet al te hoog niveau zijn dacht ik dat Bojan hier met gemak 15 zou maken. Er zijn aanvallers met een veel slechter cv geweest in Nederland die erg succesvol waren (Malki,Vleminckx,Pelle en Bulykin bijv.)
Als dat de enige goal van Ajax is spelen we gelijk, want we krijgen altijd 1 pingel tegen tegenwoordig, en een rode kaartquote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:
ik hoop dat we van feyenoord in de 90ste minuut winnen door een onterechte penalty
verlaag je niet zo naar hun niveau johquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat de enige goal van Ajax is spelen we gelijk, want we krijgen altijd 1 pingel tegen tegenwoordig, en een rode kaart.
Liever niet want krijgen we hem niet, gewoon even laten uitrazen wat kansen laten missen en dan tot 0-3 uitlopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:
ik hoop dat we van feyenoord in de 90ste minuut winnen door een onterechte penalty
Zijn gewoon de feiten hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
verlaag je niet zo naar hun niveau joh
met jou weet je het nooitquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn gewoon de feiten hoor. En het was nou niet echt serieus he?
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:
Zou wel mooi zijn de kakkies zijn nu al goed over de zeik terwijl die 2-2 gewoon een terechte goal was.quote:
Oke wat jij wiltquote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dit lekker in GRTD of het Ajax topic.
Of dm.
Maar donder hier gewoon op.
Dat zijn dan ook grote sterke spelers en die renderen in de Nederlandse Eredivisie gewoon prima in de spits. Bojan is vlees noch vis. Gewoon weer naar Barcelona sturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
En dat pelle helemaal gek wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |