Deze is in ieder geval gemaakt door Bennmarion.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wie de neuk maakt deze shit allemaal
Applausquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef eQuaL het volgende:
Surf is binnen, met democracy weliswaar.
Ik had dat ook en ik vond het echt een kut dingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:22 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren het. Ik had op me scherm en vergrootglas met licht...
Dan moet je Brock verslaan door Pikachu de sprinklers aan te laten zetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had dat ook en ik vond het echt een kut dingVoornamelijk omdat ik steeds batterijen nodig had
Ik ben vandaag overigens met Pokemon Red begonnen. Ik zit er aan te denken om bulbasaur, squirtle en pikachu in m'n game the cheaten voor het ecte pokemon effect
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je Brock verslaan door Pikachu de sprinklers aan te laten zetten.
Ja maar die loopt niet achter je reet aan danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als je per se Pikachu wil, volgens mij kom je die al in Viridian Forest tegen in Red/Blue
Tja, als je per se een Pikachu achter je reet aan wil moet je wel voor Yellow gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar die loopt niet achter je reet aan dan
Ik heb nog maar een kwartier gespeeld, dus ik maak misschien wel ff de switch
Location changesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, als je per se een Pikachu achter je reet aan wil moet je wel voor Yellow gaan
En je komt Pikachu niet zo heel vaak tegen in red. Ik heb bijna 30 minuten rond gelopen voor ik hem tegen kwamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar die loopt niet achter je reet aan dan
Ik heb nog maar een kwartier gespeeld, dus ik maak misschien wel ff de switch
Naar de pc gebrachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef yamiown het volgende:
Waar zijn BigDig en Rick Ghastly?
Wie is die Venomoth.
Wat is er gebeurd?!
Betekent dat niet dat je pokemon te hoog level is voor het aantal badges dat je hebt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:38 schreef yamiown het volgende:
Bird Jesus wil niet vechten terwijl hij leeft (no will to fight) waarschijnlijk bugged dus.
Naast Bird Jesus leeft alleen Dux nog en ze vechten tegen een sterke Drowzee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |