Thuis inderdaad, foutje van mijn kant.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twente thuis is vele malen belangrijker dan Feyenoord uit.
Valt niet echt eenduidig wat over te zeggen. Pak je Feyenoord dan behoud je waarschijnlijk je zes punten voorsprong. En met een Utrecht en AZ op het programma voor Twente, valt het zelfs niet uit te sluiten dat je voorsprong opgelopen is.quote:Programma Ajax
Feyenoord - Ajax
Ajax - SC Cambuur Leeuwarden
NAC - Ajax
Ajax - FC Twente
Programma Twente
FC Utrecht - FC Twente
Go Ahead Eagles - FC Twente
FC Twente - AZ
Ajax - FC Twente
Liever verliezen van 010, dan 020 kampioen te zienquote:Op maandag 24 februari 2014 09:29 schreef Planga het volgende:
Oh nee he Utrecht.
Wat was dat spandoek ook alweer?
Ze kunnen zomaar in de nacompetitie belanden (3 punten). Die gaan hun best wel doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:29 schreef Planga het volgende:
Oh nee he Utrecht.
Wat was dat spandoek ook alweer?
'huhuhuhuhuhuhu'quote:Op maandag 24 februari 2014 09:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever verliezen van 010, dan 020 kampioen te zien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utrecht en ADO mogen wat mij betreft gewoon degraderen. Kutclubjes waar je niks aan hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze kunnen zomaar in de nacompetitie belanden (3 punten). Die gaan hun best wel doen.
twitter:RicardoKishna twitterde op maandag 24-02-2014 om 08:59:52Prachtige week achter de rug, heel dankbaar mijn Europees en Eredivisie debuut gemaakt te mogen hebben!! Bedankt voor alle lieve berichten!! reageer retweet
Wat jij of ik vind is wat dat betreft irrelevant.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht en ADO mogen wat mij betreft gewoon degraderen. Kutclubjes waar je niks aan hebt.
Veel meer kracht ook, ben zelf meer fan van Duarte.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ik zie ook liever serero, voordeel van duarte is dat hij wel een goed en lekker schot heeft.
Qua duelkracht en power heb ik 100x liever Duarte. En ik denk dat als hij een half seizoen meedraait in de basis, dat hij ook een slimmere speler is/wordt dan Serero.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Twente moet naar Utrecht, misschien dat zij ons dan ook nog even kunnen helpen
[..]
Ik vond ook dat hij het goed deed, wie weet hoe het gaat als hij wat meer wedstrijden speelt. Als ik eerlijk ben heb ik nog wel liever Serero
Niet op LB.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef Catch22- het volgende:
Duarte is my man. Die zie ik echt liever spelen dan Serero.
Nee. Maar daarentegen vind ik De Jong ook een slechte centrale verdediger en Moisander een matige linksbuiten.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Maar daarentegen vind ik De Jong ook een slechte centrale verdediger en Moisander een matige linksbuiten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Maar daarentegen vind ik De Jong ook een slechte centrale verdediger en Moisander een matige linksbuiten.
Eriksen terughalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |