SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Daily quest's doen voor rep farmquote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Bart84 het volgende:
Zo eens kijken of ik vanavond een aantal achieves kan binnenhalen met de shammy. Ben me de laatste week vooral aan het richten op reputations en achieves. Is wel een leuke afwisseling om te doen.
Mooie prijs. Hoe leuk gaat dit anders zijn voor bot's.quote:
Hun probleemquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:19 schreef Fipotje het volgende:
Mooie prijs. Hoe leuk gaat dit anders zijn voor bot's.
En wat denk je van alle lvl 90 toons die 0 ervaring hebben....
Inderdaad, mensen denken wel 2x na voor ze dat geld uitgeven en als ze het al doen dan kopen ze misschien 1 of 2 level 90's. De meesten hčbben ook al level 90's natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Junglebeast het volgende:
Prima prijs op zich. Toch een drempel op zo maar een flink aantal lvl 90s te kopen. Al zou het ook rond de prijs (25) van een realm transfer gekost kunnen hebben.
Prima prijs inderdaad, net onder de prijs van alle expansions tot WoD, waar je ook een gratis lvl 90 mee krijgt. Dat was de hele reden dat ze de functie toe gingen voegen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Junglebeast het volgende:
Prima prijs op zich. Toch een drempel op zo maar een flink aantal lvl 90s te kopen. Al zou het ook rond de prijs (25) van een realm transfer gekost kunnen hebben.
Inderdaad, ben me Warrior nu ook keybashend aan het levelen, ga op lvl 90 wel uitvogelen hoe het werktquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hun probleemDie heb je nu ook al hoor.
Zo heb ik ook een paar chars geleveledquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Inderdaad, ben me Warrior nu ook keybashend aan het levelen, ga op lvl 90 wel uitvogelen hoe het werkt.
Ik probeer toch tijdens het levelen wel een beetje bekent te raken met de klasse, anders loop ik te kloten op lvl 90...quote:
Ik vind het niet zo duur als je het bekijkt van hoeveel tijd het kost om een lvl 90 te halen.quote:
Nee,quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Dunemaul.
Zat jij vroeger ook op http://www.dunemaul.org/ Jimbo? Ik was daar wel helemaal het mannetje.
sorryquote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Dunemaul.
Zat jij vroeger ook op http://www.dunemaul.org/ Jimbo? Ik was daar wel helemaal het mannetje.
1-90 levelen in de baas zn tijd levert meer opquote:
De rijkere krijgen de mogelijkheid nu niet om hun skills te ontwikkelen. Dit geeft het plebs een voorsprong, werkelijk waar geweldig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef KataStrofe het volgende:
En Blizzard was vroeger nog zo van het "we willen de rijkere mensen niet bevoordelen, in wow wordt je slechts beloond voor je skills en de tijd en moeite die je in het spel steekt"..
Nou dan gaat dit wel mooi lijnrecht tegen die filosofie in. Waarom verkopen ze ook niet meteen wow-gold via de blizz-store? Dat kan nu dan ook best
4 dagen max, 60 dollar/euro voor een boostquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duur als je het bekijkt van hoeveel tijd het kost om een lvl 90 te halen.
Maarja als ik ooit weer ga spelen dan ga ik toch alleen maar botten.
Daarom bottenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
4 dagen max, 60 dollar/euro voor een boostKan je makkelijk 2 spellen op release van halen.
Ghaha ja zo kan je het ook zien. Meer kanonvoer in BGs enzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De rijkere krijgen de mogelijkheid nu niet om hun skills te ontwikkelen. Dit geeft het plebs een voorsprong, werkelijk waar geweldig.
Helemaal mee eens. Het gekke is altijd dat als je weer een alt start je deze zo snel mogelijk op lvl 90 wil hebben en als het dan zover is dan wil je weer een nieuwe maken omdat het lvlen zo leuk isquote:
Mensen die altijd lopen te zeikenquote:
Inderdaad. En je wordt er ook niet minder van als mensen het wel gebruiken. Sterker nog, hoe meer geld Blizzard heeft, hoe meer ze kunnen steken in het spelquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Blistering het volgende:
Mensen die altijd lopen te zeikenJe hoeft het niet te gebruiken.
Ik heb die 1-90 content inmiddels vaak genoeg gezien. 60 eurotjes neerleggen om dat te skippen vind ik een goede zaak.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mensen die altijd lopen te zeikenJe hoeft het niet te gebruiken.
Maandelijks voor een spel betalen om vervolgens nog meer te betalen dat je een gedeelte van het spel niet hoeft te spelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb die 1-90 content inmiddels vaak genoeg gezien. 60 eurotjes neerleggen om dat te skippen vind ik een goede zaak.
Oprotten dusEn blijf weg.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Maandelijks voor een spel betalen om vervolgens nog meer te betalen dat je een gedeelte van het spel niet hoeft te spelen![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Maandelijks voor een spel betalen om vervolgens nog meer te betalen dat je een gedeelte van het spel niet hoeft te spelenDan moet er wel iets erg mis zijn met een spel als men daarvoor willen betalen.
Ik ben niks verplicht hequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Maandelijks voor een spel betalen om vervolgens nog meer te betalen dat je een gedeelte van het spel niet hoeft te spelenDan moet er wel iets erg mis zijn met een spel als men daarvoor willen betalen.
Buk maar lekker voorover knul. Niemand die WoW F2P wilt maar ondertussen wel de cash-shop verdedigen die je gewoonlijk enkel bij F2P-spellen ziet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik ben niks verplicht heIk kies er zelf voor om het skippen. Als jij lekker 2 weken van 1 naar 90 wil levelen is dat helemaal prima.
Ik ben iig aan het raiden op mn nieuwe 90, terwijl jij je dood aan het ergeren bent in content die je helemaal niet meer wil spelen.
Je snapt het echt niet he? Volgens mij ben je 's morgens nog te dom om jezelf aan te kleden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Buk maar lekker voorover knul. Niemand die WoW F2P wilt maar ondertussen wel de cash-shop verdedigen die je gewoonlijk enkel bij F2P-spellen ziet.
De functie wordt toegevoegd als WoD in preorder gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wanneer wordt die service toegevoegd aan Europa? Kan het nog nergens vinden.
Volgens mij betaal je dan om het deel te skippen wat je niet wilt spelen, zodat je het deel van het spel kunt spelen waar je wel interesse in hebt. Zelf ga ik geen geld uitgeven voor een level 90, maar ik snap op zich wel waarom anderen het wel zouden willen doen. Voor veel mensen is de end-game content namelijk de enige content die er echt toe doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou, echt een kutspel, dat >9 miljoen mensen het nog steeds spelen na 10 jaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de mooie getallen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit naar new footage van Warlords of Draenor te kijken op Youtube en het is toch maf: hits van 800-900, crits van 1900, healing van 5000, 1400 xp voor een quest(en ja, dat is een lvl 90)
Klopt, maar zal in het begin wel ff raar zijn als je dat soor cijfers op je beeld zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Nog een schaal omhoog was eigenlijk te gek geworden, dus ik snap het wel
Ik wil ook heel graag zelf nog de CM's doen. Misschien kunnen we samen een keer een groep zoeken?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:55 schreef Denni5 het volgende:
Ah, op die manier.![]()
Ja, de groep vinden is vaak het lastigst.
Dat is altijd het ergste.. Ik wil gewoon een groep die het niet erg vindt om de hele avond bezig te zijn :pquote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef MarkyB het volgende:
Zou ik ook erg leuk vinden. Je moet nu altijd je achievements laten zien die je niet hebt en als je een groepje gevonden hebt dan leaven ze altijd na 1 try.
Je kan er je i.i.g. geen buil aanstoten als je dat bedoelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik heb zin in nieuwe Arena seizoenAlleen nog wapentje nodig van 522 sinds ik een weekje weer ben begonnen.
Disc / Hunter beetje goede combo denken jullie?
http://wow.joystiq.com/20(...)-live-mailing-rules/quote:Op maandag 24 februari 2014 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je nu trouwens BOA naar andere realms sturen? Zo ja hoe werkt dat precies?
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://wow.joystiq.com/20(...)-live-mailing-rules/
Maar je blijft een kuttank hihiquote:Op maandag 24 februari 2014 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
Eindelijk gaat mijn op-sterven-na-dode server mergen.
![]()
Sunstrider and Chromaggus/Shattered Halls/Boulderfist/Daggerspine/Talnivarr/Trollbane/Ahn'Qiraj/Balnazzar/Laughing Skull
In 4 maandjes of zo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 03:02 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wanneer denken jullie dat 6.0 prepatch komt?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 03:41 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Maar je blijft een kuttank hihi
Lobinohommo
Professions levellen? Met cooking ben je wel even bezig door alle verschillende richtingen die er nu zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ergens kan ik het gewoon niet laten om weer te beginnen, maar vraag mij af of ik er geen spijt van krijgt. Ik stopte net voor de SoO patch, is er voor mij genoeg te doen om weer een maandje bezig te zijn?
Je kunt ook gewoon een abbo nemen, betalen en meteen, of de dag erna, weer stopzetten. Zo deed ik dat altijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bedankt, ga wel even een maandje spelen.
EDIT: Kun je niet meer voor één maand betalen? Zie alleen nog prepaid-card of een soort van abbo dat ze elke maand er geld afhalen. En ideal lijkt weg te zijn?
In de shop kan dat toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
EDIT: Kun je niet meer voor één maand betalen? Zie alleen nog prepaid-card of een soort van abbo dat ze elke maand er geld afhalen. En ideal lijkt weg te zijn?
https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft-game-timequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat heb ik dus ook, alleen heb veel meer toons en verwijder ze niet. Nu ook weer een pauze gehad van een maand 6 en wil deze week weer gaan spelen. Daarvoor een lange pauze van bijna een jaar, WotLK bijna helemaal gespeeld op de laatste patch na tot Cata zeg maar. En Cata ongeveer gespeeld tot de Firelands patch, daarvoor nog wel een pauze maar kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Geitenkaas het volgende:
He he,
Ik heb in het verleden veel Wow gespeeld , lvl 90 toon, maar op een gegeven moment stopte ik weer etc. veel lange pauzes.
Besloten om weer een maandje te spelen, maar wel om mijn main toon te deleten, omdat ik er elke keer zo snel op uitgekeken ben. dus ga een nieuwe main maken, een mage.
Ben er nog niet helemaal uit of ik een pvp of pve realm join, maar dacht misschien zijn er wat tips voor realms. Ik dacht eerst misschien is er wel een realm waar veel mensen van hier op zitten, maar jullie zitten ook allemaal verspreid.. als ik het zo zie..
Er zitten best veel Fokkers op Frostmane, Alliance kant. Ik zou overigens geen char deleten zolang je nog plek hebt voor nieuwe characters...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Geitenkaas het volgende:
He he,
Ik heb in het verleden veel Wow gespeeld , lvl 90 toon, maar op een gegeven moment stopte ik weer etc. veel lange pauzes.
Besloten om weer een maandje te spelen, maar wel om mijn main toon te deleten, omdat ik er elke keer zo snel op uitgekeken ben. dus ga een nieuwe main maken, een mage.
Ben er nog niet helemaal uit of ik een pvp of pve realm join, maar dacht misschien zijn er wat tips voor realms. Ik dacht eerst misschien is er wel een realm waar veel mensen van hier op zitten, maar jullie zitten ook allemaal verspreid.. als ik het zo zie..
We kunnen elkaar motiveren alles te verwijderen en opnieuw te beginnenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, alleen heb veel meer toons en verwijder ze niet. Nu ook weer een pauze gehad van een maand 6 en wil deze week weer gaan spelen. Daarvoor een lange pauze van bijna een jaar, WotLK bijna helemaal gespeeld op de laatste patch na tot Cata zeg maar. En Cata ongeveer gespeeld tot de Firelands patch, daarvoor nog wel een pauze maar kan ik mij niet meer herinneren.
Klinkt goed maar het enige wat ik wel graag wil is de race blood elfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zitten best veel Fokkers op Frostmane, Alliance kant. Ik zou overigens geen char deleten zolang je nog plek hebt voor nieuwe characters...
Dan zou ik absoluut niet op Frostmane komenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef Geitenkaas het volgende:
Klinkt goed maar het enige wat ik wel graag wil is de race blood elf
Denk wel dat daar inlogqueues zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:27 schreef Geitenkaas het volgende:
Pff nee echt bizar soms hoe de populatie in horde/Alliance verschilt
Ga denk ik maar voor pve Dreanor
31.561 139.423
Horde populatie is zoals je hierboven ziet erg groot in tegenstelling tot de ander, maar beter dan andersom
Ja ik wilde ook nog even kijken in-game wat die bij realm population aangeeft, high is namelijk meestal ook niet goed.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Denk wel dat daar inlogqueues zijnIk zat op kazzak (horde),elke avond anderhalf uur queue om in te loggen. Sindskort zijn we verhuisd met de guild naar Tarren mill. Drukke realm ,geen inlogqueues
Ik verwijder echt geen chars, heb er daarvoor te veel uur in gestoken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
We kunnen elkaar motiveren alles te verwijderen en opnieuw te beginnen!
[..]
Klinkt goed maar het enige wat ik wel graag wil is de race blood elf
Ik heb laatst via de shop gewoon met iDEAL kunnen betalenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Geitenkaas het volgende:
... en waar is de mogelijkheid gebleven om een subscription met IDEAL te betalen o.0
Zoveel allies zie ik eik niet rondlopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook nog even kijken in-game wat die bij realm population aangeeft, high is namelijk meestal ook niet goed.
Tarren Mill ziet er ook goed uit qua populatie... weet alleen niet of ik een pvp server wat vind. Ben niet zo'n ster in pvp dus ben dan altijd bang dat je niet normaal kan questen
Je kan nu gratis vanaf Kazzak naar Auchindoun of Grim Batol ook druk en meer balance op de populatie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Denk wel dat daar inlogqueues zijnIk zat op kazzak (horde),elke avond anderhalf uur queue om in te loggen. Sindskort zijn we verhuisd met de guild naar Tarren mill. Drukke realm ,geen inlogqueues
Ja het is ook al geluktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb laatst via de shop gewoon met iDEAL kunnen betalen
Tarren Mill wordt het danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zoveel allies zie ik eik niet rondlopenHoor guildies die aan t levelen zijn er ook amper over dat ze worden lastig gevallen. En anders hulp van je lvl 90 guildies vragen
Ik zou vooral niet op een private server gaan en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar voor de hoeveelheid lol die ik heb en de tijd di eik aan wow spendeer vind ik het niet duur per maand (wat is het nu, 13 euro per maand?).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef Munchlax het volgende:
Kost het jullie veel geld, en moet je persé geld betalen (op privateservers toch niet, en hoe werkt dat?).
Wat raden jullie aan voor noobs, ik nijg naar Night elf en dan warlock
Een krat pils in de maand, of een tray of 2 schultenbrauquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet op een private server gaan en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar voor de hoeveelheid lol die ik heb en de tijd di eik aan wow spendeer vind ik het niet duur per maand (wat is het nu, 13 euro per maand?).
Helemaal mee eens en vooral als je net begint en alles nieuw is dan is het 13 euro zeker waard!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet op een private server gaan en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar voor de hoeveelheid lol die ik heb en de tijd di eik aan wow spendeer vind ik het niet duur per maand (wat is het nu, 13 euro per maand?).
Vergeet Recruit a Friend niet als je helemaal opnieuw wilt beginnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef Tokus het volgende:
wat kost zo'n battlechest ook alweer? 10 euro ofzo?
15 dacht ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef Tokus het volgende:
wat kost zo'n battlechest ook alweer? 10 euro ofzo?
Gaat nu wel t/m level 85quote:
Meer balance en meer ally jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je kan nu gratis vanaf Kazzak naar Auchindoun of Grim Batol ook druk en meer balance op de populatie.
Tja, waarom zou je anders op een PVP server gaan als je geen ally wilt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Meer balance en meer ally ja![]()
En wij zijn ook gratis gegaan vanaf kazzak
waarom zou je als horde naar een pvp server gaan waar meer ally dan horde rondloopt ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je anders op een PVP server gaan als je geen ally wilt?
Ja omdat je wil knokken? Anders kun je toch beter voor een pve server gaan? Ik zeg nergens "meer" maar balans is toch juist leuk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
waarom zou je als horde naar een pvp server gaan waar meer ally dan horde rondloopt ?
Er is maar 1 drukke horde PVE realm (draenor) en heb geen zin in inlog queuesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja omdat je wil knokken? Anders kun je toch beter voor een pve server gaan? Ik zeg nergens "meer" maar balans is toch juist leuk?
BOA, gold inderdaad niet. helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Geitenkaas het volgende:
Klopt het trouwens dat je wel alleen items naar een andere server kan sturen en geen gold... of is er een mogelijkheid om ook gold te verzenden
And though heirlooms are the most obvious items to mail from character to character, there are a number of items that fall into the account bound category, including archeology items, Timeless Isle armor tokens, and more. However, you still can't send cash or non account-bound items, so your gold stash is tied to your server.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Geitenkaas het volgende:
Klopt het trouwens dat je wel alleen items naar een andere server kan sturen en geen gold... of is er een mogelijkheid om ook gold te verzenden
Hoe zit dat nu? Aan de ene kant wil ik weer gaan wowen aan de andere kant is het tijd verneuken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vergeet Recruit a Friend niet als je helemaal opnieuw wilt beginnen.
Iemand recruit je en dan kan je samen 3x zo snel levelen als normaal (300% xp). Ook krijg je beiden een portal naar elkaar toe. De recruiter krijgt ook nog eens een maand gratis speeltijd en een leuke mount of pet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef Solo14 het volgende:
Hoe zit dat nu? Aan de ene kant wil ik weer gaan wowen aan de andere kant is het tijd verneuken.
Ik moet overigens opnieuw beginnen, ben mijn oude account kwijt.
Warlock is alleen geen optie voor Night Elves, wel voor Blood Elves, maar dat werkt weer niet als je Alliance wilt spelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef Munchlax het volgende:
Kost het jullie veel geld, en moet je persé geld betalen (op privateservers toch niet, en hoe werkt dat?).
Wat raden jullie aan voor noobs, ik nijg naar Night elf en dan warlock
Ik bedoelde ook blood elf (facepalm)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Warlock is alleen geen optie voor Night Elves, wel voor Blood Elves, maar dat werkt weer niet als je Alliance wilt spelen.
Als je perse een Night Elf wilt, dan zou ik voor een Shadow Priest of Mage gaan.
als de servers gelinked zijn kan het sowieso wel. maar ja, dan is het in feite 1 server.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Geitenkaas het volgende:
Ja dat kan. Alleen zijn de rankings voor realm of guild dan niet geldig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Zijn challenge modes te doen crossrealm?
Draenor heeft inderdaad queues 's avonds, net free char transfers gehad omdat het zo druk is, maar heb niet het idee dat het echt minder druk is nuquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:27 schreef Geitenkaas het volgende:
Pff nee echt bizar soms hoe de populatie in horde/Alliance verschilt
Ga denk ik maar voor pve Dreanor
31.561 139.423
Horde populatie is zoals je hierboven ziet erg groot in tegenstelling tot de ander, maar beter dan andersom
Zit nu op Tarren Mill ^^quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:43 schreef Holyme het volgende:
[..]
Draenor heeft inderdaad queues 's avonds, net free char transfers gehad omdat het zo druk is, maar heb niet het idee dat het echt minder druk is nuHeb verschillende realms gehad, maar Draenor is toch wel de drukste waar ik door de jaren heen heb gezeten. Mocht je Ally willen spelen, zou ik sowieso aanraden niet daarheen te gaan, die kant is echt weinig te doen en behoorlijk lege AH enzo.
Jezus, 580 ilvl is wel echt ziek evengoedquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:39 schreef MarkyB het volgende:
580+
Ik voelde me zeer minderwaardig met mijn 558 en met dps gelijk aan de tank.
Een shaman zat altijd aan 1miljoen dps en de rest zat daar vlak onder.
Legendaries in TBC waren ook niet bijzonder. Gewoon een lage droprate, dat is alles....quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:00 schreef Pino0 het volgende:
MoP begint nu echt saai te worden
Waarom zijn die legendary capes overal te zien???
Vroeger moest je echt mazzel hebben en keek je op tegen iemand die met 2 van die war glaives rond liep.. maar tegenwoordig zie je iedereen met zon lelijk ding op hun rug.
Jammer dat ik 2 maanden vooruit heb betaald bij het aanschaffen van MOP
Legendary, de naam zegt het al.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:07 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Legendaries in TBC waren ook niet bijzonder. Gewoon een lage droprate, dat is alles....
Verder vind ik wat ze nu hebben ook wel weer gaaf, misschien wel iets te makkelijk te krijgen, maar het idee is wel oké.
Misschien kunnen ze volgende expansion een moeilijke quest-line invoeren en daarnaast nog legendaries zoals uit de vorige expansion. Misschien wapens als drop en een cloak(of wat dan ook) weer als quest legendary.
Dragonwrath heb ik dan weer niet meegemaakt, maar Atiesh, Sulfuras, Thunderfury en natuurlijk Shadowmourne en die mace uit Ulduar, vond ik wel gaaf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef KataStrofe het volgende:
Ik vond het persoonlijk zoals ze het bij Shadowmourne en Dragonwrath hebben gedaan het gaafst. Questline, beetje farmen, beetje dokken en hier en daar speciale dingen doen bij raid bosses, zodat je legendary echt een raid team effort is en het echt even duurt voordat je zo'n ding in je bezit hebt.
Dat zal vroeger bij Sulfuras/Thunderfury ook zijn geweest, maar dat is voor mijn tijd.
Maar inderdaad, als je het heel nuchter bekijkt is geen enkele legendary heel lastig te krijgen.
Een combinatie tijd, geluk, teameffort is wel belangrijk voor een echte legendary, in mijn ogen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:25 schreef MarkyB het volgende:
Wanneer is een legendary dan legendary? Met een lage droprate ben je gewoon een mazzelbips en met een moeilijke questline valt ook wel overweg te gaan. Met dure items ben je een goldbuyer.
Dus: Wanneer is een legendary item dan Legendary?
Legendary zegt niets over hoe vaak het voorkomt, het moet legendarisch zijn. De manier waarop je hem krijgt, daar gaat het om. De legendaries uit TBC vond ik daarom meer "ultra-rare" dan legendary. (Epic heeft ook zijn betekenis verloren, omdat valor halen helemaal niet episch is, in mijn ogen)quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Legendary, de naam zegt het al.
Het komt bijna niet voor. Nu zie je de helft van de mensen rondlopen met zon raar ding op hun rug.
Erg jammer allemaal. Begint mij steeds meer te irriteren, nu snap ik ook waarom ze zo veel subscribers verliezen
Ik snap je punt, maar nu kunnen zelfs de casual spelers een legendary item halen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:36 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dragonwrath heb ik dan weer niet meegemaakt, maar Atiesh, Sulfuras, Thunderfury en natuurlijk Shadowmourne en die mace uit Ulduar, vond ik wel gaaf.
[..]
Een combinatie tijd, geluk, teameffort is wel belangrijk voor een echte legendary, in mijn ogen.
Wat dat betreft is het wel jammer dat de legendary cloak ook te halen was door LFR te doen, alhoewel ik wel blij ben dat ik hem daardoor ook heb kunnen krijgen :p.
Coole single player scenario's, die moeilijk zijn(misschien itemlevel vastzetten, zodat hij tijdens de expansion altijd net zo moeilijk blijft om te halen), waardoor het verhaal erachter ook legendarisch is, zou natuurlijk wel mega gaaf zijn.
Enige nadeel is dat er zoveel developer-uren in gaan zitten.
[..]
Legendary zegt niets over hoe vaak het voorkomt, het moet legendarisch zijn. De manier waarop je hem krijgt, daar gaat het om. De legendaries uit TBC vond ik daarom meer "ultra-rare" dan legendary. (Epic heeft ook zijn betekenis verloren, omdat valor halen helemaal niet episch is, in mijn ogen)
Oh wow, wat erg! Een casual met een legendaryquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef Pino0 het volgende:
Ik snap je punt, maar nu kunnen zelfs de casual spelers een legendary item halen.
Vandaar dat ik het jammer vind dat je met LFR de legendary kan halen. Hoewel ik zelf ook zeer casual speel, zou ik het niet erg vinden als ik hem niet had kunnen krijgen deze expansion.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar nu kunnen zelfs de casual spelers een legendary item halen.
Extreme alt-hoeren die niet van LFR houden niet, dat kan ik je wel zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow, wat erg! Een casual met een legendaryDe schande!
Enkel goed voor zijn e-penis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow, wat erg! Een casual met een legendaryDe schande!
Zo vreemd dat ik dat soort dingen in mijn guild nou nooit hoor en ze het allemaal prima vinden als anderen ook alles van wow zien/beleven. Maar die hebben dan ook verder geen epenis meer nodig.quote:
Boeit mij ook geen hol, daar heb je alleen last van als je waarde haalt uit WoW progressie en het niet alleen voor de fun doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo vreemd dat ik dat soort dingen in mijn guild nou nooit hoor en ze het allemaal prima vinden als anderen ook alles van wow zien/beleven. Maar die hebben dan ook verder geen epenis meer nodig.
Ik kan je zeggen dat mijn vriendinnen echt casual (zo nu en dan spelen, niet echt raiden of battlegrounds doen) spelen en geen van allen een legendary cloak hebben. Wat zijn definitie van casual is weet ik natuurlijk niet.quote:
Ach, ik vind mezelf nu ook casual, maar heb hem wel. Ik speel zo ongeveer 1 tot 3 avonden per week, 3 uur per avond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat mijn vriendinnen echt casual (zo nu en dan spelen, niet echt raiden of battlegrounds doen) spelen en geen van allen een legendary cloak hebben. Wat zijn definitie van casual is weet ik natuurlijk niet.
Dat is de legendary cloakquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Domme vraag misschien, maar hoe krijg je de cloak die nodig is om op Timeless Isle die grote boss te doen ( naam eventjes kwijt ). Volgens mij een questline, maar welke precies?
Iedereen tevreden houden maar wel miljoenen subscribers verliezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:37 schreef Holyme het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo, ik heb jarenlang hardcore geraid en ik heb geen enkele legendary. Tegenwoordig speel ik heel erg casual met aardig wat lange pauzes er tussen, en ben nu wel bezig met die questline, en ja ik vind ook dat er andere legendarys waren die qua quests een heel stuk meer legendary waren, maar daarbij moest je dan ook nog 'ns de juiste class hebben en door je guild gekozen worden.
Nu heeft iedereen en elke class eens 'n kans om een specialer item te krijgen, en ik vind dat echt niet zo'n ramp, helemaal omdat het ook nog 'ns aan het eind van de expansion is. En van Blizzard gezien snap ik het ook goed, uiteindelijk gaat het om zoveel mogelijk mensen tevreden houden, en dat lukt nou eenmaal minder goed als je content hebt die maar voor een kleiner deel beschikbaar is. Dat hebben ze al gefixt met bijvoorbeeld de verschillende raidopties (en tegelijkertijd wat bosses houden die alleen voor hc zijn), en ach, nu doen ze dat ook eens met een legendary.
Lucht dat op ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Iedereen tevreden houden maar wel miljoenen subscribers verliezen.
Elke mongool kan binnen een maand tijd naar 90 levelen en full epic halen.
De lol is er wel een beetje vanaf, Cataclysm heb ik maar even gespeeld en deze kut expension ga ik al helemaal niet meer spelen.
Een 5 man heroic heb je al gedaan in 10 minuten, sky golem mounts WTF? Dat is toch geen wow meer? Fucking robots die tussen allemaal draken en andere mooie mounts rondlopen..
Ik heb echt spijt dat ik kut blizzard nog geld heb gegeven om MoP te kunnen spelen.
En een questline halen voor een legendaryEen spel moet leuk zijn en questen is net zoals de rest, allemaal gegrind.
Die kut talents ook, vroeger kon je een beetje spelen met je talent tree en hier en daar een puntje neerzetten en nog in andere specialitions je resterende punten neer kwakken, zo had je van alles wat.
Nu is PVP alleen maar STUN STUN STUN en duurt het uren voordat je iemand kapot hebt
Fuck blizzard en fuck wow
Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Iedereen tevreden houden maar wel miljoenen subscribers verliezen.
Elke mongool kan binnen een maand tijd naar 90 levelen en full epic halen.
De lol is er wel een beetje vanaf, Cataclysm heb ik maar even gespeeld en deze kut expension ga ik al helemaal niet meer spelen.
Een 5 man heroic heb je al gedaan in 10 minuten, sky golem mounts WTF? Dat is toch geen wow meer? Fucking robots die tussen allemaal draken en andere mooie mounts rondlopen..
Ik heb echt spijt dat ik kut blizzard nog geld heb gegeven om MoP te kunnen spelen.
En een questline halen voor een legendaryEen spel moet leuk zijn en questen is net zoals de rest, allemaal gegrind.
Die kut talents ook, vroeger kon je een beetje spelen met je talent tree en hier en daar een puntje neerzetten en nog in andere specialitions je resterende punten neer kwakken, zo had je van alles wat.
Nu is PVP alleen maar STUN STUN STUN en duurt het uren voordat je iemand kapot hebt
Fuck blizzard en fuck wow
Wat is er verbeterd dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.
EDIT: Daarbij komt geen enkele MMORPG in de buurt van WoW en gaat het ook zelfs nu nog niet overtreffen. Alleen Blizzard zelf zou dat kunnen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.
EDIT: Daarbij komt geen enkele MMORPG in de buurt van WoW en gaat het ook zelfs nu nog niet overtreffen. Alleen Blizzard zelf zou dat kunnen.
Op technisch vlak is er vooruitgang geboekt, ToT is een goeie raid, Flex is echt een goede toevoeging. Voor de rest voelt alles wat vloeiender aan, maar er is nog steeds veel aan te doen.quote:
Cata vond ik juist de beste/leukste eraf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Op technisch vlak is er vooruitgang geboekt, ToT is een goeie raid, Flex is echt een goede toevoeging. Voor de rest voelt alles wat vloeiender aan, maar er is nog steeds veel aan te doen.
Maar qua ervaring en immersie is het wel iets minder aan het worden. Ik vind het nog steeds een beetje meh al die aziatische invloeden en panda's. Hopelijk verandert dit met WoD.
Ondanks alles vind ik het alsnog veel beter dan Cata. Fuck Cata echt waar
Vashj'irquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind MoP echt geweldigPrachtige verhaallijnen, mooi die Chinese invloeden
En Cata vond ik dus ook ruk
Ieder z'n ding.
Zaten ook geweldige (nieuwe) quests bij voor low lvls.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:42 schreef Junglebeast het volgende:
Leukste aan Cata was de Lift of Death.. en tanks die de lava in chargen.
Ja die revamp van Azeroth is mooi gedaan. Jammer dat de raids een beetje tegenvielen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zaten ook geweldige (nieuwe) quests bij voor low lvls.
"The day that DeathWing came by"
Garrosh die zijn generaal naar beneden gooit.
Vanille was verschrikkelijk man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind het spel er ook niet slechter op ge worden. Het was vroeger anders. Ik heb Vanilla nog gespeeld en dat blijft wel mijn favoriet omdat ik daarmee het meest heb geraid, en alles echt goed kende. Vanaf Burning Crusade ben ik eigenlijk niet gaan raiden, dus dan voelt het toch anders aan. Maar de resterende dingen ben ik erg over te spreken nog. Pandaria was en is echt een geweldige expansion. LFR Raids vind ik hartstikke handig, omdat ik momenteel niet de tijd heb om echt serieus te raiden in een guid. Natuurlijk waren er vroeger dingen beter, maar er zijn ook zoveel dingen verbetert.
Firelands was ook top. Alleen die al'akir dungeon was flut eigenlijk. Sinestraquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vashj'ir![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(met een druid swim form helemaal
trouwens.)
Cata HCs![]()
Blackwing Decent![]()
Bastion of Twilight
Hij herinnert het zich als geweldig omdat toen alles nieuw was en super. Maar dat is dus enorm gekleurd en niet realistischquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vanille was verschrikkelijk man.![]()
Naar de instance lopen op je 60% mount. Waarna de tank dc'd en je een uur zoekt naar een vervanging om vervolgens 10 keer te wipen op trash omdat je niet minstens 3 cc hebt.
Throne of four winds toch? Waar die laatste boss echt gigantisch is, grootste van allemaal? Firelands heb ik nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Firelands was ook top. Alleen die al'akir dungeon was flut eigenlijk. Sinestraen die drie mannetjes die fuseren. Goeien bazen waren dat.
Maar m'n favorieten zijn toch wel karazhan, ulduar en icc.
Ik herinner me het geweldig omdat ik bij Vanilla WoW de beste herinneringen heb, dat is wat anders. Bovendien mag iedereen nog altijd een andere voorkeur hebben volgens mij?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij herinnert het zich als geweldig omdat toen alles nieuw was en super. Maar dat is dus enorm gekleurd en niet realistisch
quote:
Doe mogu en die lizardluitjes waren helemaal niet schattig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat schattige van MoP wel een keer prettig na al dat geweld van Cata en WotLK
Ik ben benieuwd hoe ik WoD ga vinden! Heb er wel zin in.
De algemene sfeer was wel een stuk lieverquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Doe mogu en die lizardluitjes waren helemaal niet schattig.
http://www.wowwiki.com/Garrisonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef MarkyB het volgende:
Wat zijn die garrisons nou eigenlijk? Ik kan er geen wijs uit komen.
Alleen Jade-Forest en panda begin, de rest was allemaal ellende, droefenis, depressie, grauw, wrok, haat, bitterheid, verdriet, oorlog, ruzie...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De algemene sfeer was wel een stuk liever
Dat heb ik verdrongen en nu herinner je me er weer aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alleen Jade-Forest en panda begin, de rest was allemaal ellende, droefenis, depressie, grauw, wrok, haat, bitterheid, verdriet, oorlog, ruzie...
Yep, mmo champion heeft d'r vandaag ook weer wat over op de frontpage, maar wat ik eerder al las daar:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef trigt013 het volgende:
Hoe gaat dat normale HP eruit zien? word alles terug gescaled?
quote:I played a gnome warrior in the Shadowmoon Valley, the Alliance starting zone. After about 5 hours of /played and 80 quests I reached the end of the zone and Level 92.
At level 91, I had 63k health as a Tank.
Monsters had around 100k health.
I was dealing around 1k to 5k damage on normal hits. Up to 10k critical damage for some abilities (Shield Slam).
It takes 597k XP to go from level 90 to level 91 and 640k xp to go from level 91 to 92.
Quests rewards were between 10k and 15k xp. Up to 20k for the difficult ones.
quote:In order to bring things down to a more understandable level, we'll be reducing the scale of stats throughout the game and smoothing out those obsolete spikes, so that power scales linearly through questing content from levels 1 to 85. This applies to creatures, spells, abilities, consumables, gear . . . everything. And while that means your numbers for stats and damage are being reduced by a huge amount, the same goes for creatures' health and damage output. For example, a Fireball that previously hit a creature for 450,000 out of his 3,000,000 health (15% of its health) may now hit that same creature for 30,000 out of its 200,000 health (still 15% of its health).
Wat ze bij Guildwars2 al hebben dus? Als je in een level 10 gebied komt worden je stats ook level 10?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:25 schreef Holyme het volgende:
Dat wordt natuurlijk ook allemaal aangepast
[..]
Nee, alle damage, healthpools enzovoorts zullen over het gehele spel terug geschaald worden. Het is niet zo dat jij persoonlijk naar het level van de zone waar je in bent zal worden geschaald. Ze hebben volgens mij al meerdere keren gezegd dat het soloen van oude content vrijwel niet beinvloed zal worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ze bij Guildwars2 al hebben dus? Als je in een level 10 gebied komt worden je stats ook level 10?
Ah OK ik heb het niet helemaal gevolgdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, alle damage, healthpools enzovoorts zullen over het gehele spel terug geschaald worden. Het is niet zo dat jij persoonlijk naar het level van de zone waar je in bent zal worden geschaald. Ze hebben volgens mij al meerdere keren gezegd dat het soloen van oude content vrijwel niet beinvloed zal worden.
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef lifeblind het volgende:
Hm, echt al eeuwen niet meer hier in dit topic gepost, of uberhaupt gekeken![]()
Heb ook een break gehad van een maand of 3, naja, ik was tijdelijk naar een andere server als horde (alleen m'n paladin dan) waarin ik maar in totaal een uurtje per week speelde, maar m'n oude guild is min of meer weer bij elkaar, en we zijn weer volop aan 't raiden en al(6/14 normal SoO nog maar, 10/14 flex SoO met guild runs, we zijn met de guild nog maar sinds kort weer bezig).
Laat warlords maar komen
Ja die laatste phase ook. Vliegen en doen. In 3D elkaar rangen terwijl iedereen z'n fps naar 0 vliegtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Throne of four winds toch? Waar die laatste boss echt gigantisch is, grootste van allemaal? Firelands heb ik nooit gespeeld.
Ik vond dat 3D echt vreselijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ja die laatste phase ook. Vliegen en doen. In 3D elkaar rangen terwijl iedereen z'n fps naar 0 vliegt
Was dat bij ons in de guild ook maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Flex is zelfs nog veel makkelijker dan LFR, want in flex doet wel iedereen z'n best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |