En?quote:
Ohquote:Op maandag 24 februari 2014 09:40 schreef Felagund het volgende:
Die hebben we toch niet voorspeld? Alleen Wild beasts en Beck.
Ik ben overigens na de 1e alinea afgehaakt, wat een - zoals verwacht - kansloos geneuzel.quote:
quote:Annie Clark's bold and almost jarringly confident fourth record, St. Vincent, does not sound like it was recorded here on Earth. Its songs sprout with their own strange, squiggly lifeforms and are governed by unfamiliar laws of gravity. Check out the first one, "Rattlesnake", a song that's bare, Kraftwerky, and full of imagery that is somehow both Edenic and post-apocalyptic. Clark glances around: "Am I the only one in the only world?" She spots the title creature, gasps, and then comes this song's idea of a chorus, like melodic gagging, or distress expressed in an 8-bit video game: "AH-AH-AH-AH-AH-AH AHH AHH/ AH-AH-AH-AH-AH-AH AHH AHH." You often get the sense in a St. Vincent song that Clark has touched down on a desolate, previously unexplored planet without an air supply and is showing off the fact that—for the moment at least—she can still breathe.
Miley heeft nog best een aardige muzieksmaak, meen ik. Favoriete band is Radiohead, al heeft ze gezworen hen te ruïneren, omdat ze tijdens de Grammys weigerden Miley toe te laten in hun kleedkamer.quote:
quote:Radiohead made Miley Cyrus cry. That's what the Hannah Montana star told the syndicated Johnjay and Rich Show on Tuesday, March 3rd, after Cyrus admitted that band snubbed her backstage at the Grammys. The audio above is a very challenging listen, with Miley running off on countless tangents and often forgetting she's supposed to talk into the microphone while the DJs interrupt her with dull questions. So here's the summary: Miley was about four dressing rooms away from Thom Yorke, so she asked her manager to reach out to his people so the two could meet, because who knew, Miley loves Radiohead. "They're like, my rock god. I am obsessed with them. This is the only person I would probably cry over. I would cry," Cyrus said on air.
So what was Radiohead's response when offered the chance to meet Miley Cyrus? "We don't really do that," the band's reps told Miley's manager. That was enough to make Cyrus refer to the band as "Stinkin' Radiohead!" From what we know, Yorke is a notoriously shy guy who probably wasn't in the mood to hang out with a chirpy star-struck teenager who has probably never heard Hail to the Thief, discussing unicorns and Nick Jonas in the hours before his band was set to perform at their very first American awards show. Plus, Yorke had already snubbed Kanye West, so there was no way Miley Cyrus was going to get a meet-and-greet.
Cyrus said she was so hurt by Yorke's dismissal, she didn't even watch their performance of "15 Step" with the USC Marching Band. "I'm gonna ruin them, I'm gonna tell everyone," Cyrus threatened. She'll definitely be downloading their next album for free instead of paying-what-she-wants. Plus, Radiohead's Radio Disney days are so over, and you can expect to see a big dip in sales of In Rainbows in the "Female Aged 5-11" demographic.
http://www.rollingstone.c(...)o-ruin-them-20090305
Zeker. Jammer dat ze zichzelf zo belachelijk gedraagt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Miley heeft nog best een aardige muzieksmaak, meen ik. Favoriete band is Radiohead, al heeft ze gezworen hen te ruïneren, omdat ze tijdens de Grammys weigerden Miley toe te laten in hun kleedkamer.![]()
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zeker. Jammer dat ze zichzelf zo belachelijk gedraagt.
Hier had ik even overheen gelezen. Klinkt tof! Je kunt wel horen dat Frahm achter de productie zit, haha.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Sorry, even geen indie, maar voor de liefhebbers van Nils Frahm (Maxerazzi o.a.) Pino van Otto Totland is heel fijn.Ook door Frahm opgenomen.
Ja echt te gek, maar in België vragen ze 83 euro plus servicekosten.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef MCH het volgende:
Wat een belachelijke prijs voor Eels, 45 euro plus servicekosten.
Mensen mensen, dit moet het (voorlopige) nummer van het jaar zijnquote:
Nope. Heb ze een keer gezien, en dat hoeft niet nog een keer te gebeurenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nog meer mensen die vanavond naar Warpaint gaan?
Was het zo beroerd? :pquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mensen mensen, dit moet het (voorlopige) nummer van het jaar zijn![]()
[..]
Nope. Heb ze een keer gezien, en dat hoeft niet nog een keer te gebeuren![]()
Zeker niet slecht. Maar zo ontzettend alles hetzelfde. Wat dat betreft is dat nieuwe een album een stap in de goede richting!quote:
Prima plaat inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef Norrage het volgende:
Ok de nieuwe The War on Drugs is fantastischJammergenoeg niet heel veel nieuws onder de zon, maar ja, dat was stiekem misschien ook niet nodig.
Haha, lekker bandje kijken in een halflege zaal.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef Arn0 het volgende:
Ik ga vanavond naar Beady Eye, met 37 euro (zonder servicekosten) ook best prijzig. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wrecking ball is in potentie ook een degelijke popsong.
Fijne plaat hoor, even paar keer luisterenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Metronomy is ook te vinden. Het heeft wel wat, maar ook beetje meer van hetzelfde eigenlijk...die ene single die uit was had wel wat beters doen vermoeden
Nummer staat nu voor de 20e keer opquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mensen mensen, dit moet het (voorlopige) nummer van het jaar zijn![]()
[..]
Nope. Heb ze een keer gezien, en dat hoeft niet nog een keer te gebeuren![]()
Haha, grappigquote:Op maandag 24 februari 2014 23:41 schreef Tchock het volgende:
http://pitchfork.com/thepitch/252-nu-radiohead/
Heel leuk artikel dit. De beste bands die ooit 'de nieuwe Radiohead' genoemd werden, gesorteerd op als welk nummer van Radiohead ze klinken.
Kende er nog best wat niet. Doves wordt hier wel eens genoemd volgens mij, JJ72 is compleet nieuw voor me. Turin Brakes ook.quote:
JJ72 doet meer aan een uptempo versie van placebo denken dan aan radiohead...quote:Op maandag 24 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kende er nog best wat niet. Doves wordt hier wel eens genoemd volgens mij, JJ72 is compleet nieuw voor me. Turin Brakes ook.
Hier kan Moody je meer over vertellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kende er nog best wat niet. Doves wordt hier wel eens genoemd volgens mij, JJ72 is compleet nieuw voor me. Turin Brakes ook.
Ja. Ik had wel naar 4 sterren afgerondquote:
Fijn jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef Pat-sounds het volgende:
De nieuwe van Real Estate is te vinden op de luisterpaal, en hij klinkt ontzettend fijn
Dan mag jij hem reviewen, want ik vind hem maar saaiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef Pat-sounds het volgende:
De nieuwe van Real Estate is te vinden op de luisterpaal, en hij klinkt ontzettend fijn
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:06 schreef Norrage het volgende:
Ons aller favoriete band met een nieuw nummer
En toch herken ik Coldplay directquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:09 schreef Norrage het volgende:
wtf.... Coldplay goes autotune en elektronisch....
Ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het meer het gevoel dat ik naar een slechte geautotunede versie van Bon Iver luister...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het meer het gevoel dat ik naar een slechte geautotunede versie van Bon Iver luister...
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook niet heel slecht hoor....in ieder geval oneindig veel beter dan Mylo Xyloto bij elkaar opgeteld.
Oeh ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:13 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Kid Cudi is uit, ben benieuwd, luisteren als ik thuis ben.
Dit is geen autotune volgens mij. Maar ik denk dat de stem zo is vervormd omdat het anders weer als alles wat ze al gemaakt hebben klonk? Geen idee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:43 schreef Norrage het volgende:
Maar waarom die autotune? Buiten die autotune, best prima ja. Maar het klinkt zo gejat :/
Oh dat wist ik niet. Ik heb dat album ook meteen in het afvoerputje weggestopt destijds.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Felagund het volgende:
Hopkins had ook al geholpen aan de productie van Mylo Xyloto:
http://de.wikipedia.org/wiki/Jon_Hopkins
Dus zo vreemd is het niet.
Ik heb hem daar gelaten nadat mij de singles mij niet konden bekoren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik heb dat album ook meteen in het afvoerputje weggestopt destijds.
Heb hem nu opstaan, reacties zijn erg tegenvallend. Mijn verwachtingen zijn ook niet erg hoog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oeh ik ben benieuwd!
Hopelijk weer een hoop indie samples en een beetje van het niveau van het eerste album.
Waardeloze rapper, snap niet dat hij zo populair is. Ga dat album van hem wel luisteren, puur zodat ik mee kan blijven praten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:41 schreef Norrage het volgende:
Kerftje (en DO2/Tchock), wat vind je van Schoolboy Q?
Ik zag ook de 69 minuten, en dacht meteen....nah....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb hem nu opstaan, reacties zijn erg tegenvallend. Mijn verwachtingen zijn ook niet erg hoog.
Zit 1 sample op in totaal.
[..]
Waardeloze rapper, snap niet dat hij zo populair is. Ga dat album van hem wel luisteren, puur zodat ik mee kan blijven praten.
Duurt wel 69 minuten, dat bevalt me niet zo.
Haha ja ik denk sws dat het niks voor jou is, want las al dat het Gangster Rap is met alle recente trap rap trends enzo erbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zag ook de 69 minuten, en dacht meteen....nah....
quote:
Iets beter. Vind je jazz meestal ook niet beter zonder zang?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Norrage het volgende:
Ook niet helemaal representatief, maar hier wonnen ze een grammy mee.
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Als er al een mogelijkheid is om jullie gitaar-liefhebbers jazz te leren luisteren, ga dan NU die nieuwe Snarky Puppy luisteren. Te vinden op soundcloud en Spotify. Betere jazz-rock wordt er hedendaags niet gemaak.t
Ik quote je puur en alleen om je te attenderen op het belang van 12 mei.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:44 schreef kciR het volgende:
Hij klinkt inderdaad goed. Best anders dan het eerdere werk.
Laten we hopen dat ze dit door zetten.
Ik vermaak mij trouwens best met die plaat van Real Estate.
Beter op het eerste gehoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:37 schreef Norrage het volgende:
En dit is van het nieuwe album.
Opgenomen in Utrecht in de Kytopia studio.
Aanrader in rock of electronic hoekje?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.
Nee, denk het niet. Vandaar denk ik ook het feit dat deze (misschien wel beroemdste jazz-band van de wereld) juist met Kyteman dit album heeft opgenomen. Kyteman is echt wereldklasse.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Beter op het eerste gehoor
Misschien een domme vraag, maar doet een Kyteman veel onder voor dit soort bands? Heb geen idee.
Ik vind alle jazz met zang kut. Op Gregory Porter na., Punt. Als ze zingen moeten ze het graag wel een beetje mixen met R&B, zoals bv Jose James.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Iets beter. Vind je jazz meestal ook niet beter zonder zang?
Ben niet echt fan van de meeste elektronica dingen, dus iets van gitaarmuziek het liefste. Ik houd van instrumentjes of van gitaarsterk spul.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Aanrader in rock of electronic hoekje?
Misschien dit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de meeste elektronica dingen, dus iets van gitaarmuziek het liefste. Ik houd van instrumentjes of van gitaarsterk spul.
Zo denk ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind alle jazz met zang kut. Op Gregory Porter na., Punt. Als ze zingen moeten ze het graag wel een beetje mixen met R&B, zoals bv Jose James.
Hmm...meeste heb je ondertussen wel gehad toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.
Jah. Imaad Wasif dan. Maar dan noem ik iets dat ik al tig keer heb geplugd en volgens mij nog niemand heeft opgepiktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de meeste elektronica dingen, dus iets van gitaarmuziek het liefste. Ik houd van instrumentjes of van gitaarsterk spul.
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah. Imaad Wasif dan. Maar dan noem ik iets dat ik al tig keer heb geplugd en volgens mij nog niemand heeft opgepikt
quote:
Ken je mijn 5 sterren albums allemaal al?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
He verdomme, had iets van hem binnengehaald maar dat staat op mijn pc die buiten gebruik is, zal wel opnieuw binnenhalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
. Imaad Wasif dan. Maar dan noem ik iets dat ik al tig keer heb geplugd en volgens mij nog niemand heeft opgepikt
Valt wel mee toch, zal Suuns eens binnenhalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm...meeste heb je ondertussen wel gehad toch?
Heb je Suuns al geprobeerd?
Deerhunter zat ik ook al over te twijfelen, kan ik ook wel eens proberen ja.quote:
Ja, maar wel alles wat ik je aangeraden hebt ken je wel....en dan moet ik ineens graven in de krochten van muziek die ik zelf misschien niet eens leuk vind.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
He verdomme, had iets van hem binnengehaald maar dat staat op mijn pc die buiten gebruik is, zal wel opnieuw binnenhalen.
[..]
Valt wel mee toch, zal Suuns eens binnenhalen.
[..]
Deerhunter zat ik ook al over te twijfelen, kan ik ook wel eens proberen ja.
Leukste vind ik altijd als het lekker speelse gitaarmuziek is met tempowisselingen en toch ook catchy melodieën, maar moet dan weer niet van die radiohits worden want dat vind ik altijd te simpel.
Echt geweldig hoor. Volgens 3 mensen op MuMe, waaronder ene Fathead die de essentie weet te verwoorden:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
He verdomme, had iets van hem binnengehaald maar dat staat op mijn pc die buiten gebruik is, zal wel opnieuw binnenhalen.
/einde plug.quote:Fathead schreef:
Ik zag deze plaat in de top-10 van Mctijn staan en zoiets wekt interesse. Hij heeft namelijk een neusje - wat zeg ik? een grote Elmoneus - voor goeie plaatjes. Iemand die ik volg dus...
En inderdaad: dit album is fantastisch!! Knorrende gitaren, psychedelische atmosfeer, maar dan niet gemaakt ouderwets, maar gewoon geweldig. Vuig. Dat is het. De namen die bij me opkomen: DeWolff en Jimi Hendrix. Arghhh, wat een energie heeft deze plaat. Hoogtepunten zijn moeilijk aan te wijzen, maar als je na de eerste vier nummers nog niet van de klasse van deze plaat bent overtuigd zou ik een afspraak maken bij Schoonenberg Hoorcomfort.
Kom op mensen, luisteren naar deze plaat. Het is een grof schandaal dat geen hond dit kent...
4,5 sterren
Bruce Springsteen nog niks van gehad, en is ook niet echt prioriteit hier. Calexico al een en ander van gehad maar niet die, dEUS is ook waar ja, wilde ik ook nog proberen, Keith Jarrett ken ik alleen van naam, Radiohead begin ik niet meer aan, Roosbeef is niks voor mij, Wilco is top, bijna alle albums van gehad nu, Zita Swoon ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ken je mijn 5 sterren albums allemaal al?
http://www.musicmeter.nl/user/41694/votes/5.0
Nou. dEUS en Zita Swoon doen dus. Daar kan je bijna niet misgaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bruce Springsteen nog niks van gehad, en is ook niet echt prioriteit hier. Calexico al een en ander van gehad maar niet die, dEUS is ook waar ja, wilde ik ook nog proberen, Keith Jarrett ken ik alleen van naam, Radiohead begin ik niet meer aan, Roosbeef is niks voor mij, Wilco is top, bijna alle albums van gehad nu, Zita Swoon ken ik ook niet.
De rest heb ik gehad.
Overigens zit ik alleen op RYM en niet op musicmeter, omdat de eerste internationaal is.
Halcyon Digest is vrij toegankelijk. Vind ik persoonlijk ook hun beste.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Aanraders voor specifieke albums?
Ik vind zelf Halcyon Digest en Microcastle het sterkst. Vrij consistente band echter, dus alles is goed te pruimen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Aanraders voor specifieke albums?
Overigens is een Indie album dat precies alles heeft wat ik leuk vind aan Indie dat album van tricot, maar dat kent dus niemand hier dus niemand kan daar vergelijkingsmateriaal voor geven, zal eens in de rest van mijn ratings zoeken.
Waarvoor dank! Ik zie ook een nieuw nummer staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik quote je puur en alleen om je te attenderen op het belang van 12 mei.
Had wel een album van ze van vorig jaar geprobeerd me dunkt, maar dat vond ik niet veel volgens mij. Haal ze overigens ook constant door de war met Deerhoof.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind zelf Halcyon Digest en Microcastle het sterkst. Vrij consistente band echter, dus alles is goed te pruimen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef kciR het volgende:
[..]
Waarvoor dank! Ik zie ook een nieuw nummer staan.
Ben je nog dankbaar voor die tip een paar uur voor Le Guess Who
Disintegration van The Cure ken je? Dat is genialiteit. Deerhunter tss.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bruce Springsteen nog niks van gehad, en is ook niet echt prioriteit hier. Calexico al een en ander van gehad maar niet die, dEUS is ook waar ja, wilde ik ook nog proberen, Keith Jarrett ken ik alleen van naam, Radiohead begin ik niet meer aan, Roosbeef is niks voor mij, Wilco is top, bijna alle albums van gehad nu, Zita Swoon ken ik ook niet.
De rest heb ik gehad.
Overigens zit ik alleen op RYM en niet op musicmeter, omdat de eerste internationaal is.
The Cure heb ik nog niks van gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Disintegration van The Cure ken je? Dat is genialiteit. Deerhunter tss.
Top.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef Arn0 het volgende:
Zita Swoon lijkt me echt een artiest op maat gemaakt voor Kerftminister.
Essentieel is het juiste woordquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
The Cure heb ik nog niks van gehad.
Zie wel dat dat een essentiele is dus die haal ik ook eens even binnen.
Kan die eerste niet vinden, wilde ik eigenlijk voor gaan ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Norrage het volgende:
Dan zou ik niet aan Big City beginnen. Volstrekt anders dan de rest. Ook fantastisch hoor, maar dat ga jij denk ik niet leuk vinde.... Doe live-album Band in A Box, of Wedding Dress of A Song About Girls
Ik PM je wel ff een linkje ;-) Band in a Box is een van de meest geniale dingen ooit gemaakt in de geschiedenis van de mensheidquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan die eerste niet vinden, wilde ik eigenlijk voor gaan ook.
Ja doe dat altijd maar dan op Rateyourmusic, al zijn die ratings soms wat vaag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:04 schreef Moody het volgende:
Of kijk gewoon hier:
http://www.musicmeter.nl/artist/16004
Pak het album met de hoogte rating en probeer die. Zo doe ik het altijd met onbekende bands
RYM is niet beter dan MuMe. RYM is vrij Amerikaans, die lui zijn nog calvinistischer dan wijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja doe dat altijd maar dan op Rateyourmusic, al zijn die ratings soms wat vaag.
Band in A Box 4.35quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:04 schreef Moody het volgende:
Of kijk gewoon hier:
http://www.musicmeter.nl/artist/16004
Pak het album met de hoogte rating en probeer die. Zo doe ik het altijd met onbekende bands
Ja maar op musicmeter staan waarschijnlijk niet allerlei Japanse bandjes, zonder RYM had ik die echt niet ontdekt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
RYM is niet beter dan MuMe. RYM is vrij Amerikaans, die lui zijn nog calvinistischer dan wij
Je moet idd beide naast elkaar gebruiken. Maar om een "realistischer" beeld van de waardering van een album te krijgen, kijk ik toch altijd eerder naar MuMe. Minder users, maar procentueel gezien meer echte liefhebbers naar mijn gevoel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar op musicmeter staan waarschijnlijk niet allerlei Japanse bandjes, zonder RYM had ik die echt niet ontdekt.
Nee idd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:12 schreef Norrage het volgende:
Ja. Ik vind de MM ratings vaak wel realistisch. Naar ratings op RYM moet je uberhaupt niet kijken als het album ná 2005 is uitgebracht.
Schoolboy Q een 3.82quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:12 schreef Norrage het volgende:
Ja. Ik vind de MM ratings vaak wel realistisch. Naar ratings op RYM moet je uberhaupt niet kijken als het album ná 2005 is uitgebracht.
Heb het album nog niet geluisterd, maar ik vind dat heel erg hoog voor een slechte radio rappert.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is dat te laag of te hoog volgens jou?
Ja dat is behoorlijk irritant, zit je zo'n lijst door te kijken en zie je allemaal Technical Death Metal en Atmospheric Black Metal maar het klinkt voor mij allemaal als pokkeherrie gewoon. Hoor nu de verschillen wel, maar snap niet wat het zoveel beter maakt dan andere genres.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee idd.
Maar sowieso. Alle metal albums krijgen torenhoge ratings. Kan iemand me dat uitleggen? Luisteren metal-liefhebbers enkel naar metalOf hebben ze een minderwaardigheidsgevoel
Ik radio-rapperts niet onderscheiden van niet-radio-rapperts, dus ik kan er geen oordeel over gevenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb het album nog niet geluisterd, maar ik vind dat heel erg hoog voor een slechte radio rappert.
Zie het als The Lumineers die een 3.82 krijgen voor hu nieuwe album,.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik radio-rapperts niet onderscheiden van niet-radio-rapperts, dus ik kan er geen oordeel over geven
OMGquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zie het als The Lumineers die een 3.82 krijgen voor hu nieuwe album,.
Heb ik ook. Maar dat heb ik in grote lijnen ook met hiphop, dance,.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is behoorlijk irritant, zit je zo'n lijst door te kijken en zie je allemaal Technical Death Metal en Atmospheric Black Metal maar het klinkt voor mij allemaal als pokkeherrie gewoon. Hoor nu de verschillen wel, maar snap niet wat het zoveel beter maakt dan andere genres.
Nou, vraag me dat een beetje af. Ben zelf slechts 19 dus dit klinkt heel vreemd uit mijn mond, maar heb het gevoel dat de nieuwe Hip-Hop generatie veel minder smaak heeft voor kwaliteit dan een jaar of 4/5 geleden. Alle releases van goede Hip-Hop groepen/artiesten zoals The Doppelgangaz of Black Milk worden compleet genegeerd en alles dat tekstueel erg sterk is wordt door deze gasten als saai gezien. Vraag het mezelf dus af of die ratings nog gaan veranderen, als je al ziet dat die recente albums van Kanye West en Kendrick Lamar als beste ooit worden gezien nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef Moody het volgende:
[..]
OMG
Naja, de eerste weken na een release zijn de beoordelingen nog niet representatief. Komt wel
Haha true that.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar dat heb ik in grote lijnen ook met hiphop, dance,.....
Uiteraard moet je metal-fans in hun waarde laten, maar toch denk ik dat ze anders tegen de wereld aan zouden kijken als ze ook andere muziek zouden luisteren.
Voorbeeld: Kan me niet voorstellen dat je kan genieten van een huppelend konijntje dat oversteekt terwijl je naar je werk fietst als je death metal aan het beluisteren bent.
Is dat niet de essentie waarom je in dit topic rondhangt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou, vraag me dat een beetje af. Ben zelf slechts 19 dus dit klinkt heel vreemd uit mijn mond, maar heb het gevoel dat de nieuwe Hip-Hop generatie veel minder smaak heeft voor kwaliteit dan een jaar of 4/5 geleden. Alle releases van goede Hip-Hop groepen/artiesten zoals The Doppelgangaz of Black Milk worden compleet genegeerd en alles dat tekstueel erg sterk is wordt door deze gasten als saai gezien. Vraag het mezelf dus af of die ratings nog gaan veranderen, als je al ziet dat die recente albums van Kanye West en Kendrick Lamar als beste ooit worden gezien nu.
Zijn wel goed hoor, daar niet van, maar niet te vergelijken met de classics.
Hmm klopt grotendeels wel, al verwacht ik vaak wel meer van lui die op muziekfora etc. rondhangen. Want de meeste radiorappers zijn hier in Nederland niet mainstream.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat niet de essentie waarom je in dit topic rondhangt?
Wij zijn allemaal verbaast over wat "de meute" prachtig vindt, terwijl er zoveel moois is dat nooit ontdekt wordt door diezelfde meute.
Aan de andere kant is het simpel. Wat wordt gedraaid, wordt bekend. Wat bekend is, wordt geliefd. Zo zal het altijd blijven. De platenbazen en radio-DJ's zullen het de komende jaren nog voor het zeggen hebben. Prima ook, want stel je voor dat Wilco opeens mainstream zou worden, dan kijken wij er ook weer anders tegenaan. Hoe zielig dat ook klinkt
Uiteraardquote:
Toch snap ik wel dat pubermeisjes uit hun dak gaan bij Bastille e.d.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm klopt grotendeels wel, al verwacht ik vaak wel meer van lui die op muziekfora etc. rondhangen. Want de meeste radiorappers zijn hier in Nederland niet mainstream.
Maar klopt voor de rest, ben juist blij dat ik allerlei geweldige muziek kan ontdekken, zonder afhankelijk te zijn van de pluggers op de radio die weer een nieuw dertien in een dozijn bandje gevonden hebben.
Haha op welke wijze dan, als ik wat goede dingen laat horen aan vrienden krijg ik meestal negatieve reacties. Werd compleet uitgelachen eerst toen ik Queens of the Stone Age opzette.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch snap ik wel dat pubermeisjes uit hun dak gaan bij Bastille e.d.
We hebben vaak stagiaires van 16-19 jaar. Het is heerlijk om hun koppies te zien als je wat goede bands draait die ze niet op 3FM draaien
Ze rennen dan gillend weg? Of vinden ze het goed.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch snap ik wel dat pubermeisjes uit hun dak gaan bij Bastille e.d.
We hebben vaak stagiaires van 16-19 jaar. Het is heerlijk om hun koppies te zien als je wat goede bands draait die ze niet op 3FM draaien
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rennen dan gillend weg? Of vinden ze het goed.
Peter Adams al geprobeerd? Ik denk jouw smaak wel wat toegankelijker is dan die bijv. die van Kerftminster.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:39 schreef Moody het volgende:
[..]Rustig beginnen, Fela. Eerst de toegankelijke "indie" muziek, na een paar maand de uithoeken.
Nog nooit rende iemand weg. Wellicht bang voor hun eindcijfer?
Nee, Peter draai ik nooit. Dat is juist mega-ontoegankelijke muziek onder werktijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Peter Adams al geprobeerd? Ik denk jouw smaak wel wat toegankelijker is dan die bijv. die van Kerftminster.
Haha kan anderen wel een beetje inschatten hoor, ga niet van die ontoegankelijke avant-garde dingen opzetten, want dan begrijp ik wel dat ze het niks vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Peter Adams al geprobeerd? Ik denk jouw smaak wel wat toegankelijker is dan die bijv. die van Kerftminster.
Ze maken bekend dat ze weer bij elkaar komen?quote:
Ik vind elektronische muziek en/of Jazz juist wel fijn tijdens werk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, Peter draai ik nooit. Dat is juist mega-ontoegankelijke muziek onder werktijd
Ik houd het bij bijv. Wilco, Shins, Sufjan Stevens, Ryan Adams etc. Electronica en theatrale muziek onder werktijd is vrij storendAl die guppies lopen trouwens weg met Balthazar, helemaal geweldig vinden ze het.
Maar je snapt ook dat wanneer er 3 anderen in de ruimte zijn die alleen 3FM luisteren het vervelend kunnen vinden?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind electronica en/of Jazz juist wel fijn tijdens werk.
Dat snap ik. Luister meestal via mijn hoofdtelefoon. Wil ook niet weten hoe mijn collega's op mijn muziek zouden reageren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar je snapt ook dat wanneer er 3 anderen in de ruimte zijn die alleen 3FM luisteren het vervelend kunnen vinden?
Daarom staat 80% van de tijd de radio aan. Soms switch ik over naar Penguin, maar dat houdt ik nooit langer dan een half uur vol"Mag 3FM weer op? Koen en Sander komen zo"
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef DO2 het volgende:
Wild Beasts heeft tot dusver toch de beste plaat van 2014.
Juist leuk om ze te "introduceren". Alleen moet er dan niet 1 iemand bij zitten die het bagger vindt, anders moet je je queeste al stakenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik. Luister meestal via mijn hoofdtelefoon. Wil ook niet weten hoe mijn collega's op mijn muziek zouden reageren.
Ja dat heerst hier vooral ook nog hoor. Heb alleen geen idee waar naar uit te kijken, had dat vorig jaar wel meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:49 schreef Felagund het volgende:
Mijn beste plaat van 2014 is nog niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Iedereen raadt 'm hier aan en jij vindt het een meevaller?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nou Halcyon Digest bevalt me na 5 nummers overigens wel, meevaller.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Norrage het volgende:
Niet mijn beste review, maar dit vond ik van Wild Beasts....wist er eigenlijk niet veel zinnigs over te melden, behalve dat ik het maar een beetje een loze belofte vind die nergens heen wilt....Ik vind het toch een wat snel oordeel om eerlijk te zijn. Dit is echt een typische groeiplaat wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
Jij hebt wel een hoge verwachting van onze aanraders zegquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nou Halcyon Digest bevalt me na 5 nummers overigens wel, meevaller.
Of juist lage verwachtingen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge verwachting van onze aanraders zeg![]()
Zaten toch zeker zo'n 6 luisterbeurten in, maar zeker wel de potentie van een groeialbum ja....nu had ik dat de andere Wild Beasts me wel allemaal met 1 luisterbeurt hadden ingepakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind het toch een wat snel oordeel om eerlijk te zijn. Dit is echt een typische groeiplaat wat mij betreft
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Iedereen raadt 'm hier aan en jij vindt het een meevaller?
Nou had al eens Deerhunter gehoord, maar dat beviel me toen niet. Verder bedoel ik vooral dat ik het echt goed vind ipv alleen aardig ofzo, dus dat ik het zeker vaker ga luisteren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge verwachting van onze aanraders zeg![]()
Nu even doen. Zal er direct eentje opzetten dan.quote:
Dat einde is wel een beetje zonde ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:57 schreef Moody het volgende:
Het begin van Wild Beast is goed, eerste 5 nummers. Mecca is het hoogtepunt, Daughters ook goed. Daarna zakt de boel in als een kaartenhuis imo.
De grote magazines en websites krijgen releases best wel vroeg, zeker met minder grote namen. En blogs willen gewoon een recensie online hebben staan wanneer het album uitkomt, begrijpelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zaten toch zeker zo'n 6 luisterbeurten in, maar zeker wel de potentie van een groeialbum ja....nu had ik dat de andere Wild Beasts me wel allemaal met 1 luisterbeurt hadden ingepakt.
Ik snap sowieso eigenlijk niet hoe blogs/magazines etc albums meteen met de release kunnen recenseren...moet toch echt wel minstens een maand zijn bezonken ofzo...maar goed...
Strange Hexes it isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:57 schreef Kerftminister het volgende:
Nu even doen. Zal er direct eentje opzetten dan.
Moet je wel nog een kleine 23 minuten wachten voordat mijn huidige album voorbij is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Strange Hexes it is
Iedereen hier? Dan doen we 'm synchroon
Wat is dat? Ik zoek het even op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Strange Hexes it is
Iedereen hier? Dan doen we 'm synchroon
Skipmomentjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moet je wel nog een kleine 23 minuten wachten voordat mijn huidige album voorbij is.
Staat op Spotify.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Past in jouw straatje.
Vrees wel dat je 'm van mij moet krijgen
PM me ff.
I'm inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Zal ik het luistersessie topic kicken?
Doen we hem om 22:30.
Is ie niet saai? De meeste nummers, zelfs het beste nummer (zoals Moody zegt: Mecca) valt in herhaling...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef DO2 het volgende:
Jullie sporen echt niet, hoor. Present Tense staat als een huis, man.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Zal ik het luistersessie topic kicken?
Doen we hem om 22:30.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:05 schreef Norrage het volgende:
nou ok. Ik was eigenlijk van plan wat anders te doen, maar het zal maar moeten he.
Die rare Saudi Arabier dus?
Nee, ik vind 'm allesbehalve saai. Ik vond Smother al briljant. En deze is zo mogelijk nog mooier.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is ie niet saai? De meeste nummers, zelfs het beste nummer (zoals Moody zegt: Mecca) valt in herhaling...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Gaat er geen spijt van krijgen. Soms moet je mensen dwingen om iets goeds te voelen. Zo begon mijn relatie.
Smother is briljant. Maar deze...nah. Voor mij in ieder geval niet. Maar ik kan volledig begrijpen waarom jij dat wel vindt. Jij bent gewoon van deze trage duistere elektro-art-pop meukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, ik vind 'm allesbehalve saai. Ik vond Smother al briljant. En deze is zo mogelijk nog mooier.
Ik vond hem mooi iig.quote:
Hebben wij lurkers?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef Moody het volgende:
Ook voor de lurkers hier die Imaad nog niet kennen, check deze post en doe mee:
MUZ / The Indie of 1 2 (Indie Central CXLVI)
Inceptionquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef Moody het volgende:
Ook voor de lurkers hier die Imaad nog niet kennen, check deze post en doe mee:
MUZ / The Indie of 1 2 (Indie Central CXLVI)
Wanneer komt die eigenlijk officieel uit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef Norrage het volgende:
![]()
Het gaat in ieder geval het nummer van het jaar van SKM voorbij met deze
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik was in 2001 een flinke lurker kan ik je zeggen.
21 maartquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wanneer komt die eigenlijk officieel uit?
Wie ben jij precies?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.
Ik begrijp niet zo goed hoe je Smother briljant kan vinden en deze plaat zo makkelijk terzijde kan schuiven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Smother is briljant. Maar deze...nah. Voor mij in ieder geval niet. Maar ik kan volledig begrijpen waarom jij dat wel vindt. Jij bent gewoon van deze trage duistere elektro-art-pop meuk
Ik vind ze volstrekt onvergelijkbaar. Smother is opzwepend, dansbaar, fris. Present Tense traag, sfeervol en elektronisch en wat experimenteler.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:13 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed hoe je Smother briljant kan vinden en deze plaat zo makkelijk terzijde kan schuiven.
Ze zijn er alleen maar beter op geworden. Dit is Wild Beasts op hun best.
Ik was er in topic 1 al bijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.
I'M EXUMA, I'M THE OBEAAAAAAAH MAN!!!quote:
Dan ga ik toch maar kijken of ik hem in het weekend kan vinden.quote:
Ja, het is ( nog ) meer een luisterplaat, ja. Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind ze volstrekt onvergelijkbaar. Smother is opzwepend, dansbaar, fris. Present Tense traag, sfeervol en elektronisch en wat experimenteler.
Er zijn een paar nummers, bv Lion's Share, die dat wel hebben. En die zijn echt geweldig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:19 schreef Felagund het volgende:
Ik zit nu Smother te luisteren, maar hoor daar ook niet (duidelijk) een piano.
Staat in een afspeellijst op Spotify bij mij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
Nog 7 minuten mensen. Zorg dat je Imaad paraat hebt!
Nee hoor, gewoon een bandje dat maar 3 stemmen heeft op MuMe en er minsten 50 moet hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Arn0 het volgende:
Even het luistersessie topic doorgelezen, ik vind Moody's posts wel leuk. Imaad Wasif is de nieuwe Peter Adams?
Mafkees is het dan. Want ik zei hetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef DO2 het volgende:
En hoe kan je nu zeggen dat het tweede deel zoveel minder is?
A Simple Beautiful Truth, A Dog's Life en Past Perfect zijn misschien wel de mooiste 3 nummers op de plaat.
Da's nu al de hattrick van het jaar. 3 keer keihard scoren op rij.
Als een kaartenhuis ineenstorten noemen ze dat... Mafkezen...!
Mooi. Verdient dit album.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef Moody het volgende:
Zal er nog eens wat luisterbeurtjes tegenaan gooien. Dat heb je bereikt
Die nummers zijn in ieder geval wel mooi. Maar die laatste 2 nummers? Dat is een kaartenhuisquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef DO2 het volgende:
En hoe kan je nu zeggen dat het tweede deel zoveel minder is?
A Simple Beautiful Truth, A Dog's Life en Past Perfect zijn misschien wel de mooiste 3 nummers op de plaat.
Da's nu al de hattrick van het jaar. 3 keer keihard scoren op rij.
Als een kaartenhuis ineenstorten noemen ze dat... Mafkezen...!
New Life vind ik vooralsnog het zwakste nummer. Dat wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die nummers zijn in ieder geval wel mooi. Maar die laatste 2 nummers? Dat is een kaartenhuis
Doe ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef Arn0 het volgende:
En DO2, ga Breton eens luisterenPotentiële 8+ op Pitchfork.
I... Like... It... Very... Much!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:33 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? En vooral jouw DO2. Duistere rare elektronische jazz:
Tofquote:
Een vrij actieve ook nog.quote:
"Sinds jaar en dag weet de ongrijpbare muzikale duizendpoot zijn volgelingen op een dwaalspoor te zetten door altijd weer onverwacht uit de hoek te komen."quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:15 schreef DO2 het volgende:
'Beck is de David Bowie van de indie-muziek...'
Ok.
Ha, leuk. Wie ben je daar? Je bent vast weleens ene Arrie tegengekomen daarzo. Dat ben ik dus, ook wel vrij actief, geloof ik.quote:
Dat is wel mooi idd, alsof Beck naar het kindje op de bovenstaande cover kijkt, die net doet alsof ze (of is het een hij) hem niet ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Twee genres ver uit elkaar, beide featured en vrijwel dezelfde cover-art.
Vond het wel geestig
Ja, en eigenlijk herhaalt ie zichzelf vooral met dat album.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
"Sinds jaar en dag weet de ongrijpbare muzikale duizendpoot zijn volgelingen op een dwaalspoor te zetten door altijd weer onverwacht uit de hoek te komen."
Die man smijt met krachttermen.
Hebben we meneer de hiphoppurist weer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef Kerftminister het volgende:
Toch wel triest dat zo'n matige rapper featured is, die moet dan Hip-Hop op de kaart zetten voor de niet volgers.
Nee hier kan je me echt niet overtuigen, Schoolboy is puur meuk. Iemand als Kendrick Lamar vind ik overrated, maar die man kan nog erg goed rappen, Schoolboy Q zet ik in een rijtje met Lange Frans en Ali B.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hebben we meneer de hiphoppurist weer.Niet zo zuur, Kerft, Schoolboy is best leuk. De single heeft zelfs een Chromatics-sample.
Mctijn hequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ha, leuk. Wie ben je daar? Je bent vast weleens ene Arrie tegengekomen daarzo. Dat ben ik dus, ook wel vrij actief, geloof ik.
Oh, ik zie op een of andere manier geen avatars, anders had ik je natuurlijk wel herkend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Mctijn heZelfde Elmo-neus.
Arrie ken ik uiteraard wel. Repected user
MF DOOMquote:
Niet dan? Ben wel mee eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:15 schreef DO2 het volgende:
'Beck is de David Bowie van de indie-muziek...'
Ok.
De vorige Breton recensie op PF belooft inderdaad veel goeds voor de score.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef Arn0 het volgende:
En DO2, ga Breton eens luisterenPotentiële 8+ op Pitchfork.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat bonuspuntje mag je van mij wel hebben.
Mijn stelling voor deze ochtend: Kanye West is de José Mourinho van de muziek. Levert kwaliteit en resultaat met een herkenbare stijl in meerdere competities, maar de megalomane, passief-agressieve interviews blijven je het meest bij.
Heb je het lijstje nog? Niet dat ik dichterbij zat hoor, volgens mij zei ik iets van 7.4 ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Ha, ik zat er met mijn 8,1 het dichtst bij. Winst.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je het lijstje nog? Niet dat ik dichterbij zat hoor, volgens mij zei ik iets van 7.4 ofzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |