quote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef Catch22- het volgende:
schone ook 2 week? Lekker. Serero ook nog niet fit, gaat hard zo.
Als Serero fit was dan kon je Duarte nog een keer linksbuiten zetten
hij kan linksbuitenrol net zo goed invullen als schone dat op rechts doet.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Misbruik die jongen maar ja.
Joh...gras is groenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan was me toch een partij godsgruwelijk slecht.
Speelt ook nog niet echt denderend in het eerste jammer genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij kan linksbuitenrol net zo goed invullen als schone dat op rechts doet.
Anders misschien andersen maar eens een kans geven
Kishna is linksbenig, als je voorzetten wil hebben laat je Kishna linksbuiten spelen dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:55 schreef Reemi het volgende:
Hopen op Kishna dan maar. De Sa en Bojan liever niet en zeker niet tegelijk.
Wanneer was hij beter dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan was me toch een partij godsgruwelijk slecht gisteren, amai.
quote:Nicolai Boilesen is de komende weken niet inzetbaar, zo meldt Ajax. De deen kampt opnieuw met hamstringklachten. Thulani Serero vliegt wel naar Salzburg, maar zit niet bij de wedstrijdselectie voor de return tegen de Oostenrijkers. Hij kampt nog met een liesblessure. Of hij het duel tegen Feyenoord haalt, is nog niet bekend.
Hij scoorde tegen Feyenoord in de bekerwedstrijd, wat voor een speler van het kaliber Bojan een wereldprestatie is natuurlijk. Bojan die scoort is als een Jetro Willems die de nobelprijs voor de natuurkunde wint.quote:
Depay zeker graag bij Ajax gezien jaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Depay ook erg goed maar die moet beter zijn momenten kiezen. Zou ze beide graag bij Ajax zien
Ik heb liever Narsingh bij Ajax, een echte rechtsbuiten missen we al jaren, Andy vd. Meyde was de laatste.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Depay zeker graag bij Ajax gezien ja
Geweldige speler en denk dat hij onder De Boer echt tot zn recht had kunnen komen.
Narsingh is een one-trick pony.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb liever Narsingh bij Ajax, een echte rechtsbuiten missen we al jaren, Andy vd. Meyde was de laatste.
Beter dan Bojan, Schöne en De Sa op rechtsbuitenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh is een one-trick pony.
De buitenspelers die we nu hebben ook of moet ik zeggen het brei clubje wat we nu hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh is een one-trick pony.
quote:
Boilesen maar verkopen in de zomer, heb je niets aan. Op cruciale momenten altijd geblesseerd. Misschien kan Ajax een fysiek sterkere speler halen voor de positie, loopt er nog wat rond in de jeugd?quote:
Dijks is fysiek sterkquote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boilesen maar verkopen in de zomer, heb je niets aan. Op cruciale momenten altijd geblesseerd. Misschien kan Ajax een fysiek sterkere speler halen voor de positie, loopt er nog wat rond in de jeugd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |