SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 07:20 schreef Rave_NL het volgende:
Volgens WNL gaat de bekendste marinier Marco Kroon binnenkort naar Mali.Goh, dat was ook nog geen 3 maanden bekend ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde kapsel als Fanta?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn haar kort afknippen, rood verven, stekels maken en dan een kapsalon eten
De bekende marinier?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goh, dat was ook nog geen 3 maanden bekend ofzo...
Hij blijft toch echt altijd marinier.quote:
Je hebt gelijk; hij is als MARNALG begonnen. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:44 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hij blijft toch echt altijd marinier.
Snap nooit dat het persbureau hier een artikel over schrijft, ook al gaat ie als planner.
Daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; hij is als MARNALG begonnen. Dat wist ik helemaal niet.
Niet dat het daarmee ineens wel een belangrijk item is voor het nieuws.
Maar, dan nog is hij geen bekende Marinier. Hij is de bekende KL kapitein; want MWO en die zaak rond zijn café en dat boekje van hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in.
Vind het ook een vreemde zaak, vooral bij het KCT. Het lijkt bijna marketing, maar dan niet in het voordeel voor de veiligheidheidssituatie voor de rest van z'n eenheid.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar, dan nog is hij geen bekende Marinier. Hij is de bekende KL kapitein; want MWO en die zaak rond zijn café en dat boekje van hem.
Daarbij vind ik het wel opvallend dat hij als enige KCT'er blijkbaar wel in de media mag komen. Je zou hem bijna als BN'er kunnen omschrijven.
En best man geworden tijdens zijn ECO.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; hij is als MARNALG begonnen. Dat wist ik helemaal niet.
Wat een baas.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
En best man geworden tijdens zijn ECO.
Dan kook jij wel slecht als hij maar blijft lullen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag met een oude Griekse partizaan gesproken in het verzorgingstehuis, wat een verhalen kon die vertellen
Heb het vandaag simpel gehouden, macaroni en bolognesesaus, dus veul tijd om te luisterenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kook jij wel slecht als hij maar blijft lullen.
En volgende week voer je gyros met tzatziki aan een Italiaanse veteraan?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb het vandaag simpel gehouden, macaroni en bolognesesaus, dus veul tijd om te luisteren
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En volgende week voer je gyros aan een Italiaanse veteraan?
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En volgende week voer je gyros met tzatziki aan een Italiaanse veteraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |