Wtf luister jijquote:Op zondag 23 februari 2014 03:08 schreef Maxbet het volgende:
Die sample rond 3:50 in dit nummer, van welk Linkin Park nummer is dat ook alweer?
Komt volgens mij van Reanimation af
Ach, dat zei men ook in 2010, en in 2011 en nu nog steeds. Ik zie er wel een toekomst in. De techniek is goed, het is alleen afwachten of Bitcoin de toekomst is of een andere implementatie van hetzelfde idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan toch nooit lang goed gaanIk denk dat zoiets op een gegeven moment zo hard instort, en niemand er meer naar omkijkt.
Maar dat is alleen in XL winkels met n grill&steak?quote:Op zondag 23 februari 2014 03:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die AH grill spareribs moet je hebben
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=spareribs
weet niet ik kom er nooitquote:Op zondag 23 februari 2014 03:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij de McDonalds ook geen open keuken hè.
Oh, ik ben blij dat ik het dan nog nooit gehad heb.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kreeg dat een tijdje geleden ergens voorgeschoteld, niet te happen dat spul
Zat in een playlist, niet haten trouwens op Jack Parowquote:Op zondag 23 februari 2014 03:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf luister jij
Sample komt mij ook bekend voor
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat is alleen in XL winkels met n grill&steak?
Hmm ik zal eens kijken morgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.
Hmm, tsja. Ik blijf het zien als bubbel.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, dat zei men ook in 2010, en in 2011 en nu nog steeds. Ik zie er wel een toekomst in. De techniek is goed, het is alleen afwachten of Bitcoin de toekomst is of een andere implementatie van hetzelfde idee.
Wat was je filiaalnr? Even nakijken hoeveel m2 het is waar jij werktequote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.
quote:
Behoorlijk niet inderdaadquote:
Ik ben te moe om echt te gaan vergelijken. Maar volgensmij komt die ergens voor in die collab met jay-z. Moet je die ff luisterenquote:Op zondag 23 februari 2014 03:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk niet inderdaad
Ik weet 99% zeker dat die sample het einde van een nummer is en dat het volgende nummer op het album begint met "blablabla MR HAHN!"
Kan er alleen nog steeds niet opkomen welk nummer het nou is
Ik heb het al, was cure for the itchquote:Op zondag 23 februari 2014 03:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben te moe om echt te gaan vergelijken. Maar volgensmij komt die ergens voor in die collab met jay-z. Moet je die ff luisteren
Hybrid theoryquote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Inderdaad, en tegenwoordig kan ik sommige remixen van Reanimation ook wel waarderen maar daar heb ik jaren voor nodig gehadquote:
Valt een beetje buiten de boot op de CD inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 03:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb cure for the itch wel altijd een gaar nummer gevonden
Linkin Park gebruikte vaak van zulk soort geluiden toch? Stukje lijkt ook in One Step Closer voor te komen zonder gitaar vanaf 2:09quote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Mogguhhquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Fopje het volgende:
Ben trots op mezelf, ik had beloof om voor 11 uur Rezania te zuigen. En ja hoor, fucking kwart voor 11 en ik ben al klaar.
quote:
Klopt, op Hybrid theory komen soortgelijke samles meer voor, maar die specifieke sample was van Cure for the itchquote:Op zondag 23 februari 2014 10:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Linkin Park gebruikte vaak van zulk soort geluiden toch? Stukje lijkt ook in One Step Closer voor te komen zonder gitaar vanaf 2:09
....quote:Op zondag 23 februari 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben brakIets teveel tequila shotjes gehad in een half uur tijd gisteren
Zondag is hier altijd konjodrukquote:
Je wordt een grote jongenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Fopje het volgende:
Ben trots op mezelf, ik had beloof om voor 11 uur te stofzuigen. En ja hoor, fucking kwart voor 11 en ik ben al klaar.
Waar werk je?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zondag is hier altijd konjodrukOp zuivel staan er dan op sommige momenten 4 rolcontainers in een kleine winkel
Aah Appie. Chille winkel wel, verkies de laatste paar weken de AH boven de Jumbo. Jumbo heeft niet echt vaak chille aanbiedingenquote:
Ik vind de aanbiedingen van de appie laatste tijd ook matig.. Maargoed, volgensmij is het bij alle supermarkten een beetje bergafwaarts gegaanquote:Op zondag 23 februari 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah Appie. Chille winkel wel, verkies de laatste paar weken de AH boven de Jumbo. Jumbo heeft niet echt vaak chille aanbiedingen
Hmm laatste 2 weken heb ik weinig gekocht idd in de aanbieding maar Route 99, Hamsterwekenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind de aanbiedingen van de appie laatste tijd ook matig.. Maargoed, volgensmij is het bij alle supermarkten een beetje bergafwaarts gegaan
Ik vind de jokers juist niksquote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die was laatst nog.
ik vond jokers plakken altijd tof
T was ook alleen om t plakkenquote:
Omg niet goed voor me. Gisteren ook 5 milka producten gekocht voor 3 euro op de HHBquote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
omg omg. Milka in de aanbieding volgende week.
Ja hallo je moet gewoon een baan hebben waarbij je ook veel geld krijgt zonder dat je dubbel betaald krijgtquote:
Dat is amper mogelijk met een bijbaan als 17 jarige.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hallo je moet gewoon een baan hebben waarbij je ook veel geld krijgt zonder dat je dubbel betaald krijgt
Kloptquote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is amper mogelijk met een bijbaan als 17 jarige.
Niet zeiken dan.quote:
mag ik voelenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu ff naar de Gym, ff spieren kweken!
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Zondag nachtdiensten pakken
Zondag nachtdiensten pakken als het ook nog eens een feestdag is
Rijke tata worden
Baas, geef mij doekoe dan!quote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Rijke tata worden
srry ben geen fag doeiquote:Op zondag 23 februari 2014 12:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik moet ze eerst nog kweken![]()
Mijn ballen zijn groter
Wanneer moet je ooit weer treinen in het mooie Brabant ?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Rijke tata worden
Denk dat ik met 2-3 maanden weer een goederentrein vanuit Groningen naar België ga rijden. Dan kom ik volgens mij wel door Eindhoven heen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer moet je ooit weer treinen in het mooie Brabant ?
Nice dan kom ik je wel spotten dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk dat ik met 2-3 maanden weer een goederentrein vanuit Groningen naar België ga rijden. Dan kom ik volgens mij wel door Eindhoven heen.
Zondag bitches pakkenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:33 schreef Monopoly het volgende:
Rijke tata worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |