SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Er komt zelfs een versie voor FOK! speelt pokémon maar details komen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Script voor de chat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, ja maar dat is sowieso een stuk makkelijker dan wat hier gebeurt. Alleen iets minder hilarischquote:![]()
Heb zojuist die Democracy mode voor 't eerst gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel had verwacht dat dat wat sneller zou gaan. Dat stemmen duurt veel te lang.![]()
Zag ik dat nou goed? Hebben ze Fly?
*edit*
zal wel Digrat geweest zijn
*edit2*
uit de safari zone zelfs![]()
![]()
Daarnaast vergeten heel veel mensen dat er een lange delay in zit, wat dus heel erg vaak leidt naar overshootquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Ratelbak het volgende:
Heb zojuist die Democracy mode voor 't eerst gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel had verwacht dat dat wat sneller zou gaan. Dat stemmen duurt veel te lang.![]()
Begon in KLB, dus schop was onvermijdelijk. Games lijkt me ook wel een goede idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Lamabal het volgende:
Tevens, waarom staat dit in ONZ? Ik zou denken schop naar games ofzo![]()
waarom is dit geen reeks?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
niet naar games, dan komen er allemaal van die nerdjesWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
Omdat het lekker onzinning isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Lamabal het volgende:
Tevens, waarom staat dit in ONZ? Ik zou denken schop naar games ofzo
Edit:
Reeks vind ik ook wel een goed idee![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel mega-irritant. Gisterenavond toen ze die toren uitspeelden werkte de boel eindelijk eens samen op Anarchy. Heeft wel de hele dag geduurd, maar dan heb je ook watquote:![]()
![]()
Nidoran die H heet
Nooo uit de safari zone
DIt gaat echt never nooit werken zolang die step counter actief is
Oh wacht, het was Digrat!![]()
er wordt gewoon meer gestemd op bestuur manier dan dat er daadwerkelijk bestuurd wordt
Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
Goede vraagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef eQuaL het volgende:
Dat script in de OP. Hoe werkt het en wat doet het?heb hem overgenomen van deel 3
![]()
Zo te zien is het een chat filter. Heb er zelf nu ook een actief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goede vraagheb hem overgenomen van deel 3
![]()
Met democracy zou het wel kunnen denk ik, maar in democracy mode gaat iedereen start9 spammenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
dit lukt dus nooit![]()
![]()
Ik heb er ook niet veel vertrouwen inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
dit lukt dus nooit![]()
Noem ze maar debielen. Lekker makkelijk he? Net als democracy.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Ratelbak het volgende:
Zitten nu op democracy mode, hopelijk krijgen ze 't zo wel voor elkaar.
En nu krijg je dus al die Anarchy debielen die constant 'start9' ingeven.![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
De start9's zijn altijd tijdelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef eQuaL het volgende:
Ongelofelijk, democracy en niemand roept start9! Ze gaan vooruit in de Safari zone
Overigens is dit geen vooruitgang. Vooruitgang boekt resultaten, dit boekt geen resultaten. Dit levert hooguit een HM op, nou woepdiedoe.
?? Ze moeten de safari toch door om verder te komen in het spel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De start9's zijn altijd tijdelijk.
Overigens is dit geen vooruitgang. Vooruitgang boekt resultaten, dit boekt geen resultaten. Dit levert hooguit een HM op, nou woepdiedoe.![]()
Ja, maar met alleen maar verdergaan met het spel schiet je niks op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
?? Ze moeten de safari toch door om verder te komen in het spel?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moeten ze wel shit oppakken en doen. We waren net ook al in safari zonequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
?? Ze moeten de safari toch door om verder te komen in het spel?![]()
Zonder Surf kan je het spel niet halen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De start9's zijn altijd tijdelijk.
Overigens is dit geen vooruitgang. Vooruitgang boekt resultaten, dit boekt geen resultaten. Dit levert hooguit een HM op, nou woepdiedoe.![]()
Waar schiet je wel wat mee op dan? Ik volg je gewoon nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, maar met alleen maar verdergaan met het spel schiet je niks op.![]()
![]()
Same here..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar schiet je wel wat mee op dan? Ik volg je gewoon nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Noem ze maar debielen. Lekker makkelijk he? Net als democracy.![]()
![]()
Als dat je doel is, zou ik je aanraden om een Gameboy op te starten. Werkt veel sneller. Of als je toch met meerdere mensen samen wil spelen, pak dan de Pokemon blauw stream. Daar zitten minder mensen en is de Safari Zone zelfs onder anarchy vrij snel gelukt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Surf kan je het spel niet halen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Alle verhalen en humor om het spel heen. Dat is waar de lol van deze stream in zit, of wil je serieus een playthrough kijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar schiet je wel wat mee op dan? Ik volg je gewoon nietOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ok ik snap je punt. Maar enlighten me, wat is dan het doel momenteel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alle verhalen en humor om het spel heen. Dat is waar de lol van deze stream in zit, of wil je serieus een playthrough kijken?![]()
Democracy is de makkelijke weg, net als mensen debielen noemen. Dat is makkelijker dan proberen te begrijpen waarom ze start9'en.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als je het niks vindt kun je natuurlijk ook gewoon zelf niet kijken en hier niet meedoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alle verhalen en humor om het spel heen. Dat is waar de lol van deze stream in zit, of wil je serieus een playthrough kijken?![]()
Begrijpen waarom ze start9'en.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Democracy is de makkelijke weg, net als mensen debielen noemen. Dat is makkelijker dan proberen te begrijpen waarom ze start9'en.
Oke.![]()
Je beseft je niet hoe dit allemaal begonnen is? Als anarchy niks voor jou is, pak dan een van de vele democracy streams. Het argument dat je nu gebruikt werkt beter andersom.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Als je het niks vindt kun je natuurlijk ook gewoon zelf niet kijken en hier niet meedoen.
Je staat er niet eens voor open, doe eens een poging. Probeer niet alles zo makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Begrijpen waarom ze start9'en.
Oke.
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |