Nuchter wel ja maar dan val je nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is dus vol plat op z'n gezicht gevallen. Voor mijn gevoel zou je in een reflex toch je handen naar beneden doen en de grootste klap daarmee opvangen.
Goed nieuws. Krijg weer een naar gevoel als ik eraan terug denkquote:
Horen we vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe erg is de blessure van Schone eigenlijk?
De groepswedstrijden van de CL als nietszeggend bestempelen gaat mij een beetje te ver. Met een beetje meer geluk was je ook gewoon door in de CL. Ja, de dooddoener zal zijn, dat we eruit liggen en dus niet goed genoeg zijn, maar het spel was goed genoeg om meer punten te halen dan we nu gedaan hebben. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan in de groepsfase.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was wel de eerste wedstrijd van het seizoen die echt ergens om ging,die groepswedstrijden CL gaan de tegenstanders toch anders in dus die resultaten zeggen me niet zoveel want als je echt zo goed was zat je nu nog in de CL.
Ja, je had ook zomaar uit bij Celtic en uit en thuis van Milan kunnen winnen. Dan had je 15 punten gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
De groepswedstrijden van de CL als nietszeggend bestempelen gaat mij een beetje te ver. Met een beetje meer geluk was je ook gewoon door in de CL. Ja, de dooddoener zal zijn, dat we eruit liggen en dus niet goed genoeg zijn, maar het spel was goed genoeg om meer punten te halen dan we nu gedaan hebben. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan in de groepsfase.
En hoe staat dat precies is verband met de blamage van gisteren? Gewoon nietszeggend omdat er geen hout gesneden is in de CL en nu ook in de EL weer niet. Die derde plaats had dus geen functie en was het nietszeggend allemaal snap je?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
De groepswedstrijden van de CL als nietszeggend bestempelen gaat mij een beetje te ver. Met een beetje meer geluk was je ook gewoon door in de CL. Ja, de dooddoener zal zijn, dat we eruit liggen en dus niet goed genoeg zijn, maar het spel was goed genoeg om meer punten te halen dan we nu gedaan hebben. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan in de groepsfase.
Nou ja, we wisten dat ze goed waren maar zó goed? Dan mag je nog steeds wel van een verrassend sterke tegenstander spreken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dezelfde mensen die nu zeggen dat Salzburg een verrassend sterke tegenstander was zijn dezelfde de mensen die een week geleden zeiden dat ze er geen klote van konden![]()
Is ook een matig team. Zo goed zijn ze echt niet. Jammer dat we zo kinderlijk eenvoudig te bestrijden zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dezelfde mensen die nu zeggen dat Salzburg een verrassend sterke tegenstander was zijn dezelfde de mensen die een week geleden zeiden dat ze er geen klote van konden![]()
Nou nee Ajax was gewoon niet goed genoeg en ik bestempel het niet als nietszeggend, ik hecht minder waarde aan de goede resultaten omdat het geen wedstrijden zijn waar de 1 als winnaar eruit moet komen zoals gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik meen het al jaren horen. Je kunt wel blijven wachten tot onze al zo geweldige jeugd doorstroomt maar gezien we geld zat hebben mag je echt wel wat aanvallende versterkingen halen, en wellicht een goede rechtsback .quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is ook een matig team. Zo goed zijn ze echt niet. Jammer dat we zo kinderlijk eenvoudig te bestrijden zijn.
Ze gaven Bayern pakkie oke dat was een oefenpotje maar dat wil toch wat zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, we wisten dat ze goed waren maar zó goed? Dan mag je nog steeds wel van een verrassend sterke tegenstander spreken.
Als het gister niet tegen Ajax was geweest had ik kunnen zeggen dat ik van Salzburg genoten had. Maar ja he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze gaven Bayern pakkie oke dat was een oefenpotje maar dat wil toch wat zeggen
Ik denk dat er geen enkele speler van Ajax in de basis zou staan bij Salzburgquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het gister niet tegen Ajax was geweest had ik kunnen zeggen dat ik van Salzburg genoten had. Maar ja he.
Gewoon genieten joh. Duurt nu weer heel lang voor zo'n team op bezoek komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het gister niet tegen Ajax was geweest had ik kunnen zeggen dat ik van Salzburg genoten had. Maar ja he.
Op basis van gisteren niet direct nee maar dat zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele speler van Ajax in de basis zou staan bij Salzburg
Frank gisteren ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Lemsterr het volgende:
Dat Salzburg Bayern pakkie heeft gegeven wordt hard overdreven. Pep was aan het experimenteren met drie verdedigers.
Hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van gisteren niet direct nee maar dat zegt ook niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |