twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 15:35:06Uit onderzoek blessure Schöne blijkt geen botschade, wel enkelbandletsel. Tegen AZ afwezig, maandag volgt prognose herstelduur #ajax reageer retweet
Als goeie wedstrijden incidenten worden/zijn betekent het toch wel ietsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen verwijzen naar de prestaties die met exact ditzelfde team eerder dit seizoen geleverd zijn? Zo kun je elke wedstrijd die niet leidt tot een beker of eerste plaats wel als nietszeggend bestempelen.
Het was een zaadwestrijd en een blamage, maar zolang het geen gewoonte wordt, houd ik me vast aan de wedstrijden die goed tot uitstekend waren.
Zolang je maar wintquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als goeie wedstrijden incidenten worden/zijn betekent het toch wel iets
Vind jij dat dat nu wel het geval is? Toegegeven, laatste tijd worden we niet extreem verwend. Maar zo slecht als gisteren heb ik het tot nu toe bij lange na nog niet gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als goeie wedstrijden incidenten worden/zijn betekent het toch wel iets
Het wordt anders slechter en slechter, al sinds Roda o.i.d.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Robar het volgende:
Het was een zaadwestrijd en een blamage, maar zolang het geen gewoonte wordt, houd ik me vast aan de wedstrijden die goed tot uitstekend waren.
Een goeie wedstrijd van dit Ajax is alweer een tijdje geleden dan kan je wel over incidenten spreken, zo slecht als gisteren heb ik ze ook nog niet gezien dus zal ook een incident zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Vind jij dat dat nu wel het geval is? Toegegeven, laatste tijd worden we niet extreem verwend. Maar zo slecht als gisteren heb ik het tot nu toe bij lange na nog niet gezien.
Een incident ja maar het is dit seizoen wel heel vaak dat we roepen dat we de slechtste wedstrijd in jren gezien hebben....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een goeie wedstrijd van dit Ajax is alweer een tijdje geleden dan kan je wel over incidenten spreken, zo slecht als gisteren heb ik ze ook nog niet gezien dus zal ook een incident zijn.
Dat klopt in principe ook omdat het niveau nog steeds naar beneden aan het gaan is al denk ik dat nu de bodem wel bereikt is en het weer langzaam wat omhoog gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een incident ja maar het is dit seizoen wel heel vaak dat we roepen dat we de slechtste wedstrijd in jren gezien hebben....
Hoeveel minuten heeft hij nu eigenlijk gemaakt bij PAOK?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
sinds Danny Hoesen uit de basis gezet is, hebben we geen goede wedstrijd meer gespeeld
123 minuten volgens vi, 1 doelpuntquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij nu eigenlijk gemaakt bij PAOK?
Tegen Heerenveen was het gewoon goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt anders slechter en slechter, al sinds Roda o.i.d.
Gelukkig is Frank de Boer - in tegenstelling tot de Fok!-neuzen - een stuk realistischer en ziet hij dit ook. Die grijpt nog wel in.
Nu snap ik wel waarom ze met de ruggen richting het veld stonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Het was erg gezellig voor de wedstrijd in de supportershome en vooraf de wedstrijd in het stadion. De sfeer zat er lekker in. Alleen snap ik niet dat 410 lekker blij staat te springen als je 0-3 achter staat. Zal wel aan mij liggen.
De kritiek hier is juist dat De Boer te weinig ingrijptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt anders slechter en slechter, al sinds Roda o.i.d.
Gelukkig is Frank de Boer - in tegenstelling tot de Fok!-neuzen - een stuk realistischer en ziet hij dit ook. Die grijpt nog wel in.
Dat je de club blijft ondersteunen is hartstikke mooi maar om lekker gezellig te zitten doen. Ik heb me ook dood geïrriteerd aan wat boertjes uit Groningen in de trein die de hele terugreis aan het ouwehoeren waren, snappen mensen het dan echt niet na zo'n 0-3 nederlaag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom ze met de ruggen richting het veld stonden.
Dood geërgerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je de club blijft ondersteunen is hartstikke mooi maar om lekker gezellig te zitten doen. Ik heb me ook dood geïrriteerd aan wat boertjes uit Groningen in de trein die de hele terugreis aan het ouwehoeren waren, snappen mensen het dan echt niet na zo'n 0-3 nederlaag?
Zonder Frankie stond dit Ajax 5de.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kritiek hier is juist dat De Boer te weinig ingrijpt.
Wat moet hij dan doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kritiek hier is juist dat De Boer te weinig ingrijpt.
Het enige wat ik hem verwijt is dat hij de Jong naast Klaassen heeft gezet, dat is gewoon dom.quote:
Hier erger ik me ook al jaren aan, ook als de bal aan de zijkant is in de opbouw blijven de spelers aan de andere kant veels te ver weg zodat deze niet aanspeelbaar zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef MouzurX het volgende:
Voor mij was het toch ook duidelijk dat klaasen + de jong verstoppertje speelden. Wat dat betekent: een te grote afstand tussen de verdedigers en het middenveld. Vervolgens had je ook nog een uber slechte linksback.
De verdediging werd op eigen 16 onder druk gezet en het middenveld( op blind na) stond rond de middenlijn. Dat de boer niet tegen de aanval zei dat ze compacter moesten gaan spelen spreekt nou niet echt van geweldig inzicht.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |