Is Lance slechter geprogrammeerd dan andere trainers?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Venomoth kon Dragonite verslaan omdat Lance heel slecht geprogrammeerd is.
nee er start een nieuwe game over 25 uurquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:05 schreef eQuaL het volgende:
Het was een mooie run
Zouden ze nog doorgaan tot Mewtwo?
Zag het ja! Nouja, ga ik het zelf wel doen met die save filequote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee er start een nieuwe game over 25 uur
niet alleen Lance, gewoon de hele gamequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Venomoth kon Dragonite verslaan omdat Lance heel slecht geprogrammeerd is.
Sommige hun kunstmatige intelligentie verschilt van de ander.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Lance slechter geprogrammeerd dan andere trainers?
Ze zijn toch allemaal random in de eerste generatie?
Trauma's aan ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:34 schreef Omentuva het volgende:
Was alsnog 19x.Gelukkig is de gen II AI een stuk beter, dus dat kan nog leuk worden. Plus de meest evil Pokémon uit de hele serie...
[ afbeelding ]
Verdubbelde dat het aantal 'schadepunten' nou per keer? Weinig moeite mee gehad eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:34 schreef Omentuva het volgende:
Was alsnog 19x.Gelukkig is de gen II AI een stuk beter, dus dat kan nog leuk worden. Plus de meest evil Pokémon uit de hele serie...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:30 schreef NightH4wk het volgende:
http://famaululat.tumblr.(...)to-pallet-town-its-a
Ik vond ze alleen wel erg makkelijk. Gymleaders + league die veel lager gelevelde pokemon inzette en die overgang daarna naar de oude wereld was wel erg makkelijk en voelde altijd een beetje als afgeraffeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef Nat-Water het volgende:
Pokemon Gold / Silver / Crystal
Fanatastische games. Beste pokemongames naar mijn mening. Red/Blue/Yellow was leuk begin. Maar GSC met 16 gyms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |