quote:
Ik geloof dat ik mij toch teveel aan zijn geforceerde stemgeluid stoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Chill, lekkere taart?
En nou en, mooi nummer![]()
![]()
Het is maar goed dat ik het nummer nog even liet afspelen. Straks had ik mij nog aangesproken gevoeld. Dat had spannend geweest.quote:
ik moet aan het werk maar ik heb geen zinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik het nummer nog even liet afspelen. Straks had ik mij nog aangesproken gevoeld. Dat had spannend geweest.
Tja... wie welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet aan het werk maar ik heb geen zin
Ze zei dat het drie uur duurt, maar daar heb ik mijn twijfels bijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... wie wel. Is het nog veel werk?
Ik wilde eigenlijk ook aan een verslag werken, maar ben een beetje licht in het hoofd momenteel dus laat het ook maar links liggen
Oké... Dat wordt dus gegarandeerd nachtwerk. Ben bang dat ik je mentaal niet meer zal kunnen ondersteunen tegen die tijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zei dat het drie uur duurt, maar daar heb ik mijn twijfels bijSnap het nu al niet.
Gewoon yolo, tenzij je deadline morgen is. Zoals bij mij.
Goud Twitter-account wel. Die jongen is zo naïef en dom dat ik mij ook niet aan hem kan storen. Ik gun hem zijn succes van harte.quote:
Naja, heb morgen ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... Dat wordt dus gegarandeerd nachtwerk. Ben bang dat ik je mentaal niet meer zal kunnen ondersteunen tegen die tijd.
[..]
Goud Twitter-account wel. Die jongen is zo naïef en dom dat ik mij ook niet aan hem kan storen. Ik gun hem zijn succes van harte.
Hallo Muto. Wat is het voetbal vanavond indrukwekkend nietszeggend.quote:
Ahquote:
morgen moet het beterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Muto. Wat is het voetbal vanavond indrukwekkend nietszeggend.
[..]
AhDan kan je het vanavond doorspitten/leren begrijpen en het morgen uitvoeren toch.
Ik ga koffie zetten denk ik.![]()
Ikzelf ook overigens. Al de hele dag naar de tering. Wij moeten toch ons mannetje staan tegen dat bijna minderjarige duivelsgebroed.quote:
Wil het lukken, of is de insteek van vanavond inderdaad enkel het begrijpen van de opdracht?quote:
Yarr.quote:
quote:
ik heb nog niks gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil het lukken, of is de insteek van vanavond inderdaad enkel het begrijpen van de opdracht?
[..]
Yarr.
[..]
Yarr?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil het lukken, of is de insteek van vanavond inderdaad enkel het begrijpen van de opdracht?
[..]
Yarr.
[..]
Dat is het peinzen. Je laat de informatie langzaam bezinken om tot een beter resultaat te komen als je eenmaal actief bezig gaat.quote:
Yo is zo 2013. Piraten zijn weer in.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
wapp storingen stond er net zo'n leuke foto in de girls only groep
Maar wel erg storend (haha) inderdaad. Had het net echt nodig om afspraken concreet te krijgenquote:
ja, klote wappquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar wel erg storend (haha) inderdaad. Had het net echt nodig om afspraken concreet te krijgen
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar wel erg storend (haha) inderdaad. Had het net echt nodig om afspraken concreet te krijgen
Hoi, Waddup?quote:
archiequote:
Je hebt niemand nodig behalve fokkersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
ik vind het kut dat WA het niet doet. nu kan niemand me dalijk feliciteren
Ik heb niemand andersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt niemand nodig behalve fokkers
hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
haha tienerquote:
Met bijna 3000 posts op een dag is dat niet vreemdquote:
jaloers?quote:
gewoon smsjes, in deze tijd heeft toch iedereen uitpuilende belbundelsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
Niet meer sinds whatsapp. 1000 smsjes voor 10 euroquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon smsjes, in deze tijd heeft toch iedereen uitpuilende belbundels
Ik had maar van 1 iemand bericht in de hele avondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
WA doet het weer heb ik trouwens begrepen via facebook
de ironie
toevallig zit een niet nader te noemen groepje mijn WA te spammen, maar normaal krijg ik ook maar een paar berichten per week.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had maar van 1 iemand bericht in de hele avond
Even een touw pakken
Adames redde mij ook hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had maar van 1 iemand bericht in de hele avond
Even een touw pakken
verjaardagsbiertjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
ik heb echt t goorste biertje ook
een 2013 de 'stoner
ja maar dan viesquote:
Maar alvast een verjaardagstopic openen in 40+?quote:
welke brouwerij? 10% kan best lekker zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:58 schreef Jimbo het volgende:
een 10%-er![]()
even atten voor 00:00, anders heb ik die snaak t hele jaar
Hahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:58 schreef Jimbo het volgende:
een 10%-er![]()
even atten voor 00:00, anders heb ik die snaak t hele jaar
De struise Brouwers staat er opquote:Op zondag 23 februari 2014 00:04 schreef Adames het volgende:
[..]
welke brouwerij? 10% kan best lekker zijn
En gefeliciteerd
oh ik ben weer de eenling hoorquote:
wees blij dat iemandquote:
Jij bent gemeen, doeiquote:Op zondag 23 februari 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wees blij dat iemand
wel
van je houdt
Gelukkigquote:
In deze SC zijn enkel FOK! incrowd relaties toegestaan. Je zal zelf moeten invullen of ik je bij deze een GRTD verbod opleg.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jahoor top weekendjeen veel luv met de vriendin enz
met jou dan?
vriendin buiten de foksquote:Op zondag 23 februari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze SC zijn enkel FOK! incrowd relaties toegestaan. Je zal zelf moeten invullen of ik je bij deze een GRTD verbod opleg.
nee hoorquote:
Hoe gaan we dit oplossen?quote:
Het is dat je het zelf zegt. Ik ben niet lief, ik ben een stoere barbaar Rawr.quote:
Ik wistg heul niet dat jij vriendin hadquote:Op zondag 23 februari 2014 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jahoor top weekendjeen veel luv met de vriendin enz
met jou dan?
Sinds valentijn fb official maar kennen elkaar al sinds oktober ong.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wistg heul niet dat jij vriendin had
Al lang?
Zeg jij het maar lr.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit oplossen?
Einde betoog.
pics van je tattooquote:
Valentijn fb wat?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sinds valentijn fb official maar kennen elkaar al sinds oktober ong.
Het is aan jou. Je hebt de keuzesquote:
Is er een optie waar ik fok it on the side kan krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is aan jou. Je hebt te keuzes
Je eerdere woorden in te slikken en alsnog te stellen haar hier ontmoet te hebben
Haar dumpen
De GRTD-SC verlaten.
Ik zou voor optie 2 gaan. Fok-it is vrijgezel
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is aan jou. Je hebt de keuzes
Je eerdere woorden in te slikken en alsnog te stellen haar hier ontmoet te hebben
Haar dumpen
De GRTD-SC verlaten.
Ik zou voor optie 2 gaan. Fok-it is vrijgezel
Door hem een kwartslag om te rollen als hij op zijn rug ligt.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is er een optie waar ik fok it on the side kan krijgen
xDquote:Op zondag 23 februari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door hem een kwartslag om te rollen als hij op zijn rug ligt.
Lekker naar Girlscene dan XDquote:
nee gekquote:
ik meld mequote:
dank je, ik ga alquote:
Doe je haatmodus eens uitquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he? Volgens mij ben je 's morgens nog te dom om jezelf aan te kleden.
Probeer nog wat te werken dan en anders vroeg naar bedquote:
dit snap ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
crewbash omdat je zegt dat ik verkeerd ben
ik haat nietquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dit snap ik niet
je bent nu op het forum
niet op je games pagina
geen crew hier dus
quote:
Had geen zin meer om op die stupiditeit in te gaan, verloren zaakquote:Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer nog wat te werken dan en anders vroeg naar bed
heppiequote:Op zondag 23 februari 2014 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had geen zin meer om op die stupiditeit in te gaan, verloren zaak
onderkovver modquote:Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dit snap ik niet
je bent nu op het forum
niet op je games pagina
geen crew hier dus
freekquote:
Je moet eerst toestemming hebben van Sof, en je merkt wel dat dat een moeilijke vesting is om te overbruggen gezien haar opzwepende karakter.quote:
oke je maakt niet je eigen beslissingen doeiquote:Op zondag 23 februari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eerst toestemming hebben van Sof, en je merkt wel dat dat een moeilijke vesting is om te overbruggen gezien haar opzwepende karakter.
uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 23 februari 2014 00:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
freekik ben nog beschikbaar wnr daten?
onder de plak, komt telkens vaker voor, feministen verpesten dit landquote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke je maakt niet je eigen beslissingen doei
?quote:
faggotquote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Sof heeft macht over me.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke je maakt niet je eigen beslissingen doei
Dat was om jouw post aan te vullen. Heppie maakt elders op FOK! ruzie met boze forumgebruikers.quote:
Dank je lieverd, door jouw mooie woorden kom ik de nacht weer door.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was om jouw post aan te vullen. Heppie maakt elders op FOK! ruzie met boze forumgebruikers.
Nu ga ik proberen te slapen.
Succes met je werk/uitstellen Sof
De andere 3, hopelijk bloeit er deze nacht nog wat moois tussen jullie opMijn zege heb je Heppie.
bedanktquote:Op zondag 23 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was om jouw post aan te vullen. Heppie maakt elders op FOK! ruzie met boze forumgebruikers.
Nu ga ik proberen te slapen.
Succes met je werk/uitstellen Sof
De andere 3, hopelijk bloeit er deze nacht nog wat moois tussen jullie opMijn zege heb je Heppie.
Ik wil dat ook eigenlijk, maar ik moet morgen enigszins fris voor de dag komenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt
ik kijk nu een film
slaap lekker konijn
Ga je naar de Arena?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil dat ook eigenlijk, maar ik moet morgen enigszins fris voor de dag komen
Tjacka klappen en zulks.
Doe maar niet. Dan is Tjacka chagrijnigquote:Op zondag 23 februari 2014 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
Hopelijk kan AZ een gelijkspelletje stunten.
achquote:Op zondag 23 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan is Tjacka chagrijnig
zijn broer is leukerquote:
nee johquote:
echt welquote:
quote:
nouquote:Op zondag 23 februari 2014 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
is klaar en over
die klootzak had geen taart in huis gvd
quote:Op zondag 23 februari 2014 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou
ik heb laatst nog boterkoek gemaakt
heb nog wat stukjes liggen
kom langs zou ik zeggen
jij mag ook, is genoeg voor iedereenquote:
Kan jij je eigen haar alweer ruiken, of ben je bruut naar de kapper gegaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou
ik heb laatst nog boterkoek gemaakt
heb nog wat stukjes liggen
kom langs zou ik zeggen
Ezell is dik , die mag nietquote:Op zondag 23 februari 2014 01:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij mag ook, is genoeg voor iedereen
ja mijn haar ruikt ook lekkerquote:Op zondag 23 februari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had niet tot 12:30 in bed moeten blijven.
Mijn haar ruikt wel lekker.
[..]
Kan jij je eigen haar alweer ruiken, of ben je bruut naar de kapper gegaan?
Mijn haar is weer tot aan mijn nek dus moet er af. Zou het wel willen laten groeien maar zit altijd zo'n rare slag in mijn haar waardoor het lijkt alsof ik een matje hebquote:Op zondag 23 februari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had niet tot 12:30 in bed moeten blijven.
Mijn haar ruikt wel lekker.
[..]
Kan jij je eigen haar alweer ruiken, of ben je bruut naar de kapper gegaan?
tegen de tijd dat ze hier naartoe is gerend dan is ze alweer afgevallenquote:
Ja dan neemt ze maar kwarkquote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ze hier naartoe is gerend dan is ze alweer afgevallen
Haha jij hebt echt mijn haarquote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn haar is weer tot aan mijn nek dus moet er af. Zou het wel willen laten groeien maar zit altijd zo'n rare slag in mijn haar waardoor het lijkt alsof ik een matje heb
daar zijn wij toch voor heheheheequote:
Mooie dingen in het leven. De geur kan ik niet omschrijven, maar volgens mij ruik ik heel mild iets van cocosquote:
Shit zegquote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daar zijn wij toch voor hehehehee
quote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daar zijn wij toch voor hehehehee
ik ga het misschien in een scheiding doen net als een kerel van paar jaar terugquote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt mijn haarIk ben kort gegaan sinds kort
Ik heb gewoon altijd slag in mijn haar. Hah!quote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn haar is weer tot aan mijn nek dus moet er af. Zou het wel willen laten groeien maar zit altijd zo'n rare slag in mijn haar waardoor het lijkt alsof ik een matje heb
Geen scheidingquote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga het misschien in een scheiding doen net als een kerel van paar jaar terug
hihi sorry was te makkelijkquote:
plaats een foto'squote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt mijn haarIk ben kort gegaan sinds kort
halloquote:
iets hebben wat autoriteit uitstraaltquote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen scheidingDat was op de basisschool leuk.
Wie weet worden er morgenavond fotos gemaaktquote:
nuquote:Op zondag 23 februari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet worden er morgenavond fotos gemaakt
Nu lig ik in bed en heb ik geen zin om eruit te gaanquote:
Zijkant inscheren toch. Dat matje ontgroei je wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iets hebben wat autoriteit uitstraalt
ja is vaak zoquote:Op zondag 23 februari 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Een van de weinige nog levende topics dit...
quote:
niet denkenquote:Op zondag 23 februari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu lig ik in bed en heb ik geen zin om eruit te gaan
eerst van jouquote:
Nog niet zo lang thuis, geen zin om te slapen, verveel me... en jij?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is vaak zo
waarom ben je nog wakker
Dit keer krijg je me niet zoverquote:
nergens zin inquote:Op zondag 23 februari 2014 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog niet zo lang thuis, geen zin om te slapen, verveel me... en jij?
maak eens foto's van jouw wilde bosquote:Op zondag 23 februari 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, maar ik ben geen Fok-it en heb ook geen kort kapsel.
dat vraag je niet aan een damequote:
gay?quote:
Ik kan niks tegen deze Arische uitstraling beginnen. Ik ga mijn ogen maar eens blauw laten laseren.quote:
ik vroeg het ook nietquote:Op zondag 23 februari 2014 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
maak eens foto's van jouw wilde bos
[..]
dat vraag je niet aan een dame
[..]
gay?
Omdat m`n haar kut zit. Ik maak morgen oke? Mag je me aan herinneren als ik het vergeetquote:
vind je hem gayquote:Op zondag 23 februari 2014 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
maak eens foto's van jouw wilde bos
[..]
dat vraag je niet aan een dame
[..]
gay?
ik kan veel dingen tegelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Film kijken en Fokken is een werkende combinatie?
Aan wie?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan veel dingen tegelijk
vraag maar aan lr
LittleRabbitquote:
quote:
godverdegodverdegodverrrrrquote:Op zondag 23 februari 2014 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik vroeg het ook niet
ik dwing vrouwen altijd
badum ts
dat vergeet ikquote:Op zondag 23 februari 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat m`n haar kut zit. Ik maak morgen oke? Mag je me aan herinneren als ik het vergeet
uhh neequote:Op zondag 23 februari 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je hem gay
lever je eierstokken maar in
dit doe je expresquote:Op zondag 23 februari 2014 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
typo
en nu oprotten
[..]
godverdegodverdegodverrrrr
[..]
dat vergeet ik
[..]
uhh nee
aldo II heeft zich al in mijn baarmoeder gevestigd
ze noemen me sofquote:Op zondag 23 februari 2014 01:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de nicknames hier
supersofquote:
hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |