Lazor Gatorquote:Op zondag 2 maart 2014 13:16 schreef Nat-Water het volgende:
Het is Totodile geworden. Geen nickname.
Blijkbaar meer, maar democracy had in het vorige spel weinig kans omdat er meer anarchy aanhangers zijn en trolls die start9 doenquote:
Zit nu een timer op.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef esv7 het volgende:
Is democracy er nu in zijn geheel uitgehaald?
Als je wilt subscriben, kost het 5 dollar. Dus hij zal een paar centen binnenhalen.quote:
En langs het pokecenter geweest, dus een soort van checkpointquote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zijn nu in de 2e stad (naam vergeten though).
Maar niet gehealed, dan telt het niet toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En langs het pokecenter geweest, dus een soort van checkpoint
Echt? Briljant. Goed rijk worden zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je wilt subscriben, kost het 5 dollar. Dus hij zal een paar centen binnenhalen.
Die vent lacht zich drie krullen in z'n lul terwijl hij z'n stacks on stacks on stacks teltquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt? Briljant. Goed rijk worden zo.
Cherrygrove zeg ik uit mijn hoofd. Ik weet te veel van Pokémon voor een 24-jarige....quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zijn nu in de 2e stad (naam vergeten though).
Lukt het ze niet om naar die Mr Pokemon ofzo te gaan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Cherrygrove zeg ik uit mijn hoofd. Ik weet te veel van Pokémon voor een 24-jarige....
Totodile is onderhand al 2 levels hoger dan de eerste gym leader's top Pokémon en er kan nog niet eens een Pokémon gevangen worden.
Ze zijn er nu, as we speak.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het ze niet om naar die Mr Pokemon ofzo te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |