SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Serero en poulsen op middenveld blind op linksback en de jong spits was al veel beter geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Tyron het volgende: [..] Ik weet niet of Duarte op het middenveld dat even opgelost had.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Geblesseerde spelers opstellen gaat mij wat te ver.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Serero en poulsen op middenveld blind op linksback en de jong spits was al veel beter geweest.![]()
Deze opstelling sloeg eigenlijk gewoon nergens op.
Serero had het geblesseerd beter gedaan
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Haha, oké.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef MouzurX het volgende:
Serero had het geblesseerd beter gedaan
Bedankt voor je toevoeging.![]()
Dat weet heel de wereld behalve de stafquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen en de Jong op het middenveld == dik pak op de broek krijgen![]()
Blind LB, Poulsen op mid, de Jong spits en kijken of Serero of Schone fit is en dan die op het middenveld en anders Duarte.quote:![]()
Hij had ook gewoon met Riedewald kunnen gaan spelen hoor. Frank zei dat dat de 2e LB zou zijn vanaf nu. Vind het dan wel jammer dat hij bij de eerste of tweede gelegenheid direct een ander opstelt (Duarte)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef MouzurX het volgende:
Serero had het geblesseerd beter gedaan![]()
Is wat overdreven, lag echt niet alleen daar aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen en de Jong op het middenveld == dik pak op de broek krijgen![]()
Cillessen,Ik twijfel tussen Riedewald/Blind en Blind/Poulsen. Verder mag Kishna bij afwezigheid van Schone wel rechtsbuiten blijven staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blind LB, Poulsen op mid, de Jong spits en kijken of Serero of Schone fit is en dan die op het middenveld en anders Duarte.![]()
Een falende voorhoede en Veltman erbij en je gaat er tegen elk team vanaf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat overdreven, lag echt niet alleen daar aan![]()
Nou nou, mensen tillen wel erg zwaar aan deze nederlaag. Laten we nou niet doen of Ajax met de beste 11 op 100% kracht met veel inzet, strijd en passie is ingemaakt.
Ajax speelde zo ongeveer de slechtste wedstrijd van het seizoen, de opstelling was al ondermaats met Bojan en Duarte in de basis. Cillessen maakt zijn ''Vermeer'' blunder van het seizoen, achteraf gelukkig maar in deze wedstrijd.
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden. Ja ik snap dat kampioen worden en de CL halen belangrijk is, maar zo weinig inzet en interesse tonen in de EL is ook weer niet de bedoeling. Zeker niet in het eigen stadion. Desalniettemin, ik hoop dat Ajax zich realiseert dat ze nog lang niet zo goed zijn als ze denken en met extra inzet en overtuiging de komende wedstrijden (AZ thuis, Feyenoord uit) aangaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik denk dat we heel blij mogen zijn dat AZ vandaag nog in Tsjechië mocht ballen. Maar ze zullen bloed ruiken daar. Hopelijk is Ajax eens echt getergd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je tegen AZ punten morst gaat de titel iets lastiger worden.![]()
Ajax speelde inderdaad niet met de beste opstelling. Anders hadden we wat meer weerstand kunnen bieden. Maar Salzburg is wel gewoon een stuk beter dan wij. Ook als we met de beste opstelling hadden kunnen spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
Nou nou, mensen tillen wel erg zwaar aan deze nederlaag. Laten we nou niet doen of Ajax met de beste 11 op 100% kracht met veel inzet, strijd en passie is ingemaakt.
Ajax speelde zo ongeveer de slechtste wedstrijd van het seizoen, de opstelling was al ondermaats met Bojan en Duarte in de basis. Cillessen maakt zijn ''Vermeer'' blunder van het seizoen, achteraf gelukkig maar in deze wedstrijd.
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden. Ja ik snap dat kampioen worden en de CL halen belangrijk is, maar zo weinig inzet en interesse tonen in de EL is ook weer niet de bedoeling. Zeker niet in het eigen stadion. Desalniettemin, ik hoop dat Ajax zich realiseert dat ze nog lang niet zo goed zijn als ze denken en met extra inzet en overtuiging de komende wedstrijden (AZ thuis, Feyenoord uit) aangaan.![]()
Ze kunnen ruiken wat ze willen, die hebben de kwaliteit gewoon nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik denk dat we heel blij mogen zijn dat AZ vandaag nog in Tsjechië mocht ballen. Maar ze zullen bloed ruiken daar. Hopelijk is Ajax eens echt getergd.![]()
Ik denk dat het verschil echt minder groot is dan deze wedstrijd deed vermoeden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax speelde inderdaad niet met de beste opstelling. Anders hadden we wat meer weerstand kunnen bieden. Maar Salzburg is wel gewoon een stuk beter dan wij. Ook als we met de beste opstelling hadden kunnen spelen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Al iets bekend over schone voor zondag?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Kishna in de basisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Al iets bekend over schone voor zondag?![]()
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Serero; Kishna, de Jong en Fischer of Bojan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
Zondag?
Cill
Rhijn
Moisander
Denswill
?
Andersen
Blind
Klaassen
Bojan / Kishna
De Jong / Bojan
Fisher / Bojan![]()
Want? (Ik vrees van niet namelijk)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil echt minder groot is dan deze wedstrijd deed vermoeden.![]()
Serero is weer terug inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Serero; Kishna, de Jong en Fischer of Bojan.![]()
![]()
quote:"we hebben gefaald", aldus Blind. "Maar het was geen kwaliteitsverschil met Salzburg, het was gewoon een offday
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden.Ok manquote:"Als ik moet kiezen, win ik liever de Europa League dan dat ik kampioen word", stelt De Boer in De Telegraaf.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Shreyas, geef het opquote:Lasse Schöne: We willen de Europa League winnen - Voetbal International![]()
zin in woensdagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag
Groot fan van User Wotte![]()
Gast, we wilden de finale halen en dan kom jij met deze argumenten. We zijn gewoon hard vernederd vandaag, dat valt op geen enkele manier goed te praten met 'we wilden niet'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
Verder valt veel te zeggen over de manier waarop Ajax de EL benaderde, beetje zoals FC Twente en PSV dat deden. Ja ik snap dat kampioen worden en de CL halen belangrijk is, maar zo weinig inzet en interesse tonen in de EL is ook weer niet de bedoeling.
Salzburg was op elk vlak beter.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Want Frank de Boer denkt precies hetzelfde als de 11 spelers?quote:
En betreft Schöne, die speelde niet eens
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De ploeg maakte op jou wel een gretige, strijdlustige en gemotiveerde indruk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, we wilden de finale halen en dan kom jij met deze argumenten. We zijn gewoon hard vernederd vandaag, dat valt op geen enkele manier goed te praten met 'we wilden niet'.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is het toch altijd met de Europa League of de beker. Bij winst is het een geniale prestatie en druipt het wit van de bokaal af. Als we 'm niet winnen, bagatelliseren we het. Ah, toch niet zo'n boeiend prijsje, niemand zette zich in bla bla bla.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, we wilden de finale halen en dan kom jij met deze argumenten. We zijn gewoon hard vernederd vandaag, dat valt op geen enkele manier goed te praten met 'we wilden niet'.
Salzburg was op elk vlak beter.![]()
Viel wel op dat het iets beter ging toen hij daar kwam te spelen wat meteen het grote falen van de opstelling bloot legt. De Jong en Klaassen op 1 middenveld, mocht een clown uit brabant die opstelling maken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:46 schreef Class het volgende:
Andersen stond op het middenveld, right?![]()
( niet dat we dan wel gewonnen hadden maar voetballend hebben we vandaag echt 0 gebracht )![]()
Nou wij hebben het laten zien. Jammer dat jou club het dan laat afweten. Ontmoeten we elkaar nog niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat overdreven, lag echt niet alleen daar aan![]()
Verklaar dan eens waarom Schöne zegt: ''We willen de Europa League winnen''?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Want Frank de Boer denkt precies hetzelfde als de 11 spelers?
En betreft Schöne, die speelde niet eens![]()
Godsamme, wat een vreselijke avondVanaf minuut 1 baalde ik dat ik daar was,tot het einde was het pure ergernis. Paar jaar geleden tegen Anderlecht thuis was het ook zo kut, alleen toen vroor het ook nog 10 graden
.
Bagger.![]()
Omdat de media dat wil horenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom Schöne zegt: ''We willen de Europa League winnen''?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad al die mensen die ook zeikten op PSV en Twente toenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd met de Europa League of de beker. Bij winst is het een geniale prestatie en druipt het wit van de bokaal af. Als we 'm niet winnen, bagatelliseren we het. Ah, toch niet zo'n boeiend prijsje, niemand zette zich in bla bla bla.Ligt gewoon aan de ontbrekende kwaliteit.
![]()
Ik was blij toen dat wij die sv's hadden na Utrecht uit en lekker in de kroeg zaten toenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Klaphark het volgende:
Godsamme, wat een vreselijke avondVanaf minuut 1 baalde ik dat ik daar was,tot het einde was het pure ergernis. Paar jaar geleden tegen Anderlecht thuis was het ook zo kut, alleen toen vroor het ook nog 10 graden
.
Bagger.Maar heb met de mensen te doen die er waren
![]()
We zijn tactisch en technisch gewoon afgetroefd. Maar het is een zwaktebod om het dan te gooien op 'we wilden niet'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De ploeg maakte op jou wel een gretige, strijdlustige en gemotiveerde indruk?Gourmetten of steengrillen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: