Dan kom ik klaarquote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Kishna volgende week er 3/4 schiet tegen Salzburg?
Dan staat City op de stoep.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat ik meteen een shirt ga kopen en daarop klaar kom incl. pics.
dan heeft eriksen concurrentiequote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Raiola brengt hem zo wegquote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Dat was te verwachten, zeker gezien de aanstellingen van vorige week. Bovendien heeft hij de Klassieker nog niet gefloten dit seizoen.quote:
Ik denk dat ze dat sowieso van plan warenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, zeker gezien de aanstellingen van vorige week. Bovendien heeft hij de Klassieker nog niet gefloten dit seizoen.
Als Kuipers al Ajax-Feyenoord in de competitie en beker had gefloten, had hij hem nu wellicht niet gekregen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat sowieso van plan waren
Niet dat ik hem een god vind maar hij staat wel boven de materiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Kuipers al Ajax-Feyenoord in de competitie en beker had gefloten, had hij hem nu wellicht niet gekregen.
Inderdaad. Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat Nijhuis, Gözübüyük en Makkelie er ook wat van konden, maar alle drie zijn keihard door het ijs gezakt dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik hem een god vind maar hij staat wel boven de materie
Probleem is natuurlijk ook al die regels die voor interpretatie open staan. Een scheids hoort te constateren en de regels toe te passen, maar nu is het elke keer weer een gevalletje "ik vond..."quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat Nijhuis, Gözübüyük en Makkelie er ook wat van konden, maar alle drie zijn keihard door het ijs gezakt dit seizoen.
Alleen Blom, Van Boekel en Liesveld zijn nog redelijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |