Zat in een playlist, niet haten trouwens op Jack Parowquote:Op zondag 23 februari 2014 03:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf luister jij
Sample komt mij ook bekend voor
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat is alleen in XL winkels met n grill&steak?
Hmm ik zal eens kijken morgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.
Hmm, tsja. Ik blijf het zien als bubbel.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, dat zei men ook in 2010, en in 2011 en nu nog steeds. Ik zie er wel een toekomst in. De techniek is goed, het is alleen afwachten of Bitcoin de toekomst is of een andere implementatie van hetzelfde idee.
Wat was je filiaalnr? Even nakijken hoeveel m2 het is waar jij werktequote:Op zondag 23 februari 2014 03:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik werkte niet in een xl, wel redelijk groot.. Maar hier ligt het ook en deze is veel kleiner.
quote:
Behoorlijk niet inderdaadquote:
Ik ben te moe om echt te gaan vergelijken. Maar volgensmij komt die ergens voor in die collab met jay-z. Moet je die ff luisterenquote:Op zondag 23 februari 2014 03:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk niet inderdaad
Ik weet 99% zeker dat die sample het einde van een nummer is en dat het volgende nummer op het album begint met "blablabla MR HAHN!"
Kan er alleen nog steeds niet opkomen welk nummer het nou is
Ik heb het al, was cure for the itchquote:Op zondag 23 februari 2014 03:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben te moe om echt te gaan vergelijken. Maar volgensmij komt die ergens voor in die collab met jay-z. Moet je die ff luisteren
Hybrid theoryquote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Inderdaad, en tegenwoordig kan ik sommige remixen van Reanimation ook wel waarderen maar daar heb ik jaren voor nodig gehadquote:
Valt een beetje buiten de boot op de CD inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 03:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb cure for the itch wel altijd een gaar nummer gevonden
Linkin Park gebruikte vaak van zulk soort geluiden toch? Stukje lijkt ook in One Step Closer voor te komen zonder gitaar vanaf 2:09quote:Op zondag 23 februari 2014 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het al, was cure for the itch
En ik had het fout, die text zat er net voor, juist aan het begin van het nummer
Mogguhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |