Lijkt me sterk dat hij dat nog ooit gaat leren. Cillessen is geen slechte keeper maar het niveau van bijvoorbeeld Steek zal hij al nooit halen imoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij nog ooit een meevoetballende keeper weet te worden.
Dat is hijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij nog ooit een meevoetballende keeper weet te worden.
Maar vergeleken met de gemiddelde keeper kan hij prima voetballenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, lange ballen snel naar huis vind hij wel leuk
Mêh, lange ballen naar voren --> luchtduel verliezen --> 1) afvallende bal voor ajax of 2) balbezit voor tegenstander.quote:
Optie 2 vaak. Ergerde mij daar kapot aan. Mja, zonder middenveld kan je ook niet voetballen. Verloren wedstrijd speel je danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mêh, lange ballen naar voren --> luchtduel verliezen --> 1) afvallende bal voor ajax of 2) balbezit voor tegenstander.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd met de Europa League of de beker. Bij winst is het een geniale prestatie en druipt het wit van de bokaal af. Als we 'm niet winnen, bagatelliseren we het. Ah, toch niet zo'n boeiend prijsje, niemand zette zich in bla bla bla.
Pijnlijk was dat RBS in de 55e minuut op Twitter meldde dat Ajax gelukkig nog steeds zonder middenveld speelde in de tweede helft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Optie 2 vaak. Ergerde mij daar kapot aan. Mja, zonder middenveld kan je ook niet voetballen. Verloren wedstrijd speel je dan
Uitgeput?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vond ik Kishna nou niet verkeerd invallen (oké, hij speelde tegen uitgeputte spelers van salzburg). Bijvoorbeeld een goeie bal op Siem de Jong (die hem volledig verkeerd continueerde).
Ja dat was gewoon op 40% een wedstrijd uit spelen en nog dominant zijn iets wat Ajax niet kan in de Eredivisiequote:
Er is gewoon te snel en te makkelijk gedacht over de ontwikkeling van Ajax. De kloof is veel groter dan het nog lijkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon op 40% een wedstrijd uit spelen en nog dominant zijn iets wat Ajax niet kan in de Eredivisie
Maar de rest kan er gewoon geen klote van toch? Dat is het tochquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is gewoon te snel en te makkelijk gedacht over de ontwikkeling van Ajax. De kloof is veel groter dan het nog lijkt.
Alle Eredivisieclubs buiten Feyenoord/Twente/PSV/Utrecht spelen toch eenzelfde voetbal tegen Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar de rest kan er gewoon geen klote van toch? Dat is het toch
En dat is voor Ajax al lastig genoeg laat staan als je dan ineens een niveautje hoger moet presteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle Eredivisieclubs buiten Feyenoord/Twente/PSV/Utrecht spelen toch eenzelfde voetbal tegen Ajax.
Lijkt me een hele logische reactie. Je gaat als Blind zijnde nu gewoon niet zeggen dat Salzburg een veel beter team heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tot een andere conclusie komt als die de beelden terugkijkt
De Europese top halen moet dan ook gezamenlijk met andere ploegen. Dat doe je niet alleen zelf. Voorlopig moeten we nog aanzien hoe clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord ten onder gaan tegen FC Bal op het dak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat is voor Ajax al lastig genoeg laat staan als je dan ineens een niveautje hoger moet presteren.
Ajax is gewoon niet niet op het punt op structureel op EL niveau te presteren. Je zal zo nu en dan wel eens een uitschieter hebben maar dat is het dan ook.
En dan te bedenken dat Twente geen eens EL haalde. Utrecht verloor van amateurs. Psv van Odessa en Ludogorets en Feyenoord werd weggespeeld door een Russische middenmoter die er in de poulefase meteen uitvloog en dat is dan je weerstand....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle Eredivisieclubs buiten Feyenoord/Twente/PSV/Utrecht spelen toch eenzelfde voetbal tegen Ajax.
Salzburg kan het dit jaar ver schoppen in de EL en die doen het alleenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Europese top halen moet dan ook gezamenlijk met andere ploegen. Dat doe je niet alleen zelf. Voorlopig moeten we nog aanzien hoe clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord ten onder gaan tegen FC Bal op het dak.
En ook vlak na een wedstrijd waar die emotioneel nog in zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lijkt me een hele logische reactie. Je gaat als Blind zijnde nu gewoon niet zeggen dat Salzburg een veel beter team heeft.
Basel ook al jaren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Salzburg kan het dit jaar ver schoppen in de EL en die doen het alleen
Precies het is wel makkelijker als je andere clubs hebt die het niveau omhoog brengen maar Ajax is gewoon niet zo goed als de meeste in dit topic willen geloven.quote:
Het heeft ook met de status van een club/competitie te maken. Bij Ajax val je als speler sneller op etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Salzburg kan het dit jaar ver schoppen in de EL en die doen het alleen
Iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies het is wel makkelijker als je andere clubs hebt die het niveau omhoog brengen maar Ajax is gewoon niet zo goed als de meeste in dit topic willen geloven.
Zegt genoeg over de Eredivisie dat wij dit jaar weer kampioen gaan worden zonder rechtsbuiten en een zwaar gebrek aan kwaliteit op het middenveld
Enig voordeel is dat je weinig hoeft te verkopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies het is wel makkelijker als je andere clubs hebt die het niveau omhoog brengen maar Ajax is gewoon niet zo goed als de meeste in dit topic willen geloven.
Zegt genoeg over de Eredivisie dat wij dit jaar weer kampioen gaan worden zonder rechtsbuiten en een zwaar gebrek aan kwaliteit op het middenveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |