SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Omhoog werken als een moederneukerquote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
voorlopig niet denk ikkan nog 2 jaar "gratis" thuis wonen en heb het prima hier.
ook geen zicht op een vast inkomen dus durf t nu niet aan.
binnenkort wel meelopen als teamleider en dan wellicht selectieronde meemaken en als k dan teamleidercursus begin krijg ik 14 euro per uur en vaste werktijden
Lekker vullen jeweettoch.quote:
oja k let niet goed opquote:
Ghehe. Ik ga nu tussen de 20-30 u p/w maken. Ga nu toch niet naar schoolquote:Op zondag 23 februari 2014 00:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
Lekker vullen jeweettoch.
Manager die nu met zwangerschapsverlof is wou me niet meer laten werken. Vervangende manager laat het toe dat ik rond de 30 uur per week werk terwijl in mn contract 12 uur staat.
Ook aangegeven dat ik teamleider wil worden. In maart komt die oude terug, ben benieuwd wat zij er van vindt
jammer dat ze iedereen er na 3 jaar uitgooien omdat ze geen vaste contracten meer aanbiedenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ghehe. Ik ga nu tussen de 20-30 u p/w maken. Ga nu toch niet naar school
Waar ga je werken dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ghehe. Ik ga nu tussen de 20-30 u p/w maken. Ga nu toch niet naar school
Ja is wel belangrijk. Wij moeten dat leiderschap gaan laten zien dit dat. Ja niks mis mee. Moet best zware pakketjes tillen en dat 10 uur lang. Spieren kweken en daarvoor betaald krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
oja k let niet goed op
laden en lossen doe k bij de ap ook, vind t wel prima werk eigenlijk
teamleider is iets waar ik wel voor wil gaan maar sociale competenties valt nog aan te werken
Mwah. Dat zijn ze wel weer van plan.. Zeggen de OM's en de OR..quote:Op zondag 23 februari 2014 00:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
jammer dat ze iedereen er na 3 jaar uitgooien omdat ze geen vaste contracten meer aanbieden
ik ga dus ws over 2-3 weken avonden meelopen met teamleiders. de managers willen me "een kans geven". jammer dat ik toch soms toch nog aan mezelf twijfel..quote:Op zondag 23 februari 2014 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja is wel belangrijk. Wij moeten dat leiderschap gaan laten zien dit dat. Ja niks mis mee. Moet best zware pakketjes tillen en dat 10 uur lang. Spieren kweken en daarvoor betaald krijgen
Appiequote:Op zondag 23 februari 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar ga je werken dan?
Dat was ook mijn droom toen ik een tussenjaar nam, maar vanwege de skeere tijden kom ik nooit verder dan 20
dacht dat ze van bovenaf helemaal geen vaste contracten meer mogen uitgeven..quote:Op zondag 23 februari 2014 00:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mwah. Dat zijn ze wel weer van plan.. Zeggen de OM's en de OR..
Maar dan moet je wel iets toevoegen.
Zo goed mogelijk luisteren. Maak desnoods aantekeningen en enthousiasme tonenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ga dus ws over 2-3 weken avonden meelopen met teamleiders. de managers willen me "een kans geven". jammer dat ik toch soms toch nog aan mezelf twijfel..
Stond laatst een stukje over in de Ahá (dat paupertijdschrift) samen met afhelpkwartiertjes wél uitbetalen.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
dacht dat ze van bovenaf helemaal geen vaste contracten meer mogen uitgeven..
En de magnetron heeft ook geen toekomst, gewoon je bakjes lasagne 30 minuten in de oven leggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zo'n apparaat heeft dus echt geen toekomst.
Gewoon tijdens het drinken van je biertje 5 biertjes in de diepvries leggen. Problem solved.
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de magnetron heeft ook geen toekomst, gewoon je bakjes lasagne 30 minuten in de oven leggen.[ afbeelding ]
Wie drinkt er nou een heel kratje bier in één keer leeg? Ik ben toch in mijn eentje. Koken voor tien man doe je ook niet met een magnetron, wel voor jezelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet alsnog een poos wachten om je shit koel te krijgen. Zeggen ze wel leuk dat je een blikje in één minut koud hebt, maar dan ben je met een heel kratje bier dus alsnog een half uur bezig.
Mja, als je een avondje lekker door drinkt, drink je zo een half kratje leeg hoor.. En dat apparaat is dus alleen bedoeld voor individueel gebruik?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie drinkt er nou een heel kratje bier in één keer leeg? Ik ben toch in mijn eentje. Koken voor tien man doe je ook niet met een magnetron, wel voor jezelf.
45 seconden om één biertje koud te krijgen met het goedkoopste en meest compacte model. Ik weet niet het met jou zit, maar als ik thuis drink, ga ik niet atten. En qua energie kost het amper wat, want je hoeft je bier niet meer in de koelkast of vriezer te koelen. De V-tex gebruikt 90% minder stroom bij het koelen van koelkast vol drank dan een koelkast vol drank.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, als je een avondje lekker door drinkt, drink je zo een half kratje leeg hoor.. En dat apparaat is dus alleen bedoeld voor individueel gebruik?'t is gewoon niet praktisch, en kost vast ook nog 's klauwen met geld
Dit wordt de toekomst. Binnen tien jaar zal je geen enkele koeling meer vinden bij een tankstation, campingwinkel, supermarkt, etc. Enkel voor eten en zuiveldranken.quote:V-TEX Commercial
The V-Tex Commercial unit aims to replace multiple refrigerators found in stores, such as supermarkets, convenience stores, service stations, restaurants and bars. With only this unit, beverages can be stored at room temperature on shelves and chilled on demand. It only uses 0.9 kWh/day, compared to commercial refrigerators that use 9.9 kWh/day. It saves energy and space and sanitizes the chilled beverages using a UV cleaning process as it cools the drinks.
Als ik drinken wil pakken, wil ik daar niet eerst 45 seconden voor wachten. Ik denk dat veel meer mensen zo denken.. Die hebben liever gewoon een hele fles / heel krat koud staan, waar ze direct van kunnen drinken.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
45 seconden om één biertje koud te krijgen met het goedkoopste en meest compacte model. Ik weet niet het met jou zit, maar als ik thuis drink, ga ik niet atten. En qua energie kost het amper wat, want je hoeft je bier niet meer in de koelkast of vriezer te koelen. De V-tex gebruikt 90% minder stroom bij het koelen van koelkast vol drank dan een koelkast vol drank.
Ik ben nog niet overtuigd. Lijkt me sterk dat dit een commercieel succes gaat worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit wordt de toekomst. Binnen tien jaar zal je geen enkele koeling meer vinden bij een tankstation, campingwinkel, supermarkt, etc. Enkel voor eten en zuiveldranken.
Denken dat de consumenten wat te kiezen hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd. Lijkt me sterk dat dit een commercieel succes gaat worden.
Meh, wat zijn die 45 seconden nou man, Ik ga eten toch ook niet warm houden zodat ik het gelijk kan eten? En het probleem nu is juist dat je je drinken uren van te voren koud moet zetten. Als je een kleine koelkast hebt, heb je maar beperkte keuze uit koude dranken dus. Daarom de V-tex.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik drinken wil pakken, wil ik daar niet eerst 45 seconden voor wachten. Ik denk dat veel meer mensen zo denken.. Die hebben liever gewoon een hele fles / heel krat koud staan, waar ze direct van kunnen drinken.
Bij bedrijven bedoel je? Ja, voor een tankstation zou het inderdaad een uitkomst zijn ja, of een supermarkt.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat de consumenten wat te kiezen hebben.![]()
Als een ondernemingen 90% op de koeling kan besparen doet hij dat gewoon hoor, het is niet alsof hij dan 90% minder aan gekoelde dranken gaat verdienen.
Warm eten doe je normaal gesproken ook maar één of twee keer per dag, drinken veel vaker.. En dan wil je dus dat het altijd koud staat.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, wat zijn die 45 seconden nou man, Ik ga eten toch ook niet warm houden zodat ik het gelijk kan eten? En het probleem nu is juist dat je je drinken uren van te voren koud moet zetten. Als je een kleine koelkast hebt, heb je maar beperkte keuze uit koude dranken dus. Daarom de V-tex.
Nou ja, hij gaat het koelen van drinken dus niet helemaal vervangen. Maar stel je voor, je hebt gasten over, die willen wijn, maar het staat niet koud. Nou, hop in dat ding, bam, klaar. En je hoeft een krat bier ook niet meer in de koelkast te bewaren, hou je weer ruimte over voor andere dingen.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Warm eten doe je normaal gesproken ook maar één of twee keer per dag, drinken veel vaker.. En dan wil je dus dat het altijd koud staat.En ik zou er denk ik persoonlijk gek van worden als ik telkens wanneer m'n drinken op is, ik weer een minuut moet wachten..
Vraag me ook wel af hoe je dat dan aanpakt als je 's avonds bijvoorbeeld een paar glaasjes cola wilt drinken.. Moet je dan die hele fles in dat apparaat zetten, en zorgen dat 'ie koud blijft, of telkens wanneer je dorst hebt weer die fles in dat ding zetten? Blijft lastig.
Als je een hoop vrienden op bezoek hebt die allemaal een biertje willen, ben je wel even bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, hij gaat het koelen van drinken dus niet helemaal vervangen. Maar stel je voor, je hebt gasten over, die willen wijn, maar het staat niet koud. Nou, hop in dat ding, bam, klaar. En je hoeft een krat bier ook niet meer in de koelkast te bewaren, hou je weer ruimte over voor andere dingen.
Jawel man, vooral als het wat goedkoper wordt, gemak dient de mens.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je een hoop vrienden op bezoek hebt die allemaal een biertje willen, ben je wel even bezig.
Mja, voor bedrijven / tankstations / winkels is het misschien wel practisch. Voor consumenten thuis zelf vaak niet imo.
Nooit twijfelen. Straal leiderschap uit. Lead by example.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ga dus ws over 2-3 weken avonden meelopen met teamleiders. de managers willen me "een kans geven". jammer dat ik toch soms toch nog aan mezelf twijfel..
Welke pics, en waar ?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net pics van mevr. mono gezien. Geen rommel zeg. Godnondeju
feestboek jeweet. Puntige ellebogen dit dat 10/10 jeweetquote:
Je hebt me toch ook in het echt gezien?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net pics van mevr. mono gezien. Geen rommel zeg. Godnondeju
quote:
Ma pimpquote:Op zondag 23 februari 2014 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Zelfs als ik er niet ben zorg ik er voor dat je phénis krijgt
quote:Op zondag 23 februari 2014 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel man, vooral als het wat goedkoper wordt, gemak dient de mens.
Ik heb drie kwartier naar het plaatje zitten kijken. Maar ik durf nog steeds geen antwoord te geven.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:43 schreef Hooidraad het volgende:
Hey BBQ, hoeveel vingers steek ik op?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 02:28 schreef Moira. het volgende:
Deze chicka gaat slaapjes doen.
Groetjens aan mijn liefjens
Denk het wel. Vooral nu het hier zo rustig is.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, hebben daar meer mensen hier last van?
http://www.buzzfeed.com/arielknutson/delicious-snacks-in-a-mugquote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef d4v1d het volgende:
Wat kan je lekker () en simpel klaarmaken in de magnetron als avondeten? Maar dan niet die standaard stoom- of magnetronbakjes van de AH
Watquote:Op zondag 23 februari 2014 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/arielknutson/delicious-snacks-in-a-mug
eitjequote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef d4v1d het volgende:
Wat kan je lekker () en simpel klaarmaken in de magnetron als avondeten? Maar dan niet die standaard stoom- of magnetronmaaltijden in bakjes van de AH
TL;DR: Alles. In a cupquote:Op zondag 23 februari 2014 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/arielknutson/delicious-snacks-in-a-mug
Kan kloppen, maar zo nu en dan laten ze me losquote:
Je hebt ook van die spareribs die in de magnetron kunnen bij de AH, in mijn vakkenvultijd vaak genoeg gegeten in de pauzequote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef d4v1d het volgende:
Wat kan je lekker () en simpel klaarmaken in de magnetron als avondeten? Maar dan niet die standaard stoom- of magnetronmaaltijden in bakjes van de AH
WAT WAT!?quote:Op zondag 23 februari 2014 03:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je hebt ook van die spareribs die in de magnetron kunnen bij de AH, in mijn vakkenvultijd vaak genoeg gegeten in de pauze
Zorg gewoon dat je als je kookt te veel maakt en vries van alles een portie in, zo zorg ik dat ik een beetje normaal blijf etenquote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef d4v1d het volgende:
Dat gaat niet echt in de kantine oo mn werkquote:Op zondag 23 februari 2014 03:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je als je kookt te veel maakt en vries van alles een portie in, zo zorg ik dat ik een beetje normaal blijf eten
Jaquote:
quote:[..]
Kan kloppen, maar zo nu en dan laten ze me los
Thuis invriezen, voor het werk uit de vriezer pakken en in je tas gooien. Kun je het in de pauze rechtstreeks in de magnetron gooien. Doe ik vaak in de nachtdienstquote:Op zondag 23 februari 2014 03:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt in de kantine oo mn werk
Ieder zo het zijne, ik zie er wel wat in en hou me er ook flink mee bezig. Hang ik tenminste niet op straat rondquote:Op zondag 23 februari 2014 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
[..]![]()
Heb me nooit echt verdiept in BIT, en zie er persoonlijk geen toekomst in, dus da's ook een reden dat je mij niet vaak tegenkomt.
Hmm die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, liggen in de koeling bij de vleesafdeling
Maar ik kan t moeilijk in de vriescel op mn werk neerzettenquote:Op zondag 23 februari 2014 03:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Thuis invriezen, voor het werk uit de vriezer pakken en in je tas gooien. Kun je het in de pauze rechtstreeks in de magnetron gooien. Doe ik vaak in de nachtdienst
[..]
Ieder zo het zijne, ik zie er wel wat in en hou me er ook flink mee bezig. Hang ik tenminste niet op straat rond
Kan toch nooit lang goed gaanquote:Op zondag 23 februari 2014 03:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ieder zo het zijne, ik zie er wel wat in en hou me er ook flink mee bezig. Hang ik tenminste niet op straat rond
Hoef je toch ook niet ingevroren te houden op het werk? Je gaat het toch opwarmen in de pauzequote:Op zondag 23 februari 2014 03:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ik kan t moeilijk in de vriescel op mn werk neerzetten![]()
Die AH grill spareribs moet je hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 03:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm die heb ik nog nooit gezien.
Deze? http://www.ah.nl/appie/pr(...)egaarde-kipspareribs
Wtf luister jijquote:Op zondag 23 februari 2014 03:08 schreef Maxbet het volgende:
Die sample rond 3:50 in dit nummer, van welk Linkin Park nummer is dat ook alweer?
Komt volgens mij van Reanimation af
Ach, dat zei men ook in 2010, en in 2011 en nu nog steeds. Ik zie er wel een toekomst in. De techniek is goed, het is alleen afwachten of Bitcoin de toekomst is of een andere implementatie van hetzelfde idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan toch nooit lang goed gaanIk denk dat zoiets op een gegeven moment zo hard instort, en niemand er meer naar omkijkt.
Maar dat is alleen in XL winkels met n grill&steak?quote:Op zondag 23 februari 2014 03:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die AH grill spareribs moet je hebben
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=spareribs
weet niet ik kom er nooitquote:Op zondag 23 februari 2014 03:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij de McDonalds ook geen open keuken hè.
Oh, ik ben blij dat ik het dan nog nooit gehad heb.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kreeg dat een tijdje geleden ergens voorgeschoteld, niet te happen dat spul
Zat in een playlist, niet haten trouwens op Jack Parowquote:Op zondag 23 februari 2014 03:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf luister jij
Sample komt mij ook bekend voor
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat is alleen in XL winkels met n grill&steak?
Hmm ik zal eens kijken morgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.
Hmm, tsja. Ik blijf het zien als bubbel.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, dat zei men ook in 2010, en in 2011 en nu nog steeds. Ik zie er wel een toekomst in. De techniek is goed, het is alleen afwachten of Bitcoin de toekomst is of een andere implementatie van hetzelfde idee.
Wat was je filiaalnr? Even nakijken hoeveel m2 het is waar jij werktequote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.
quote:
Behoorlijk niet inderdaadquote:
Ik ben te moe om echt te gaan vergelijken. Maar volgensmij komt die ergens voor in die collab met jay-z. Moet je die ff luisterenquote:Op zondag 23 februari 2014 03:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk niet inderdaad
Ik weet 99% zeker dat die sample het einde van een nummer is en dat het volgende nummer op het album begint met "blablabla MR HAHN!"
Kan er alleen nog steeds niet opkomen welk nummer het nou is
Ik heb het al, was cure for the itchquote:Op zondag 23 februari 2014 03:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben te moe om echt te gaan vergelijken. Maar volgensmij komt die ergens voor in die collab met jay-z. Moet je die ff luisteren
Hybrid theoryquote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Inderdaad, en tegenwoordig kan ik sommige remixen van Reanimation ook wel waarderen maar daar heb ik jaren voor nodig gehadquote:
Valt een beetje buiten de boot op de CD inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 03:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb cure for the itch wel altijd een gaar nummer gevonden
Linkin Park gebruikte vaak van zulk soort geluiden toch? Stukje lijkt ook in One Step Closer voor te komen zonder gitaar vanaf 2:09quote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Mogguhhquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Fopje het volgende:
Ben trots op mezelf, ik had beloof om voor 11 uur Rezania te zuigen. En ja hoor, fucking kwart voor 11 en ik ben al klaar.
quote:
Klopt, op Hybrid theory komen soortgelijke samles meer voor, maar die specifieke sample was van Cure for the itchquote:Op zondag 23 februari 2014 10:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Linkin Park gebruikte vaak van zulk soort geluiden toch? Stukje lijkt ook in One Step Closer voor te komen zonder gitaar vanaf 2:09
....quote:Op zondag 23 februari 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben brakIets teveel tequila shotjes gehad in een half uur tijd gisteren
Zondag is hier altijd konjodrukquote:
Je wordt een grote jongenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Fopje het volgende:
Ben trots op mezelf, ik had beloof om voor 11 uur te stofzuigen. En ja hoor, fucking kwart voor 11 en ik ben al klaar.
Waar werk je?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zondag is hier altijd konjodrukOp zuivel staan er dan op sommige momenten 4 rolcontainers in een kleine winkel
Aah Appie. Chille winkel wel, verkies de laatste paar weken de AH boven de Jumbo. Jumbo heeft niet echt vaak chille aanbiedingenquote:
Ik vind de aanbiedingen van de appie laatste tijd ook matig.. Maargoed, volgensmij is het bij alle supermarkten een beetje bergafwaarts gegaanquote:Op zondag 23 februari 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah Appie. Chille winkel wel, verkies de laatste paar weken de AH boven de Jumbo. Jumbo heeft niet echt vaak chille aanbiedingen
Hmm laatste 2 weken heb ik weinig gekocht idd in de aanbieding maar Route 99, Hamsterwekenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind de aanbiedingen van de appie laatste tijd ook matig.. Maargoed, volgensmij is het bij alle supermarkten een beetje bergafwaarts gegaan
Ik vind de jokers juist niksquote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die was laatst nog.
ik vond jokers plakken altijd tof
T was ook alleen om t plakkenquote:
Omg niet goed voor me. Gisteren ook 5 milka producten gekocht voor 3 euro op de HHBquote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
omg omg. Milka in de aanbieding volgende week.
Ja hallo je moet gewoon een baan hebben waarbij je ook veel geld krijgt zonder dat je dubbel betaald krijgtquote:
Dat is amper mogelijk met een bijbaan als 17 jarige.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hallo je moet gewoon een baan hebben waarbij je ook veel geld krijgt zonder dat je dubbel betaald krijgt
Kloptquote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is amper mogelijk met een bijbaan als 17 jarige.
Niet zeiken dan.quote:
mag ik voelenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu ff naar de Gym, ff spieren kweken!
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Zondag nachtdiensten pakken
Zondag nachtdiensten pakken als het ook nog eens een feestdag is
Rijke tata worden
Baas, geef mij doekoe dan!quote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Rijke tata worden
srry ben geen fag doeiquote:Op zondag 23 februari 2014 12:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik moet ze eerst nog kweken![]()
Mijn ballen zijn groter
Wanneer moet je ooit weer treinen in het mooie Brabant ?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Rijke tata worden
Denk dat ik met 2-3 maanden weer een goederentrein vanuit Groningen naar België ga rijden. Dan kom ik volgens mij wel door Eindhoven heen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer moet je ooit weer treinen in het mooie Brabant ?
Nice dan kom ik je wel spotten dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk dat ik met 2-3 maanden weer een goederentrein vanuit Groningen naar België ga rijden. Dan kom ik volgens mij wel door Eindhoven heen.
Zondag bitches pakkenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Rijke tata worden
Denken dat goederentreinen ramen hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:39 schreef FL_Freak het volgende:
Al zou ik je dan toch niet zien want de ramen reflecteren toch als een motherfucker
De goederen moeten toch naar buiten kunnen kijken!quote:Op zondag 23 februari 2014 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat goederentreinen ramen hebben
Kan handig zijn als jij iets kan zienquote:Op zondag 23 februari 2014 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat goederentreinen ramen hebben
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan handig zijn als jij iets kant zien
Ik mag ze leeghalen, terugvullen en tellenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:56 schreef Studeur het volgende:
ik mag vanavond leuk al die bonuskoppen vullen
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag ze leeghalen, terugvullen en tellen
Op Zondag in een supermarkt werken lijkt me klote wou ik net zeggen maar aan de andere kant heb je geen klanten dus dat lijkt me wel fijn werkenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:56 schreef Studeur het volgende:
ik mag vanavond leuk al die bonuskoppen vullen
Mwah, ik werk tot n halfuur na sluitingstijdquote:Op zondag 23 februari 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Op Zondag in een supermarkt werken lijkt me klote wou ik net zeggen maar aan de andere kant heb je geen klanten dus dat lijkt me wel fijn werken
Geen klanten?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Op Zondag in een supermarkt werken lijkt me klote wou ik net zeggen maar aan de andere kant heb je geen klanten dus dat lijkt me wel fijn werken
Ja hier staan er dus 4 karren, dat is heel fijn voor de klanten.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Bij ons doen ze dat op Zaterdag al. Vet irritant, altijd papiertjes erbij dat het Maandag pas geldig is
We hebben hier in Emmen maar 1 supermarkt open op Zondag en dat is de Plusmarkt en dat is niet eens in het centrum van Emmen maar 10 km er vanafquote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen klanten?
Hier de Jumbo, drukste dag van de week op Zondag. Lelystad waar ik in de supermarkt werkte stonden er bij opening gewoon steevast minimaal 100 man voor de deur.
Zondag is aanpoten hoor, niet normaal.
Emmenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben hier in Emmen maar 1 supermarkt open op Zondag en dat is de Plusmarkt en dat is niet eens in het centrum van Emmen maar 10 km er vanaf(bij mijn oude huis)
Jaloersquote:Op zondag 23 februari 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
Hier in dat kutdorp was nooit iets open op zondag. Tot we een AH kregen. Toen was er paniek want die ging wel op zondag open. Nu zijn alle supermarkten open op zondag.
Eerst gingen ze pas om 14:00 uur openquote:
14:00 wat een kut tijdstipquote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst gingen ze pas om 14:00 uur openbehalve de AH die om 12:00. Tegenwoordig gaan ze om 10:00 uur open
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
In mijn broers appartementen complex zit een coop. Fucking lui
Tot 24:00 is ook wel nicequote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Hier gaat de AH pas om 16:00 open in de buurt.. Mag niet eerder van de gemeente omdat ze de rest van de week (en zondag ook) tot 24:00 open zijn
Damn, dat is pas luxequote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Hier gaat de AH pas om 16:00 open in de buurt.. Mag niet eerder van de gemeente omdat ze de rest van de week (en zondag ook) tot 24:00 open zijn
Ik heb op Utrecht toen drinken en shit gehaald.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
Oja mono tegenwoordig is de AH hier wel voort geopend op zondag. Was handig geweest toen op de meet.
Utrechtquote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb op Utrecht toen drinken en shit gehaald.
Ik haat het dat het station elke keer weer anders is als je daar komtquote:
ah, ik heb hier gisteravond dus ook nog gepostquote:Op zondag 23 februari 2014 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt me toch ook in het echt gezien?![]()
Je hebt toch niet ál mijn FB foto's gezien he?
Hehehehe. Het viel nog meequote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ah, ik heb hier gisteravond dus ook nog gepost
Truequote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik haat het dat het station elke keer weer anders is als je daar komtIk weet gewoon niet waar ik dan heen moet
Wat had je op?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bierquote:
Dat is wel heel lekkerquote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Mooie avond gehad?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heb ik er 84
Kreeg er laatst weer één voor die poepfoto_!
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo trots
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2014 16:04:07 (Hihihih peopppp :')) ]Fuck the EBU.
Gewoon mod wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Moira. het volgende:
Ik wil weten wat mijn 33e note isBinnenkort maar weer full abo nemen.
Ik had gehoopt dat jou neuken daar al voldoende voor zou zijn maar toen ging je weg en raakte de poep de ventilatorquote:
Vraag ik me afquote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
dat Telegram is echt een regelrechte kopie van whatsappmag dat uberhaupt wel zomaar?
AZ die de eerste kans na een paar seconden al niet benutquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Flippiee het volgende:
Tevens ben ik blij dat ik ijshockey finale heb gekeken en geen ajax az kijk, wat een ramp. :")
Maarja sowieso word ik gek van al die panische reactiesquote:
Mja mja. Niet gezien, geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
AZ die de eerste kans na een paar seconden al niet benut
Ik heb het ook alleen maar omdat ik nieuwsgierig was wat het nou was, maar het zou toch mooi zijn als Facebook die miljoenen voor niks heeft uitgegeven om dat iedereen massaal (ook ivm die wereldwijde storing van gister) op Telegram overstaptquote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja sowieso word ik gek van al die panische reactiesWhatsapp overgenomen door facebook, dus moet ik maar direct overstappen naar de whatsapp van de russische equivalent van Facebook?
Nee. Dit wordt weer zo een Apple - Samsung strijd om rechten en blablabla.En ondertussen wordt de naamsbekendheid van beiden vergrootquote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
dat Telegram is echt een regelrechte kopie van whatsappmag dat uberhaupt wel zomaar?
Klopt inderdaad.. Maakt mij ook echt geen drol uit wat ik gebruik, zolang ik maar op een makkelijke manier berichten kan sturenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar omdat ik nieuwsgierig was wat het nou was, maar het zou toch mooi zijn als Facebook die miljoenen voor niks heeft uitgegeven om dat iedereen massaal (ook ivm die wereldwijde storing van gister) op Telegram overstapt
Mij zal 't aan m'n reet roesten, zolang genoeg mensen het gebruiken zal ik ook nog gewoon gebruik blijven maken van Whatsapp
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.. Maakt mij ook echt geen drol uit wat ik gebruik, zolang ik maar op een makkelijke manier berichten kan sturenFacebook een beetje naaien is altijd mooi meegenomen
en als die secret gesprekken in Telegram echt zo secret zijn als ze beweren ben ik er nog blij mee ook
En dit idd, maar ik denk dat dat nog wel komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
Telegram had tevens nog hun app zoveel beter kunnen maken als ze de mogelijkheid hadden gemaakt om 'laatst gezien' functie te kunnen uitschakelen voor iedereen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Facebook naar de klote helpen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja sowieso word ik gek van al die panische reactiesWhatsapp overgenomen door facebook, dus moet ik maar direct overstappen naar de whatsapp van de russische equivalent van Facebook?
Dat hadden ze daarvoor ook alquote:Op zondag 23 februari 2014 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Facebook naar de klote helpen.jammer dat ze alle gegevens nu al hebben
Wie dat wilde/nodig achtte en een beetje hoog stond heeft dat altijd al kunnen bemachtigen, jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
telefoonnummers, privé fotos, alle wa gespreksgeschiedenis?
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
"Growth on building peels off"
Hoe vet is dat![]()
Met jou altijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fijn dat u het met mij eens bent.
Oh ja daar ben ik ook treurig omquote:
Ik mis ze ook. Ik ga dit jaar maar weer voor de bekerfinalefeestjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik ook treurig om.
ik mis kampioenschapsfeestjes
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mis ze ook. Ik ga dit jaar maar weer voor de bekerfinalefeestjes.
Wel janken want Ajax speelt dit seizoen ook jankend slecht. En dat gaat naar alle waarschijnlijkheid weer kampioen wordenquote:
Ja treurig hequote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel janken want Ajax speelt dit seizoen ook jankend slecht. En dat gaat naar alle waarschijnlijkheid weer kampioen wordenHoe slecht speelt de rest dan
Eredivisie :")
Met dank aan Guusss, maar dan zie ik het nog niet helemaal gebeurenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja treurig hemaar nu is psv beetje in vorm dus we gaan iedereen inhalen
beter valse hoop dan geen hoopquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met dank aan Guusss, maar dan zie ik het nog niet helemaal gebeuren
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
beter valse hoop dan geen hoop
denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |