Wat niet weet wat niet deert .quote:
Dus...quote:
Wij schelen ook meer dan 3 jaarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij hebt al wat meer ervaring enzo
Hier nou, dan kan je me nog veel lerenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wij schelen ook meer dan 3 jaar!
3 jaar? Jij bent 19?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wij schelen ook meer dan 3 jaar!
Gadverdamme manquote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
21:30 Amsterdam CS achterzijde, zie je daar. Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee.
Oh in dat geval zeg ik van onze deal af.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ruim 3 jaar dan, ik ben 20..BB wordt dit jaar nog 17.
Sorry dat ik niet meer minderjarig ben.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh in dat geval zeg ik van onze deal af.
Ach laat die vent, hij heeft jou niks te bieden...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet meer minderjarig ben.
Dat is het probleem niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet meer minderjarig ben.
Wat heb jij mij dan te bieden?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach laat die vent, hij heeft jou niks te bieden...
Ik zou nog liever in een giertank zwemmen dan in de Amsterdamse grachten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We gaan zwemmen in de grachten juh, vies mannetje
Een hoop plezier ^^quote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat heb jij mij dan te bieden?
Luxeproblemen..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou nog liever in een giertank zwemmen dan in de Amsterdamse grachten.
Amsterdamse grachten zijn flink verbeterd hoor!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou nog liever in een giertank zwemmen dan in de Amsterdamse grachten.
Helaas toch mn dinquote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor je?
maar bby liefde kent geen leeftijd!!
Nou nou nou zeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Amsterdamse grachten zijn flink verbeterd hoor!
[..]
Helaas toch mn din( is jonger als dat jij bent
)
Thaboel is dorpsoudste hier, ik schat hem minstens 105quote:Op zondag 23 februari 2014 21:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg.
Hoe oud was jij ook alweer dan?
Heb ik toen nog gedownload met IRC (XDCC)... uren in de que gestaan..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:33 schreef Erasmo het volgende:
Zit ff naar Hollanddoc te luisteren en daar hebben ze het over The Matrix, wordt even passant vermeld dat het alweer 15 jaar oud is
Ik heb 1, 2 en 3 als marathon mogen aanschouwen in de bios, heb je even?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik toen nog gedownload met IRC (XDCC)... uren in de que gestaan..
Hoera, ik was een held!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:40 schreef Erasmo het volgende:
Omg ik word oud en verzuurd, Achja kun je alsjeblieft iets over vroegah vertellen zodat ik me weer jong kan voelen?
Vroeger, toen ik nog dienstplichtig kanonnier was...quote:Op zondag 23 februari 2014 21:42 schreef WWolfy het volgende:
Achja vertel nog eens verhalen over de napoleontische oorlogen!
Toen evolutie en een goede opvoeding er de rotte appels nog automatisch tussenuit haalde!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog dienstplichtig kanonnier was...
[ afbeelding ]
Idd, zal de fotoshopper van toen eens onder uit de zak geven... Ik geloof dat het iets van Pieneman ofzo was...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Rave_NL het volgende:
Slechte photoshop. Kijk maar naar het rechterwiel van de linkerwagen.
Band of Brothers ook zoietsquote:Op zondag 23 februari 2014 21:33 schreef Erasmo het volgende:
Zit ff naar Hollanddoc te luisteren en daar hebben ze het over The Matrix, wordt even passant vermeld dat het alweer 15 jaar oud is
The Longest day...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Band of Brothers ook zoiets
Shh, Deutschland marschiert!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:15 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nog ff niet bij stilgestaan, maar de verplichte AMOL voor KCT-spijkerbroeken zorgt voor het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.noorloos-se.co(...)ele-Brigade-LMB.htmlquote:
Nee nee niks, ik ga die baret ooit fixen. Erewoord.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:22 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.noorloos-se.co(...)ele-Brigade-LMB.html
http://www.marktplaats.nl(...)z3QMu0Tm-KqomGXe7M44
En dan een beetje knutselen, veel succes
Met dat embleem? Overigens is ook daar zwemmen een vereiste.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee nee niks, ik ga die baret ooit fixen. Erewoord.
Dus geen marinier meer?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik krijg al prive les, over een jaar zwem ik olympisch goudquote:Op maandag 24 februari 2014 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met dat embleem? Overigens is ook daar zwemmen een vereiste.
Allang gefixed, 8 jaar geleden alquote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Thaboel het volgende:
Trek eerst maar 1 lijn in wat je wilt...
Toen je in de zandbak zat wist je het al precies?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Allang gefixed, 8 jaar geleden al
Jep :pquote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen je in de zandbak zat wist je het al precies?
En bedoel die in een speeltuin. Niet A'stan ofzo
Doe je ook wel eens drankjes op de kazerne?quote:
hahaha fy. Altijd die grapjas jijquote:Op maandag 24 februari 2014 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
De klootviolen zullen het wel zijn...
Ja gezellig met de meiden een fristi.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens drankjes op de kazerne?
Waarom die edit?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hahaha fy. Altijd die grapjas jij
Hebben ze je nog niet geleerd van de bloemetjes en de bijtjes?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wist ff niet of violen ook flora was.
Whut?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wist ff niet of violen ook flora was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 07:20 schreef Rave_NL het volgende:
Volgens WNL gaat de bekendste marinier Marco Kroon binnenkort naar Mali.Goh, dat was ook nog geen 3 maanden bekend ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde kapsel als Fanta?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn haar kort afknippen, rood verven, stekels maken en dan een kapsalon eten
De bekende marinier?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goh, dat was ook nog geen 3 maanden bekend ofzo...
Hij blijft toch echt altijd marinier.quote:
Je hebt gelijk; hij is als MARNALG begonnen. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:44 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hij blijft toch echt altijd marinier.
Snap nooit dat het persbureau hier een artikel over schrijft, ook al gaat ie als planner.
Daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; hij is als MARNALG begonnen. Dat wist ik helemaal niet.
Niet dat het daarmee ineens wel een belangrijk item is voor het nieuws.
Maar, dan nog is hij geen bekende Marinier. Hij is de bekende KL kapitein; want MWO en die zaak rond zijn café en dat boekje van hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in.
Vind het ook een vreemde zaak, vooral bij het KCT. Het lijkt bijna marketing, maar dan niet in het voordeel voor de veiligheidheidssituatie voor de rest van z'n eenheid.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar, dan nog is hij geen bekende Marinier. Hij is de bekende KL kapitein; want MWO en die zaak rond zijn café en dat boekje van hem.
Daarbij vind ik het wel opvallend dat hij als enige KCT'er blijkbaar wel in de media mag komen. Je zou hem bijna als BN'er kunnen omschrijven.
En best man geworden tijdens zijn ECO.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; hij is als MARNALG begonnen. Dat wist ik helemaal niet.
Wat een baas.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
En best man geworden tijdens zijn ECO.
Dan kook jij wel slecht als hij maar blijft lullen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag met een oude Griekse partizaan gesproken in het verzorgingstehuis, wat een verhalen kon die vertellen
Heb het vandaag simpel gehouden, macaroni en bolognesesaus, dus veul tijd om te luisterenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kook jij wel slecht als hij maar blijft lullen.
En volgende week voer je gyros met tzatziki aan een Italiaanse veteraan?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb het vandaag simpel gehouden, macaroni en bolognesesaus, dus veul tijd om te luisteren
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En volgende week voer je gyros aan een Italiaanse veteraan?
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En volgende week voer je gyros met tzatziki aan een Italiaanse veteraan?
Zelfde als eerst, klap van de deur en daarna nog een flinke stoot met kickbox erop, toen hadden ze foto gemaakt de dag erop alleen "het zag er goed uit", krijg ik ineens een telefoontje dat die toch gebroken isquote:
Wat ben je toch ook een coño da mama hè?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zelfde als eerst, klap van de deur en daarna nog een flinke stoot met kickbox erop, toen hadden ze foto gemaakt de dag erop alleen "het zag er goed uit", krijg ik ineens een telefoontje dat die toch gebroken is
Je zit ook als los zand inelkaar he...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Rib fractuur met goede stand, fijn
En het maar niet gelovenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een coño da mama hè?
Ik ben 1 kast, alleen elk huisje heeft zo zijn zwakke plekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit ook als los zand inelkaar he...
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Jij bent één grote, zwakke, plekNiet alleen je gestel, maar ook je mentale toestand
Een Ikea ladekastje hooguit...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben 1 kast, alleen elk huisje heeft zo zijn zwakke plekken
*proest*quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Jij bent één grote, zwakke, plekNiet alleen je gestel, maar ook je mentale toestand
Wacht nou maar af wat er tegen die tijd van over is.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die gast die als laatste het baasje is wil zich ook echt effe goed profileren hequote:
Hehe, goeie gozer hoor, gaat LMB doenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die gast die als laatste het baasje is wil zich ook echt effe goed profileren he
Moet je daar hard voor kunnen schreeuwen?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hehe, goeie gozer hoor, gaat LMB doen
Het is ook altijd de schuld van een ander, klap van een deurquote:Op maandag 24 februari 2014 16:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet je daar hard voor kunnen schreeuwen?
Hey maar een klap van een deur, hoe krijg je dat voor elkaar?
Een nogal boze vriend die niet wist dat ik achter de deur stond, boemquote:Op maandag 24 februari 2014 16:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet je daar hard voor kunnen schreeuwen?
Hey maar een klap van een deur, hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef Wasmachinu het volgende:
BB als je je klappen krijgt van een niet-levend object als een deur moet je je even afvragen of Defensie jou plekkie is
Good luck. Dat je flink naar de klote mag gaan door de SPIquote:Op maandag 24 februari 2014 18:10 schreef DMania het volgende:
Morgen om half 2 aanwezig verwacht op het ROC om een dagje VeVa mee te doen. Meeloopdag.
Al zou je het laatste levende wezen in het universum zijn.quote:
Oehh, wat een vijandigheid ^^ een dame met pit. Kort kapseltje?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al zou je het laatste levende wezen in het universum zijn.
Trainen? Waarvoor??quote:
Haha, in 't algemeen. Fit worden danquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trainen? Waarvoor??
Jij dacht toch zeker niet dat ik weer in actieve dienst ga?
Fit ben ik alquote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, in 't algemeen. Fit worden dan
Gezellig... Fysio..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fit ben ik al![]()
Ik sport wel, mocht je dat bedoelen. En ja, dat gaat uitstekend. Vrijdag naar de fysio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Zoveel mooie tijden gehad met dit nummerquote:
Wat heeft rubje nu weer voor ongein uitgehaald?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:06 schreef AchJa het volgende:
Goed, lees net dat AmerikaansesoldaatposerRubje alweer opgelost is.
Thanks Sine!
DEF / Overzicht DEF-ers, wie doet wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heeft rubje nu weer voor ongein uitgehaald?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
DEF / Overzicht DEF-ers, wie doet wat?
namastequote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, een macaronigroet voor een Griekse veteraan! γεια μας!
Al een maand inmiddels, zomerbanden zijn toch wel echt koninklijk. Zit er over na te denken om die hele winterbandenmeuk te verkopenquote:
Ik wacht nog eventjes, geen idee of we binnenkort nog naar Duitsland gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al een maand inmiddels, zomerbanden zijn toch wel echt koninklijk. Zit er over na te denken om die hele winterbandenmeuk te verkopen
Heb er een maand op gereden (van eind dec. tot eind jan.) en geen moment gedacht "blij dat ik winterbanden heb". Nee, heb me alleen maar zitten ergeren aan het lawaai, gebrek aan grip en de extra rolweerstandquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wacht nog eventjes, geen idee of we binnenkort nog naar Duitsland gaan
Ik moet trouwens nieuwe gewone banden kopen, profiel op de gewone is nagenoeg niks, en 1 band heeft een flinke scheur in het rubber. Gaat me weer flink wat dukaten kostenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb er een maand op gereden (van eind dec. tot eind jan.) en geen moment gedacht "blij dat ik winterbanden heb". Nee, heb me alleen maar zitten ergeren aan het lawaai, gebrek aan grip en de extra rolweerstand
Ja, daar kan je niet meer mee blijven rijden. Je kan ze ook per as vervangen, zet dan wel de beste achteraan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nieuwe gewone banden kopen, profiel op de gewone is nagenoeg niks, en 1 band heeft een flinke scheur in het rubber. Gaat me weer flink wat dukaten kosten
Daar denk ik idd aan. Set van 4 nieuwe banden zou me toch zeker ¤1000 kosten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar kan je niet meer mee blijven rijden. Je kan ze ook per as vervangen, zet dan wel de beste achteraan.
Zo doe ik dat ook, om de kosten te verspreiden. Je moet niet gaan bezuinigen op banden, maar je kan de kosten best wat verspreiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar denk ik idd aan. Set van 4 nieuwe banden zou me toch zeker ¤1000 kosten.
Juist ja. Mijn winterbanden zijn vrijwel hagelnieuw, dus die laat ik er nog maar even onder. Financieel heb ik nu even andere prioriteitenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook, om de kosten te verspreiden. Je moet niet gaan bezuinigen op banden, maar je kan de kosten best wat verspreiden.
Met deze temperaturen rij je die dingen toch alleen maar sneller op?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist ja. Mijn winterbanden zijn vrijwel hagelnieuw, dus die laat ik er nog maar even onder. Financieel heb ik nu even andere prioriteiten
Klopt, ze slijten harder. Maar zoveel harder valt geloof ik ook wel mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Met deze temperaturen rij je die dingen toch alleen maar sneller op?
Heb ze al anderhal;f jaar. Daarnaast, in het oosten van Duitsland wil je ze nog wel eens nodig hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:16 schreef m.k het volgende:
Onder de 7 graden zijn ze rendabel.
Dit jaar besluiten dat winterbanden niet nodig zijn
quote:
Er zijn genoeg lui die gespannen naar de thermometer zitten te loeren en zodra die de 6,5 graad aantikt als een malle die wintermeuk eronder laten schroeven.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lui die gespannen naar de thermometer zitten te loeren en zodra die de 6,5 graad aantikt als een malle die wintermeuk eronder laten schroeven.
In het noorden en zuiden ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ze al anderhal;f jaar. Daarnaast, in het oosten van Duitsland wil je ze nog wel eens nodig hebben.
Alleen bij daadwerkelijke winterse omstandigheden. Wat die dan precies inhouden weet niemand, maar goed.quote:
Winterbanden....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al een maand inmiddels, zomerbanden zijn toch wel echt koninklijk. Zit er over na te denken om die hele winterbandenmeuk te verkopen
Van de weg af glijden niet, maar ik merkte wel dat ze veel minder grip hebben dan mijn normale banden. Zowel op droog maar vooral op nat wegdekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Winterbanden....![]()
![]()
Een beetje regen en je glijdt van de weg af, dit was de eerste en laatste keer dat ik die dingen eronder geschroefd heb.
Nat vooral ja... Als je met regen een spoor inrijdt weet je niet wat je overkomt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van de weg af glijden niet, maar ik merkte wel dat ze veel minder grip hebben dan mijn normale banden. Zowel op droog maar vooral op nat wegdek
Met samengeknepen billetjes de snelweg over; dat lijkt me nou niet de bedoelingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nat vooral ja... Als je met regen een spoor inrijdt weet je niet wat je overkomt.
Wel weer goed voor je bilspierenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met samengeknepen billetjes de snelweg over; dat lijkt me nou niet de bedoeling
Kon met die buien laatst niet harder dan 100...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met samengeknepen billetjes de snelweg over; dat lijkt me nou niet de bedoeling
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef Ponjaard het volgende:
Jullie chronische Walt is dus terug?
Hoe laat mag je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, al gespannen voor morgen.
Keuring bij het UWV
11 uur.quote:
Mocht je die voor het groepsdouchen na zwemmen met gebroken rib nog nodig hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel weer goed voor je bilspieren
quote:
met mijn normale banden durf ik wel door te rijden, ook op nat wegdek. Maar met die wintermeuk? Wat een rommel zeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kon met die buien laatst niet harder dan 100...
Deze kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht je die voor het groepsdouchen na zwemmen met gebroken rib nog nodig hebben
Ahh die ja. Toch triest als je zo door het leven moet gaanquote:
NP AchJa, jij bedankt voor mij op deze zielige idioot te attenderen. Zie trouwens dat hij al zijn berichten heeft uitgewist, de lave klootzak.quote:
Jij de groenten terug en ook aan het vrouwtjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
En Sine, mocht je dit lezen, groet uit huize ER
Alles behalve!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Good luck. Dat je flink naar de klote mag gaan door de SPI
Welkom terug!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
NP AchJa, jij bedankt voor mij op deze zielige idioot te attenderen. Zie trouwens dat hij al zijn berichten heeft uitgewist, de lave klootzak.
[..]
Jij de groenten terug en ook aan het vrouwtje
Wat is je besluit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef DMania het volgende:
We mochten niet eens kapot gaan, zal ik is vertellen wat voor enerverende , slopende , en zware dingen we hebben gedaan?
Brancard met een "gewonde" tillen en er een stukje mee hardlopen, 4 mensen tillen en 1 liep erachter.
Van die lange balken op je schouder leggen en ermee hardlopen met 3 man.
Oefeningen met de balk van boven het hoofd naar rechterschouder etc.
in totaal 40x opgedrukt, niet als straf maar als opdracht.
De info die we hebben gekregen was daarentegen wel interessant.
Maar ik heb door deze dag mijn besluit genomen, dus het was zeker geen fout om eraan mee te doen.
Lekker in 2 jaartjes mijn havo halen en daarna direct solliciteren.quote:
Goeie zaak. LMB/MARNS/PAINF?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef DMania het volgende:
[..]
Lekker in 2 jaartjes mijn havo halen en daarna direct solliciteren.
Dankje, wil eerst LMB doen en daarna militaire instroom naar KCT. Of gelijk KCT maar ik denk dat eerst LMB slimmer is. Al weet ik niet of dit echt zo is? Maar dat leek me wel logisch.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goeie zaak. LMB/MARNS/PAINF?
Zet dat alsjeblieft uit je hoofd, je hebt geen reet aan vmbo tl, en tevens mag je niet stoppen want je bent leerplichtig en hebt nog geen startkwalificatie. Gewoon je HAVO afmaken en je best doen, wie weet wil je nog wel VWO doen misschien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef DMania het volgende:
Al zou ik ook na mijn MAVO al kunnen gaan.. Volgend jaar dus. Maar voor die twee jaar.. en als ik toch al geen MBO ga doen.. Doe ik toch maar havo. Mocht in de 1e klas niet naar havo omdat ik nooit huiswerk maakte, en dat terwijl ik dik op havo stond. Maarja.
Jaartje geleden Nibbie volgensmijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
Wie kwam er laatst met die tip over "Unsere Mutter, unsere Vater"?
Bedankt. Goede serie.
Dat is waar. Ja dat wist ik, maar meer op de manier van dat je al millitaire ervaring hebt snapje. Of kan je nadat je bent afgekeuurd voor KCT of je haalt het niet ook gelijk solliciteren voor LMB?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zet dat alsjeblieft uit je hoofd, je hebt geen reet aan vmbo tl, en tevens mag je niet stoppen want je bent leerplichtig en hebt nog geen startkwalificatie. Gewoon je HAVO afmaken en je best doen, wie weet wil je nog wel VWO doen misschien.
En je kan KCT proberen vanuit burger, in de KCT opleiding komt de AMOL ook aan bod (LMB opleiding).
Ach, een jaartje is laatst.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jaartje geleden Nibbie volgensmij
Waarom zou je niet kunnen solliciteren bij LMB, dat kan altijd, kennismakingsdagen zijn daarvoor ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:13 schreef DMania het volgende:
[..]
Dat is waar. Ja dat wist ik, maar meer op de manier van dat je al millitaire ervaring hebt snapje. Of kan je nadat je bent afgekeuurd voor KCT of je haalt het niet ook gelijk solliciteren voor LMB?
Is volgens mij ook zo, weet ik niet zeker..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef DMania het volgende:
BB, ik dacht dat er een tijd tussen zat van wanneer je afgekeurd bent tot wanneer je weer kunt solliciteren. Bv 1 jaar noem maar iets. Snap je?
Over 25 jaar zeg je dat ook wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor jouw oude lichaam wel ja
Eerder andersom, mag wel ff wat snellerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over 25 jaar zeg je dat ook wel.
Time flies.
Jeugdige onschuld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Eerder andersom, mag wel ff wat sneller
*Sie sind.quote:
Als het gaat om een meisje klopt het wel (zij is). Als het gaat om meervoud (zij zijn) dan is het Sie sind.quote:
Okquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als het gaat om een meisje klopt het wel (zij is). Als het gaat om meervoud (zij zijn) dan is het Sie sind.
Wegens gebrek aan context was het minder aannemelijk dat het om 3e persoon enkelvoud (v) ging.
Een jaar of 6 maanden (is nogal eens veranderd). Tenzij je echt een grote eikel bent, dan mag je nooit meer terug komen (heb ik gehoord, onze oude Kap was er 1 van)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef DMania het volgende:
BB, ik dacht dat er een tijd tussen zat van wanneer je afgekeurd bent tot wanneer je weer kunt solliciteren. Bv 1 jaar noem maar iets. Snap je?
En na 3 pogingen lig je er sowieso uit, dus niet geschoten altijd mis.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Een jaar of 6 maanden (is nogal eens veranderd). Tenzij je echt een grote eikel bent, dan mag je nooit meer terug komen (heb ik gehoord, onze oude Kap was er 1 van)
Verder is instroom KCT vanuit burger idd verstandiger, omdat je dan ook meteen je rode baret krijt. Traject andersom duurt jaren
Nein nein nein..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
Hier BB. Een Duits liedje speciaal voor jou.
Bedankt! Hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Een jaar of 6 maanden (is nogal eens veranderd). Tenzij je echt een grote eikel bent, dan mag je nooit meer terug komen (heb ik gehoord, onze oude Kap was er 1 van)
Verder is instroom KCT vanuit burger idd verstandiger, omdat je dan ook meteen je rode baret krijt. Traject andersom duurt jaren
Rechtstreeks naar Mali en omstreken!quote:
Direct KCT krijg je GEEN rode baret....burger traject is bijna kansloos weet ik uit praktijk. KCT kan je het beste doen via Painf of Lmbl of Marns.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
voor KCT en Lmbl en Marns gelden dezelfde keuringseisen, dus afgekeurd voor 1 is afgekeurd voor de ander. Meestal krijg je te horen of het tijdelijk is (conditie of blessure) of voor altijd (handicap).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef DMania het volgende:
Allemaal alweer veranderd, juist om het slagingspercentage vanuit burger te verhogen. Eerst wordt de AMOL gelopen, vervolgens VO/ECO.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Direct KCT krijg je GEEN rode baret....burger traject is bijna kansloos weet ik uit praktijk. KCT kan je het beste doen via Painf of Lmbl of Marns.
Dan is de slagingspercentage zo erbarmelijk laag onder burgers, KCTers willen het eigenlijk zelf niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Allemaal alweer veranderd, juist om het slagingspercentage vanuit burger te verhogen. Eerst wordt de AMOL gelopen, vervolgens VO/ECO.
Wat bedoel je nou precies?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:28 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dan is de slagingspercentage zo erbarmelijk laag onder burgers, KCTers willen het eigenlijk zelf niet.
Bij de meeste selectiedagen die ik heb meegemaakt waren de aantal burgers die doorkwamen op 1 hand te tellen en daar bleven er maar enkele van over bij de eindstreep. De meeste instructeurs verwierven recruten liever uit Painf, Lumbl of Marns zodat men wist waaraan men begon.quote:
Vandaar dat nu dus eerst de AMOL gelopen wordt en de rode baret gehaald wordt. Zo kunnen de cursisten aan de mentale druk wennen en hebben ze iets waarop ze kunnen terugvallen mochten ze het niet redden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Bij de meeste selectiedagen die ik heb meegemaakt waren de aantal burgers die doorkwamen op 1 hand te tellen en daar bleven er maar enkele van over bij de eindstreep. De meeste instructeurs verwierven recruten liever uit Painf, Lumbl of Marns zodat men wist waaraan men begon.
Eerst een opstap is beter en succesvoller dan gelijk voor de top te gaan.
School luchtmobiel in Schaarsbergen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Die AMOL voor cursisten KCT word tegenwoordig gedaan in Legerplaats Oirschot.
Sinds wanneer is dat? Meen dat een jaar geleden het nog in Oirschot zat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
School luchtmobiel in Schaarsbergen.
Sinds de nieuwe opleidingsorganisatie rondom de korporaal commando.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? Meen dat een jaar geleden het nog in Oirschot zat.
Opgezocht, klopt, sinds begin 2013 in Schaarsbergen
Yep, aangemeld voor de voorlichtingsbijeenkomst Natres 11 april te Roermondquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Duss nog wat interessants vandaag?
Wieso?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, aangemeld voor de voorlichtingsbijeenkomst Natres 11 april te Roermond
Nee, deels omdat ik het militaire wereldje erg mis. En deels omdat ik het als een uitdaging zie om als "oudere" toch weer het maximale te kunnen geven.quote:
Even zonder dollen. Je verwacht door je PO te komen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, deels omdat ik het militaire wereldje erg mis. En deels omdat ik het als een uitdaging zie om als "oudere" toch weer het maximale te kunnen geven.
Dat is dus even wel de vraag. In hoeverre gaat mijn PTSS een probleem zijn. Maar dat kan ik mooi vragen op die voorlichtingsbijeenkomst.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Je verwacht door je PO te komen...
+ je zelfmoordneigingen en alchohol probleem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus even wel de vraag. In hoeverre gaat mijn PTSS een probleem zijn. Maar dat kan ik mooi vragen op die voorlichtingsbijeenkomst.
vragen zat voor de de praatmeneerquote:Ik was ladderzat, en was het leven ook meer dan spuugzat. Ik wilde niet meer. Het was genoeg voor mij.
Met hoge snelheid verliet ik Arnhem en reed erg snel over b wegen en besloot mijzelf van kant te maken.
Ik was gewoon echt helemaal "op". Ik kon niet meer. Ik wilde dood.
In 1 stuurbeweging rukte ik het stuur naar links en boorde mijn auto tegen een boom. Wonderwel leefde ik nog maar de auto was total loss. Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer.
We shall seequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik geef ER 0.01% kans, niet lullig bedoelt
Je kan 't altijd proberen maar het lijkt me eerder zonde van je tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We shall see
Nee heb ik, ja kan ik krijgen.
Bedoeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Grammatica bedoel je.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bedoeld.
Als je je VWO had afgemaakt had je tenminste leren spellen joh.
Ik sta net in de Jumbo bij de kassa en leg het eerste product uit mijn mandje op de band.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Duss nog wat interessants vandaag?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik sta net in de Jumbo bij de kassa en leg het eerste product uit mijn mandje op de band.
De kassamiep scant het, kijkt nog eens goed naar het scherm en roept hard: "Gefeliciteerd meneer!!! U bent de 400ste klant van vandaag. U krijgt uw boodschappen gratis!!!!.
De mensen achter mij in de rij geven mij een schouderklopje en feliciteren mij.![]()
Ik blij!
Tot ik nog eens in mijn mandje keek om de rest op de band te leggen. Alleen een afbakstokbrood, een kuipje smeerkaas en een doosje popcorn.![]()
Wel 6 euro aan gratis boodschappen.
De klant voor me had net een kar vol afgerekend. Zij begon spontaan te huilen.quote:
quote:Ken je deze nog?
Keihardquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De klant voor me had net een kar vol afgerekend. Zij begon spontaan te huilen.
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Fuck de clubquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef DMania het volgende:
Mag alleen nog maar op woensdag trainen van de club
Kon ik het maar lezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Huehue:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/legeroefening-hast-dien
Thank you my fellow grammar naziquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bedoeld.
Als je je VWO had afgemaakt had je tenminste leren spellen joh.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je het randgroeptuig van de Natres bekijkt lijkt mij dat niet zo'n probleem...
nou nou nouquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je het randgroeptuig van de Natres bekijkt lijkt mij dat niet zo'n probleem...
"een reigrenaat"quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Huehue:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/legeroefening-hast-dien
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |