Ja dan neemt ze maar kwarkquote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ze hier naartoe is gerend dan is ze alweer afgevallen
Haha jij hebt echt mijn haarquote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn haar is weer tot aan mijn nek dus moet er af. Zou het wel willen laten groeien maar zit altijd zo'n rare slag in mijn haar waardoor het lijkt alsof ik een matje heb
daar zijn wij toch voor heheheheequote:
Mooie dingen in het leven. De geur kan ik niet omschrijven, maar volgens mij ruik ik heel mild iets van cocosquote:
Shit zegquote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daar zijn wij toch voor hehehehee
quote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daar zijn wij toch voor hehehehee
ik ga het misschien in een scheiding doen net als een kerel van paar jaar terugquote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt mijn haarIk ben kort gegaan sinds kort
Ik heb gewoon altijd slag in mijn haar. Hah!quote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn haar is weer tot aan mijn nek dus moet er af. Zou het wel willen laten groeien maar zit altijd zo'n rare slag in mijn haar waardoor het lijkt alsof ik een matje heb
Geen scheidingquote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga het misschien in een scheiding doen net als een kerel van paar jaar terug
hihi sorry was te makkelijkquote:
plaats een foto'squote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt mijn haarIk ben kort gegaan sinds kort
halloquote:
iets hebben wat autoriteit uitstraaltquote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen scheidingDat was op de basisschool leuk.
Wie weet worden er morgenavond fotos gemaaktquote:
nuquote:Op zondag 23 februari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet worden er morgenavond fotos gemaakt
Nu lig ik in bed en heb ik geen zin om eruit te gaanquote:
Zijkant inscheren toch. Dat matje ontgroei je wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iets hebben wat autoriteit uitstraalt
ja is vaak zoquote:Op zondag 23 februari 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Een van de weinige nog levende topics dit...
quote:
niet denkenquote:Op zondag 23 februari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu lig ik in bed en heb ik geen zin om eruit te gaan
eerst van jouquote:
Nog niet zo lang thuis, geen zin om te slapen, verveel me... en jij?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is vaak zo
waarom ben je nog wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |