Mist technische kwaliteiten, voetballend te zwak en nog laffer en angstiger dan Stefan De Vrij in de ArenAquote:
En hij kan als prof niet koppen en is een sissyquote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mist technische kwaliteiten, voetballend te zwak en nog laffer en angstiger dan Stefan De Vrij in de ArenA
Jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Zegt t iets dat FdB blind tegen az lb laat spelen ipv riedewald?
Riedewald is pas 17 jaar hè? Die speler moet je rustig brengen. Hij mist vooral veel ervaring. Weten we nog hoe Blind als linksback speelde zijn eerste seizoen? Sommige hadden hem al afgeschreven.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Riedewald heeft 2 x leuk gescoord tegen Roda toen, maar voor de rest bakte hij er ook niets van.
Het is dan van oorsprong ook geen linksback maar een centrale verdediger. Is zo gemaakt en vervroegd doorgeschoven omdat Dijks is verhuurd en Martina en Kuipers er niks van kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Riedewald heeft 2 x leuk gescoord tegen Roda toen, maar voor de rest bakte hij er ook niets van.
zeg maar gerust iedereenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige hadden hem al afgeschreven.
Iedere profvoetballer zou een 6pack moeten hebben. Zichtbare buikspieren betekent niet automatisch dat je ontzettend gespierd bent maar slechts een laag vetpercentage.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
'een mager sprietje' hoor ik ze hier zeggen.
Voor een keeper geldt dat niet natuurlijk, kijk maar naar Jeroen Verhoevenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedere profvoetballer zou een 6pack moeten hebben. Zichtbare buikspieren betekent niet automatisch dat je ontzettend gespierd bent maar slechts een laag vetpercentage.
Ja, met Blind heb je een stuk meer zekerheid. Vergeet ook niet dat Blind de eerste 1,5 à 2 jaar ook afgemaakt is omdat hij tekort zou komen (wat op dat moment ook wel degelijk het geval was).quote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Zegt t iets dat FdB blind tegen az lb laat spelen ipv riedewald?
Witte broekjes en roze sokken valt dan wel weer mee. Ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:23 schreef Planga het volgende:
Hopelijk zondag gewoon zwarte broekjes. Wit is gay bij dit tenue.
als we maar winnenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Witte broekjes en roze sokken valt dan wel weer mee. Ofzo.
Cillessenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Cillessen
Van Rhijn Vertonghen Veltman Boilesen
Van der Vaart Blind Eriksen
Kishna Zlatan Boerrigter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, stuk of 7quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Veel Nederlanders ook weer tegenwoordig
Het blijft sneuquote:Dankzij zijn vele blessureleed heeft Boilesen in de (bijna) drie jaar sinds zijn debuut slechts vijftien wedstrijden volledig uit kunnen spelen in het eerste elftal van Ajax.
Hij heeft sinds zijn debuut in 2011 Vijftien wedstrijden uit gespeeld...quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen de komende weken niet inzetbaar? Tjongejonge zeg..
Nu gaat hij gewoon door met waar hij mee bezig was hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Catch22- het volgende:
Misschien is het wel goed voor fischer als hij er even een maandje uitligt trouwens. Kan hij even gaan nadenken over waar hij mee bezig is.
Tenenkrommend slechtquote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef Ferdii het volgende:
Iemand de anti roken reclame met Siem en daley al gezien?
Dan kom ik klaarquote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Kishna volgende week er 3/4 schiet tegen Salzburg?
Dan staat City op de stoep.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat ik meteen een shirt ga kopen en daarop klaar kom incl. pics.
dan heeft eriksen concurrentiequote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Raiola brengt hem zo wegquote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Dat was te verwachten, zeker gezien de aanstellingen van vorige week. Bovendien heeft hij de Klassieker nog niet gefloten dit seizoen.quote:
Ik denk dat ze dat sowieso van plan warenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, zeker gezien de aanstellingen van vorige week. Bovendien heeft hij de Klassieker nog niet gefloten dit seizoen.
Als Kuipers al Ajax-Feyenoord in de competitie en beker had gefloten, had hij hem nu wellicht niet gekregen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat sowieso van plan waren
Niet dat ik hem een god vind maar hij staat wel boven de materiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Kuipers al Ajax-Feyenoord in de competitie en beker had gefloten, had hij hem nu wellicht niet gekregen.
Inderdaad. Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat Nijhuis, Gözübüyük en Makkelie er ook wat van konden, maar alle drie zijn keihard door het ijs gezakt dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik hem een god vind maar hij staat wel boven de materie
Probleem is natuurlijk ook al die regels die voor interpretatie open staan. Een scheids hoort te constateren en de regels toe te passen, maar nu is het elke keer weer een gevalletje "ik vond..."quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat Nijhuis, Gözübüyük en Makkelie er ook wat van konden, maar alle drie zijn keihard door het ijs gezakt dit seizoen.
Alleen Blom, Van Boekel en Liesveld zijn nog redelijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |