Zelfde als eerst, klap van de deur en daarna nog een flinke stoot met kickbox erop, toen hadden ze foto gemaakt de dag erop alleen "het zag er goed uit", krijg ik ineens een telefoontje dat die toch gebroken isquote:
Wat ben je toch ook een coño da mama hè?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zelfde als eerst, klap van de deur en daarna nog een flinke stoot met kickbox erop, toen hadden ze foto gemaakt de dag erop alleen "het zag er goed uit", krijg ik ineens een telefoontje dat die toch gebroken is
Je zit ook als los zand inelkaar he...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Rib fractuur met goede stand, fijn
En het maar niet gelovenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een coño da mama hè?
Ik ben 1 kast, alleen elk huisje heeft zo zijn zwakke plekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit ook als los zand inelkaar he...
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Jij bent één grote, zwakke, plekNiet alleen je gestel, maar ook je mentale toestand
Een Ikea ladekastje hooguit...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben 1 kast, alleen elk huisje heeft zo zijn zwakke plekken
*proest*quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Jij bent één grote, zwakke, plekNiet alleen je gestel, maar ook je mentale toestand
Wacht nou maar af wat er tegen die tijd van over is.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee nee niks, ik ga die baret ooit fixen. Erewoord.
Die gast die als laatste het baasje is wil zich ook echt effe goed profileren hequote:
Hehe, goeie gozer hoor, gaat LMB doenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die gast die als laatste het baasje is wil zich ook echt effe goed profileren he
Moet je daar hard voor kunnen schreeuwen?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hehe, goeie gozer hoor, gaat LMB doen
Het is ook altijd de schuld van een ander, klap van een deurquote:Op maandag 24 februari 2014 16:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet je daar hard voor kunnen schreeuwen?
Hey maar een klap van een deur, hoe krijg je dat voor elkaar?
Een nogal boze vriend die niet wist dat ik achter de deur stond, boemquote:Op maandag 24 februari 2014 16:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet je daar hard voor kunnen schreeuwen?
Hey maar een klap van een deur, hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef Wasmachinu het volgende:
BB als je je klappen krijgt van een niet-levend object als een deur moet je je even afvragen of Defensie jou plekkie is
Good luck. Dat je flink naar de klote mag gaan door de SPIquote:Op maandag 24 februari 2014 18:10 schreef DMania het volgende:
Morgen om half 2 aanwezig verwacht op het ROC om een dagje VeVa mee te doen. Meeloopdag.
Al zou je het laatste levende wezen in het universum zijn.quote:
Oehh, wat een vijandigheid ^^ een dame met pit. Kort kapseltje?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al zou je het laatste levende wezen in het universum zijn.
Trainen? Waarvoor??quote:
Haha, in 't algemeen. Fit worden danquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trainen? Waarvoor??
Jij dacht toch zeker niet dat ik weer in actieve dienst ga?
Fit ben ik alquote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, in 't algemeen. Fit worden dan
Gezellig... Fysio..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fit ben ik al![]()
Ik sport wel, mocht je dat bedoelen. En ja, dat gaat uitstekend. Vrijdag naar de fysio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Zoveel mooie tijden gehad met dit nummerquote:
Wat heeft rubje nu weer voor ongein uitgehaald?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:06 schreef AchJa het volgende:
Goed, lees net dat AmerikaansesoldaatposerRubje alweer opgelost is.
Thanks Sine!
DEF / Overzicht DEF-ers, wie doet wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heeft rubje nu weer voor ongein uitgehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |