SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Er komt zelfs een versie voor FOK! speelt pokémon maar details komen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Script voor de chat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, ja maar dat is sowieso een stuk makkelijker dan wat hier gebeurt. Alleen iets minder hilarischquote:![]()
Heb zojuist die Democracy mode voor 't eerst gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel had verwacht dat dat wat sneller zou gaan. Dat stemmen duurt veel te lang.![]()
Zag ik dat nou goed? Hebben ze Fly?
*edit*
zal wel Digrat geweest zijn
*edit2*
uit de safari zone zelfs![]()
![]()
Daarnaast vergeten heel veel mensen dat er een lange delay in zit, wat dus heel erg vaak leidt naar overshootquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Ratelbak het volgende:
Heb zojuist die Democracy mode voor 't eerst gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel had verwacht dat dat wat sneller zou gaan. Dat stemmen duurt veel te lang.![]()
Begon in KLB, dus schop was onvermijdelijk. Games lijkt me ook wel een goede idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Lamabal het volgende:
Tevens, waarom staat dit in ONZ? Ik zou denken schop naar games ofzo![]()
waarom is dit geen reeks?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
niet naar games, dan komen er allemaal van die nerdjesWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
Omdat het lekker onzinning isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Lamabal het volgende:
Tevens, waarom staat dit in ONZ? Ik zou denken schop naar games ofzo
Edit:
Reeks vind ik ook wel een goed idee![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel mega-irritant. Gisterenavond toen ze die toren uitspeelden werkte de boel eindelijk eens samen op Anarchy. Heeft wel de hele dag geduurd, maar dan heb je ook watquote:![]()
![]()
Nidoran die H heet
Nooo uit de safari zone
DIt gaat echt never nooit werken zolang die step counter actief is
Oh wacht, het was Digrat!![]()
er wordt gewoon meer gestemd op bestuur manier dan dat er daadwerkelijk bestuurd wordt
Wat is de literprijs?
Goede vraagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef eQuaL het volgende:
Dat script in de OP. Hoe werkt het en wat doet het?heb hem overgenomen van deel 3
![]()
Zo te zien is het een chat filter. Heb er zelf nu ook een actief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goede vraagheb hem overgenomen van deel 3
![]()
Met democracy zou het wel kunnen denk ik, maar in democracy mode gaat iedereen start9 spammenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
dit lukt dus nooit![]()
![]()
Ik heb er ook niet veel vertrouwen inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
dit lukt dus nooit![]()
Noem ze maar debielen. Lekker makkelijk he? Net als democracy.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Ratelbak het volgende:
Zitten nu op democracy mode, hopelijk krijgen ze 't zo wel voor elkaar.
En nu krijg je dus al die Anarchy debielen die constant 'start9' ingeven.![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
De start9's zijn altijd tijdelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef eQuaL het volgende:
Ongelofelijk, democracy en niemand roept start9! Ze gaan vooruit in de Safari zone
Overigens is dit geen vooruitgang. Vooruitgang boekt resultaten, dit boekt geen resultaten. Dit levert hooguit een HM op, nou woepdiedoe.
?? Ze moeten de safari toch door om verder te komen in het spel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De start9's zijn altijd tijdelijk.
Overigens is dit geen vooruitgang. Vooruitgang boekt resultaten, dit boekt geen resultaten. Dit levert hooguit een HM op, nou woepdiedoe.![]()
Ja, maar met alleen maar verdergaan met het spel schiet je niks op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
?? Ze moeten de safari toch door om verder te komen in het spel?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moeten ze wel shit oppakken en doen. We waren net ook al in safari zonequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
?? Ze moeten de safari toch door om verder te komen in het spel?![]()
Zonder Surf kan je het spel niet halen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De start9's zijn altijd tijdelijk.
Overigens is dit geen vooruitgang. Vooruitgang boekt resultaten, dit boekt geen resultaten. Dit levert hooguit een HM op, nou woepdiedoe.![]()
Waar schiet je wel wat mee op dan? Ik volg je gewoon nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, maar met alleen maar verdergaan met het spel schiet je niks op.![]()
![]()
Same here..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar schiet je wel wat mee op dan? Ik volg je gewoon nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Noem ze maar debielen. Lekker makkelijk he? Net als democracy.![]()
![]()
Als dat je doel is, zou ik je aanraden om een Gameboy op te starten. Werkt veel sneller. Of als je toch met meerdere mensen samen wil spelen, pak dan de Pokemon blauw stream. Daar zitten minder mensen en is de Safari Zone zelfs onder anarchy vrij snel gelukt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Surf kan je het spel niet halen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Alle verhalen en humor om het spel heen. Dat is waar de lol van deze stream in zit, of wil je serieus een playthrough kijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar schiet je wel wat mee op dan? Ik volg je gewoon nietOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ok ik snap je punt. Maar enlighten me, wat is dan het doel momenteel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alle verhalen en humor om het spel heen. Dat is waar de lol van deze stream in zit, of wil je serieus een playthrough kijken?![]()
Democracy is de makkelijke weg, net als mensen debielen noemen. Dat is makkelijker dan proberen te begrijpen waarom ze start9'en.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als je het niks vindt kun je natuurlijk ook gewoon zelf niet kijken en hier niet meedoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alle verhalen en humor om het spel heen. Dat is waar de lol van deze stream in zit, of wil je serieus een playthrough kijken?![]()
Begrijpen waarom ze start9'en.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Democracy is de makkelijke weg, net als mensen debielen noemen. Dat is makkelijker dan proberen te begrijpen waarom ze start9'en.
Oke.![]()
Je beseft je niet hoe dit allemaal begonnen is? Als anarchy niks voor jou is, pak dan een van de vele democracy streams. Het argument dat je nu gebruikt werkt beter andersom.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Als je het niks vindt kun je natuurlijk ook gewoon zelf niet kijken en hier niet meedoen.
Je staat er niet eens voor open, doe eens een poging. Probeer niet alles zo makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Begrijpen waarom ze start9'en.
Oke.
In-game: Richting het Pokemon Lab of de Elite 4 gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ok ik snap je punt. Maar enlighten me, wat is dan het doel momenteel?
Maar daaromheen: Zoveel mogelijk grappen en verhalen maken. En er is geen enkel goed verhaal ontstaan door dingen die via democracy bereikt zijn.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zo, ff meekijken op werk hoor:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Ik doe niet eens mee, ik heb 't gewoon opstaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je beseft je niet hoe dit allemaal begonnen is? Als anarchy niks voor jou is, pak dan een van de vele democracy streams. Het argument dat je nu gebruikt werkt beter andersom.
Wat ik simpelweg debiel vindt is dat de Anarchisten massaal gaan start9'en als er eenmaal democracy is gestemd, juist speciaal om een stuk te kunnen halen waarbij de Anarchisten massaal falen.
Daarnaast weet ik heel goed hoe dit allemaal begonnen is, maar dat heeft echt niks met mijn standpunt te maken, dus ik weet niet wat je nou allemaal wil leren van het hele verhaal, maar ik kijk 't simpelweg voor de lol. Val iemand anders lastig met alle lessen die jij hieruit trekt.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de literprijs?
FOK!Smiley'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuk baantje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Ryhornn heet al AEWW![]()
Een echte FOK!er kan niet zonder FOK!smileys!quote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
Ik snap jou niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als dat je doel is, zou ik je aanraden om een Gameboy op te starten. Werkt veel sneller. Of als je toch met meerdere mensen samen wil spelen, pak dan de Pokemon blauw stream. Daar zitten minder mensen en is de Safari Zone zelfs onder anarchy vrij snel gelukt.![]()
Zet dan een stream aan waarbij het verloop wel zo gaat dat het leuk is om enkel te kijken. Laat ons gewoon spelen. Anarchisten falen niet. We doen er alleen wat langer over. Wat de reden ook is voor democracy, het is nooit de juiste weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee, ik heb 't gewoon opstaan.
Wat ik simpelweg debiel vindt is dat de Anarchisten massaal gaan start9'en als er eenmaal democracy is gestemd, juist speciaal om een stuk te kunnen halen waarbij de Anarchisten massaal falen.
Daarnaast weet ik heel goed hoe dit allemaal begonnen is, maar dat heeft echt niks met mijn standpunt te maken, dus ik weet niet wat je nou allemaal wil leren van het hele verhaal, maar ik kijk 't simpelweg voor de lol. Val iemand anders lastig met alle lessen die jij hieruit trekt.
En hoe dit begonnen is, heeft zeker wel te maken met het punt "Als het je niet bevalt, ga dan weg". Je komt met een groep ergens, waar mensen al aan het spelen zijn, en zegt vervolgens tegen de mensen die er al speelt "Hey, wij gaan het zus en zo doen, en als je het niet bevalt, ga je maar weg". Waar is de logica?
En de hele internethumor die hieromheen ontstaan is, is 100% tijdens anarchy ontstaan. Er is geen een moment geweest tijdens democracy, geen enkele, die voor lol gezorgd heeft.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mij maakt het geen reet uit allemaal, maar het lijkt me dat ze gewoon naar alle gyms en elite 4 willen, wat zonder Surf onmogelijk is.
Volgens jouw theorie is dat dus niet het ideeDan maar terug gaan naar Pallet Town en Pidgeys vermoorden, leuk.
![]()
De stream is niet bedoelt om zo snel mogelijk het spel te verslaan.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Naar de Elite 4 gaan is wel het idee, maar de reis is belangrijker dan de bestemming.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij maakt het geen reet uit allemaal, maar het lijkt me dat ze gewoon naar alle gyms en elite 4 willen, wat zonder Surf onmogelijk is.
Volgens jouw theorie is dat dus niet het ideeDan maar terug gaan naar Pallet Town en Pidgeys vermoorden, leuk.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je houdt 30k mensen die democracy stemmen toch niet tegen. Dan kan je maar beter gewoon anarchy stemmen ipv met start9 gaan saboteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zet dan een stream aan waarbij het verloop wel zo gaat dat het leuk is om enkel te kijken. Laat ons gewoon spelen. Anarchisten falen niet. We doen er alleen wat langer over. Wat de reden ook is voor democracy, het is nooit de juiste weg.
En hoe dit begonnen is, heeft zeker wel te maken met het punt "Als het je niet bevalt, ga dan weg". Je komt met een groep ergens, waar mensen al aan het spelen zijn, en zegt vervolgens tegen de mensen die er al speelt "Hey, wij gaan het zus en zo doen, en als je het niet bevalt, ga je maar weg". Waar is de logica?
En de hele internethumor die hieromheen ontstaan is, is 100% tijdens anarchy ontstaan. Er is geen een moment geweest tijdens democracy, geen enkele, die voor lol gezorgd heeft.![]()
Wel leuk al die verhalen erom heen. Anarchy is ook een stuk leuker dan democracy.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik doe allebei. Start9 om te voorkomen dat er potentieel toffe dingen gemist worden, omdat er dingen met democracy gehaald worden. Anarchy stemmen om ervoor te zorgen dat de periode van democracy zo snel mogelijk voorbij gaat. Die slowmode houdt voornamelijk identieke berichten tegen. Het grootste gedeelte van de dag kun je dus best meerdere dingen invoeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je houdt 30k mensen die democracy stemmen toch niet tegen. Dan kan je maar beter gewoon anarchy stemmen ipv met start9 gaan saboteren.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bij Blue zijn ze overigens al met de Pokemon League bezig. Lijkt me idd maar saai als het zo snel klaar is.![]()
Ik ben het wel met je eens dat anarchy leuker is.. Maar Damn jij kan overdrijven en dramatiseren zeg 0_oquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik doe allebei. Start9 om te voorkomen dat er potentieel toffe dingen gemist worden, omdat er dingen met democracy gehaald worden. Anarchy stemmen om ervoor te zorgen dat de periode van democracy zo snel mogelijk voorbij gaat. Die slowmode houdt voornamelijk identieke berichten tegen. Het grootste gedeelte van de dag kun je dus best meerdere dingen invoeren.![]()
Hoort erbij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat anarchy leuker is.. Maar Damn jij kan overdrijven en dramatiseren zeg 0_o
Prijs Helix.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Godver is het nogsteeds bezig?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
wie de neuk maakt deze shit allemaalquote:
Wat is de literprijs?
Er zijn wel meer van dat soort mensen die veel te veel vrije tijd hebben, half Imgur staat er mee vol.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Iemand doet hier echt te veel moeite voor
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Deze is in ieder geval gemaakt door Bennmarion.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wie de neuk maakt deze shit allemaal
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Applausquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef eQuaL het volgende:
Surf is binnen, met democracy weliswaar.niet gedacht dat het zou lukken.
![]()
Ik had dat ook en ik vond het echt een kut dingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:22 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren het. Ik had op me scherm en vergrootglas met licht...Voornamelijk omdat ik steeds batterijen nodig had
Ik ben vandaag overigens met Pokemon Red begonnen. Ik zit er aan te denken om bulbasaur, squirtle en pikachu in m'n game the cheaten voor het ecte pokemon effect![]()
![]()
Dan moet je Brock verslaan door Pikachu de sprinklers aan te laten zetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had dat ook en ik vond het echt een kut dingVoornamelijk omdat ik steeds batterijen nodig had
Ik ben vandaag overigens met Pokemon Red begonnen. Ik zit er aan te denken om bulbasaur, squirtle en pikachu in m'n game the cheaten voor het ecte pokemon effect![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je Brock verslaan door Pikachu de sprinklers aan te laten zetten.
Ben nog maar net begonnen, straks ff wat pokeballs kopen en dan bulbasaur en squirtle vangen.
Is er een groot verschil tussen yellow en red/blue trouwens? Anders pak ik yellow ipv red. Heb ik tenminste pickachu de hele tijd achter m'n reet aan zitten![]()
![]()
Hier zijn een paar verschillen tussen Yellow & Red/Blue
http://strategywiki.org/wiki/Pok%C3%A9mon_Yellow/What%27s_New![]()
Ja maar die loopt niet achter je reet aan danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als je per se Pikachu wil, volgens mij kom je die al in Viridian Forest tegen in Red/Blue
Ik heb nog maar een kwartier gespeeld, dus ik maak misschien wel ff de switch![]()
![]()
Tja, als je per se een Pikachu achter je reet aan wil moet je wel voor Yellow gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar die loopt niet achter je reet aan dan
Ik heb nog maar een kwartier gespeeld, dus ik maak misschien wel ff de switch![]()
![]()
Location changesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, als je per se een Pikachu achter je reet aan wil moet je wel voor Yellow gaan
Obtaining the starters from the Japanese Red and Green and Japanese Blue as well as from the international Red and Blue is possible through in-game events:
A girl in Cerulean City will give the player a Bulbasaur if the starter Pikachu's friendship is high.
A boy at the north of Route 24 gives the player a Charmander.
An Officer Jenny in Vermilion City will give the player a Squirtle after the Thunder Badge has been acquired.
Dan hoef ik de rest van de pokemons er niet eens bij te cheaten![]()
En je komt Pikachu niet zo heel vaak tegen in red. Ik heb bijna 30 minuten rond gelopen voor ik hem tegen kwamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar die loopt niet achter je reet aan dan
Naar de pc gebrachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef yamiown het volgende:
Waar zijn BigDig en Rick Ghastly?
Wie is die Venomoth.
Wat is er gebeurd?!0% vet, Geen suiker toegevoegd
we zijn Silph Co. binnen![]()
![]()
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Ugh, dat men de Safari Zone wil demo'en, kan ik ergens nog begrijpen. Maar die spam voor demo nu, daar snap ik echt niks van. Dan zit je volgens mij toch echt in de verkeerde stream.
Ook wel jammer dat er niks tegen de overduidelijke bots gedaan wordt, maar goed, dan gaat het cijfer bij het viewersaantal natuurlijk ook omlaag.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bird Jesus wil niet vechten terwijl hij leeft (no will to fight) waarschijnlijk bugged dus.
Naast Bird Jesus leeft alleen Dux nog en ze vechten tegen een sterke Drowzee.![]()
Betekent dat niet dat je pokemon te hoog level is voor het aantal badges dat je hebt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:38 schreef yamiown het volgende:
Bird Jesus wil niet vechten terwijl hij leeft (no will to fight) waarschijnlijk bugged dus.
Naast Bird Jesus leeft alleen Dux nog en ze vechten tegen een sterke Drowzee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |