Zorg gewoon dat je als je kookt te veel maakt en vries van alles een portie in, zo zorg ik dat ik een beetje normaal blijf etenquote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef d4v1d het volgende:
Wat kan je lekker () en simpel klaarmaken in de magnetron als avondeten? Maar dan niet die standaard stoom- of magnetronmaaltijden in bakjes van de AH
Dat gaat niet echt in de kantine oo mn werkquote:Op zondag 23 februari 2014 03:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je als je kookt te veel maakt en vries van alles een portie in, zo zorg ik dat ik een beetje normaal blijf eten
Jaquote:
quote:[..]
Kan kloppen, maar zo nu en dan laten ze me los
Thuis invriezen, voor het werk uit de vriezer pakken en in je tas gooien. Kun je het in de pauze rechtstreeks in de magnetron gooien. Doe ik vaak in de nachtdienstquote:Op zondag 23 februari 2014 03:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt in de kantine oo mn werk
Ieder zo het zijne, ik zie er wel wat in en hou me er ook flink mee bezig. Hang ik tenminste niet op straat rondquote:Op zondag 23 februari 2014 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
[..]![]()
Heb me nooit echt verdiept in BIT, en zie er persoonlijk geen toekomst in, dus da's ook een reden dat je mij niet vaak tegenkomt.
Hmm die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, liggen in de koeling bij de vleesafdeling
Maar ik kan t moeilijk in de vriescel op mn werk neerzettenquote:Op zondag 23 februari 2014 03:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Thuis invriezen, voor het werk uit de vriezer pakken en in je tas gooien. Kun je het in de pauze rechtstreeks in de magnetron gooien. Doe ik vaak in de nachtdienst
[..]
Ieder zo het zijne, ik zie er wel wat in en hou me er ook flink mee bezig. Hang ik tenminste niet op straat rond
Kan toch nooit lang goed gaanquote:Op zondag 23 februari 2014 03:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ieder zo het zijne, ik zie er wel wat in en hou me er ook flink mee bezig. Hang ik tenminste niet op straat rond
Hoef je toch ook niet ingevroren te houden op het werk? Je gaat het toch opwarmen in de pauzequote:Op zondag 23 februari 2014 03:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ik kan t moeilijk in de vriescel op mn werk neerzetten![]()
Die AH grill spareribs moet je hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 03:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm die heb ik nog nooit gezien.
Deze? http://www.ah.nl/appie/pr(...)egaarde-kipspareribs
Wtf luister jijquote:Op zondag 23 februari 2014 03:08 schreef Maxbet het volgende:
Die sample rond 3:50 in dit nummer, van welk Linkin Park nummer is dat ook alweer?
Komt volgens mij van Reanimation af
Ach, dat zei men ook in 2010, en in 2011 en nu nog steeds. Ik zie er wel een toekomst in. De techniek is goed, het is alleen afwachten of Bitcoin de toekomst is of een andere implementatie van hetzelfde idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan toch nooit lang goed gaanIk denk dat zoiets op een gegeven moment zo hard instort, en niemand er meer naar omkijkt.
Maar dat is alleen in XL winkels met n grill&steak?quote:Op zondag 23 februari 2014 03:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die AH grill spareribs moet je hebben
http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=spareribs
weet niet ik kom er nooitquote:Op zondag 23 februari 2014 03:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij de McDonalds ook geen open keuken hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |