Boerrigterquote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Cillessen
Van Rhijn Vertonghen Veltman Boilesen
Van der Vaart Blind Eriksen
Kishna Zlatan Boerrigter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog een paar jaar in ;t krachthonk. T is wel een beetje mager sprietje zo.quote:
Lijkt wel zo. Maar op het veld zie je toch wel dat er iemand met body staat.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen nog een paar jaar in ;t krachthonk. T is wel een beetje mager sprietje zo.
Stukken beter dan die spaanse kneus die er nu instaat hoorquote:
Neequote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stukken beter dan die spaanse kneus die er nu instaat hoor.
Dat ook weer niet. Boerrigter kan zich bij Celtic niet eens in de basis spelenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel, die schoot ze er tenminste nog eens inquote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee![]()
Ook niet beter, maar zeker niet slechter.
Wel bruikbaarder tactisch gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seizoen één ja. In seizoen twee bezaten zijn teamgenoten het talent niet meer om zijn genialiteit te bedienen aldus Boerrigter.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Seizoen één ja. In seizoen twee bezaten zijn teamgenoten het talent niet meer om zijn genialiteit te bedienen aldus Boerrigter.
De Saquote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik zeg niet dat we Boerrigter missen hoor maar een speler met diepgang wel
Klopt maar die komt dus blijkbaar echt te kort, gisteren ook nauwelijks gezien terwijl het er wel wedstrijd voor was.quote:
Heeft meer goede voorzetten geleverd dan Fischer en Bojan in hun laatste wedstrijden.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar die komt dus blijkbaar echt te kort, gisteren ook nauwelijks gezien terwijl het er wel wedstrijd voor was.
Dat was jou denk ik ook gelukt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft meer goede voorzetten geleverd dan Fischer en Bojan in hun laatste wedstrijden.
Klopt, maar daarmee wil ik maar aangeven dat de Sa het tegenover Bojan en Fischer niet zo slecht doet als mensen denken.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat was jou denk ik ook gelukt.
Op rechtsbuiten ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De Sa is ook maar matig, wat is er toch mis met Ligeon dat hij niet de kans krijgt op die positie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |