quote:
Ik geloof dat ik mij toch teveel aan zijn geforceerde stemgeluid stoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Chill, lekkere taart?
En nou en, mooi nummer![]()
![]()
Het is maar goed dat ik het nummer nog even liet afspelen. Straks had ik mij nog aangesproken gevoeld. Dat had spannend geweest.quote:
ik moet aan het werk maar ik heb geen zinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik het nummer nog even liet afspelen. Straks had ik mij nog aangesproken gevoeld. Dat had spannend geweest.
Tja... wie welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet aan het werk maar ik heb geen zin
Ze zei dat het drie uur duurt, maar daar heb ik mijn twijfels bijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... wie wel. Is het nog veel werk?
Ik wilde eigenlijk ook aan een verslag werken, maar ben een beetje licht in het hoofd momenteel dus laat het ook maar links liggen
Oké... Dat wordt dus gegarandeerd nachtwerk. Ben bang dat ik je mentaal niet meer zal kunnen ondersteunen tegen die tijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zei dat het drie uur duurt, maar daar heb ik mijn twijfels bijSnap het nu al niet.
Gewoon yolo, tenzij je deadline morgen is. Zoals bij mij.
Goud Twitter-account wel. Die jongen is zo naïef en dom dat ik mij ook niet aan hem kan storen. Ik gun hem zijn succes van harte.quote:
Naja, heb morgen ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... Dat wordt dus gegarandeerd nachtwerk. Ben bang dat ik je mentaal niet meer zal kunnen ondersteunen tegen die tijd.
[..]
Goud Twitter-account wel. Die jongen is zo naïef en dom dat ik mij ook niet aan hem kan storen. Ik gun hem zijn succes van harte.
Hallo Muto. Wat is het voetbal vanavond indrukwekkend nietszeggend.quote:
Ahquote:
morgen moet het beterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Muto. Wat is het voetbal vanavond indrukwekkend nietszeggend.
[..]
AhDan kan je het vanavond doorspitten/leren begrijpen en het morgen uitvoeren toch.
Ik ga koffie zetten denk ik.![]()
Ikzelf ook overigens. Al de hele dag naar de tering. Wij moeten toch ons mannetje staan tegen dat bijna minderjarige duivelsgebroed.quote:
Wil het lukken, of is de insteek van vanavond inderdaad enkel het begrijpen van de opdracht?quote:
Yarr.quote:
quote:
ik heb nog niks gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil het lukken, of is de insteek van vanavond inderdaad enkel het begrijpen van de opdracht?
[..]
Yarr.
[..]
Yarr?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil het lukken, of is de insteek van vanavond inderdaad enkel het begrijpen van de opdracht?
[..]
Yarr.
[..]
Dat is het peinzen. Je laat de informatie langzaam bezinken om tot een beter resultaat te komen als je eenmaal actief bezig gaat.quote:
Yo is zo 2013. Piraten zijn weer in.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
wapp storingen stond er net zo'n leuke foto in de girls only groep
Maar wel erg storend (haha) inderdaad. Had het net echt nodig om afspraken concreet te krijgenquote:
ja, klote wappquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar wel erg storend (haha) inderdaad. Had het net echt nodig om afspraken concreet te krijgen
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar wel erg storend (haha) inderdaad. Had het net echt nodig om afspraken concreet te krijgen
Hoi, Waddup?quote:
archiequote:
Je hebt niemand nodig behalve fokkersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
ik vind het kut dat WA het niet doet. nu kan niemand me dalijk feliciteren
Ik heb niemand andersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt niemand nodig behalve fokkers
hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
haha tienerquote:
Met bijna 3000 posts op een dag is dat niet vreemdquote:
jaloers?quote:
gewoon smsjes, in deze tijd heeft toch iedereen uitpuilende belbundelsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
Niet meer sinds whatsapp. 1000 smsjes voor 10 euroquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon smsjes, in deze tijd heeft toch iedereen uitpuilende belbundels
Ik had maar van 1 iemand bericht in de hele avondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
WA doet het weer heb ik trouwens begrepen via facebook
de ironie
toevallig zit een niet nader te noemen groepje mijn WA te spammen, maar normaal krijg ik ook maar een paar berichten per week.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had maar van 1 iemand bericht in de hele avond
Even een touw pakken
Adames redde mij ook hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had maar van 1 iemand bericht in de hele avond
Even een touw pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |