14:00 wat een kut tijdstipquote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst gingen ze pas om 14:00 uur openbehalve de AH die om 12:00. Tegenwoordig gaan ze om 10:00 uur open
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
In mijn broers appartementen complex zit een coop. Fucking lui
Tot 24:00 is ook wel nicequote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Hier gaat de AH pas om 16:00 open in de buurt.. Mag niet eerder van de gemeente omdat ze de rest van de week (en zondag ook) tot 24:00 open zijn
Damn, dat is pas luxequote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Hier gaat de AH pas om 16:00 open in de buurt.. Mag niet eerder van de gemeente omdat ze de rest van de week (en zondag ook) tot 24:00 open zijn
Ik heb op Utrecht toen drinken en shit gehaald.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
Oja mono tegenwoordig is de AH hier wel voort geopend op zondag. Was handig geweest toen op de meet.
Utrechtquote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb op Utrecht toen drinken en shit gehaald.
Ik haat het dat het station elke keer weer anders is als je daar komtquote:
ah, ik heb hier gisteravond dus ook nog gepostquote:Op zondag 23 februari 2014 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt me toch ook in het echt gezien?![]()
Je hebt toch niet ál mijn FB foto's gezien he?
Hehehehe. Het viel nog meequote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ah, ik heb hier gisteravond dus ook nog gepost
Truequote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik haat het dat het station elke keer weer anders is als je daar komtIk weet gewoon niet waar ik dan heen moet
Wat had je op?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bierquote:
Dat is wel heel lekkerquote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Mooie avond gehad?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heb ik er 84
Kreeg er laatst weer één voor die poepfoto_!
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo trots
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2014 16:04:07 (Hihihih peopppp :')) ]Fuck the EBU.
Gewoon mod wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Moira. het volgende:
Ik wil weten wat mijn 33e note isBinnenkort maar weer full abo nemen.
Ik had gehoopt dat jou neuken daar al voldoende voor zou zijn maar toen ging je weg en raakte de poep de ventilatorquote:
Vraag ik me afquote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
dat Telegram is echt een regelrechte kopie van whatsappmag dat uberhaupt wel zomaar?
AZ die de eerste kans na een paar seconden al niet benutquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Flippiee het volgende:
Tevens ben ik blij dat ik ijshockey finale heb gekeken en geen ajax az kijk, wat een ramp. :")
Maarja sowieso word ik gek van al die panische reactiesquote:
Mja mja. Niet gezien, geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
AZ die de eerste kans na een paar seconden al niet benut
Ik heb het ook alleen maar omdat ik nieuwsgierig was wat het nou was, maar het zou toch mooi zijn als Facebook die miljoenen voor niks heeft uitgegeven om dat iedereen massaal (ook ivm die wereldwijde storing van gister) op Telegram overstaptquote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja sowieso word ik gek van al die panische reactiesWhatsapp overgenomen door facebook, dus moet ik maar direct overstappen naar de whatsapp van de russische equivalent van Facebook?
Nee. Dit wordt weer zo een Apple - Samsung strijd om rechten en blablabla.En ondertussen wordt de naamsbekendheid van beiden vergrootquote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
dat Telegram is echt een regelrechte kopie van whatsappmag dat uberhaupt wel zomaar?
Klopt inderdaad.. Maakt mij ook echt geen drol uit wat ik gebruik, zolang ik maar op een makkelijke manier berichten kan sturenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar omdat ik nieuwsgierig was wat het nou was, maar het zou toch mooi zijn als Facebook die miljoenen voor niks heeft uitgegeven om dat iedereen massaal (ook ivm die wereldwijde storing van gister) op Telegram overstapt
Mij zal 't aan m'n reet roesten, zolang genoeg mensen het gebruiken zal ik ook nog gewoon gebruik blijven maken van Whatsapp
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.. Maakt mij ook echt geen drol uit wat ik gebruik, zolang ik maar op een makkelijke manier berichten kan sturenFacebook een beetje naaien is altijd mooi meegenomen
en als die secret gesprekken in Telegram echt zo secret zijn als ze beweren ben ik er nog blij mee ook
En dit idd, maar ik denk dat dat nog wel komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
Telegram had tevens nog hun app zoveel beter kunnen maken als ze de mogelijkheid hadden gemaakt om 'laatst gezien' functie te kunnen uitschakelen voor iedereen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Facebook naar de klote helpen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja sowieso word ik gek van al die panische reactiesWhatsapp overgenomen door facebook, dus moet ik maar direct overstappen naar de whatsapp van de russische equivalent van Facebook?
Dat hadden ze daarvoor ook alquote:Op zondag 23 februari 2014 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Facebook naar de klote helpen.jammer dat ze alle gegevens nu al hebben
Wie dat wilde/nodig achtte en een beetje hoog stond heeft dat altijd al kunnen bemachtigen, jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
telefoonnummers, privé fotos, alle wa gespreksgeschiedenis?
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
"Growth on building peels off"
Hoe vet is dat![]()
Met jou altijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fijn dat u het met mij eens bent.
Oh ja daar ben ik ook treurig omquote:
Ik mis ze ook. Ik ga dit jaar maar weer voor de bekerfinalefeestjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik ook treurig om.
ik mis kampioenschapsfeestjes
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mis ze ook. Ik ga dit jaar maar weer voor de bekerfinalefeestjes.
Wel janken want Ajax speelt dit seizoen ook jankend slecht. En dat gaat naar alle waarschijnlijkheid weer kampioen wordenquote:
Ja treurig hequote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel janken want Ajax speelt dit seizoen ook jankend slecht. En dat gaat naar alle waarschijnlijkheid weer kampioen wordenHoe slecht speelt de rest dan
Eredivisie :")
Met dank aan Guusss, maar dan zie ik het nog niet helemaal gebeurenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja treurig hemaar nu is psv beetje in vorm dus we gaan iedereen inhalen
beter valse hoop dan geen hoopquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met dank aan Guusss, maar dan zie ik het nog niet helemaal gebeuren
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
beter valse hoop dan geen hoop
denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |