SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Serero en poulsen op middenveld blind op linksback en de jong spits was al veel beter geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Tyron het volgende: [..] Ik weet niet of Duarte op het middenveld dat even opgelost had.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Geblesseerde spelers opstellen gaat mij wat te ver.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Serero en poulsen op middenveld blind op linksback en de jong spits was al veel beter geweest.![]()
Deze opstelling sloeg eigenlijk gewoon nergens op.
Serero had het geblesseerd beter gedaan
Haha, oké.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef MouzurX het volgende:
Serero had het geblesseerd beter gedaan
Bedankt voor je toevoeging.![]()
Dat weet heel de wereld behalve de stafquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen en de Jong op het middenveld == dik pak op de broek krijgen![]()
Blind LB, Poulsen op mid, de Jong spits en kijken of Serero of Schone fit is en dan die op het middenveld en anders Duarte.quote:![]()
Hij had ook gewoon met Riedewald kunnen gaan spelen hoor. Frank zei dat dat de 2e LB zou zijn vanaf nu. Vind het dan wel jammer dat hij bij de eerste of tweede gelegenheid direct een ander opstelt (Duarte)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef MouzurX het volgende:
Serero had het geblesseerd beter gedaan![]()
Is wat overdreven, lag echt niet alleen daar aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen en de Jong op het middenveld == dik pak op de broek krijgen![]()
Cillessen,Ik twijfel tussen Riedewald/Blind en Blind/Poulsen. Verder mag Kishna bij afwezigheid van Schone wel rechtsbuiten blijven staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blind LB, Poulsen op mid, de Jong spits en kijken of Serero of Schone fit is en dan die op het middenveld en anders Duarte.![]()
Een falende voorhoede en Veltman erbij en je gaat er tegen elk team vanaf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat overdreven, lag echt niet alleen daar aan![]()
Nou nou, mensen tillen wel erg zwaar aan deze nederlaag. Laten we nou niet doen of Ajax met de beste 11 op 100% kracht met veel inzet, strijd en passie is ingemaakt.
Ajax speelde zo ongeveer de slechtste wedstrijd van het seizoen, de opstelling was al ondermaats met Bojan en Duarte in de basis. Cillessen maakt zijn ''Vermeer'' blunder van het seizoen, achteraf gelukkig maar in deze wedstrijd.
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden. Ja ik snap dat kampioen worden en de CL halen belangrijk is, maar zo weinig inzet en interesse tonen in de EL is ook weer niet de bedoeling. Zeker niet in het eigen stadion. Desalniettemin, ik hoop dat Ajax zich realiseert dat ze nog lang niet zo goed zijn als ze denken en met extra inzet en overtuiging de komende wedstrijden (AZ thuis, Feyenoord uit) aangaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik denk dat we heel blij mogen zijn dat AZ vandaag nog in Tsjechië mocht ballen. Maar ze zullen bloed ruiken daar. Hopelijk is Ajax eens echt getergd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je tegen AZ punten morst gaat de titel iets lastiger worden.![]()
Ajax speelde inderdaad niet met de beste opstelling. Anders hadden we wat meer weerstand kunnen bieden. Maar Salzburg is wel gewoon een stuk beter dan wij. Ook als we met de beste opstelling hadden kunnen spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
Nou nou, mensen tillen wel erg zwaar aan deze nederlaag. Laten we nou niet doen of Ajax met de beste 11 op 100% kracht met veel inzet, strijd en passie is ingemaakt.
Ajax speelde zo ongeveer de slechtste wedstrijd van het seizoen, de opstelling was al ondermaats met Bojan en Duarte in de basis. Cillessen maakt zijn ''Vermeer'' blunder van het seizoen, achteraf gelukkig maar in deze wedstrijd.
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden. Ja ik snap dat kampioen worden en de CL halen belangrijk is, maar zo weinig inzet en interesse tonen in de EL is ook weer niet de bedoeling. Zeker niet in het eigen stadion. Desalniettemin, ik hoop dat Ajax zich realiseert dat ze nog lang niet zo goed zijn als ze denken en met extra inzet en overtuiging de komende wedstrijden (AZ thuis, Feyenoord uit) aangaan.![]()
Ze kunnen ruiken wat ze willen, die hebben de kwaliteit gewoon nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik denk dat we heel blij mogen zijn dat AZ vandaag nog in Tsjechië mocht ballen. Maar ze zullen bloed ruiken daar. Hopelijk is Ajax eens echt getergd.![]()
Ik denk dat het verschil echt minder groot is dan deze wedstrijd deed vermoeden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax speelde inderdaad niet met de beste opstelling. Anders hadden we wat meer weerstand kunnen bieden. Maar Salzburg is wel gewoon een stuk beter dan wij. Ook als we met de beste opstelling hadden kunnen spelen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Al iets bekend over schone voor zondag?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Kishna in de basisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Al iets bekend over schone voor zondag?![]()
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Serero; Kishna, de Jong en Fischer of Bojan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
Zondag?
Cill
Rhijn
Moisander
Denswill
?
Andersen
Blind
Klaassen
Bojan / Kishna
De Jong / Bojan
Fisher / Bojan![]()
Want? (Ik vrees van niet namelijk)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil echt minder groot is dan deze wedstrijd deed vermoeden.![]()
Serero is weer terug inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Serero; Kishna, de Jong en Fischer of Bojan.![]()
![]()
quote:"we hebben gefaald", aldus Blind. "Maar het was geen kwaliteitsverschil met Salzburg, het was gewoon een offday
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden.Ok manquote:"Als ik moet kiezen, win ik liever de Europa League dan dat ik kampioen word", stelt De Boer in De Telegraaf.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Shreyas, geef het opquote:Lasse Schöne: We willen de Europa League winnen - Voetbal International![]()
zin in woensdagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag
Groot fan van User Wotte![]()
Gast, we wilden de finale halen en dan kom jij met deze argumenten. We zijn gewoon hard vernederd vandaag, dat valt op geen enkele manier goed te praten met 'we wilden niet'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden. Ja ik snap dat kampioen worden en de CL halen belangrijk is, maar zo weinig inzet en interesse tonen in de EL is ook weer niet de bedoeling.
Salzburg was op elk vlak beter.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Want Frank de Boer denkt precies hetzelfde als de 11 spelers?quote:
En betreft Schöne, die speelde niet eens
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De ploeg maakte op jou wel een gretige, strijdlustige en gemotiveerde indruk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, we wilden de finale halen en dan kom jij met deze argumenten. We zijn gewoon hard vernederd vandaag, dat valt op geen enkele manier goed te praten met 'we wilden niet'.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is het toch altijd met de Europa League of de beker. Bij winst is het een geniale prestatie en druipt het wit van de bokaal af. Als we 'm niet winnen, bagatelliseren we het. Ah, toch niet zo'n boeiend prijsje, niemand zette zich in bla bla bla.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, we wilden de finale halen en dan kom jij met deze argumenten. We zijn gewoon hard vernederd vandaag, dat valt op geen enkele manier goed te praten met 'we wilden niet'.
Salzburg was op elk vlak beter.![]()
Viel wel op dat het iets beter ging toen hij daar kwam te spelen wat meteen het grote falen van de opstelling bloot legt. De Jong en Klaassen op 1 middenveld, mocht een clown uit brabant die opstelling maken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:46 schreef Class het volgende:
Andersen stond op het middenveld, right?![]()
( niet dat we dan wel gewonnen hadden maar voetballend hebben we vandaag echt 0 gebracht )![]()
Nou wij hebben het laten zien. Jammer dat jou club het dan laat afweten. Ontmoeten we elkaar nog niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat overdreven, lag echt niet alleen daar aan![]()
Verklaar dan eens waarom Schöne zegt: ''We willen de Europa League winnen''?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Want Frank de Boer denkt precies hetzelfde als de 11 spelers?
En betreft Schöne, die speelde niet eens![]()
Godsamme, wat een vreselijke avondVanaf minuut 1 baalde ik dat ik daar was,tot het einde was het pure ergernis. Paar jaar geleden tegen Anderlecht thuis was het ook zo kut, alleen toen vroor het ook nog 10 graden
.
Bagger.![]()
Omdat de media dat wil horenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom Schöne zegt: ''We willen de Europa League winnen''?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad al die mensen die ook zeikten op PSV en Twente toenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd met de Europa League of de beker. Bij winst is het een geniale prestatie en druipt het wit van de bokaal af. Als we 'm niet winnen, bagatelliseren we het. Ah, toch niet zo'n boeiend prijsje, niemand zette zich in bla bla bla.Ligt gewoon aan de ontbrekende kwaliteit.
![]()
Ik was blij toen dat wij die sv's hadden na Utrecht uit en lekker in de kroeg zaten toenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Klaphark het volgende:
Godsamme, wat een vreselijke avondVanaf minuut 1 baalde ik dat ik daar was,tot het einde was het pure ergernis. Paar jaar geleden tegen Anderlecht thuis was het ook zo kut, alleen toen vroor het ook nog 10 graden
.
Bagger.Maar heb met de mensen te doen die er waren
![]()
We zijn tactisch en technisch gewoon afgetroefd. Maar het is een zwaktebod om het dan te gooien op 'we wilden niet'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De ploeg maakte op jou wel een gretige, strijdlustige en gemotiveerde indruk?Gourmetten of steengrillen?![]()
Gelul. Tegen Manchester United en Steau Boekarest ging Ajax er echt voor en was de EL wel degelijk belangrijk. Dat zag je terug in de wedstrijden, ook al werden we beide keren uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd met de Europa League of de beker. Bij winst is het een geniale prestatie en druipt het wit van de bokaal af. Als we 'm niet winnen, bagatelliseren we het. Ah, toch niet zo'n boeiend prijsje, niemand zette zich in bla bla bla.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
United wel, maar die nietszeggende club uit Boekarest liet Ajax ook op 50% spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelul. Tegen Manchester United en Steau Boekarest ging Ajax er echt voor en was de EL wel degelijk belangrijk. Dat zag je terug in de wedstrijden, ook al werden we beide keren uitgeschakeld.![]()
Ajax werd gewoon overrompeld. Salzburg durfde wel massaal druk te zetten in de ArenA waar andere clubs dat niet doen. Als je achterover gaat hangen, speel je Ajax in de kaart. Ajax is gewoon vanaf minuut 1 met de neus op de feiten gedrukt. Ajax kón gewoon niet onder die druk uitvoetballen. Iedere speler had 1 of 2 man gelijk op z'n hielen. Dat heeft niets met inzet te maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelul. Tegen Manchester United en Steau Boekarest ging Ajax er echt voor en was de EL wel degelijk belangrijk. Dat zag je terug in de wedstrijden, ook al werden we beide keren uitgeschakeld.![]()
Als die bal een meter lager vloog had Vermeer er nog onderdoor gedokenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopsa
Vermeer had hem gehad met zijn katachtige reflex( niet dat Cillgod zo goed speelde vandaag )
![]()
Ik vind Cillessen helemaal geen speciale keeper maar hij is gewoon een stukje rustiger onder de lat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als die bal een meter lager vloog had Vermeer er nog onderdoor gedoken( niet dat Cillgod zo goed speelde vandaag )
![]()
Ik hoop wel dat hij nog ooit een meevoetballende keeper weet te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Cillessen helemaal geen speciale keeper maar hij is gewoon een stukje rustiger onder de lat.![]()
Lijkt me sterk dat hij dat nog ooit gaat leren. Cillessen is geen slechte keeper maar het niveau van bijvoorbeeld Steek zal hij al nooit halen imoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij nog ooit een meevoetballende keeper weet te worden.![]()
Dat is hijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij nog ooit een meevoetballende keeper weet te worden.![]()
Maar vergeleken met de gemiddelde keeper kan hij prima voetballenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, lange ballen snel naar huis vind hij wel leuk![]()
Mêh, lange ballen naar voren --> luchtduel verliezen --> 1) afvallende bal voor ajax of 2) balbezit voor tegenstander.quote:![]()
Optie 2 vaak. Ergerde mij daar kapot aan. Mja, zonder middenveld kan je ook niet voetballen. Verloren wedstrijd speel je danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mêh, lange ballen naar voren --> luchtduel verliezen --> 1) afvallende bal voor ajax of 2) balbezit voor tegenstander.![]()
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd met de Europa League of de beker. Bij winst is het een geniale prestatie en druipt het wit van de bokaal af. Als we 'm niet winnen, bagatelliseren we het. Ah, toch niet zo'n boeiend prijsje, niemand zette zich in bla bla bla.![]()
Pijnlijk was dat RBS in de 55e minuut op Twitter meldde dat Ajax gelukkig nog steeds zonder middenveld speelde in de tweede helft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Optie 2 vaak. Ergerde mij daar kapot aan. Mja, zonder middenveld kan je ook niet voetballen. Verloren wedstrijd speel je danGourmetten of steengrillen?![]()
Overigens vond ik Kishna nou niet verkeerd invallen (oké, hij speelde tegen uitgeputte spelers van salzburg). Bijvoorbeeld een goeie bal op Siem de Jong (die hem volledig verkeerd continueerde).![]()
Uitgeput?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vond ik Kishna nou niet verkeerd invallen (oké, hij speelde tegen uitgeputte spelers van salzburg). Bijvoorbeeld een goeie bal op Siem de Jong (die hem volledig verkeerd continueerde).![]()
Ja dat was gewoon op 40% een wedstrijd uit spelen en nog dominant zijn iets wat Ajax niet kan in de Eredivisiequote:![]()
Er is gewoon te snel en te makkelijk gedacht over de ontwikkeling van Ajax. De kloof is veel groter dan het nog lijkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon op 40% een wedstrijd uit spelen en nog dominant zijn iets wat Ajax niet kan in de Eredivisie![]()
Maar de rest kan er gewoon geen klote van toch? Dat is het tochquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is gewoon te snel en te makkelijk gedacht over de ontwikkeling van Ajax. De kloof is veel groter dan het nog lijkt.![]()
![]()
Alle Eredivisieclubs buiten Feyenoord/Twente/PSV/Utrecht spelen toch eenzelfde voetbal tegen Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar de rest kan er gewoon geen klote van toch? Dat is het toch![]()
En dat is voor Ajax al lastig genoeg laat staan als je dan ineens een niveautje hoger moet presteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle Eredivisieclubs buiten Feyenoord/Twente/PSV/Utrecht spelen toch eenzelfde voetbal tegen Ajax.
Ajax is gewoon niet niet op het punt op structureel op EL niveau te presteren. Je zal zo nu en dan wel eens een uitschieter hebben maar dat is het dan ook.![]()
Lijkt me een hele logische reactie. Je gaat als Blind zijnde nu gewoon niet zeggen dat Salzburg een veel beter team heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tot een andere conclusie komt als die de beelden terugkijkt![]()
De Europese top halen moet dan ook gezamenlijk met andere ploegen. Dat doe je niet alleen zelf. Voorlopig moeten we nog aanzien hoe clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord ten onder gaan tegen FC Bal op het dak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat is voor Ajax al lastig genoeg laat staan als je dan ineens een niveautje hoger moet presteren.
Ajax is gewoon niet niet op het punt op structureel op EL niveau te presteren. Je zal zo nu en dan wel eens een uitschieter hebben maar dat is het dan ook.![]()
En dan te bedenken dat Twente geen eens EL haalde. Utrecht verloor van amateurs. Psv van Odessa en Ludogorets en Feyenoord werd weggespeeld door een Russische middenmoter die er in de poulefase meteen uitvloog en dat is dan je weerstand....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle Eredivisieclubs buiten Feyenoord/Twente/PSV/Utrecht spelen toch eenzelfde voetbal tegen Ajax.![]()
Salzburg kan het dit jaar ver schoppen in de EL en die doen het alleenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Europese top halen moet dan ook gezamenlijk met andere ploegen. Dat doe je niet alleen zelf. Voorlopig moeten we nog aanzien hoe clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord ten onder gaan tegen FC Bal op het dak.![]()
En ook vlak na een wedstrijd waar die emotioneel nog in zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lijkt me een hele logische reactie. Je gaat als Blind zijnde nu gewoon niet zeggen dat Salzburg een veel beter team heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Basel ook al jaren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Salzburg kan het dit jaar ver schoppen in de EL en die doen het alleen![]()
Precies het is wel makkelijker als je andere clubs hebt die het niveau omhoog brengen maar Ajax is gewoon niet zo goed als de meeste in dit topic willen geloven.quote:
Zegt genoeg over de Eredivisie dat wij dit jaar weer kampioen gaan worden zonder rechtsbuiten en een zwaar gebrek aan kwaliteit op het middenveld![]()
Het heeft ook met de status van een club/competitie te maken. Bij Ajax val je als speler sneller op etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Salzburg kan het dit jaar ver schoppen in de EL en die doen het alleen![]()
Iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies het is wel makkelijker als je andere clubs hebt die het niveau omhoog brengen maar Ajax is gewoon niet zo goed als de meeste in dit topic willen geloven.
Zegt genoeg over de Eredivisie dat wij dit jaar weer kampioen gaan worden zonder rechtsbuiten en een zwaar gebrek aan kwaliteit op het middenveld![]()
Enig voordeel is dat je weinig hoeft te verkopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies het is wel makkelijker als je andere clubs hebt die het niveau omhoog brengen maar Ajax is gewoon niet zo goed als de meeste in dit topic willen geloven.
Dat is wel verleden tijd hoor. Basel verkocht Sahah voor een bedrag wat geen speler hier in Nederland meer oplevert.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft ook met de status van een club/competitie te maken. Bij Ajax val je als speler sneller op etc.![]()
Die draait wat meer mee dan Ajax denk ik. Hebben meer gestunt dan Ajax met meer kwaliteit --> vs Chelsea & Manchester United. In de Eredivisie is die kwaliteit er niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel verleden tijd hoor. Basel verkocht Sahah voor een bedrag wat geen speler hier in Nederland meer oplevert.![]()
Bagatelliseren doen we maar al te graag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Realisme is iets wat er ontbreekt aan dit topic helaas.![]()
Mag hopen dat er geen scouts op de tribune zaten vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enig voordeel is dat je weinig hoeft te verkopen.![]()
Voor wie zouden ze willen kijken dan? Alleen Moisander, Blind en De Jong, voor de rest niemand denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag hopen dat er geen scouts op de tribune zaten vandaag![]()
Klaassen en Veltman hadden redelijk wat hype achter zich zitten maar daar moet ik ook nog maar van zien of die weer op een hoger niveau komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie zouden ze willen kijken dan? Alleen Moisander, Blind en De Jong, voor de rest niemand denk ik.![]()
Was toch 'maar' 11 miljoen pond? Momenteel, in de huidige vorm ga je dat inderdaad niet vangen voor welke speler dan ook maar overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel verleden tijd hoor. Basel verkocht Sahah voor een bedrag wat geen speler hier in Nederland meer oplevert.Op basis van vanavond is de selectie bij elkaar nog geen 11 miljoen waardquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag hopen dat er geen scouts op de tribune zaten vandaag![]()
![]()
Gelukkig gaan die allemaal verlengen bij Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen en Veltman hadden redelijk wat hype achter zich zitten maar daar moet ik ook nog maar van zien of die weer op een hoger niveau komen.![]()
Blind is de enige die t in de sub top van Europa zou KUNNEN redden. De Jong en Moisainder komen veels te kort. Mag De jong op de bank naast zijn broer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie zouden ze willen kijken dan? Alleen Moisander, Blind en De Jong, voor de rest niemand denk ik.![]()
Is ook goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan die allemaal verlengen bij Ajax.
Maar ze moeten wel weer een hoger niveau gaan halen want vooral bij Klaassen neig ik naar een opleving daar heb ik eigenlijk nooit wat in gezien.![]()
Moisander hoeft volgens mij niet per se naar de Europese subtop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blind is de enige die t in de sub top van Europa zou KUNNEN redden. De Jong en Moisainder komen veels te kort. Mag De jong op de bank naast zijn broer.![]()
Zou ik lekker blijven als ik hem was. Europees voetbal+ je wint prijzen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander hoeft volgens mij niet per se naar de Europese subtop.![]()
![]()
Klaassen heeft gewoon weer Hoesen/Bojan (hoe jammer je het ook vindt) nodig. De man die voor hem staat in de spits, steekt in een werkelijk dramatische vorm en met Sigthorsson kan hij al helemaal niet lekker ballen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook goed.
Maar ze moeten wel weer een hoger niveau gaan halen want vooral bij Klaassen neig ik naar een opleving daar heb ik eigenlijk nooit wat in gezien.![]()
Allememaggies Adriaantje, wat een fantastische ploeg is dat Salzburg! Een combinatie van het loopvermogen en de inzet van Dortmund en de techniek en snelheid van Barcelona. Als Red Bull daar nog een paar miljoen in pompt, dan gaan ze straks serieuze potten breken in de Champions League.
Tevens een blauwdruk voor het onschadelijk maken van Ajax. Oh, fijn rondtikken achterin? Dacht het niet. Briljante 0-3. Geweldige noten!![]()
Ik kan ook echt geen enkel excuus bedenken waarom we hier zo keihard onderuit zijn gegaan, zijn echt volledig door het ijs gezakt en op pure klasse geklopt. Zelfs die 4-0 nederlagen tegen Barca en PSV voelden beter, omdat je daar nog kansrijk lijkt en meevoetbalt. Nu kwamen we in de laatste minuut pas in de buurt van de goal.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jivis op 21-02-2014 05:22:05 ]Amen.![]()
Te zielig.
Uit een b-team sturen. Beker en titel winnen zou eigenlijk niet mogen gezien gisteren.
Of pwnt de Oostenrijkse competitie de Eredivisie?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Hele diepe buiging voor Salzburg en natuurlijk die 0-3.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gemankeerd elftal waarbij ook nog eens de poppetjes op de verkeerde plaats staan. Ik calculeerde slecht spel al in na het nieuws van het uitvallen van Schone waardoor de hele bezetting verziekt werd. 0-3 was daarentegen zelfs nog 'boven' mijn verwachtingen. Deze wedstrijd zegt echter weinig voor het verloop van de competitie en de beker. "Zou niet mogen" is derhalve wat mij betreft erg boude.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 06:23 schreef Planga het volgende:
Te zielig.
Uit een b-team sturen. Beker en titel winnen zou eigenlijk niet mogen gezien gisteren.Kijk even naar de gemiddelde wedstrijd in de Bundesliga en dan weet je dat dit alles behalve het geval is.quote:Of pwnt de Oostenrijkse competitie de Eredivisie?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, want we staan vijfde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:51 schreef stoeltafel het volgende:
En nu? TH is weer wakker? Paniek aankopen?![]()
I aint even mad.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hoi Tyron.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Had echt niet gedacht dat we zo het kaas van het brood zouden laten eten. Totaal verzopen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 05:15 schreef Jivis het volgende:
Ik kan ook echt geen enkel excuus bedenken waarom we hier zo keihard onderuit zijn gegaan, zijn echt volledig door het ijs gezakt en op pure klasse geklopt. Zelfs die 4-0 nederlagen tegen Barca en PSV voelden beter, omdat je daar nog kansrijk lijkt en meevoetbalt. Nu kwamen we in de laatste minuut pas in de buurt van de goal.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:17 schreef The_Groove het volgende:
1 positief punt.
We zijn net zo slecht al Bayern Munchen![]()
![]()
Tja, blauwdruk...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:16 schreef huffderobot het volgende:
Tevens een blauwdruk voor het onschadelijk maken van Ajax. Oh, fijn rondtikken achterin? Dacht het niet. Briljante 0-3. Geweldige noten!
Het is echt niet de eerste ploeg die probeert druk te zetten en af te jagen tegen Ajax. PSV en Feyenoord probeerden het maar hielden het maar één helft vol. Barcelona, een van de beste ploegen ter wereld op dat vlak, gaven we een koekje van eigen deeg.
Salzburg deed het gewoon beter dan al die andere ploegen én Ajax had een slechte dag. Voor hetzelfde geld probeert AZ het straks na te doen en lopen ze in het mes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:38 schreef Saysem het volgende:
[..]
Tja, blauwdruk...
Het is echt niet de eerste ploeg die probeert druk te zetten en af te jagen tegen Ajax. PSV en Feyenoord probeerden het maar hielden het maar één helft vol. Barcelona, een van de beste ploegen ter wereld op dat vlak, gaven we een koekje van eigen deeg.
Salzburg deed het gewoon beter dan al die andere ploegen én Ajax had een slechte dag. Voor hetzelfde geld probeert AZ het straks na te doen en lopen ze in het mes.Vanuit de eredivisie hoef je dit niet te verwachten eigenlijk helaas want het blijkt broodnodig, dit was een wedstrijd die er echt om ging en die andere wedstrijden die je noemt niet en dat is het grootste verschil, vereist dus ook een andere benaderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pijn aan mijn ogen. Ik ga van het positieve uit, dat Ajax een onvelofelijke off day had en bij Salzburg gewoon alles klopte.![]()
En het debuut van Kishna!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:17 schreef The_Groove het volgende:
1 positief punt.
We zijn net zo slecht al Bayern Munchen![]()
![]()
Off weken in dat geval...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef Robar het volgende:
Pijn aan mijn ogen. Ik ga van het positieve uit, dat Ajax een onvelofelijke off day had en bij Salzburg gewoon alles klopte.![]()
Bij jou of in het algemeen, ze kunnen in de return al een deel van de vieze smaak wegspoelen, ze kunnen vrijuit spelen want eruit lig je toch al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge wat een confronterende nederlaag. Deze gaat nog lang doordreunen.![]()
Moet ik dan? Mad worden? Die tijden zijn vervlogen na 3 jaar kou op de tribunequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kurkdroog geeft er ineens helemaal niets meer om![]()
Nu alleen een naar gevoel in de maag
![]()
Ik geef niks om Siggy, Goalmachine, Duarte inderdaad, enz.![]()
![]()
De Arena bestormen. Oekraiense taferelen alles.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet ik dan? Mad worden? Die tijden zijn vervlogen na 3 jaar kou op de tribuneNu alleen een naar gevoel in de maag
![]()
Ik geef niks om Siggy, Goalmachine, Duarte inderdaad, enz.![]()
Ah zo, mooie tijden waren datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Arena bestormen. Oekraiense taferelen alles.Mja, kampioen worden is het belangrijkste..misschien over 2 weken wel mad
![]()
Als we nu ook nog van AZ en Feyenoord verliezen word ik heel erg kwaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah zo, mooie tijden waren datMja, kampioen worden is het belangrijkste..misschien over 2 weken wel mad
![]()
Ik zou er in ieder geval niet veel van verwachten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we nu ook nog van AZ en Feyenoord verliezen word ik heel erg kwaad.![]()
![]()
Moeten ook weer niet te dramatisch doen, dit was een meetmoment en gewoon te licht bevonden maar dat betekent niet dat opeens iedere club van Ajax gaat winnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we nu ook nog van AZ en Feyenoord verliezen word ik heel erg kwaad.![]()
Zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet veel van verwachten.![]()
Ik denk dat dit wel een hele flinke mentale tik is hoor. De kans is groot dat je in een dip terechtkomt, voor zover we dat nog niet waren, als je slecht begint tegen AZ.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ook weer niet te dramatisch doen, dit was een meetmoment en gewoon te licht bevonden maar dat betekent niet dat opeens iedere club van Ajax gaat winnen![]()
Zo, dat was wat hè?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Thuis godzijdankquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moeten jullie uit of thuis tegen AZ?![]()
Tja iig bij mij, maar wellicht ook algemeen. De pessimisten die stellen dat Ajax Europees niets voorstelt zullen de overhand krijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij jou of in het algemeen, ze kunnen in de return al een deel van de vieze smaak wegspoelen, ze kunnen vrijuit spelen want eruit lig je toch al.
Ik vind deze nederlaag pijnlijker dan de nederlaag destijds in Madrid, die nota bene een hele revolutie in gang bracht![]()
Al dat gejammer over mentaliteit nu ook... Die gasten waren gewoon echt veel en veel beter en het is niet dat Ajax er niet voor aan het knokken was. Het was gewoon zo'n wedstrijd waarin alles voor de tegenstander goed viel. Heb je wel eens.
Had ze sterk verwacht, maar zo goed... Nog even na zitten denken of ik Ajax ooit op eigen veld zo vernederd heb zien worden, maar kan me het niet herinneren.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
En zo'n wedstrijd dat bij jezelf niets lukt. Heb je ook wel eens. Neem Cillessen, die doet deze dingen echt zelden...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Die gasten van Salzburg speelden ook met zo ongelooflijk veel vertrouwen. Dat Ajax er niet onderuit kwam maakte dat vertrouwen alleen maar groter.. Vraag me af wat er gebeurd zou zijn als Blind niet lag te slapen (als ik dat goed heb gezien tenminste) vlak voor de penalty, Duarte niet zo knullig deed bij de 0-2 (geen linksback, ik weet het) en die knaap niet zo'n wereldgoal maakte na een assist van Van Rhijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat gejammer over mentaliteit nu ook... Die gasten waren gewoon echt veel en veel beter en het is niet dat Ajax er niet voor aan het knokken was. Het was gewoon zo'n wedstrijd waarin alles voor de tegenstander goed viel. Heb je wel eens.
Had ze sterk verwacht, maar zo goed... Nog even na zitten denken of ik Ajax ooit op eigen veld zo vernederd heb zien worden, maar kan me het niet herinneren.![]()
En dat is dus precies wat ik bedoel met alles mee hebben. Dat gebeurde dus allemaal wel. Blind speelt zijn zwakste wedstrijd in jaren, de blessures vooraf waardoor er noodgrepen toegepast moeten worden... En een Salzburg dat werkelijk fantastisch speelde. Dan krijg je een jantje in de eerste helft ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gasten van Salzburg speelden ook met zo ongelooflijk veel vertrouwen. Dat Ajax er niet onderuit kwam maakte dat vertrouwen alleen maar groter.. Vraag me af wat er gebeurd zou zijn als Blind niet lag te slapen (als ik dat goed heb gezien tenminste) vlak voor de penalty, Duarte niet zo knullig deed bij de 0-2 (geen linksback, ik weet het) en die knaap niet zo'n wereldgoal maakte na een assist van Van Rhijn.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Geluk dwing je natuurlijk ook af, zoals tegen Cambuur, Groningen etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ik bedoel met alles mee hebben. Dat gebeurde dus allemaal wel. Blind speelt zijn zwakste wedstrijd in jaren, de blessures vooraf waardoor er noodgrepen toegepast moeten worden... En een Salzburg dat werkelijk fantastisch speelde. Dan krijg je een jantje in de eerste helft ja.![]()
Jammer dat ze niet bij Jantje stopte inderdaad. Gewoon even 1 glas Stroh80 ad trekken bij Ajax en ik had minder tijd verspeeld aan het kijken naar die rotzooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ik bedoel met alles mee hebben. Dat gebeurde dus allemaal wel. Blind speelt zijn zwakste wedstrijd in jaren, de blessures vooraf waardoor er noodgrepen toegepast moeten worden... En een Salzburg dat werkelijk fantastisch speelde. Dan krijg je een jantje in de eerste helft ja.![]()
Het is weer pijnlijk om te zien hoe het gesteld is met het voetbal in Nederland. Geen enkele voetballer van Ajax haalt ook maar een beetje het niveau wat er in het buitenland verwacht wordt. De enige speler van Ajax die ook maar iets van ontwikkeling laat zien is Blind. Maar in plaats van hem een grote linksback te maken laten ze hem nu maar zwerven. Die jongen moet zo bij Ajax gewoon zo snel mogelijk weg.
Iedere Eredivisie club zou tegen zo'n tegenstander als Salzburg helemaal dol worden gedraaid... jammer. En dat Ajax dan een keertje van Barcelona wint...sja..leuke illusie.![]()
Een grote linksback? Whut?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef baaart het volgende:
Het is weer pijnlijk om te zien hoe het gesteld is met het voetbal in Nederland. Geen enkele voetballer van Ajax haalt ook maar een beetje het niveau wat er in het buitenland verwacht wordt. De enige speler van Ajax die ook maar iets van ontwikkeling laat zien is Blind. Maar in plaats van hem een grote linksback te maken laten ze hem nu maar zwerven. Die jongen moet zo bij Ajax gewoon zo snel mogelijk weg.
Iedere Eredivisie club zou tegen zo'n tegenstander als Salzburg helemaal dol worden gedraaid... jammer. En dat Ajax dan een keertje van Barcelona wint...sja..leuke illusie.![]()
![]()
Jaja, het is weer helemaal kut met peren. Niemand kan er wat van. Allemaal prutsers. En een slechte mentaliteit ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef baaart het volgende:
Iedere Eredivisie club zou tegen zo'n tegenstander als Salzburg helemaal dol worden gedraaid... jammer. En dat Ajax dan een keertje van Barcelona wint...sja..leuke illusie.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Trouwens wel een behoorlijk kritiek puntje naar De Boer. Tegen Milan ging hij tactisch in de fout, ook gister had hij veel eerder moeten ingrijpen. Onbegrijpelijk dat je in de rust niet wisselt. Of nog voor rust. Zet het om, probeer wat.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Momentopname. Ja, het was bar en boos gisteren, maar wat we gisteren zagen was ook niet bepaald de Ajax-standaard. In de competitie doen we het naar behoren. Wij zien daarin nog tal van verbeterpunten en nog sta je momenteel vier punten los.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 06:23 schreef Planga het volgende:
Te zielig.
Uit een b-team sturen. Beker en titel winnen zou eigenlijk niet mogen gezien gisteren.
Of pwnt de Oostenrijkse competitie de Eredivisie?
Ajax doet het prima. Gisteren was kut. So be it...![]()
Tegen milaan had je veel eerder alles of niets moeten spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Trouwens wel een behoorlijk kritiek puntje naar De Boer. Tegen Milan ging hij tactisch in de fout, ook gister had hij veel eerder moeten ingrijpen. Onbegrijpelijk dat je in de rust niet wisselt. Of nog voor rust. Zet het om, probeer wat.![]()
Zijn vertrouwen in zijn eigen visie is ook wel een beetje zijn kracht. En ja, soms gaat dat ook wel eens fout. Ik vond het verschrikkelijk om aan te zien, lang geleden dat ik me zo voelde tijdens een duel van Ajax, maar hier loop je gewoon wel eens tegenaan. Ik denk dat Salzburg, met Ajax op volle oorlogssterkte, nog een brug te ver was geweest. Die knapen speelden echt heel erg goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Trouwens wel een behoorlijk kritiek puntje naar De Boer. Tegen Milan ging hij tactisch in de fout, ook gister had hij veel eerder moeten ingrijpen. Onbegrijpelijk dat je in de rust niet wisselt. Of nog voor rust. Zet het om, probeer wat.![]()
Niet op de manier zoals De Boer deed. Iets wat hij gister wellicht wel had moeten doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen milaan had je veel eerder alles of niets moeten spelen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Die reserve-Duitsers weten er nog wel echec aan te geven.quote:Sie spielten nun „Lauf dem Ball nach“ mit der besten Klubmannschaft aus dem Land des Vize-Weltmeisters. bron
Life is what you make it.![]()
Ik heb Frank nog nooit betrapt op vroeg ingrijpen waar dat wel nodig was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand wordt groot zonder vallen en opstaan inderdaad. Goed analyseren, lering uit trekken en keihard werken richting de overige doelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Momentopname. Ja, het was bar en boos gisteren, maar wat we gisteren zagen was ook niet bepaald de Ajax-standaard. In de competitie doen we het naar behoren. Wij zien daarin nog tal van verbeterpunten en nog sta je momenteel vier punten los.
Ajax doet het prima. Gisteren was kut. So be it...Life is what you make it.![]()
Zeg ik toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals De Boer deed. Iets wat hij gister wellicht wel had moeten doen.![]()
wat een afstraffing, echt ongelofelijk. Een verrassend sterke tegenstander, een waardeloze opstelling en een aantal spelers die geen bal fatsoenlijk raakten ... dan mag je nog blij zijn met 0-3![]()
![]()
dit jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een afstraffing, echt ongelofelijk. Een verrassend sterke tegenstander, een waardeloze opstelling en een aantal spelers die geen bal fatsoenlijk raakten ... dan mag je nog blij zijn met 0-3![]()
Ik overschat de kwaliteiten van mijn club niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was![]()
![]()
En bij Salzburg klopt iedere week alles.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef Robar het volgende:
Hij moest natuurlijk al ingrijpen voor de wedstrijd begon, als je dan na een kwartier al giga achter de feiten aanloopt en je hebt ook op de bank niets zitten wat het om kan draaien valt er weinig in te grijpen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik overschat de kwaliteiten van mijn club niet.je bent er aardig mee bezig
![]()
Ik denk dat het meest tekenend voor de wedstrijd was dat Van Rhijn het minst slecht van allen was, en die is al 2 jaar hopeloos uit vorm en dat betekent dus dat iedereen onder de ondergrens van Van Rhijn zakte.Gloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
Redelijk opportunistisch, maar ik had Kishna en Poulsen heel snel gebracht. Sterker, ik was met Poulsen begonnen, maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moest natuurlijk al ingrijpen voor de wedstrijd begon, als je dan na een kwartier al giga achter de feiten aanloopt en je hebt ook op de bank niets zitten wat het om kan draaien valt er weinig in te grijpen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat hij dit niet verwacht had moge duidelijk zijn maar dan is het niet zo makkelijk om te draaien, zeker niet met zo'n stand op het bord na 15 minutenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk opportunistisch, maar ik had Kishna en Poulsen heel snel gebracht. Sterker, ik was met Poulsen begonnen, maar dat is een ander verhaal.![]()
Ik ga dan ook van het positieve uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En bij Salzburg klopt iedere week alles.
Ik vind het ook overdreven om te negatief te gaan doen. Ajax heeft in de CL hele goede wedstrijden gespeeld tegen betere tegenstanders. Je loopt alleen met een dergelijke ploeg (daarmee doel ik op sommige beperkte spelers die in de selectie zitten) weleens tegen een zeperd aan. Kan gebeuren. Het is jammer dat ook echt niets lukte gisteren, waardoor de klap wel heel erg hard aankomt. Ik verwacht niet dat dit door gaat dreunen in de competitie.![]()
Dit was wel de eerste wedstrijd van het seizoen die echt ergens om ging,die groepswedstrijden CL gaan de tegenstanders toch anders in dus die resultaten zeggen me niet zoveel want als je echt zo goed was zat je nu nog in de CL.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga dan ook van het positieve uit
Ik vind het ook overdreven om te negatief te gaan doen. Ajax heeft in de CL hele goede wedstrijden gespeeld tegen betere tegenstanders. Je loopt alleen met een dergelijke ploeg (daarmee doel ik op sommige beperkte spelers die in de selectie zitten) weleens tegen een zeperd aan. Kan gebeuren. Het is jammer dat ook echt niets lukte gisteren, waardoor de klap wel heel erg hard aankomt. Ik verwacht niet dat dit door gaat dreunen in de competitie.![]()
De Boer heeft wel toegegeven dat hij fouten heeft gemaakt,
Met schone en zonder Duarte en met Kischna hadden we waarschijnlijk nog wel verloren maar uit wel kans gehad.AJ![]()
quote:Gevallen Ajax-supporter richting volledig herstel
De Ajax-supporter die ernstig gewond was geraakt door een metershoge val in de gracht rondom het veld, zal mogelijk volledig herstellen. Dat zeggen familieleden van de man.
De 46-jarige supporter viel op 26 november in de betonnen gracht tijdens de wedstrijd Ajax-FC Barcelona. De man brak al zijn tanden, kaken en neus.
Inmiddels verblijft de man uit Kortenhoef in een revalidatiecentrum. Daar moet hij vermoedelijk tot halverwege april blijven, meldt de Gooi en Eemlander. "Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels al veel verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden", zegt een woordvoerder van de familie.
"Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig. Ook dit kan nog verbeteren als de druk volledig verdwijnt."![]()
Die is dus vol plat op z'n gezicht gevallen. Voor mijn gevoel zou je in een reflex toch je handen naar beneden doen en de grootste klap daarmee opvangen.quote:BFF met GGMM![]()
Nuchter wel ja maar dan val je nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is dus vol plat op z'n gezicht gevallen. Voor mijn gevoel zou je in een reflex toch je handen naar beneden doen en de grootste klap daarmee opvangen.![]()
Goed nieuws. Krijg weer een naar gevoel als ik eraan terug denkquote:Horen we vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe erg is de blessure van Schone eigenlijk?![]()
Hoop dat onze fc blueband Az wel kan hebben.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De groepswedstrijden van de CL als nietszeggend bestempelen gaat mij een beetje te ver. Met een beetje meer geluk was je ook gewoon door in de CL. Ja, de dooddoener zal zijn, dat we eruit liggen en dus niet goed genoeg zijn, maar het spel was goed genoeg om meer punten te halen dan we nu gedaan hebben. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan in de groepsfase.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was wel de eerste wedstrijd van het seizoen die echt ergens om ging,die groepswedstrijden CL gaan de tegenstanders toch anders in dus die resultaten zeggen me niet zoveel want als je echt zo goed was zat je nu nog in de CL.![]()
Ja, je had ook zomaar uit bij Celtic en uit en thuis van Milan kunnen winnen. Dan had je 15 punten gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
De groepswedstrijden van de CL als nietszeggend bestempelen gaat mij een beetje te ver. Met een beetje meer geluk was je ook gewoon door in de CL. Ja, de dooddoener zal zijn, dat we eruit liggen en dus niet goed genoeg zijn, maar het spel was goed genoeg om meer punten te halen dan we nu gedaan hebben. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan in de groepsfase.![]()
Dezelfde mensen die nu zeggen dat Salzburg een verrassend sterke tegenstander was zijn dezelfde de mensen die een week geleden zeiden dat ze er geen klote van konden![]()
![]()
![]()
En hoe staat dat precies is verband met de blamage van gisteren? Gewoon nietszeggend omdat er geen hout gesneden is in de CL en nu ook in de EL weer niet. Die derde plaats had dus geen functie en was het nietszeggend allemaal snap je?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
De groepswedstrijden van de CL als nietszeggend bestempelen gaat mij een beetje te ver. Met een beetje meer geluk was je ook gewoon door in de CL. Ja, de dooddoener zal zijn, dat we eruit liggen en dus niet goed genoeg zijn, maar het spel was goed genoeg om meer punten te halen dan we nu gedaan hebben. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan in de groepsfase.Charlie: How's it going in there?
Nou ja, we wisten dat ze goed waren maar zó goed? Dan mag je nog steeds wel van een verrassend sterke tegenstander spreken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dezelfde mensen die nu zeggen dat Salzburg een verrassend sterke tegenstander was zijn dezelfde de mensen die een week geleden zeiden dat ze er geen klote van konden
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Is ook een matig team. Zo goed zijn ze echt niet. Jammer dat we zo kinderlijk eenvoudig te bestrijden zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dezelfde mensen die nu zeggen dat Salzburg een verrassend sterke tegenstander was zijn dezelfde de mensen die een week geleden zeiden dat ze er geen klote van konden
Charlie: How's it going in there?
Nou nee Ajax was gewoon niet goed genoeg en ik bestempel het niet als nietszeggend, ik hecht minder waarde aan de goede resultaten omdat het geen wedstrijden zijn waar de 1 als winnaar eruit moet komen zoals gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
De groepswedstrijden van de CL als nietszeggend bestempelen gaat mij een beetje te ver. Met een beetje meer geluk was je ook gewoon door in de CL. Ja, de dooddoener zal zijn, dat we eruit liggen en dus niet goed genoeg zijn, maar het spel was goed genoeg om meer punten te halen dan we nu gedaan hebben. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan in de groepsfase.![]()
Ik meen het al jaren horen. Je kunt wel blijven wachten tot onze al zo geweldige jeugd doorstroomt maar gezien we geld zat hebben mag je echt wel wat aanvallende versterkingen halen, en wellicht een goede rechtsback .quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is ook een matig team. Zo goed zijn ze echt niet. Jammer dat we zo kinderlijk eenvoudig te bestrijden zijn..
In Southern Sun
Ze gaven Bayern pakkie oke dat was een oefenpotje maar dat wil toch wat zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, we wisten dat ze goed waren maar zó goed? Dan mag je nog steeds wel van een verrassend sterke tegenstander spreken.![]()
Als het gister niet tegen Ajax was geweest had ik kunnen zeggen dat ik van Salzburg genoten had. Maar ja he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze gaven Bayern pakkie oke dat was een oefenpotje maar dat wil toch wat zeggen'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik denk dat er geen enkele speler van Ajax in de basis zou staan bij Salzburgquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het gister niet tegen Ajax was geweest had ik kunnen zeggen dat ik van Salzburg genoten had. Maar ja he.![]()
Gewoon genieten joh. Duurt nu weer heel lang voor zo'n team op bezoek komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het gister niet tegen Ajax was geweest had ik kunnen zeggen dat ik van Salzburg genoten had. Maar ja he.![]()
Op basis van gisteren niet direct nee maar dat zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele speler van Ajax in de basis zou staan bij Salzburg![]()
Dat Salzburg Bayern pakkie heeft gegeven wordt hard overdreven. Pep was aan het experimenteren met drie verdedigers.![]()
Frank gisteren ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Lemsterr het volgende:
Dat Salzburg Bayern pakkie heeft gegeven wordt hard overdreven. Pep was aan het experimenteren met drie verdedigers.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van gisteren niet direct nee maar dat zegt ook niet alles![]()
![]()
quote:.
In Southern Sun
Ja dus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Lemsterr het volgende:
Dat Salzburg Bayern pakkie heeft gegeven wordt hard overdreven. Pep was aan het experimenteren met drie verdedigers.
Bayern is gewoon het beste team ter wereld op dit moment als je daar dominant van kan winnen wil dat toch wel wat zeggen of er nou 3. 5 of 7 verdedigers stonden![]()
We gaan daar gewoon 0-4 winnenquote:Daley Blind heeft donderdagavond complimenten gegeven aan VAK410. Het sfeervak was weer ouderwets in vorm en zelfs bij een 0-3 achterstand werd de thuisploeg gesteund. Dat kregen ook de Ajax-spelers mee, zo blijkt nu.
'Ik moet trouwens complimenten geven aan Vak 410, ze hebben ons volledig gesteund', vertelt Blind tijdens een interview met Ajax Life. 'Dat deed mij goed, het hele team, denk ik. In de kleedkamer werd gezegd dat het fijn was. We gaan gewoon weer door. Ik heb alweer zin in zondag.'
'Als zij drie keer scoren, kunnen wij het ook', vervolgt Blind. 'We gaan er zeker heen om iets te forceren, niet met het idee dat het een oefenpotje is. Dat zit niet in ons, zeker niet in mij. Er kan iets geks gebeuren. Ik heb genoeg zwaktepunten gezien. Als wij snel van kant wisselden, stond Fischer of Bojan één-tegen-één. We kwamen alleen niet tot dat punt. Maar als we ons beter onder de druk vandaan voetballen, moet dat wat kunnen.'![]()
![]()
We verloren omdat Klaassen en De Jong verstoppertje speelden... Vanaf Blind of de backs kon de bal niet meer verder naar voren.![]()
Is een veel te makkelijke conclusiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Mavcovic het volgende:
We verloren omdat Klaassen en De Jong verstoppertje speelden... Vanaf Blind of de backs kon de bal niet meer verder naar voren.![]()
Dat is natuurlijk alles wat mis ging gister. Helder, dank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Mavcovic het volgende:
We verloren omdat Klaassen en De Jong verstoppertje speelden... Vanaf Blind of de backs kon de bal niet meer verder naar voren.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bedankt, ik geef het door. Klaassen en de Jong er uit en we winnen met 0-6 volgende week.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Mavcovic het volgende:
Ook wel benieuwd naar zijn antwoord. Lekker roeptoeteren...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil dat verstoppertje spelen eigenlijk zeggen'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Is ook zo'n kreet al is De Jong zeker niet in goeie doenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil dat verstoppertje spelen eigenlijk zeggen![]()
Je hoort het nu ook al over Klaassenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo'n kreet al is De Jong zeker niet in goeie doen![]()
Wat verstoppertje spelen inhoud? Dat ze niet vrijlopen en zich al helemaal niet aanbieden.
In hun hoofdje zit het op dit moment zo: "Geef mij de bal maar niet, straks verspeel ik hem nog"![]()
Goed uitgelegd alleen klopt het niet, ze maken de loopacties echt wel maar of te vroeg of te laat of de bal komt niet, ik heb de statistieken niet van de afgelegde meters maar ze zullen echt hun meters wel gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:30 schreef Mavcovic het volgende:
Wat verstoppertje spelen inhoud? Dat ze niet vrijlopen en zich al helemaal niet aanbieden.
In hun hoofdje zit het op dit moment zo: "Geef mij de bal maar niet, straks verspeel ik hem nog"![]()
En een fatsoenlijke buitenspeler en rechtsback ook toevallig?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
Klaassen heeft een balvaste spits voor zich en een creatieve middenvelder naast zich nodig.![]()
Van Rhijn gaf gisteren wel een paar goede crosspasses trouwens.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Speelde niet het slechtste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Van Rhijn gaf gisteren wel een paar goede crosspasses trouwens.![]()
Misschien dat Boerrigter terug wilt komen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En een fatsoenlijke buitenspeler en rechtsback ook toevallig?![]()
xDquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien dat Boerrigter terug wilt komen?![]()
Maar je hebt wel een punt, onze buitenspelers zijn echt droevig. Komen niemand voorbij en als dat het geval is lijkt het meer 'per ongeluk'. Bojan had gister 1 geslaagde actie.![]()
Ja en dan verkopen we ook nog eens Boerrigter en Babel en wie komt er voor terug? Bojanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Tyron het volgende:
Maar je hebt wel een punt, onze buitenspelers zijn echt droevig. Komen niemand voorbij en als dat het geval is lijkt het meer 'per ongeluk'. Bojan had gister 1 geslaagde actie.![]()
![]()
Babel was ook nog nuttig. Hoopte eigenlijk dat Ajax hem een contract zou aanbieden. Maar volgens mij is dat nooit het plan geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Tyron het volgende:
Je zag toch dat elke speler van hun veel beter was dan die van Ajax. Aanvallend veel meer beweging en creativiteit en verdediging echt kerels i.p.v. eindeloze opbouwers.quote:![]()
Dit dus. 2 spelers die diep gaan ipv dat ze zorgen dat ze aanspelbaar zijn waardoor wij niet kunnen opbouwen. Maar naast dat was de rest ook weer zo dramatisch dat we hoe dan ook verloren haddenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:30 schreef Mavcovic het volgende:
![]()
Dit was het meest opvallende feit gisteravond.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
Daley Blind heeft donderdagavond complimenten gegeven aan VAK410. Het sfeervak was weer ouderwets in vorm en zelfs bij een 0-3 achterstand werd de thuisploeg gesteund. Dat kregen ook de Ajax-spelers mee, zo blijkt nu.
'Ik moet trouwens complimenten geven aan Vak 410, ze hebben ons volledig gesteund', vertelt Blind tijdens een interview met Ajax Life. 'Dat deed mij goed, het hele team, denk ik. In de kleedkamer werd gezegd dat het fijn was. We gaan gewoon weer door. Ik heb alweer zin in zondag.'
'Als zij drie keer scoren, kunnen wij het ook', vervolgt Blind. 'We gaan er zeker heen om iets te forceren, niet met het idee dat het een oefenpotje is. Dat zit niet in ons, zeker niet in mij. Er kan iets geks gebeuren. Ik heb genoeg zwaktepunten gezien. Als wij snel van kant wisselden, stond Fischer of Bojan één-tegen-één. We kwamen alleen niet tot dat punt. Maar als we ons beter onder de druk vandaan voetballen, moet dat wat kunnen.'
We gaan daar gewoon 0-4 winnen
Na al die jaren beginnen ze het eindelijk te begrijpen.
Beter laat dan nooit. Kudos.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
En teveel krediet naar Blind. Die speelde net zo goed zijn slechtste wedstrijd in tijden en maakte ook nauwelijks korte sprintjes om aan de bal te komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een veel te makkelijke conclusie![]()
Ik zal maar niet zeggen wie daar oorspronkelijk voor hadden gehuurd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het seizoen in gaan zonder rechtsbuiten was ook wel een top idee![]()
Wie stond daar aan het begin eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het seizoen in gaan zonder rechtsbuiten was ook wel een top idee![]()
![]()
Toch erger ik mij ook vaak aan de steun bij achterstanden in 410 hoor. Laat dat springen en de tralalie songs maar achterwege dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
Dit was het meest opvallende feit gisteravond.
Na al die jaren beginnen ze het eindelijk te begrijpen.
Beter laat dan nooit. Kudos.
Alleen agressieve songs dan graag.![]()
Bojanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie stond daar aan het begin eigenlijk![]()
![]()
Niemand, want de verlosser Bojan zou het wel even oplossen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie stond daar aan het begin eigenlijk![]()
Inderdaad, want Kishna komt eraan. Het heeft geen zin om nu iemand te kopen die hem in de weg gaat zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De enige rechtsbuiten die we hebben is Good old Lesley De SaMaar we hebben geen aankoop nodig hoor
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben Lukoki nog gestald bij Cambuur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De enige rechtsbuiten die we hebben is Good old Lesley De SaMaar we hebben geen aankoop nodig hoor
![]()
Kishna kan daar ook spelen maar is eigenlijk een spits toch? Dus dan zit je weer te schuivenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, want Kishna komt eraan. Het heeft geen zin om nu iemand te kopen die hem in de weg gaat zitten.![]()
Ik vind het huren van een Bojan minder erg dan een aankoop zoals Hoornquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niemand, want de verlosser Bojan zou het wel even oplossen.![]()
![]()
Nee Frank zei dat hij in het eerste vooral buitenspeler zal zijn, zowel links als rechtsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna kan daar ook spelen maar is eigenlijk een spits toch? Dus dan zit je weer te schuiven![]()
Dat snap ik spitsen hebben we namelijk genoegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee Frank zei dat hij in het eerste vooral buitenspeler zal zijn, zowel links als rechtsMaar dat wil niet zeggen dat het zijn beste positie is
![]()
Wat Frank zegt is niet altijd wat de beste positie voor een speler is hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee Frank zei dat hij in het eerste vooral buitenspeler zal zijn, zowel links als rechts![]()
![]()
Beide zijn natuurlijk ongelukkige aanwinsten gebleken. Het ergste is dat Bojan veel speeltijd krijgt en van der Hoorn niet. Het kan niet anders dat Ajax heeft afgesproken met Barcelona dat Bojan een x aantal minuten speeltijd krijgt. Hij speelt zo extreem slecht dat elke trainer hem zo ongeveer allang naar de tribune had verwezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het huren van een Bojan minder erg dan een aankoop zoals HoornOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is misschien nog iets meer eigen feestje bouwen dan ploeg ondersteunen, maar dat is een klein verschil. Dat zal vanzelf verschuiven zodra supporters ook echt merken dat hun inbreng het verschil kan maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch erger ik mij ook vaak aan de steun bij achterstanden in 410 hoor. Laat dat springen en de tralalie songs maar achterwege dan.
Alleen agressieve songs dan graag.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Bij zijn komst was het een linksbuiten en speelde hij af en toe aanvallende middenvelder en rechtsbuiten. Na zijn blessures speelt hij vooral spits en rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna kan daar ook spelen maar is eigenlijk een spits toch? Dus dan zit je weer te schuiven![]()
Uiteraard. Veel trainers roepen wel dat zij bepalen wie speelt, maar dat is slechts gedeeltelijk waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat Ajax heeft afgesproken met Barcelona dat Bojan een x aantal minuten speeltijd krijgt. Hij speelt zo extreem slecht dat elke trainer hem zo ongeveer allang naar de tribune had verwezen.
Wat betaald Ajax eigenlijk aan huursom voor Bojan?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Volgens mij het maximale jaarsalaris (1 miljoen euro is dat bij Ajax).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Uiteraard. Veel trainers roepen wel dat zij bepalen wie speelt, maar dat is slechts gedeeltelijk waar.
Wat betaald Ajax eigenlijk aan huursom voor Bojan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond dat ook veruit t leukste van de wedstrijd. Wij zaten vlak naast 410 en ook daar deed bijna iedereen mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
We gaan daar gewoon 0-4 winnenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Vond Bojan gister beter dan Fischer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beide zijn natuurlijk ongelukkige aanwinsten gebleken. Het ergste is dat Bojan veel speeltijd krijgt en van der Hoorn niet. Het kan niet anders dat Ajax heeft afgesproken met Barcelona dat Bojan een x aantal minuten speeltijd krijgt. Hij speelt zo extreem slecht dat elke trainer hem zo ongeveer allang naar de tribune had verwezen.![]()
Ja dat is dan ook een keuze tussen de lamme en de blindequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond Bojan gister beter dan Fischer.![]()
Er zijn ook mensen die Bojan beter vinden dan Sigthorsson. Maar die discussie kun je blijven voeren. Ik blijf er bij dat Bojan niet eens bij een degradatieclub had gespeeld als hij niet toevallig bij Barcelona/Milan had gezeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond Bojan gister beter dan Fischer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het verschil is dat Cuenca wist dat hij niet op zijn niveau speelde. Bojan denkt dat hij de man is bij Ajax en dat Ajacieden dolgelukkig moeten zijn dat hij zich heeft neergedaald naar het niveau Ajax om ons allen een plezier te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca vond ik ook niet bijzonder goed maar dat was tenminste nog een teamspelerOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuance zat met die blessure, 10 wedstrijden verder en hij was de beste op het veld geweest. Ik had hem graag gezien bij Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca vond ik ook niet bijzonder goed maar dat was tenminste nog een teamspeler![]()
Ik had elke rechtsbuiten die niet compleet gehandicapt is graag bij Ajax gezien dit seizoenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cuance zat met die blessure, 10 wedstrijden verder en hij was de beste op het veld geweest. Ik had hem graag gezien bij Ajax.![]()
Dat is wel wat overdreven natuurlijk. Maar vergeleken met Bojan zou Cuenca een wereldspeler zijn jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cuance zat met die blessure, 10 wedstrijden verder en hij was de beste op het veld geweest. Ik had hem graag gezien bij Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist niet dat Tadic naast een briljante voetballer ook een volleerde troll was.quote:Tadic: "Ik kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust"
Dusan Tadic maakt een uitstekend seizoen door met FC Twente. De Tukkers strijden mee om de Nederlandse landstitel, Tadic zelf kan prima cijfers weerleggen: elf goals en elf assists heeft de aanvaller achter zijn naam staan.
Niet alleen vanwege zijn voetballende kwaliteiten is Tadic geliefd in Enschede, ook de persoon Tadic ligt uitstekend bij de Tukkers. "Ik praat veel en let goed op mijn lichaam. In de vier jaar tijd dat ik nu in Nederland zit ben ik misschien zes keer wezen stappen. Ik kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust. Ik ga wel vaak uit eten. In Hengelo en Borne zitten twee goede restaurants. Meer heb ik niet nodig", zegt Tadic in gesprek met Sp!ts.
Tadic verruilde FC Groningen enkele seizoenen eerder voor de club uit Enschede met maar één doel voor ogen: kampioen worden. "Ik dacht dat hier die mogelijkheid het grootst was... Ik sta achter mijn keuzes. Maar het is tot nu toe anders gelopen dan verwacht. Vorig seizoen stonden we halverwege bovenaan. Ik dacht dat we kampioen zouden worden", aldus Tadic, die momenteel met FC Twente op een tweede plek achter Ajax in de Eredivisie staat.
"We schreeuwen het alleen niet van de daken"
"Teleurgesteld ben ik niet", zegt Tadic, met zijn ervaring belangrijk binnen de jonge ploeg van FC Twente. "We zijn dan wel niet dé titelfavoriet, maar we kunnen de titel wél winnen. We schreeuwen het alleen niet van de daken. We bekijken het van wedstrijd tot wedstrijd. Dat is genoeg druk voor een jonge ploeg. We moeten, mochten we winnen van Feyenoord, er dan ook voor waken niet vooruit te kijken naar 30 maart (Ajax – FC Twente, red.)."
Tadic lijkt bezig aan zijn laatste maanden als speler van FC Twente. De interesse in de Serviër groeit met de dag. Een transfer lijkt komende zomer onafwendbaar. "Daar ben ik echt niet mee bezig. Of mijn tijd bij Twente mislukt is zonder titel? Zo wil ik niet denken. Iedere speler wil prijzen pakken en wij hebben de mogelijkheid om dat te doen", besluit Tadic in Sp!ts.
http://www.voetbalprimeur(...)k-hou-van-rust-.html![]()
okequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:00 schreef huffderobot het volgende:
Ik wist niet dat Tadic naast een briljante voetballer ook een volleerde troll was.
[..]![]()
Voor mij was het toch ook duidelijk dat klaasen + de jong verstoppertje speelden. Wat dat betekent: een te grote afstand tussen de verdedigers en het middenveld. Vervolgens had je ook nog een uber slechte linksback.
De verdediging werd op eigen 16 onder druk gezet en het middenveld( op blind na) stond rond de middenlijn. Dat de boer niet tegen de aanval zei dat ze compacter moesten gaan spelen spreekt nou niet echt van geweldig inzicht.
Oke KennethHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat waren dan ook de hoogtepunten van onze kantquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Van Rhijn gaf gisteren wel een paar goede crosspasses trouwens.![]()
![]()
Ik zou me eerder richten op een linksback/controlerende middenvelder. Ongelooflijk dat een blessure van de linksback zo veel invloed heeft op het spel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een creatieve middenvelder en een buitenspeler zijn geen overbodige luxe.![]()
In de spiegel?quote:Daley Blind heeft donderdagavond complimenten gegeven aan VAK410. Het sfeervak was weer ouderwets in vorm en zelfs bij een 0-3 achterstand werd de thuisploeg gesteund. Dat kregen ook de Ajax-spelers mee, zo blijkt nu.
'Als zij drie keer scoren, kunnen wij het ook', vervolgt Blind. 'We gaan er zeker heen om iets te forceren, niet met het idee dat het een oefenpotje is. Dat zit niet in ons, zeker niet in mij. Er kan iets geks gebeuren. Ik heb genoeg zwaktepunten gezien. Als wij snel van kant wisselden, stond Fischer of Bojan één-tegen-één. We kwamen alleen niet tot dat punt. Maar als we ons beter onder de druk vandaan voetballen, moet dat wat kunnen.'![]()
![]()
Vooral dat gefrustreerde viel me tegen, die overtreding, het interview na afloop. Ik dacht dat hij koel was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En teveel krediet naar Blind. Die speelde net zo goed zijn slechtste wedstrijd in tijden en maakte ook nauwelijks korte sprintjes om aan de bal te komen.![]()
![]()
Ben het een keer met je eensquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Vooral dat gefrustreerde viel me tegen, die overtreding, het interview na afloop. Ik dacht dat hij koel was.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had elke rechtsbuiten die niet compleet gehandicapt is graag bij Ajax gezien dit seizoen![]()
![]()
Dikke smakkerd.quote:![]()
Zal jullie verder alleen laten met de rouwverwerking. Onthoud dat Ajax niet zo slecht was, maar Red Bull zo goed.![]()
![]()
Ik heb de situatie vlak voor de penalty even in de Piero gezet.
Blind dekt de verkeerde man, Veltman wijst dat veel te laat aan, De Jong kijkt om zich heen om te kijken of zijn vorm ergens op de grond ligt.
Van Rhijn doet vervolgens vrij weinig al had hij ook niet veel kunnen doen, en Veltman geeft de penalty weg.
Vervolgens bij de 0-2 wordt er eerst heel matig druk gezet, Fischer en Sigi rond de 16 en de rest nog bij de middencirkel. Bojan verneukt de bal, Klaassen kan niet meer doen dan een kutballetje geven en dus inleveren, Duarte ziet zijn man weglopen, sjokt er eerst achteraan, en beseft zich dan pas dat hij best wat harder mag lopen.
Ik zou godverdomme analist moeten worden. Wie heeft het nummer van FOX?![]()
Die overtreding had hij veel eerder moeten maken. Gewoon eens een rotschop uitdelen als die gasten beter zijn. Is soms nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Vooral dat gefrustreerde viel me tegen, die overtreding, het interview na afloop. Ik dacht dat hij koel was.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Schöne er 2 tot 3 weken uit
Van onze Telesportredactie
De enkelblessure die Ajacied Lasse Schöne donderdagavond het Europa League-treffen met Red Bull Salzburg kostte (0-3 nederlaag), is minder erg dan in eerste instantie werd gedacht.
Hoewel maandag een definitieve diagnose wordt gesteld, is de verwachting dat Schöne er twee tot drie weken uitligt.
Schöne viel al uit in de warming up en werd vervangen door Kolbeinn Sigthorsson. Naar nu blijkt heeft Schöne een beschadiging aan zijn linker enkelband opgelopen. Dat bleek bij onderzoek in het ziekenhuis.
Gevreesd werd in eerste instantie voor schade aan het bot. Dit omdat Ajax-trainer Frank de Boer na afloop van het duel vertelde dat de Deen wat hoorde knakken in zijn enkel.![]()
Het dekken is sowieso van een laag niveau. Je ziet bij aanvallen van de tegenstander continu "speler wordt aangespeeld" 2 sec later komt ajax speler erbij "net daar voor bal naar de volgende"
Je moet er direct op zitten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waarom zou ik niet mogen verwijzen naar de prestaties die met exact ditzelfde team eerder dit seizoen geleverd zijn? Zo kun je elke wedstrijd die niet leidt tot een beker of eerste plaats wel als nietszeggend bestempelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En hoe staat dat precies is verband met de blamage van gisteren? Gewoon nietszeggend omdat er geen hout gesneden is in de CL en nu ook in de EL weer niet. Die derde plaats had dus geen functie en was het nietszeggend allemaal snap je?
Het was een zaadwestrijd en een blamage, maar zolang het geen gewoonte wordt, houd ik me vast aan de wedstrijden die goed tot uitstekend waren.![]()
Op basis van wat kom je tot deze toch wat vreemde conclusie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil is dat Cuenca wist dat hij niet op zijn niveau speelde. Bojan denkt dat hij de man is bij Ajax en dat Ajacieden dolgelukkig moeten zijn dat hij zich heeft neergedaald naar het niveau Ajax om ons allen een plezier te doen.![]()
Waren wel degelijk slecht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dikke smakkerd.![]()
Zal jullie verder alleen laten met de rouwverwerking. Onthoud dat Ajax niet zo slecht was, maar Red Bull zo goed.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 15:35:06Uit onderzoek blessure Schöne blijkt geen botschade, wel enkelbandletsel. Tegen AZ afwezig, maandag volgt prognose herstelduur #ajax reageer retweet
![]()
Als goeie wedstrijden incidenten worden/zijn betekent het toch wel ietsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen verwijzen naar de prestaties die met exact ditzelfde team eerder dit seizoen geleverd zijn? Zo kun je elke wedstrijd die niet leidt tot een beker of eerste plaats wel als nietszeggend bestempelen.
Het was een zaadwestrijd en een blamage, maar zolang het geen gewoonte wordt, houd ik me vast aan de wedstrijden die goed tot uitstekend waren.![]()
Zolang je maar wintquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als goeie wedstrijden incidenten worden/zijn betekent het toch wel ietsOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind jij dat dat nu wel het geval is? Toegegeven, laatste tijd worden we niet extreem verwend. Maar zo slecht als gisteren heb ik het tot nu toe bij lange na nog niet gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als goeie wedstrijden incidenten worden/zijn betekent het toch wel iets![]()
Het wordt anders slechter en slechter, al sinds Roda o.i.d.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Robar het volgende:
Het was een zaadwestrijd en een blamage, maar zolang het geen gewoonte wordt, houd ik me vast aan de wedstrijden die goed tot uitstekend waren.
Gelukkig is Frank de Boer - in tegenstelling tot de Fok!-neuzen - een stuk realistischer en ziet hij dit ook. Die grijpt nog wel in.![]()
Een goeie wedstrijd van dit Ajax is alweer een tijdje geleden dan kan je wel over incidenten spreken, zo slecht als gisteren heb ik ze ook nog niet gezien dus zal ook een incident zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Vind jij dat dat nu wel het geval is? Toegegeven, laatste tijd worden we niet extreem verwend. Maar zo slecht als gisteren heb ik het tot nu toe bij lange na nog niet gezien.![]()
Een incident ja maar het is dit seizoen wel heel vaak dat we roepen dat we de slechtste wedstrijd in jren gezien hebben....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een goeie wedstrijd van dit Ajax is alweer een tijdje geleden dan kan je wel over incidenten spreken, zo slecht als gisteren heb ik ze ook nog niet gezien dus zal ook een incident zijn.![]()
Dat klopt in principe ook omdat het niveau nog steeds naar beneden aan het gaan is al denk ik dat nu de bodem wel bereikt is en het weer langzaam wat omhoog gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een incident ja maar het is dit seizoen wel heel vaak dat we roepen dat we de slechtste wedstrijd in jren gezien hebben....
Dan kijk ik naar het algehele niveau en niet naar zo'n wedstrijd van gisteren.![]()
Hoeveel minuten heeft hij nu eigenlijk gemaakt bij PAOK?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
sinds Danny Hoesen uit de basis gezet is, hebben we geen goede wedstrijd meer gespeeldOh.![]()
Als de geruchten waar zijn wordt het binnenkort verboden om als vrouw in jullie supportershome te komen, dat wordt dan wel erg gezellig met al die halfnaakte mannen.![]()
![]()
123 minuten volgens vi, 1 doelpuntquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij nu eigenlijk gemaakt bij PAOK?![]()
Het was erg gezellig voor de wedstrijd in de supportershome en vooraf de wedstrijd in het stadion. De sfeer zat er lekker in. Alleen snap ik niet dat 410 lekker blij staat te springen als je 0-3 achter staat. Zal wel aan mij liggen.AFCA!![]()
Tegen Heerenveen was het gewoon goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt anders slechter en slechter, al sinds Roda o.i.d.
Gelukkig is Frank de Boer - in tegenstelling tot de Fok!-neuzen - een stuk realistischer en ziet hij dit ook. Die grijpt nog wel in.![]()
Nu snap ik wel waarom ze met de ruggen richting het veld stonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Het was erg gezellig voor de wedstrijd in de supportershome en vooraf de wedstrijd in het stadion. De sfeer zat er lekker in. Alleen snap ik niet dat 410 lekker blij staat te springen als je 0-3 achter staat. Zal wel aan mij liggen.![]()
De kritiek hier is juist dat De Boer te weinig ingrijptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt anders slechter en slechter, al sinds Roda o.i.d.
Gelukkig is Frank de Boer - in tegenstelling tot de Fok!-neuzen - een stuk realistischer en ziet hij dit ook. Die grijpt nog wel in..
In Southern Sun
Dat je de club blijft ondersteunen is hartstikke mooi maar om lekker gezellig te zitten doen. Ik heb me ook dood geïrriteerd aan wat boertjes uit Groningen in de trein die de hele terugreis aan het ouwehoeren waren, snappen mensen het dan echt niet na zo'n 0-3 nederlaag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom ze met de ruggen richting het veld stonden.AFCA!![]()
Nu zal er wel weer een 40-45 grapje gemaakt worden.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dood geërgerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je de club blijft ondersteunen is hartstikke mooi maar om lekker gezellig te zitten doen. Ik heb me ook dood geïrriteerd aan wat boertjes uit Groningen in de trein die de hele terugreis aan het ouwehoeren waren, snappen mensen het dan echt niet na zo'n 0-3 nederlaag?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zonder Frankie stond dit Ajax 5de.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kritiek hier is juist dat De Boer te weinig ingrijpt.
![]()
![]()
Wat moet hij dan doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kritiek hier is juist dat De Boer te weinig ingrijpt.
AFCA!![]()
Het enige wat ik hem verwijt is dat hij de Jong naast Klaassen heeft gezet, dat is gewoon dom.quote:![]()
Hier erger ik me ook al jaren aan, ook als de bal aan de zijkant is in de opbouw blijven de spelers aan de andere kant veels te ver weg zodat deze niet aanspeelbaar zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef MouzurX het volgende:
Voor mij was het toch ook duidelijk dat klaasen + de jong verstoppertje speelden. Wat dat betekent: een te grote afstand tussen de verdedigers en het middenveld. Vervolgens had je ook nog een uber slechte linksback.
De verdediging werd op eigen 16 onder druk gezet en het middenveld( op blind na) stond rond de middenlijn. Dat de boer niet tegen de aanval zei dat ze compacter moesten gaan spelen spreekt nou niet echt van geweldig inzicht.
[ afbeelding ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Spelers bakken er momenteel allemaal niks van. Zelfs Blind was zwak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het enige wat ik hem verwijt is dat hij de Jong naast Klaassen heeft gezet, dat is gewoon dom.AFCA!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: