Trauma's aan ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:34 schreef Omentuva het volgende:
Was alsnog 19x.Gelukkig is de gen II AI een stuk beter, dus dat kan nog leuk worden. Plus de meest evil Pokémon uit de hele serie...
[ afbeelding ]
Verdubbelde dat het aantal 'schadepunten' nou per keer? Weinig moeite mee gehad eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:34 schreef Omentuva het volgende:
Was alsnog 19x.Gelukkig is de gen II AI een stuk beter, dus dat kan nog leuk worden. Plus de meest evil Pokémon uit de hele serie...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:30 schreef NightH4wk het volgende:
http://famaululat.tumblr.(...)to-pallet-town-its-a
Ik vond ze alleen wel erg makkelijk. Gymleaders + league die veel lager gelevelde pokemon inzette en die overgang daarna naar de oude wereld was wel erg makkelijk en voelde altijd een beetje als afgeraffeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef Nat-Water het volgende:
Pokemon Gold / Silver / Crystal
Fanatastische games. Beste pokemongames naar mijn mening. Red/Blue/Yellow was leuk begin. Maar GSC met 16 gyms
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 2 maart 2014 12:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond ze alleen wel erg makkelijk. Gymleaders + league die veel lager gelevelde pokemon inzette en die overgang daarna naar de oude wereld was wel erg makkelijk en voelde altijd een beetje als afgeraffeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |