quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he? Volgens mij ben je 's morgens nog te dom om jezelf aan te kleden.
Probeer nog wat te werken dan en anders vroeg naar bedquote:
dit snap ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
crewbash omdat je zegt dat ik verkeerd ben
ik haat nietquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dit snap ik niet
je bent nu op het forum
niet op je games pagina
geen crew hier dus
quote:
Had geen zin meer om op die stupiditeit in te gaan, verloren zaakquote:Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer nog wat te werken dan en anders vroeg naar bed
heppiequote:Op zondag 23 februari 2014 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had geen zin meer om op die stupiditeit in te gaan, verloren zaak
onderkovver modquote:Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dit snap ik niet
je bent nu op het forum
niet op je games pagina
geen crew hier dus
freekquote:
Je moet eerst toestemming hebben van Sof, en je merkt wel dat dat een moeilijke vesting is om te overbruggen gezien haar opzwepende karakter.quote:
oke je maakt niet je eigen beslissingen doeiquote:Op zondag 23 februari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eerst toestemming hebben van Sof, en je merkt wel dat dat een moeilijke vesting is om te overbruggen gezien haar opzwepende karakter.
uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 23 februari 2014 00:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
freekik ben nog beschikbaar wnr daten?
onder de plak, komt telkens vaker voor, feministen verpesten dit landquote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke je maakt niet je eigen beslissingen doei
?quote:
faggotquote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Sof heeft macht over me.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke je maakt niet je eigen beslissingen doei
Dat was om jouw post aan te vullen. Heppie maakt elders op FOK! ruzie met boze forumgebruikers.quote:
Dank je lieverd, door jouw mooie woorden kom ik de nacht weer door.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was om jouw post aan te vullen. Heppie maakt elders op FOK! ruzie met boze forumgebruikers.
Nu ga ik proberen te slapen.
Succes met je werk/uitstellen Sof
De andere 3, hopelijk bloeit er deze nacht nog wat moois tussen jullie opMijn zege heb je Heppie.
bedanktquote:Op zondag 23 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was om jouw post aan te vullen. Heppie maakt elders op FOK! ruzie met boze forumgebruikers.
Nu ga ik proberen te slapen.
Succes met je werk/uitstellen Sof
De andere 3, hopelijk bloeit er deze nacht nog wat moois tussen jullie opMijn zege heb je Heppie.
Ik wil dat ook eigenlijk, maar ik moet morgen enigszins fris voor de dag komenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt
ik kijk nu een film
slaap lekker konijn
Ga je naar de Arena?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil dat ook eigenlijk, maar ik moet morgen enigszins fris voor de dag komen
Tjacka klappen en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |