Hybrid theoryquote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Inderdaad, en tegenwoordig kan ik sommige remixen van Reanimation ook wel waarderen maar daar heb ik jaren voor nodig gehadquote:
Valt een beetje buiten de boot op de CD inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 03:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb cure for the itch wel altijd een gaar nummer gevonden
Linkin Park gebruikte vaak van zulk soort geluiden toch? Stukje lijkt ook in One Step Closer voor te komen zonder gitaar vanaf 2:09quote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Mogguhhquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Fopje het volgende:
Ben trots op mezelf, ik had beloof om voor 11 uur Rezania te zuigen. En ja hoor, fucking kwart voor 11 en ik ben al klaar.
quote:
Klopt, op Hybrid theory komen soortgelijke samles meer voor, maar die specifieke sample was van Cure for the itchquote:Op zondag 23 februari 2014 10:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Linkin Park gebruikte vaak van zulk soort geluiden toch? Stukje lijkt ook in One Step Closer voor te komen zonder gitaar vanaf 2:09
....quote:Op zondag 23 februari 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben brakIets teveel tequila shotjes gehad in een half uur tijd gisteren
Zondag is hier altijd konjodrukquote:
Je wordt een grote jongenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Fopje het volgende:
Ben trots op mezelf, ik had beloof om voor 11 uur te stofzuigen. En ja hoor, fucking kwart voor 11 en ik ben al klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |