Red, blue of yellowquote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn Pokemon Yellow versie
[ afbeelding ]
Net Brock verslagen dankzij Nidoran
Ik ga nu Caterpie aan het trainenen daarna Pidgey misschien
harden is metapodquote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker harden jeweettogg
Nah, ze zitten op 6. Ze proberen van Pallet town naar Cinnabar te komen via Surf.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze cinnabar bereikt? Gaat dan echt snel
Wat een team, ik zeg op naar die Gymquote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef yamiown het volgende:
Omanyte(God), Zapdos(Air Jesus), Pidgeot(Bird Jesus), Nidoking(King Fonz), Lapras(Fresh prince of Shell Air) en Venomoth (All Terain Venomoth)
Waarom een Pikachu van Level 20, dat kost je uren trainen...quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn Pokemon Yellow versie
[ afbeelding ]
Net Brock verslagen dankzij Nidoran
Ik ga nu Caterpie aan het trainenen daarna Pidgey misschien
ik heb me Pikachu op level 75 mee genomen naar de elite four en daar heb ik best wat aan gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom een Pikachu van Level 20, dat kost je uren trainen...
Ik heb 3 uur gespeeld om tot dat moment te komenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom een Pikachu van Level 20, dat kost je uren trainen...
Krijg nu stiekem ook wel zin om het even te spelenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur gespeeld om tot dat moment te komen
Inmiddels 4 uur en heb nu dit
[ afbeelding ]
Lekker pokemons levelen in de bosjes
Ik wil Pidgey laten evolueren
Toch hilarischquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef yamiown het volgende:
Anderhalfuur lang hebben ze vast gezeten, ze hebben pokemon battles gedaan tot iedereen was gefaint.
Kost alleen superveel geld om hem weer op te halenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef MAHL het volgende:
Vraag me af wat voor level Rick Gastly nu is. Hij zit al vier volle dagen bij de daycare ofzo?
Dacht ik ook al aan idd :pquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef MAHL het volgende:
Vraag me af wat voor level Rick Gastly nu is. Hij zit al vier volle dagen bij de daycare ofzo?
Alleen voor Pokémon in de DayCare. Voor Gastly dus. Volgens mij hebben ze alleen geen geld om 'm uit te kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:42 schreef esv7 het volgende:
Via Google kwam ik op een pagina waarop stond dat een step gelijk is aan één exp voor je pokémon, weet iemand of dit klopt?
En als de gekregen exp gelijk is aan het aantal steps zal het behoorlijk oplopen.
Én als je 'm op wil halen moet je plaats hebben in je party, wat inhoudt dat we naar de PC zouden moeten om iemand te depositen. Oftewel de kans moeten lopen dat we onze volledige party gaan releasen vlak voor de Elite 4quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen voor Pokémon in de DayCare. Voor Gastly dus. Volgens mij hebben ze alleen geen geld om 'm uit te kopen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen voor Pokémon in de DayCare. Voor Gastly dus. Volgens mij hebben ze alleen geen geld om 'm uit te kopen.
Haha oké laat maar zitten dan, zijn we straks bird Jesus kwijtquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:02 schreef icebliss het volgende:
[..]
Én als je 'm op wil halen moet je plaats hebben in je party, wat inhoudt dat we naar de PC zouden moeten om iemand te depositen. Oftewel de kans moeten lopen dat we onze volledige party gaan releasen vlak voor de Elite 4
Plus er is nu een ledges-trauma. En wat zit er vlak onder de Daycare...?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:02 schreef icebliss het volgende:
[..]
Én als je 'm op wil halen moet je plaats hebben in je party, wat inhoudt dat we naar de PC zouden moeten om iemand te depositen. Oftewel de kans moeten lopen dat we onze volledige party gaan releasen vlak voor de Elite 4
Nog erger, ze zijn er in minder dan 3 dagen doorheen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef donald_dick het volgende:
Man man man, ze zijn al bezig met Victory Road
Gisteren verwachtten ze nog dat het een week zou duren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Nog erger, ze zijn er in minder dan 3 dagen doorheen.
Intussen ook al een wipe op Lorelei gehad.
jupquote:
Toen nog wel.quote:
Is Lance slechter geprogrammeerd dan andere trainers?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Venomoth kon Dragonite verslaan omdat Lance heel slecht geprogrammeerd is.
nee er start een nieuwe game over 25 uurquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:05 schreef eQuaL het volgende:
Het was een mooie run
Zouden ze nog doorgaan tot Mewtwo?
Zag het ja! Nouja, ga ik het zelf wel doen met die save filequote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee er start een nieuwe game over 25 uur
niet alleen Lance, gewoon de hele gamequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Venomoth kon Dragonite verslaan omdat Lance heel slecht geprogrammeerd is.
Sommige hun kunstmatige intelligentie verschilt van de ander.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Lance slechter geprogrammeerd dan andere trainers?
Ze zijn toch allemaal random in de eerste generatie?
Trauma's aan ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:34 schreef Omentuva het volgende:
Was alsnog 19x.Gelukkig is de gen II AI een stuk beter, dus dat kan nog leuk worden. Plus de meest evil Pokémon uit de hele serie...
[ afbeelding ]
Verdubbelde dat het aantal 'schadepunten' nou per keer? Weinig moeite mee gehad eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:34 schreef Omentuva het volgende:
Was alsnog 19x.Gelukkig is de gen II AI een stuk beter, dus dat kan nog leuk worden. Plus de meest evil Pokémon uit de hele serie...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:30 schreef NightH4wk het volgende:
http://famaululat.tumblr.(...)to-pallet-town-its-a
Ik vond ze alleen wel erg makkelijk. Gymleaders + league die veel lager gelevelde pokemon inzette en die overgang daarna naar de oude wereld was wel erg makkelijk en voelde altijd een beetje als afgeraffeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef Nat-Water het volgende:
Pokemon Gold / Silver / Crystal
Fanatastische games. Beste pokemongames naar mijn mening. Red/Blue/Yellow was leuk begin. Maar GSC met 16 gyms
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 2 maart 2014 12:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond ze alleen wel erg makkelijk. Gymleaders + league die veel lager gelevelde pokemon inzette en die overgang daarna naar de oude wereld was wel erg makkelijk en voelde altijd een beetje als afgeraffeld.
Lazor Gatorquote:Op zondag 2 maart 2014 13:16 schreef Nat-Water het volgende:
Het is Totodile geworden. Geen nickname.
Blijkbaar meer, maar democracy had in het vorige spel weinig kans omdat er meer anarchy aanhangers zijn en trolls die start9 doenquote:
Zit nu een timer op.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef esv7 het volgende:
Is democracy er nu in zijn geheel uitgehaald?
Als je wilt subscriben, kost het 5 dollar. Dus hij zal een paar centen binnenhalen.quote:
En langs het pokecenter geweest, dus een soort van checkpointquote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zijn nu in de 2e stad (naam vergeten though).
Maar niet gehealed, dan telt het niet toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En langs het pokecenter geweest, dus een soort van checkpoint
Echt? Briljant. Goed rijk worden zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je wilt subscriben, kost het 5 dollar. Dus hij zal een paar centen binnenhalen.
Die vent lacht zich drie krullen in z'n lul terwijl hij z'n stacks on stacks on stacks teltquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt? Briljant. Goed rijk worden zo.
Cherrygrove zeg ik uit mijn hoofd. Ik weet te veel van Pokémon voor een 24-jarige....quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zijn nu in de 2e stad (naam vergeten though).
Lukt het ze niet om naar die Mr Pokemon ofzo te gaan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Cherrygrove zeg ik uit mijn hoofd. Ik weet te veel van Pokémon voor een 24-jarige....
Totodile is onderhand al 2 levels hoger dan de eerste gym leader's top Pokémon en er kan nog niet eens een Pokémon gevangen worden.
Ze zijn er nu, as we speak.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het ze niet om naar die Mr Pokemon ofzo te gaan?
Ledge. Ledge never changes.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het ze niet om naar die Mr Pokemon ofzo te gaan?
Je zou maar niks beters te doen hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef esv7 het volgende:
In die nieuwe google doc loggen ze echt alles, inclusief het vluchten van een wilde pokémon etcetera.
Met 81k kijkers is er altijd wel iemand...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je zou maar niks beters te doen hebben.
Nee joh, één goede Pokémon is genoeg. H/G/C hebben nauwelijks moeilijkheidsgraad.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:46 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Met 81k kijkers is er altijd wel iemand...
Volgens mij komen ze gigantisch in de problemen straks omdat de Pokémon gewoon te slecht zijn.
Dat plaatje juist niet. Betrekkelijk rechtlijnig, geen constante mogelijkheid om over de verkeerde hobbel te springen... Het kan veel erger.quote:
Is het niet zo dat je naar beneden valt als je de verkeerde richting op gaat?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:16 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Dat plaatje juist niet. Betrekkelijk rechtlijnig, geen constante mogelijkheid om over de verkeerde hobbel te springen... Het kan veel erger.
Ilex Forest nu, met de Farfetch'd puzzel. Dit kan even duren.
Uit mijn hoofd niet, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je naar beneden valt als je de verkeerde richting op gaat?
Wordt de hele tijd tegengehouden (push b when evolving).quote:Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom doet totdile geen evolve?
wat een sukkels.. gaan dus niet gebeuren dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt de hele tijd tegengehouden (push b when evolving).
Zou niet wraak zeggen. Demo's task was done, zeker met de 30 sec interval timer is Anarchy veel sneller.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Domecraty heeft net Lazorgator laten evolueren.
Uit wraak is Anarchy natuurlijk meteen terug.
Alsof ze ooit bij Morty komen over de onzichtbare vloer.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Zou niet wraak zeggen. Demo's task was done, zeker met de 30 sec interval timer is Anarchy veel sneller.
Probleem is wel dat ze Bite hebben unlearned. Croconaw heeft alleen Water Gun om Morty mee te meppen.
Alsof ze ooit langs de ledge of death komen, de hele victory road puzzel oplossen en de elite 4 verslaanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof ze ooit bij Morty komen over de onzichtbare vloer.
Die 'roamen' en er is een heeeeeel kleine kans dat je ze tegenkomt en dan rennen ze ook gelijk wegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:00 schreef MAHL het volgende:
Hoe zit het bij Crystal eigenlijk met Lugia/Ho-oh? Je kon geloof ik Suicune vangen op lvl 20, maar daarna?
Dat wordt ook nog interessant ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof ze ooit bij Morty komen over de onzichtbare vloer.
Ik kan me wel herinneren dat ik raiku had in silver, of iig suicunequote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:14 schreef Omentuva het volgende:
Roamen is Raikou/Entei.
[..]
Dat wordt ook nog interessant ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |