Ligeon is pas slechtquote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De Sa is ook maar matig, wat is er toch mis met Ligeon dat hij niet de kans krijgt op die positie?
Omdat hij een paar keer een aardige voorzet gaf zonder directe tegenstander? Dat is toch wat anders dan rechtsbuiten staan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De Sa is ook maar matig, wat is er toch mis met Ligeon dat hij niet de kans krijgt op die positie?
I know, opzich. Maar waarom niet? Die keer dat hij speelde deed hij juist dat gewoon goed, ik heb De Sa gisteren weer zo vaak kansloos tegen zijn tegenstander op zien schieten ipv een voorzet gevenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij een paar keer een aardige voorzet gaf zonder directe tegenstander? Dat is toch wat anders dan rechtsbuiten staan.
Met die redenatie kun je iedereen wel overal neerzetten bij Ajax.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, opzich. Maar waarom niet? Die keer dat hij speelde deed hij juist dat gewoon goed, ik heb De Sa gisteren weer zo vaak kansloos tegen zijn tegenstander op zien schieten ipv een voorzet geven![]()
Als Duarte back kan spelen en siggy buitenspeler kan je Ligeon ook wel eens op de flank zetten lijkt me.
Breng De Boer nou niet op ideeën die heeft al genoeg van die debiele acties gehadquote:Op maandag 24 februari 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, opzich. Maar waarom niet? Die keer dat hij speelde deed hij juist dat gewoon goed, ik heb De Sa gisteren weer zo vaak kansloos tegen zijn tegenstander op zien schieten ipv een voorzet geven![]()
Als Duarte back kan spelen en siggy buitenspeler kan je Ligeon ook wel eens op de flank zetten lijkt me.
Frank leest hier mee. Dag Frankquote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Breng De Boer nou niet op ideeën die heeft al genoeg van die debiele acties gehad
Sja, de taak van een buitenspeler is voorzetten geven, dat kan hij prima, wat is het probleem?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je iedereen wel overal neerzetten bij Ajax.
Aanvallend positiespel, een passeer actie en ga zo maar doorquote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de taak van een buitenspeler is voorzetten geven, dat kan hij prima, wat is het probleem?.
Kan De Sa ook nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanvallend positiespel, een passeer actie en ga zo maar door
BOERRIGTER!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanvallend positiespel, een passeer actie en ga zo maar door
Niemand van dat zooitje wat we nu hebben iigquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ga je ons vertellen wie jij het liefst op de flanken ziet
Dat kan Verhoeven ook wel denk ik, waarom niet proberen als rechtsbuiten?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de taak van een buitenspeler is voorzetten geven, dat kan hij prima, wat is het probleem?.
Kishna, al is het wel oppassen natuurlijk met zo'n jonge speler.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand van dat zooitje wat we nu hebben iig
Op Lasse na dan maar dat is eigenlijk geen buitenspeler
Mist de honger naar de goal.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kan Verhoeven ook wel denk ik, waarom niet proberen als rechtsbuiten?
Kishna sowieso tegen Feyenoord laten spelen en hopen dat de blessure van Fischer meevalt zodat hij kan spelenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna, al is het wel oppassen natuurlijk met zo'n jonge speler.
j0rdiii komt die Muric nou al zeker?
Ja, doe maar zo. Het is echt lang niet zo gek als jullie doen voorkomen hier hoor. Zoveel kwaliteit hebben we daar niet en hij heeft laten zien een goeie voorzet te hebben. Ik heb ook liever iemand anders, maar wie dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kan Verhoeven ook wel denk ik, waarom niet proberen als rechtsbuiten?
Volgens mij had de Boer al gezegd dat Fischer, Schöne en Boilesen sowieso niet konden spelen tegen Feyenoord.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna sowieso tegen Feyenoord laten spelen en hopen dat de blessure van Fischer meevalt zodat hij kan spelen
Ze hadden iemand moeten kopenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo. Het is echt lang niet zo gek als jullie doen voorkomen hier hoor. Zoveel kwaliteit hebben we daar niet en hij heeft laten zien een goeie voorzet te hebben. Ik heb ook liever iemand anders, maar wie dan?
Geld zat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hadden iemand moeten kopen
ja, en dat hebben ze niet gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hadden iemand moeten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |